Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Persnikedy » 14. aug 2019, 04:56

Madam Pomfrey skrev:Har i set Zizzis nye lingeri?

Ifht at jeg synes en del af deres tøj, og badetøj, er forholdsvis dyrt, så er jeg virkelig positivt overrasket over prisen på deres BH'er, som i den grad giver konkurrence til Change.

Jeg tænker ihvertfald jeg snart skal forbi en butik og kigge lidt på det :D


Det findes vist kun online, desværre.
Jeg er dog også pænt imponeret over deres priser å¨bherne
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Plussize-tråden

Indlægaf sigge » 14. aug 2019, 07:15

Jeg bestilte en glat T-shirt BH fra Zizzi's nye kollektion. Jeg må indrømme, at jeg ikke gad at måle mig, så jeg satsede og bestilte den størrelse, jeg bruger i PrimaDonna. Jeg modtog den i går, og den er for stor i omkredsen og for lille i skålen, så jeg skulle nok have målt mig. Umiddelbart syntes jeg, kvaliteten føltes OK, men jeg syntes dog at stropperne var lidt til den smalle side. Jeg kan godt lidt en lidt bred strop til en stor barm, så stroppen ikke skærer sig ind i skulderen. Jeg kan ikke umiddelbart få en stor nok skålstørrelse, så jeg returnerer den bare og køber ikke en ny. Jeg kunne ellers vældigt godt lide prisen, men jeg må nok bare indse, at PrimaDonna for altid har ødelagt alle andre mærker for mig.

Lige præcis med lingeri synes jeg, det kunne være ret relevant, at man havde mulighed for at prøve det i butikkerne, fordi pasform er så vigtig.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Plussize-tråden

Indlægaf musling » 14. aug 2019, 07:40

Jeg synes generelt BH'er er en belastning at købe.
For mig er det altid svært at finde den rette størrelse. Skål-størrelse kan jeg godt finde og omkredsen også - men ikke i samme BH. Og finder jeg endelig noget, der matcher min "normale" størrelse, så passer den alligevel ikke på mig.
Jeg har brugt Plaisir i mange år. Der kan jeg stole på størrelsen og det passer hver gang. Det gør dog også, at mit undertøj altid er ens, men heldigvis har jeg fundet et sted, hvor jeg kan få andre farver end bare sort og hvid.

Jeg giver vist 350-400 kr for en BH. Omkring 200 for matchende trusser. Av ja, det er dyrt, når undertøjsskuffen skal fyldes..
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Spjaerten » 14. aug 2019, 08:29

Jeg har det så stramt med, et par alm ens farvede trusser, uden nogen dikkedarer skal koste 200kr hos change.
Havde også en meget irriterende ekspedient, der ikke kunne forstå jeg ikke skulle ha trusser med , til en basis bh forleden.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Ado » 14. aug 2019, 11:00

SurSødSovs skrev:Jeg kan godt lide trusserne. Jeg kan ikke lide små trusser, når min numse er stor.


Det samme her. Faktisk ville jeg blive irriteret, hvis plus size trusser var små.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. aug 2019, 17:55

Ado skrev:
SurSødSovs skrev:Jeg kan godt lide trusserne. Jeg kan ikke lide små trusser, når min numse er stor.


Det samme her. Faktisk ville jeg blive irriteret, hvis plus size trusser var små.


Jojo, men derfor må de da gerne være lidt lækre og sexede.
Savner at kunne få en fin string i min str. - change har et begrænset udvalg, men det går dog.
Jeg købte nogle billige men fine trusser på asos for et års tid siden, og det er blonde over hele "bagsiden" og jeg elsker dem.
Føler mig feminin og lækker i dem, og ikke så mormor agtig ;)
alm. trusser kan sagtens bruges, hipsters o.l. men udvalget er ikke fantastisk synes jeg.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Aquadorable » 14. aug 2019, 18:07

Madam Pomfrey skrev:
Ado skrev:
SurSødSovs skrev:Jeg kan godt lide trusserne. Jeg kan ikke lide små trusser, når min numse er stor.


Det samme her. Faktisk ville jeg blive irriteret, hvis plus size trusser var små.


Jojo, men derfor må de da gerne være lidt lækre og sexede.
Savner at kunne få en fin string i min str. - change har et begrænset udvalg, men det går dog.
Jeg købte nogle billige men fine trusser på asos for et års tid siden, og det er blonde over hele "bagsiden" og jeg elsker dem.
Føler mig feminin og lækker i dem, og ikke så mormor agtig ;)
alm. trusser kan sagtens bruges, hipsters o.l. men udvalget er ikke fantastisk synes jeg.


I Zizzi-kollektionen er der et par trusser med blonde på hele bagdelen :)
0
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. aug 2019, 18:10

Aquadorable skrev:
Madam Pomfrey skrev:lm. trusser kan sagtens bruges, hipsters o.l. men udvalget er ikke fantastisk synes jeg.


