echinaforce eller bio strath?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

echinaforce eller bio strath?

Indlægaf heysamaysa » 15. apr 2019, 07:48

Er der nogen der har erfaring med om det virker?

og hvad skal man vælge?



kan man overhovedet styrke sit immunforsvar - ud over ved hjælp af alm sund kost og motion?
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: echinaforce eller bio strath?

Indlægaf kidkomb » 15. apr 2019, 09:22

Jeg synes ikke at det hjælper.
Til gengæld har jeg været utrolig lidt syg efter jeg er begyndt at tage d-vitamin.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: echinaforce eller bio strath?

Indlægaf In_your_eyes » 15. apr 2019, 09:25

Jeg tager echinaforce og broncoforce, hvis jeg mærker tegn på forkølelse og jeg synes det hjælper.
0
:pompom:
Neverkont
Indlæg: 1888
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2943

Re: echinaforce eller bio strath?

Indlægaf Neverkont » 15. apr 2019, 11:01

Jeg har gode erfaringer med Bio-strath.

For mange år siden overtog jeg en lille hund (dværgpinscher) på et par år, hunden havde dårlige tænder og havde ingen pels på halsen.
Efter 1-2 år begyndte hunden at halte på skiftevis det ene og det andet bagben, dyrlægen mente det var en forstrækning, som kunne tage et halvt års tid. Efter et år haltede hunden stadigvæk.
Jeg læste så om en dame, der gav sine hunde Bio-Strath p.g.a. problemer med bagbenene.
Jeg købte en flaske Bio-Strath og min hund det, og efter ca. 14 dage var hun holdt op med at halte.
Da flasken var tom troede jeg, at problemet var overstået, men det vendte tilbage efter et par uger, så jeg købte en ny flaske, og hunden holdt igen op med at halte efter et par uger. Hun fik derefter Bio-Strath resten af sit liv.
Som sidegevinst begyndte der at vokse fine nye bløde hår frem på hendes hals.

Jeg gav mine børn Bio-Strath da de var små, men det er jo svært at sige, om de ville have været mere syge uden, men på et tidspunkt havde jeg fået antibiotika p.g.a. noget "hule-betændelse" (kæbe- eller bihule), og kort efter kunne jeg så småt mærke symptomerne komme retur, og da jeg så om morgenen giver min datter Bio-Strath fik jeg den tanke, at jeg da nok også burde tage nogle dråber selv. Det gjorde jeg, og symptomerne forsvandt, og jeg kom igennem resten af vinteren uden antibiotika.

Min mor havde en veninde, som fik "den der bakterie i maven", campolybacter?
Hun havde i forvejen problemer med lungerne, så lægen ville ikke behandle bakterien med stærk antibiotika, for det skulle gemmes til hvis der opstod problemer med lungerne hvor det kunne være påkrævet. Så bakterien skulle sultes ud med en skrap diæt, som jeg ikke helt husker. Det resulterede i, at damen tabte en meget stor del af hendes i forvejen fine og sparsomme hvide hår.
Hun forsøgte med forskellige ting, som frisøren anbefalede, men uden effekt. Jeg mindede så min mor om Bio-Strath, som hun fik sin veninde til at tage, og kort efter begyndte der, at gro nye hår ud.

Jeg snakker af og til med en dame, der har en puddelhund, og hun fortalte, at hendes hund havde noget eksem, som den jævnligt blev behandlet for. Jeg anbefalede hende, at prøve at give hunden Bio-Strath, og siden har den ikke fået anden behandling for eksem.

Jeg bruger dråberne.
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: echinaforce eller bio strath?

Indlægaf heysamaysa » 15. apr 2019, 13:54

hm måske jeg skulle prøve begge dele så.

der er alkohol i echinaforce så jeg ved ikke om det er så godt for min dreng på 2 år, men den kunne jeg selv tage

og bio strath til ham.

der er også flere der anbefaler de hømopatiske dråber infeksin. Det er en junle at finde ud af
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Neverkont
Indlæg: 1888
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 101
Likede indlæg: 2943

Re: echinaforce eller bio strath?

Indlægaf Neverkont » 15. apr 2019, 20:14

heysamaysa skrev:hm måske jeg skulle prøve begge dele så.

der er alkohol i echinaforce så jeg ved ikke om det er så godt for min dreng på 2 år, men den kunne jeg selv tage

og bio strath til ham.

der er også flere der anbefaler de hømopatiske dråber infeksin. Det er en junle at finde ud af


Jeg har aldrig brugt Infeksin, men jeg har prøvet andre midler fra samme serie, eller hvad man kan kalde det, og min erfaring er, at hvis man ikke har et problem, som midlet er beregnet til, kan det være ubehageligt.
De er ikke beregnet til forebyggende brug.

Jeg sender dig lige en pb.
0

Tilbage til "Helbred"