WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 9. okt 2019, 11:07

Ado skrev:
cola skrev:
JoyNips skrev:
cola skrev:
hotlips skrev:På min drengs skole vælger man at køre med fejemaskine i indskolingens frikvarter, og man bliver ved selvom børnene begynder at lege og rende ind foran den og prøve at snige sig til at gå tæt bagved uden at blive set mens den kører.

Jeg har været på kontoret og skælde ud, jeg forstår slet ikke det kan være tilladt at køre med de store maskiner lige hvor børnene render og leger efter den pige blev kørt ihjel sidste år, selv før det burde der have været et regelsæt om det.

Det virker næsten som om de fra skolens side tænker... det er en fin måde at slippe af med børnene på, hvilket jo også er WTF. For hvilken forældre vil lade den slags stå til uden at flytte deres børn.


Mener du seriøst at det virker til at skolen spekulerer i at børn skal dø?

Øhh hvor skriver jeg at de vil have dem til at dø?, jeg skriver netop at forældrene til disse børn fjerner barnet... altså barnet er stadig i live, og flytter så skole, hvor det lever videre... så... levende på første skole, forældre fjerner levende barn fra defekt skole, og skifter til ny skole... hvor barn stadig er levende.

Måske du skulle have briller :-)

Jeg tvivler ærligt talt på, at nogen skole tænker i de baner.


Min første tanke var nu også at det der kan der umuligt ligge nogen form for tankevirksomhed bag..
Jeg burde have skældt pedellen ud, men jeg blev simpelthen så paf at jeg ikke kunne finde ud af hvad der var værst, hvis han ikke havde opdaget børnene gjorde det eller at han blev ved med at køre på kryds og tværs selvom han uden tvivl så det for han sad og vinkede til nogle af dem der gik ind foran og sprang væk da den kom tæt på.
Jeg kan stadig ikke finde ud af det, men jeg burde have fået ham til at stoppe og prøvet at få ham til at droppe det til børnene gik til time.
1
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf JoyNips » 9. okt 2019, 11:54

cola skrev:
JoyNips skrev:
cola skrev:
hotlips skrev:På min drengs skole vælger man at køre med fejemaskine i indskolingens frikvarter, og man bliver ved selvom børnene begynder at lege og rende ind foran den og prøve at snige sig til at gå tæt bagved uden at blive set mens den kører.

Jeg har været på kontoret og skælde ud, jeg forstår slet ikke det kan være tilladt at køre med de store maskiner lige hvor børnene render og leger efter den pige blev kørt ihjel sidste år, selv før det burde der have været et regelsæt om det.

Det virker næsten som om de fra skolens side tænker... det er en fin måde at slippe af med børnene på, hvilket jo også er WTF. For hvilken forældre vil lade den slags stå til uden at flytte deres børn.


Mener du seriøst at det virker til at skolen spekulerer i at børn skal dø?

Øhh hvor skriver jeg at de vil have dem til at dø?, jeg skriver netop at forældrene til disse børn fjerner barnet... altså barnet er stadig i live, og flytter så skole, hvor det lever videre... så... levende på første skole, forældre fjerner levende barn fra defekt skole, og skifter til ny skole... hvor barn stadig er levende.

Måske du skulle have briller :-)


Der bliver refereret til en ulykke sidste år hvor et barn døde. Du skriver herefter at det virker til at skolen tænker, at det er en fin måde at slippe af med børnene på.

Mit syn er helt fint, men det kan være, du skulle arbejde på dine formuleringer? :)
10
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10263

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Kakadu » 9. okt 2019, 11:58

hotlips skrev:På min drengs skole vælger man at køre med fejemaskine i indskolingens frikvarter, og man bliver ved selvom børnene begynder at lege og rende ind foran den og prøve at snige sig til at gå tæt bagved uden at blive set mens den kører.

Jeg har været på kontoret og skælde ud, jeg forstår slet ikke det kan være tilladt at køre med de store maskiner lige hvor børnene render og leger efter den pige blev kørt ihjel sidste år, selv før det burde der have været et regelsæt om det.

