Underboob bikini mode - WTF

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9125
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1023
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 22035

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Purple Haze » 15. maj 2019, 05:47

Om det er oversiden eller undersiden der fremhæves er i mine øjne hip som hap.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
IrmaPigen
Indlæg: 7817
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12512

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf IrmaPigen » 15. maj 2019, 06:06

Grimt..... bare grimt.
4
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21507

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf catnip » 15. maj 2019, 06:09

Kønt er det ikke, men det kan da heller ikke være særlig behageligt at have sådan en bikinitop på.
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17031
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21249

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Misantropen » 15. maj 2019, 15:09

Stars skrev:
Misantropen skrev:
vandmelon skrev:Alle dem man ser her fx: https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... am/7632862

Jeg troede jeg havde fået markeret det jeg hentydede til i dit indlæg. Jeg mente hvad du mener med med et almindeligt bikini-billede(og en almindelig bikini?) Jeg er i tvivl om det er bikinien eller billederne af bikinitoppen du synes er ekstremt.

Hvad mener du er diskriminerende ved sådan en bikinitop? Jeg oplever som kvinde ikke at blive diskrimineret fordi nogle kvinder går med den type bikinitop, eller at den er værre end så mange andre slags bikini. En bikini i sig selv overlader sjældent meget til fantasien, men det synes jeg ikke gør bikinier ekstreme i sig selv.

Bikinier kan være upassende i nogle sammenhænge, men synes du disse toppe er mere ekstreme end når der er kavalergang eller en synlig "markering" af brystet, fx over toppen? :gruble: Hvis du gør det kan jeg godt forstå din reaktion ellers ikke.


Det er ikke kavalergangen, men "undersiden" af brysterne, der gør, at fokus ændres.
Til sammenligning et "helt almindeligt bikinibillede" med kavalergang:

Unavngivet.jpg

Det ved jeg. Det er derfor jeg spørger om underboob er mere ekstremt end bikinitoppe der giver kavalergang eller hvor brystet ses over toppen :)
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17031
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21249

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Misantropen » 15. maj 2019, 15:12

vandmelon skrev:"Bikinier kan være upassende i nogle sammenhænge, men synes du disse toppe er mere ekstreme end når der er kavalergang eller en synlig "markering" af brystet, fx over toppen?"

Ja da :) Underboob er mere ekstreme fordi jeg synes man med vilje prøver at sige, at kvinder ikke er andet end bare bryster. Det synes jeg er disrespektfuldt. Jeg kan ikke se andet i de billeder der end rent chikane af kvindekønnet, hvis det skulle siges meget groft ^^ Det er derfor jeg siger, det er da helt ekstremt det her at portrættere kvinder sådan :O

"Jeg mente hvad du mener med med et almindeligt bikini-billede(og en almindelig bikini?) Jeg er i tvivl om det er bikinien eller billederne af bikinitoppen du synes er ekstremt."

Ah, ok :)

Søger man på google efter "woman in bikini" er der ingen af de billeder der er ekstreme fordi de fremhæver hele kvindens figur. Altså, alt det der hedder noget med underboob bikini er ekstremt. Dvs. billederne af underboob bikini som tøj, billeder af kvinder der har dem på mens alt det der ikke har noget at gøre med underboob bikini er ikke ekstremt selv hvis det fx skulle være "tannet bikini" moden.

Håber det gav mening :)

Jeg ved ikke om det gav mening for jeg kan ikke forstå dine argumenter, men tak for uddybningen i hvert fald :D
0
HappyHippo
Indlæg: 2546
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4402

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf HappyHippo » 15. maj 2019, 16:33

Det var da også moderne sidste sommer. Ligesom underdelen helst skal være lidt for lille og trukket helt op mellem ballerne...

Jeg synes det er ok, hvis man har pæne, ikke for store bryster, der ikke hænger. Dvs til unge slanke piger.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25021
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30013

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Wizzze » 15. maj 2019, 16:41

ajnaM skrev:Har også lige måttet google, og synes mest af alt, det ser virkelig fjollet ud. :lol: Elsker især dette billede, der mest af alt ligner, at modellen har taget sin top omvendt på. Hun ser også lidt... beklemt ud. :D

Billede


Hun ser da meget sød ud, meget bedre end det der Kardashian look andre har vist. Men det må da være dødubehageligt sådan som le boobies er mast ind mod midten fra begge sider? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf kidkomb » 15. maj 2019, 16:55

Jeg synes egentlig at det kan være meget pænt.
Men det kan absolut også være det modsatte :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf vibbsen » 15. maj 2019, 17:53

Mode ???? Mine babser har sgu set sådan der ud i årevis.....Og det har IKKE noget at gøre med objektivisering.....

Det har noget at gøre med at de, såfremt jeg ikke sætter hegn omkring dem i form af en bh-bøjle, gør sig flade og forsøger at stikke af....NEDaf :-D

Ærlig talt, jeg kan ikke se hvordan underboob er anderledes end så mange andre bikinier....Altså udover at det efter min mening ser virkelig åndssvagt ud....Så køb dog en bikini med en skål der passer :fløjt:
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Annione » 15. maj 2019, 18:33

Ville aldrig gå i det.
Det er dog meget fint til nogle af modellerne.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21981
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2516
Likede indlæg: 59640

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. maj 2019, 19:45

Jeg synes egentlig, det er mere objektificerende at antage, at kvinder ikke selv kan finde ud af at til- og fravælge underboob. Eller alt muligt andet.
8
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14776
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 689
Likede indlæg: 19180

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Flora » 15. maj 2019, 19:55

Jeg synes ikke, det er ekstremt. Det er bare virkelig grimt :tie:
0
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf vandmelon » 16. maj 2019, 02:51

DetSorteCirkus skrev:Jeg synes egentlig, det er mere objektificerende at antage, at kvinder ikke selv kan finde ud af at til- og fravælge underboob. Eller alt muligt andet.


Ok, det kan jeg godt se :) Mit indlæg kunne lyde som om, at kvinder nu er tvunget til at gå i det, når nu det er der, og ikke kan vælge selv :D
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4398
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 488
Likede indlæg: 10790

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf BlueBunny » 16. maj 2019, 04:11

Jeg synes ikke det er pænt. Jeg tænker det må være ubehageligt og at enkelte ligner bikinier der er for små/dårlig pasform.

Det positive er at man åbenbart ikke behøver frygte en smutter, men roligt kan plaske fjollet rundt og bare være trendy selvom bøjlen hopper op midt på brystet
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Grissebassen
Indlæg: 1991
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3438

Re: Underboob bikini mode - WTF

Indlægaf Grissebassen » 16. maj 2019, 08:14

Jeg tror ikke jeg kan forestille mig noget mere ubehageligt, end at blive solskoldet på mine underboobs. Til gengæld kan jeg godt se det praktiske i at lufte dem, da de ofte bliver lidt svedige om sommeren. Men overordnet bliver det et stort nej tak herfra. Jeg havde muligvis fundet det tiltrækkende som teenager af flashe besynderlige kropsdele efter modens diktering. Men heldigvis er jeg blevet ældre og klogere.... (og mere slap :fløjt: )
1

Tilbage til "Livets forhold"