Din værste date ever? :D

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf deliciouscookie » 11. sep 2019, 15:09

ajnaM skrev:Man kan altid skyde skylden på strukturerne, hvis man møder en ond feminist (man gerne vil score). Måske endda, hvis man er modig, kan man understrege, at man som mand også ligger under for dem - og prøver at ændre dem, men det er såå svært, fordi kulturen bare er så stærk... :slem:

Man skal dog aldrig bruge ord som 'medgørlig'. :D
Man gør som med alle andre kvinder man vil scor, vurdere hvornår man skal give modspil og hvornår man skal given dem ret så de synes om en. At det så er løgn det halve af det man sagde er så en anden sag, men sådan virker det jo hvis man bare skal score og ikke andet.

ååå ååå er også en af de få lyde som kommer ud af en ond feminist der er værd at høre på ;)
0
make cookies not war
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf deliciouscookie » 11. sep 2019, 15:11

Precaseptica skrev:Helt klart hende queer feministen sidste år, der gav mig en kæmpe lang svada om hvordan alle mænd var sexister og alle hvide mennesker var racister.

Det var 100% ligegyldigt hvad jeg sagde efter hun var startet. Hun sagde faktisk lige ud på et tidspunkt, at min intention var irrelevant, for det handlede om hvordan mine ord fik hende til at føle.

Siden den dag har jeg godt nok haft lidt af et anti-parti imod kvinder, der er alt for radikale i deres feminisme. Jeg går ind for ligestilling, men jeg kan ikke kæreste med nogen, der ser på mig som ringerestående pga min hudfarve, mit køn eller min seksuelle orientering.
Men hun er jo også en slags kønsracist også kaldet sexsist på nydansk.
0
make cookies not war
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf deliciouscookie » 11. sep 2019, 15:27

Jeg var engang på en blind date med en pige som en fælles veninde have tryllet frem. Vi mødtes til brunch, derefter kom vi hurtigt til at diskuterer dating og kønsroller i 30 minutter. Derefter fortalte hun mig, at mit job inden for IT nørdet og fik mig til at betale for brunchen. At det varede i over en time i alt skyldes hovedsageligt at jeg er for stædig til at gå væk fra et argument. Da det skiltes gave vi hånd og talte aldrig mere sammen.

Når jeg så spurte vores fælles veninde om hvorfor hun troede vi passede sammen sagde hun, at vi begge to jo elskede at diskutere. Den kan man så tænke over, men i det mindste var vi lige gode om det og havde hvert sit syn på ret basale ting i parforhold.
2
make cookies not war
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Yuna » 12. sep 2019, 07:21

Der her var dog noget min veninde var ude for, og vel ikke noget “vildt”(og dog alligevel)

Hun har snakket med en sød fyr på nettet, som ser ok lækker ud, de har en del til fælles og virker spændende.

Indtil hun inviterede ham på besøg og han smilte - alle hans tænder i overmunden var rådne :gisp:
1
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Q-beben » 12. sep 2019, 08:00

Jeg kan ikke huske, om jeg har beskrevet den her date tidligere... Men jeg tror, at jeg aldrig delte den med jer, fordi den er for surrealistisk, og jeg er flov over mig selv :(

Det var en tinderdate... Vi havde skrevet ganske lidt over tinder, før vi mødtes... Vi gik en tur... Han så godt ud, charmerende og snakken gik godt... Efter ca. 10 min. fandt vi ud af, at vi havde fælles bekendte, og han fortæller om, hvad han har jobbet med tidligere, hvor han havde boet osv.

Med de informationer han afleverer, går det op for mig, at jeg rent faktisk "kender" ham. Jeg kigger nærmere på ham, og jo det er ham: Han har fået en fængselsdom for grov umotiveret vold mod en pige i min familie, da jeg var ca. 15 år. En oplevelse, der har traumatiseret hende i mange år og stadig sidder i hende!

Jeg stoppede brat op. Han siger noget i den retning: Åh nej, du kender hende, - og nu ved jeg faktisk også, hvem du er...

Jeg følte simpelthen, at jeg ikke trak vejret, men fik sagt, at dét her kunne jeg slet ikke. Så vendte jeg om og skyndte mig væk derfra.