Der skete noget tilsvarende på vores børns skole ifm. noget ombygning for et par måneder siden. Ingen kunne helt forklare mig, hvem der havde ansvaret, og hvordan de ville sørge for, det ikke gentog sig. Så jeg skrev til ledelsen, at mine børn blev hjemme, til de kunne garantere for deres sikkerhed. Det tog et par dage, før de fik styr på det. Det er langt ude.
0
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4533

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PerXX » 9. okt 2019, 17:16

For at forebygge mulige skovbrande i Californien, bliver strømmen cuttet til over halvdelen af staten i flere dage - måske op til en uge! Ingen Internet i en uge?! :ad!: :panik:
... for ikke at nævne andre livsnødvendige ting der kræver strøm...
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-49982236
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf 2SHY » 9. okt 2019, 17:52

PerXX skrev:For at forebygge mulige skovbrande i Californien, bliver strømmen cuttet til over halvdelen af staten i flere dage - måske op til en uge! Ingen Internet i en uge?! :ad!: :panik:
... for ikke at nævne andre livsnødvendige ting der kræver strøm...
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-49982236

Den er god nok. Jeg kender en derovre der fortalte om det i går. Han var mildest talt sur
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 9. okt 2019, 18:04

Kakadu skrev:
hotlips skrev:På min drengs skole vælger man at køre med fejemaskine i indskolingens frikvarter, og man bliver ved selvom børnene begynder at lege og rende ind foran den og prøve at snige sig til at gå tæt bagved uden at blive set mens den kører.

Jeg har været på kontoret og skælde ud, jeg forstår slet ikke det kan være tilladt at køre med de store maskiner lige hvor børnene render og leger efter den pige blev kørt ihjel sidste år, selv før det burde der have været et regelsæt om det.

Der skete noget tilsvarende på vores børns skole ifm. noget ombygning for et par måneder siden. Ingen kunne helt forklare mig, hvem der havde ansvaret, og hvordan de ville sørge for, det ikke gentog sig. Så jeg skrev til ledelsen, at mine børn blev hjemme, til de kunne garantere for deres sikkerhed. Det tog et par dage, før de fik styr på det. Det er langt ude.


Nu har jeg spurgt ham om de leger det, han siger nej for det er sådan noget der hører til de små så det er de holdt op med..

Jeg spurgte ham om han ville synes det var en god idé at gøre hvis han så en fejemaskine på vejen, så blev han sådan helt shiit for det er han ikke i tvivl om er rigtig skidt.

Han siger de lidt større børn til gengæld plejer at løbe efter traktoren med traileren og prøve at holde fast i den bagerste kant mens den kører.

Det er aldrig faldet mig ind kunne være noget der foregik, jeg bliver nødt til at få fat i nogle af de andre forældre og så må vi brokke os kollektivt.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. okt 2019, 19:33

Det er jo helt dumt, det det, for hvor længe er det lige, eleverne har frikvarter? Kunne man evt. vente/holde pause imens? Det sker selvfølgelig, at enkelte klasser kommer ud i timerne, men det må man så løse ved at holde gården lukket i særlige tidsrum, hvis det er helt umuligt at henlægge kørslen til om eftermiddagen, når børnene har fået fri.
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf hotlips » 10. okt 2019, 04:45

DetSorteCirkus skrev:Det er jo helt dumt, det det, for hvor længe er det lige, eleverne har frikvarter? Kunne man evt. vente/holde pause imens? Det sker selvfølgelig, at enkelte klasser kommer ud i timerne, men det må man så løse ved at holde gården lukket i særlige tidsrum, hvis det er helt umuligt at henlægge kørslen til om eftermiddagen, når børnene har fået fri.


Selv for en forstadsskole der jo ofte har meget plads så er det en meget stor skole der har mindst to tønder land, det kan umuligt være et større problem at lave noget i den anden ende når børnene er ude, eller omvendt, lige gå over i et andet afsnit hvis der er maskiner igang, de har en stor gård, lille gård, en have og så marken, og det er opdelt som næsten lukkede afsnit hver og der kan sagtens være flere klasser hvert sted på en gang.

