Sof skrev:Får SMS’er fra en almennyttig boligforening jeg ikke bor i og aldrig har boet i, flere byer væk. Sådan nogle “ejendomskontoret er lukket xxx” eller “husk at det varme vand er lukket dd”
Kan kun finde en mailadresse på deres ejendomskontor, hvor jeg har frabedt mig flere sms’er. Nu er der fandme kommet en til. 5. SMS på 2 uger. Bliver så træt. Må de overhovedet spamme mig med sms’er uden at jeg har givet samtykke til det og uden en mulighed for at afmelde det?
Jeg (eller min bank) havde fået registreret det sidste ciffer mit tlf.nr. forkert i min netbank. Det opdagede jeg først efter nogle uger, hvor det undrede mig, at jeg ikke fik sms'er, når der var en ny besked til mig, selvom jeg havde tilmeldt mig det. Jeg tænker, at den mand, som havde det tlf.nr., nok også var ret forundret/irriteret over at få sms'er om, at der var en ny besked til ham i netbank fra en bank, som han måske slet ikke var kunde i. Jeg rettede det selv, da jeg blev klar over det, men jeg ved faktisk ikke, hvilke muligheder banken havde haft for at rette det, hvis manden havde henvendt sig og brokket sig, inden jeg selv fik gjort noget ved det.
Jeg ved ikke, om det kan være noget af det samme i dit tilfælde? Hvis det er, har boligselskabet måske ikke mulighed for at gå ind og ændre det. Men de kunne da i det mindste svare på din mail.