Så løb han efter mig, - gik hurtigt ved siden af mig og forsøgte at forklare: At han var blevet klogere. At han havde udstået sin straf. At hans dom ikke kun var pga. vold, men også økonomisk svindel (som om det skulle gøre det hele bedre!). At han faktisk allerede dengang havde haft et godt øje til mig! (helt ærligt, jeg var 15!)

Jeg ville bare væk fra ham og ignorerede ham. Da jeg havde fået ham på afstand, åbnede jeg Tinder og slettede ham.

Jeg ville faktisk ønsket, at jeg havde reageret anderledes. At jeg kunne have gjort ham begribeligt, hvor meget han har skadet hende psykisk. Jeg ville gerne have gjort på hendes vegne. Men det kunne jeg simpelthen ikke finde ud af i situationen. Og jeg var flov over mig selv..., over at jeg havde matchet ham, skrevet med ham, gået med ham i ti min. uden at genkende ham...
14
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Purple Haze » 12. sep 2019, 15:05

Man regner jo ikke med at løbe ind i "sådan en type" selvom det selvfølgelig altid er en risiko.
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf HappyHippo » 12. sep 2019, 15:53

Jeg har prøvet den klassiske med han, der brugte 10år gamle billeder. Jeg nævnte det, og pludselig var jeg ligesom alle de andre, han havde mødt. Ja, det er da klart, når du ikke ligner ham, man forventer at møde.

Da jeg var meget ung, mødte jeg en som ikke turde sige noget til mig, så vi sad bare der. Indtil en SMS tikkede ind, jeg besluttede mig for at læse den, for ja... Og så var den fra ham. Han spurgte mig, hvad jeg synes om ham. Han sad 1meter fra mig og stirrede på mig, mens jeg læste den.

Ham der svinede mig til, men samtidig stalkede mig. Mødte op foran min hoveddør (som også fungerede som et gulv til loft vindue) midt om natten osv.

Nå ja, jeg satte mig også engang ind i en bil, med ham jeg skulle mødes med. Første date. Manden var ikke den samme som på sin profil, dvs en helt anden. Og der var jeg inde i hans bil. Jeg blev bare sur på ham og vi endte med at diskutere i 20min og så var det det. Men det var også før, jeg havde hørt mørkeland :lol:
12
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Mangoness » 12. sep 2019, 20:51

HappyHippo skrev:Jeg har prøvet den klassiske med han, der brugte 10år gamle billeder. Jeg nævnte det, og pludselig var jeg ligesom alle de andre, han havde mødt. Ja, det er da klart, når du ikke ligner ham, man forventer at møde.

Da jeg var meget ung, mødte jeg en som ikke turde sige noget til mig, så vi sad bare der. Indtil en SMS tikkede ind, jeg besluttede mig for at læse den, for ja... Og så var den fra ham. Han spurgte mig, hvad jeg synes om ham. Han sad 1meter fra mig og stirrede på mig, mens jeg læste den.

[...]


Hvad svarede du? :-D
11
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf LaScrooge » 13. sep 2019, 06:20

Min værste date involverede en fyr, jeg var helt skudt i og dyrkede fantastisk sex med, og en biograftur hvor vi så Irreversible.
Jeg var nærved traumatiseret da vi gik ud af biografen og den romantiske aften, jeg havde glædet mig til, udfoldede sig mere som én hvor jeg bekæmpede flashbacks og konverserede til mit stemmebånd blødte.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Yuna » 30. maj 2020, 08:30

Historien om ham der var grund til at jeg oprettede dette emne fortalte jeg inde i en FB gruppe

En dame skriver til mig at hun har oplevet noget meget lignede og vi finder Sgu ud af at det er samme person :lol: :lol:
5
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27063

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf ajnaM » 30. maj 2020, 11:17

LaScrooge skrev:Min værste date involverede en fyr, jeg var helt skudt i og dyrkede fantastisk sex med, og en biograftur hvor vi så Irreversible.
Jeg var nærved traumatiseret da vi gik ud af biografen og den romantiske aften, jeg havde glædet mig til, udfoldede sig mere som én hvor jeg bekæmpede flashbacks og konverserede til mit stemmebånd blødte.


Ha, jeg har engang på 2. date valgt 'Irriversible' som film til en omgang Netflix and chill (eller 'en tur i Blockbuster and chill', som det nok nærmere var dengang). Det satte heller ikke ligefrem stemningen. :D

Ellers en fremragende film i øvrigt.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf OberstNasig » 1. jun 2020, 20:02

Ej, okay, jeg har faktisk en historie mere, udover den med reality-fyren.