Men det er også en meget gammel skole og det kan jo både være godt og skidt, de værner om deres traditioner men jeg tænker om de måske aldrig har fået opdateret det der med børn og store maskiner der jo nok ikke har været regnet for et problem før, men netop fordi det er sådan et stort område så kan de jo selvfølgelig ikke klare det med en hækkesaks og en håndskubber til græsset, så udover de traktorer og så videre skolen selv har står der jævnligt maskiner udefra, lifte til at beskære de store træer, der er kommet ny asfalt i et område og så videre..

Men jeg har taget det som en selvfølge at man så også passede det ekstra på, men der stod en lærer og grinede af det da de løb ind foran fejemaskinen igår og det lyder godt nok som om der ikke er en regel der hedder hold jer væk fra de maskiner når de kører og det burde da være det mest basale.
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Stars » 10. okt 2019, 13:14

Egentlig er jeg ikke “what the fuck”, når jeg ved, hvor det kommer fra, men stadig:

“Du er en luder, send mig 1.000 kr., hvis du vil være sammen med mig”

:wacko:
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 11. okt 2019, 04:56

Min kones bedstemor på 94 har aldrig haft andet end en doro mobil, kun til at ringe med.
Nu er hun så desværre kunde hos Telenor, så i al ubemærkethed er abonnementet ændret til 30 GB data og 25 timers tale - og 180 kr i måneden. Hun opdager jo ikke noget og det var et rent tilfælde vi fik øje på det.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf cola » 11. okt 2019, 05:41

Stars skrev:Egentlig er jeg ikke “what the fuck”, når jeg ved, hvor det kommer fra, men stadig:

“Du er en luder, send mig 1.000 kr., hvis du vil være sammen med mig”

:wacko:

Svar tilbage, jeg går ikke til prostituerede, så du må finde en kunde et andet sted. For han har da vist byttet lidt rundt på begrebet.
2
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. okt 2019, 20:14

Dmitra skrev:Det her læserbrev har gjort mig meget wtf. Byttedyr? Byttedyr ligefrem.

Hvis jeg skal sige mere er "Det må man ikke sige", nok mere tråden til det.

En ting er holdningen, men hele "brevet", sproget, tankerne osv what the actual fuck?

3AC515E4-AFE4-40A2-A107-A16E0F931C44.jpeg


Han burde læse Rio Ferdinands selvbiografi. Der er et kapitel (mener jeg, det er et par år siden jeg læste den) dedikeret til homoseksuelitet i sport.
Der står bl.a. At der burde (i følge statistikker) være 1-2 homoseksuelle på hvert hold og at der var åben snak om at hvis nogle var homoseksuelle, så var det sgu helt okay og ændrede ikke noget.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf DetSorteCirkus » 11. okt 2019, 20:27

Dmitra skrev:Det her læserbrev har gjort mig meget wtf. Byttedyr? Byttedyr ligefrem.

Hvis jeg skal sige mere er "Det må man ikke sige", nok mere tråden til det.

En ting er holdningen, men hele "brevet", sproget, tankerne osv what the actual fuck?

3AC515E4-AFE4-40A2-A107-A16E0F931C44.jpeg


Hvis vi nu et øjeblik går med på Kais vrøvl om, at en homoseksuel mand selvfølgelig tiltrækkes af de fleste mænd og derfor også vil kurtisere eller i det mindste have fantasier om de fleste af sine mandlige kolleger, forstår jeg stadig ikke en skid. Ville det være bedre, hvis kollegerne, i den kontekst, ikke kendte til homoseksualiteten? Eller er Kais budskab reelt, at det ikke er ok at være homoseksuel? Fordi det jo er noget, man vælger selv :stoned:
3
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 12. okt 2019, 00:33

Manden hedder Kai og bor i Algade. Jeg ser en mandlig faster Anna for mig :deer:
5
14 11 14
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Mangoness » 12. okt 2019, 02:01

Dmitra skrev:Det her læserbrev har gjort mig meget wtf. Byttedyr? Byttedyr ligefrem.

Hvis jeg skal sige mere er "Det må man ikke sige", nok mere tråden til det.

En ting er holdningen, men hele "brevet", sproget, tankerne osv what the actual fuck?

Billede


Indlægget minder mig om denne:

Billede
19
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"