Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9554
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26704

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 13. aug 2019, 20:07

DenBruneMunk skrev:I lang tid, har min ene hund forstået at havehegn ikke var til at rykke på. Men jo, så blev han klogere i går aftes. Og vupti, så kravlede han under det og kunne vade rundt udenom, og meget forvirret, for han kunne ikke finde ud af og kravle ind igen ;(
Nu må der så stærkere midler til i bunden, så han ikke kan få snuden under og se det er åbent igen.

Fantastisk at gravhunde ikke hopper over i stedet, når det kun er 40-50cm i højden , det kan jeg så glæde mig over, aldrig er sket.

Den gravhund vi havde, da jeg var barn, gravede sig da ud under hegnet....og den tre meter brede tjørnehæk. :klap:
Han var virkelig glad for hundedamer og springture!
Han blev osse taget af landbetjenten og smidt i kachotten en enkelt gang. Men min morfar genkendte hans bjæffen da han kørte forbi politistationen på cykel. Morfar gik ind og talte med betjenten og fik til at tage hunden med hjem....hvor den blev belønnet med frikadeller.
Hundelivet var bare anderledes i 1979'erne.
8
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 16. aug 2019, 08:45

Den ene hankat kan høre på 3 km afstand, når jeg åbner en ostehaps. Og når man elsker ostehaps så meget som jeg gør, så gør det altså lidt ondt at skulle dele!
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Skorstenen » 16. aug 2019, 09:44

Min ene hund er en nar hver morgen. Hun giiiiiiider ikke at stå op når jeg skal ud af døren, så jeg må lokke med godbidder hele vejen fra soveværelset og ud i bryggerset hvor de "bor" når vi ikke er hjemme.

Andre morgener står hun op, men går ud for at tisse, og så kan jeg jo passende lede efter hende i noget tid før det passer damen at komme ind.
0
Fynerfin82
Indlæg: 1483
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4066

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Fynerfin82 » 16. aug 2019, 10:40

Lige for tiden trisser hun rundt i huset hver nat og hun er bestemt ikke lydløs når hun gør det. I nat blev jeg så træt af det, at hun blev sendt i kurven og så blev hun heldigvis liggende til jeg stod op.
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7757
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11471

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Kerrigan » 23. aug 2019, 17:33

Hun efterlod en halvdød fugl under min sofa... :cuss:
1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 23. aug 2019, 17:45

“Min” denne weekend.

Han piver hvis han ikke er ude. Når han er ude går han direkte i planterne.
Kom lige ud til at han rendte rundt med en lille busk lignende plante og urtepotte i munden mens min kæreste bare grinte, synes at det var vildt sjovt og filmede.

Uopdragne møgkræ :nej:
Det skal nok blive en lang weekend når han kun har været her 2 timer og allerede har været i buret én gang for at bide og så lavede det nummer med planten...
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 23. aug 2019, 18:47

Vi har fået en lille ny killing. Vores "gamle" kat hvæsser og knurrer når hun kommer for tæt på ham eller på hans ting. Sådan en magtsyg lille krabat.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 24. aug 2019, 09:15

Min hund blev afleveret til pasning tidligere i dag. Kom hun ud og sagde farvel? Nej da, der var jo både mad og en blød seng, så fuck da dig mor :rulle:
4
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Zonta » 10. sep 2019, 20:39

I dag.... Han (hund) åd en lort på gåturen. Lorten var åbenbart ikke god, så da jeg kom hjem, havde han kastet op tre (!!) steder og huset stank af lort. Sådan noget lorte-bræk er eddermanme klamt. Og han havde vadet lidt rundt i det, så hunden måtte i bad. Fy for helvede.
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2947
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8315

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Fru Himmelblå » 24. okt 2019, 09:59

Jeg elsker virkelig vores to (efterhånden knapt så) små killinger. Her for nylig fandt de dog ud af, at toiletruller er virkelig sjove at rulle ud når de sidder på holderen.

Det problem kunne jo løses ved at sætte en elastik om. Troede vi. Dagen efter lå der en fuldt oprullet toiletrulle på gulvet ved siden af en ødelagt elastik. Da jeg kom der ud, kiggede de begge meget skyldigt op på mig.

Løsningen er nu, at toiletrullen ikke sidder i holderen.
1
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7757
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11471

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Kerrigan » 12. nov 2019, 08:55

Jeg måtte jagte katten op og ned ad trappen flere gange samt løfte en seng og kravle ind under et skrivebord for at kunne rense hendes øjne, dette gjorde at jeg snublede og næsten landede på maven. Nåede heldigvis at tage fra med knæet, men nu gør min hofte ondt.
Hvis jeg havde landet på maven, havde det krævet en tur til fødegangen for at tjekke om den lille havde det godt.

Pjevs synes helt sikkert at jeg er evil incarnated, jeg synes til gengæld at hun er en lille bitch.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. nov 2019, 22:16

Lavede tricks med godbidder med killingerne.

Freddie: tager lige så blidt godbidden ud af hånden på en når han har lavet hans trick.

Loki: prøver at rive senen ud af hånden på en i tilfælde af at den er bedre end godbidden.

Har nu et par dybe rifter på mine hænder. Møgkræ! Kunne han ikke være mere som sin bror :nej:
2
Fynerfin82
Indlæg: 1483
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4066

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Fynerfin82 » 18. dec 2019, 19:37

Min hund har besluttet at den bor hos min ex-mand de næste dage. Han og drengene var forbi for at hente noget, hunden så hurtigt sit snit til at hoppe ind i bilen til ungerne og nægter pure at gå ud igen. Børnene synes selvfølgelig at de skal have hunden med hjem, når nu den så gerne vil, så det fik de. Nu er jeg helt alene hjemme :whine:
8
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf achillaxedprune » 18. dec 2019, 21:05

Zonta skrev:I dag.... Han (hund) åd en lort på gåturen. Lorten var åbenbart ikke god, så da jeg kom hjem, havde han kastet op tre (!!) steder og huset stank af lort. Sådan noget lorte-bræk er eddermanme klamt. Og han havde vadet lidt rundt i det, så hunden måtte i bad. Fy for helvede.


Hov, jeg fik vist givet dig et rødt kort. Beklager. Men føj for den lede, det lyder virkelig klamt. Du burde få 1000 grønne i kompensation for at tørre lortebræk op! :ad!:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf avdotja » 18. dec 2019, 21:24

Fynerfin82 skrev:Min hund har besluttet at den bor hos min ex-mand de næste dage. Han og drengene var forbi for at hente noget, hunden så hurtigt sit snit til at hoppe ind i bilen til ungerne og nægter pure at gå ud igen. Børnene synes selvfølgelig at de skal have hunden med hjem, når nu den så gerne vil, så det fik de. Nu er jeg helt alene hjemme :whine:

Ja, jeg ved sgu heller ikke hvor skrønen om den evigt loyale hund, der står sammen med sin ejer gennem tykt og tyndt, stammer frem :rulle: min hund har i hvert fald ikke fungeret som inspirationskilde!
3

Tilbage til "Kæledyr"