Spa i nærheden af Kbh.?

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 682
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Kruspersille » 14. mar 2019, 15:19

Jeg vil i anledning af min fødselsdag forkæle mig selv med noget spa & en massage. Men hvor? Jeg har været på Skodsborg, og der kunne jeg rigtig godt lide spa-området, men massagen var ikke noget at skrive hjem om, og sidste år var jeg på Nimat i Vendersgade, her var massagen fantastisk! Men spa-området var nusset og ikke specielt interessant.
Jeg bor i KBH. og har ikke bil og planen er pt., at jeg nok skal være hjemme igen sen eftermiddag, så jeg kan nå ud og spise med min kæreste om aftenen.
Jeg har kigget på Bella Sky, men jeg kan ikke se, hvad der er i spa-området. Gider ikke kun swimmingpool + alm. sauna. Det samme gør sig gældende for Amazing Space.
Så er der nogen, der har et godt tip?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf LadyFox » 14. mar 2019, 15:26

Kruspersille skrev:Jeg vil i anledning af min fødselsdag forkæle mig selv med noget spa & en massage. Men hvor? Jeg har været på Skodsborg, og der kunne jeg rigtig godt lide spa-området, men massagen var ikke noget at skrive hjem om, og sidste år var jeg på Nimat i Vendersgade, her var massagen fantastisk! Men spa-området var nusset og ikke specielt interessant.
Jeg bor i KBH. og har ikke bil og planen er pt., at jeg nok skal være hjemme igen sen eftermiddag, så jeg kan nå ud og spise med min kæreste om aftenen.
Jeg har kigget på Bella Sky, men jeg kan ikke se, hvad der er i spa-området. Gider ikke kun swimmingpool + alm. sauna. Det samme gør sig gældende for Amazing Space.
Så er der nogen, der har et godt tip?

På Bella er der varmt vandsbasin, koldt vand, sauna, og dampbad. Kan faktisk ikke huske om der er andet, for jeg bruger ikke andet selv.
1
...
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Sof » 14. mar 2019, 15:27

Tænkte først på Arndal, men er lidt i tvivl om de kun har et bassin og så noget damp halløj. Har kun været der til massage, den var til gengæld virkelig god.
1
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 682
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Kruspersille » 14. mar 2019, 15:29

LadyFox skrev:
Kruspersille skrev:Jeg vil i anledning af min fødselsdag forkæle mig selv med noget spa & en massage. Men hvor? Jeg har været på Skodsborg, og der kunne jeg rigtig godt lide spa-området, men massagen var ikke noget at skrive hjem om, og sidste år var jeg på Nimat i Vendersgade, her var massagen fantastisk! Men spa-området var nusset og ikke specielt interessant.
Jeg bor i KBH. og har ikke bil og planen er pt., at jeg nok skal være hjemme igen sen eftermiddag, så jeg kan nå ud og spise med min kæreste om aftenen.
Jeg har kigget på Bella Sky, men jeg kan ikke se, hvad der er i spa-området. Gider ikke kun swimmingpool + alm. sauna. Det samme gør sig gældende for Amazing Space.
Så er der nogen, der har et godt tip?

På Bella er der varmt vandsbasin, koldt vand, sauna, og dampbad. Kan faktisk ikke huske om der er andet, for jeg bruger ikke andet selv.


Det lyder godt! Der behøver såmænd ikke være så meget andet end det. Har du prøvet massagen?
0
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 682
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Kruspersille » 14. mar 2019, 15:32

Sof skrev:Tænkte først på Arndal, men er lidt i tvivl om de kun har et bassin og så noget damp halløj. Har kun været der til massage, den var til gengæld virkelig god.


Jeg har kigget på dem, men deres hjemmeside er ikke så informativ. Men de kunne godt være en mulighed ift. beliggenhed.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf LadyFox » 14. mar 2019, 15:32

Kruspersille skrev:
LadyFox skrev:
Kruspersille skrev:Jeg vil i anledning af min fødselsdag forkæle mig selv med noget spa & en massage. Men hvor? Jeg har været på Skodsborg, og der kunne jeg rigtig godt lide spa-området, men massagen var ikke noget at skrive hjem om, og sidste år var jeg på Nimat i Vendersgade, her var massagen fantastisk! Men spa-området var nusset og ikke specielt interessant.
Jeg bor i KBH. og har ikke bil og planen er pt., at jeg nok skal være hjemme igen sen eftermiddag, så jeg kan nå ud og spise med min kæreste om aftenen.
Jeg har kigget på Bella Sky, men jeg kan ikke se, hvad der er i spa-området. Gider ikke kun swimmingpool + alm. sauna. Det samme gør sig gældende for Amazing Space.
Så er der nogen, der har et godt tip?