Nu vil jeg prøve at finde en balance i detaljerne, så han ikke kan genkendes, men så det stadig giver mening at det var underligt.

Sidste sommer matchede med en jævnaldrende fyr, som så utroligt sød og venlig ud på sine billeder. Vi nåede at mødes 4 gange, som jeg husker det. Nu var jeg temmeligt utrænet i at date, fordi jeg kort tid forinden var kommet ud af et meget langt forhold, så jeg skulle lige justere på mit forhold til at gå på date.

Nå, men under disse dates sagde han nogle gange nogle ting, hvor jeg i tankerne skeptisk hævede mig øjenbryn.
Blandt andet kommenterede han på størrelsen af mine bryster på første date og prikkede mig i mit bryst og sagde "Dut! Dut!". De var da godt nok store ift. min kropsbygning. Jeg drøftede det med flere og meningerne var delte, men overvejende blev jeg opfordret til at give ham en chance. Måske var han bare nervøs.
Nå, men han bruger utrolig meget tid på at tale om sig selv og sine bedrifter og favorit-emnet handlede om alle de piger, der flirtede med ham. Især de unge elever, som han underviste. Han kunne se, hvordan de var pjattede med ham den unge, lækre underviser.
Så var der jo iøvrigt også dengang han havde råflirtet med en pige fra studiet og endeligt faldt de i snak, men desværre havde hun en kæreste- nåja, det havde han jo iøvrigt også selv (Ja, det var åbenbart så uvæsentlig en detalje at den kom til sidst i fortællingen).


Nu kommer vi til det store anti-klimaks. Date nummer 4, for første gang hjemme hos ham. Han kom skidt fra start ved at væve sig ud i en historie om at sexarbejdere da måtte nyde sex. Han kunne slet ikke forestille sig at der var kvinder, der af andre grunde end lyst, blev sexarbejdere. Så måtte han da lige dele mig om den dér mega-grineren gang, hvor kammeraterne sparede op til at han kunne prøve en udvalgt, mega-lækker sexarbejder. Her bremser jeg ham og siger at hvis han fortæller mig at han har købt sig til sex, så går jeg simpelthen. Det påstår han så at han ikke gjorde.

Nå, videre ind på sofaen og se en film. Jeg er p.t meget skeptisk, fordi jeg under daten virkelig bemærkede, hvor meget han elskede at tale om sig selv og hvor fjern i blikket han blev, når jeg fortalte om mig.
På sofaen tager han blusen af på sådan en "Uh, der er godt nok varmt"-agtig måde. Jeg begynder at føle mig lidt anspændt. Han tager initiativ til at kysse og jeg må konstatere at han kysser ekstremt dårligt. Sådan virkelig hårdt og tørt. Vi havde kysset ganske lidt før og det anede mig at det var skidt. Nå, jeg siger at vi hellere må øve os lidt på det.
Menøh, ja, så ligger han en hånd på min mave og fører den op til mit bryst og siger sådan en lang "DuuuuuuuuuuUUUUH"-lyd, der først slutter, da hånden kommer op til brystet.
Her beslutter jeg mig for at kalde det for en aften og komme væk derfra en fart og ham der helt fortvivlet spørger om vi da ikke skulle sove sammen.
Jeg havde fysisk ståpels hele vejen hjem.

Men altså, daten var kikset, men jeg følte mig ikke truet eller noget som helst på noget tidspunkt. Jeg blev bare gradvist mere og mere uinteresseret på sidste date og ventede på et passende smuthul.
22
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Purple Haze » 2. jun 2020, 04:30

OberstNasig skrev:
Men altså, daten var kikset, men jeg følte mig ikke truet eller noget som helst på noget tidspunkt. Jeg blev bare gradvist mere og mere uinteresseret på sidste date og ventede på et passende smuthul.


Det lyder også som om han ville ha været et virkelig dårligt knald.
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf HappyHippo » 2. jun 2020, 07:17

Mangoness skrev:
HappyHippo skrev:Jeg har prøvet den klassiske med han, der brugte 10år gamle billeder. Jeg nævnte det, og pludselig var jeg ligesom alle de andre, han havde mødt. Ja, det er da klart, når du ikke ligner ham, man forventer at møde.