I Zizzi-kollektionen er der et par trusser med blonde på hele bagdelen :)


Det er der, men generelt synes jeg faktisk deres trusser er til den kedelige side, lige som changes er i de store str.
Nu kan min str. 52 bagdel godt klemme sig ned i f.x. changes str. 48 trusser, så det hjælper lidt på udvalget, men sukker stadig efter et bredere og bedre udvalg, og lidt mere lækket/sexet :)
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Misantropen » 16. aug 2019, 10:39

Madam Pomfrey skrev:Jojo, men derfor må de da gerne være lidt lækre og sexede.
Savner at kunne få en fin string i min str. - change har et begrænset udvalg, men det går dog.
Jeg købte nogle billige men fine trusser på asos for et års tid siden, og det er blonde over hele "bagsiden" og jeg elsker dem.
Føler mig feminin og lækker i dem, og ikke så mormor agtig ;)
alm. trusser kan sagtens bruges, hipsters o.l. men udvalget er ikke fantastisk synes jeg.

Jeg synes Hunkemøller har en del forskellige modeller, der ofte er fine. De har også ofte(hvis ikke altid?) mængderabat hvis man køber mere end et par :)

H&M har også indimellem nogle fine modeller, men materialet fungerer ikke altid til mig. Til gengæld har de pæne, enkle bomuldstrusser til når det ikke behøver være noget vildt :-D
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Ally » 16. aug 2019, 17:26

Jeg er str. 42/44 og hvad angår trusser, kan jeg bedst li' hipsters med blonder eller hipster-string, der er lige dækker lidt mere end en almindelig string. Jeg køber typisk trusser og bh'er i Change og Hunkemøller.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Planten » 17. aug 2019, 15:22

Er der nogen af jer, der køber secondhand? Og I så fald hvor?

Og jeg ved, jeg har spurgt før, men hvor kan man købe enkle hoodies? I bomuld. Ellos og hm er kigget igennem.... :)
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Plussize-tråden

Indlægaf TomKah » 17. aug 2019, 15:38

Jeg har ellers altid brugt bonuldstrusser fra HM, men I år har jeg fundet ud af at dem fra VRS (føtex) sidder rarere.
Jeg kan ikke holde ud at bruge blonder eller strings (som slet ikke klæder hverken tynde eller tykke hvis man spørger mig). Jeg bruger nu heller ikke undertøj for at føle mig sexet.

Jeg synes hunkemøllers Bh'er er bedre kvalitet end Change som altid går i stykker ret hurtigt for mig. Jeg er 80G - Jeg ved ikke om det går under store størrelser, men det har de i hvert fald i hunkemøllers.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Planten » 17. aug 2019, 16:35

Trappestige skrev:
Planten skrev:Er der nogen af jer, der køber secondhand? Og I så fald hvor?

Og jeg ved, jeg har spurgt før, men hvor kan man købe enkle hoodies? I bomuld. Ellos og hm er kigget igennem.... :)

Jeg køber som regel second-hand, da jeg ikke gider bruge for mange penge på tøj, når jeg bare går hjemme. Jeg bruger facebook, som har adskillige sider til second hand plussize tøj. Ellers bruger jeg ASOS og Zalando hvor jeg jævntligt kigger igennem nyhederne for plussize. Hvis jeg synes prisen er for høj på et item jeg kan lide (og ikke kan vente med), sætter jeg nogen gange bare et like ved og venter på at prisen falder. De har ofte rabatter og jeg har oplevet priser skifte op og ned hele tiden fra dag til dag.
Hoodies bruger jeg ikke selv, men i foråret skulle jeg bruge en og der havde Zalando det bedste udvalg til plussize.

Tak :) prøver zalando. Der har jeg da også købt nederdele i sommer.... Tsk tsk Plante...
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Misantropen » 18. aug 2019, 14:44

Kan I anbefale noget regntøj der er tyndt og behageligt at have på? Eller nogle modeller.

Jeg hader at have regntøj på! Det strammer, klæber og er varmt. Jeg har ikke ejet et sæt i flere år af samme årsag, men det er svært at undvære.

Det skal være praktisk og holdbart(dvs. det ikke bliver flænset af torne og smågrene) Jeg overvejer om ikke overalls(ikke waders) er mere behagelige end almindelige bukser med elastik i livet :gruble:

Overdelen må gerne være lang, uden at være en busseronne. Den skal kunne åbnes som en jakke.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Persnikedy » 18. aug 2019, 14:58

Misantropen skrev:Kan I anbefale noget regntøj der er tyndt og behageligt at have på? Eller nogle modeller.

Jeg hader at have regntøj på! Det strammer, klæber og er varmt. Jeg har ikke ejet et sæt i flere år af samme årsag, men det er svært at undvære.

Det skal være praktisk og holdbart(dvs. det ikke bliver flænset af torne og smågrene) Jeg overvejer om ikke overalls(ikke waders) er mere behagelige end almindelige bukser med elastik i livet :gruble:

Overdelen må gerne være lang, uden at være en busseronne. Den skal kunne åbnes som en jakke.



Det ord var jeg lige nød til at google, og jeg får kun sømandstøj frem. Er det sådan et matros sæt du efterspøger?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Mode"