På Bella er der varmt vandsbasin, koldt vand, sauna, og dampbad. Kan faktisk ikke huske om der er andet, for jeg bruger ikke andet selv.


Det lyder godt! Der behøver såmænd ikke være så meget andet end det. Har du prøvet massagen?


Desværre ikke. Er kun kommet der fordi min veninde arbejdede der.
1
...
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Sustentaculum » 14. mar 2019, 15:45

Hvad med Sofie badet? Det ligger så vidt jeg husker i kbh, og har ret hyggelige faciliteter :D
1
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Akehurst2 » 14. mar 2019, 15:55

Kruspersille skrev:
Sof skrev:Tænkte først på Arndal, men er lidt i tvivl om de kun har et bassin og så noget damp halløj. Har kun været der til massage, den var til gengæld virkelig god.


Jeg har kigget på dem, men deres hjemmeside er ikke så informativ. Men de kunne godt være en mulighed ift. beliggenhed.


Arndal har et lille bassin, dampbad og sauna.

Jeg har prøvet scrub og massage derinde, og det var bare ren smerte fra start til slut samt en yderst uforskammet behandler. Jeg går aldrig derind igen.
0
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 682
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Kruspersille » 14. mar 2019, 17:08

^ Tak for advarslen, det lyder ikke så fedt.
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Akehurst2 » 14. mar 2019, 17:11

Ni'mat har også en afdeling i på Hotel Clarion ved lufthavnen - det ser i hvert fald lækkert ud på billederne. Og der er jo metro derud :)
0
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 682
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Kruspersille » 14. mar 2019, 17:16

Sustentaculum skrev:Hvad med Sofie badet? Det ligger så vidt jeg husker i kbh, og har ret hyggelige faciliteter :D


Det ser virkelig hyggeligt ud, men jeg er ikke så meget til hamam, og jeg synes det er svært at se, hvad kurbadet indeholder.
0
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 682
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Kruspersille » 14. mar 2019, 17:17

Akehurst2 skrev:Ni'mat har også en afdeling i på Hotel Clarion ved lufthavnen - det ser i hvert fald lækkert ud på billederne. Og der er jo metro derud :)

Ja, den har jeg også overvejet. Måske er der lækrere end i den i Kbh. :gruble:
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Akehurst2 » 14. mar 2019, 17:43

Kruspersille skrev:
Akehurst2 skrev:Ni'mat har også en afdeling i på Hotel Clarion ved lufthavnen - det ser i hvert fald lækkert ud på billederne. Og der er jo metro derud :)

Ja, den har jeg også overvejet. Måske er der lækrere end i den i Kbh. :gruble:


Den er nyere og så vidt jeg kan se større. Har gerne ville prøve den, så hvis du vælger den, må du gerne sige om den er noget værd :)
1
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf Sof » 14. mar 2019, 18:58

Akehurst2 skrev:
Kruspersille skrev:
Sof skrev:Tænkte først på Arndal, men er lidt i tvivl om de kun har et bassin og så noget damp halløj. Har kun været der til massage, den var til gengæld virkelig god.


Jeg har kigget på dem, men deres hjemmeside er ikke så informativ. Men de kunne godt være en mulighed ift. beliggenhed.


Arndal har et lille bassin, dampbad og sauna.

Jeg har prøvet scrub og massage derinde, og det var bare ren smerte fra start til slut samt en yderst uforskammet behandler. Jeg går aldrig derind igen.


Det lyder uheldigt! Øv.

Jeg har fået massage 4-5 gange derinde, af 2 forskellige og begge var gode synes jeg. Det er 2 år siden jeg var der, så ved selvfølgelig ikke om de samme er der endnu, men smertefuldt var det i hvert fald ikke, det var ganske afslappende og lækkert.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Spa i nærheden af Kbh.?

Indlægaf HappyPaww » 14. mar 2019, 20:22

Jeg har fået massage på Bella Sky - den var virkelig god! Behandleren var vist tysk :D

Til gengæld kunne hun mildest talt ikke finde ud af en manicure, så den ville jeg gå udenom :)
1

Tilbage til "Rejser"