Da jeg var meget ung, mødte jeg en som ikke turde sige noget til mig, så vi sad bare der. Indtil en SMS tikkede ind, jeg besluttede mig for at læse den, for ja... Og så var den fra ham. Han spurgte mig, hvad jeg synes om ham. Han sad 1meter fra mig og stirrede på mig, mens jeg læste den.

[...]


Hvad svarede du? :-D


Jeg tror,bare, jeg spurgte ham, hvorfor ham skrev en sms til mig i stedet for at spørge. Og jeg skulle ses med en veninde om lidt, såååå farvel (som han ikke fattede på trods af jeg begyndte at rydde op etc :genert: )
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf HappyPaww » 2. jun 2020, 09:17

OberstNasig skrev:Ej, okay, jeg har faktisk en historie mere, udover den med reality-fyren.

Nu vil jeg prøve at finde en balance i detaljerne, så han ikke kan genkendes, men så det stadig giver mening at det var underligt.

Sidste sommer matchede med en jævnaldrende fyr, som så utroligt sød og venlig ud på sine billeder. Vi nåede at mødes 4 gange, som jeg husker det. Nu var jeg temmeligt utrænet i at date, fordi jeg kort tid forinden var kommet ud af et meget langt forhold, så jeg skulle lige justere på mit forhold til at gå på date.

Nå, men under disse dates sagde han nogle gange nogle ting, hvor jeg i tankerne skeptisk hævede mig øjenbryn.
Blandt andet kommenterede han på størrelsen af mine bryster på første date og prikkede mig i mit bryst og sagde "Dut! Dut!". De var da godt nok store ift. min kropsbygning. Jeg drøftede det med flere og meningerne var delte, men overvejende blev jeg opfordret til at give ham en chance. Måske var han bare nervøs.
Nå, men han bruger utrolig meget tid på at tale om sig selv og sine bedrifter og favorit-emnet handlede om alle de piger, der flirtede med ham. Især de unge elever, som han underviste. Han kunne se, hvordan de var pjattede med ham den unge, lækre underviser.
Så var der jo iøvrigt også dengang han havde råflirtet med en pige fra studiet og endeligt faldt de i snak, men desværre havde hun en kæreste- nåja, det havde han jo iøvrigt også selv (Ja, det var åbenbart så uvæsentlig en detalje at den kom til sidst i fortællingen).


Nu kommer vi til det store anti-klimaks. Date nummer 4, for første gang hjemme hos ham. Han kom skidt fra start ved at væve sig ud i en historie om at sexarbejdere da måtte nyde sex. Han kunne slet ikke forestille sig at der var kvinder, der af andre grunde end lyst, blev sexarbejdere. Så måtte han da lige dele mig om den dér mega-grineren gang, hvor kammeraterne sparede op til at han kunne prøve en udvalgt, mega-lækker sexarbejder. Her bremser jeg ham og siger at hvis han fortæller mig at han har købt sig til sex, så går jeg simpelthen. Det påstår han så at han ikke gjorde.

Nå, videre ind på sofaen og se en film. Jeg er p.t meget skeptisk, fordi jeg under daten virkelig bemærkede, hvor meget han elskede at tale om sig selv og hvor fjern i blikket han blev, når jeg fortalte om mig.
På sofaen tager han blusen af på sådan en "Uh, der er godt nok varmt"-agtig måde. Jeg begynder at føle mig lidt anspændt. Han tager initiativ til at kysse og jeg må konstatere at han kysser ekstremt dårligt. Sådan virkelig hårdt og tørt. Vi havde kysset ganske lidt før og det anede mig at det var skidt. Nå, jeg siger at vi hellere må øve os lidt på det.
Menøh, ja, så ligger han en hånd på min mave og fører den op til mit bryst og siger sådan en lang "DuuuuuuuuuuUUUUH"-lyd, der først slutter, da hånden kommer op til brystet.
Her beslutter jeg mig for at kalde det for en aften og komme væk derfra en fart og ham der helt fortvivlet spørger om vi da ikke skulle sove sammen.
Jeg havde fysisk ståpels hele vejen hjem.

Men altså, daten var kikset, men jeg følte mig ikke truet eller noget som helst på noget tidspunkt. Jeg blev bare gradvist mere og mere uinteresseret på sidste date og ventede på et passende smuthul.

Det undrer mig mest at du overhovedet tog den helt til 4. date :lol: ? Kæft en klaphat, han lyder til at være :tie:
21

Tilbage til "Forhold og sex"