Japan - nogen med erfaring?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Teni
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. aug 2016, 08:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 76

Japan - nogen med erfaring?

Indlægaf Teni » 13. aug 2019, 11:58

Min families drøm er en rejse til Japan til næste år. :dåne:
Vi er rimeligt åbne overfor at vælge den tid på året som er bedst ift. klima eller uden for højsæson, så tingene måske er lidt billigere.
er godt klar over at det bliver noget af en udskrivning at tage til Japan, især da vi foretrækker en form for pakkerejse, det det grundet kulturforskelle virker lidt skræmmende bare at bestille hotel osv. på nettet.
Nogen der har været afsted og som måske kan anbefale et godt rejseselskab?
Og måske nogle anbefalinger ift. steder man bare skal se, eller ting man bare skal prøve?
Jeg tænker at når man nu tager den lange tur, skal vi også være der i ca. 14 dage.
Vi er to voksne og et barn på 10.
alle mine spørgsmål skyldes at vi virkelig er i opstartsfasen til planlægning :lol:
0
she is still there ... inside you ... waiting
let´s go get her
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Japan - nogen med erfaring?

Indlægaf JoyNips » 13. aug 2019, 13:28

Der har været en tråd tidligere, mener jeg. Synes at kunne huske at både jeg og Anni har skrevet om Japan.
Prøv at finde den.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Japan - nogen med erfaring?

Indlægaf Mangoness » 13. aug 2019, 14:29

0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7725
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 590
Likede indlæg: 11409

Re: Japan - nogen med erfaring?

Indlægaf Kerrigan » 13. aug 2019, 14:43

Japan er et enormt stort land, så med kun 14 dage ville jeg fokusere på en enkelt region, evt. med en lille afstikker på Shinkansen.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?

Tilbage til "Rejser"