Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Fru Sunshine » 24. feb 2019, 16:22

Hvilken micellar water kan I anbefale? Lige nu bruger jeg Garnier, men jeg er ikke imponeret.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Ada_M
Indlæg: 4
Tilmeldt: 22. feb 2019, 17:06
Kort karma: 0
Likede indlæg: 4

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Ada_M » 24. feb 2019, 19:07

Fru Sunshine skrev:Hvilken micellar water kan I anbefale? Lige nu bruger jeg Garnier, men jeg er ikke imponeret.


Jeg har prøvet forskellige, men er altid vendt tilbage til Biodermas lyserøde.
2
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 25. feb 2019, 12:45

Mason Pearson. Er de børster worth the hype?
Mit hår er langt, forholdsvis kraftigt og tørt i spidserne.
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf JoyNips » 25. feb 2019, 13:50

Knirkemis skrev:Mason Pearson. Er de børster worth the hype?
Mit hår er langt, forholdsvis kraftigt og tørt i spidserne.


Ja!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 25. feb 2019, 15:32

Ada_M skrev:
Fru Sunshine skrev:Hvilken micellar water kan I anbefale? Lige nu bruger jeg Garnier, men jeg er ikke imponeret.


Jeg har prøvet forskellige, men er altid vendt tilbage til Biodermas lyserøde.

Fuldstændig enig! Jeg har været igennem så mange, og der er ikke andre ligeså effektive. L’Oréal har lavet en uparfumeret version der nærmer sig og er noget billigere, men vil stadig helst have Bioderma.
1
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 25. feb 2019, 15:33

JoyNips skrev:
Knirkemis skrev:Mason Pearson. Er de børster worth the hype?
Mit hår er langt, forholdsvis kraftigt og tørt i spidserne.


Ja!

Jeg synes ikke :genert: Men de er fine at have liggende, så min pynter vist bare mest af alt. Jeg er mere til Wetbrush, der er lettere at redde håret ud med.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 26. feb 2019, 08:31

Chachacha skrev:
JoyNips skrev:
Knirkemis skrev:Mason Pearson. Er de børster worth the hype?
Mit hår er langt, forholdsvis kraftigt og tørt i spidserne.


Ja!

Jeg synes ikke :genert: Men de er fine at have liggende, så min pynter vist bare mest af alt. Jeg er mere til Wetbrush, der er lettere at redde håret ud med.

Okay, det er lidt dyr pynt :D

Joynips, kan du uddybe?
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf JoyNips » 26. feb 2019, 09:09

Knirkemis skrev:
Chachacha skrev:
JoyNips skrev:
Knirkemis skrev:Mason Pearson. Er de børster worth the hype?
Mit hår er langt, forholdsvis kraftigt og tørt i spidserne.


Ja!

Jeg synes ikke :genert: Men de er fine at have liggende, så min pynter vist bare mest af alt. Jeg er mere til Wetbrush, der er lettere at redde håret ud med.

Okay, det er lidt dyr pynt :D

Joynips, kan du uddybe?


Jamen, jeg er simpelthen bare så glad for min. Jeg har fine hårstrå, men mange af dem og jeg har langt hår (til lænden). Jeg synes den fungerer godt i både vådt og tørt hår og særlig i tørt hår er jeg glad for at den ikke gør mit hår så elektrisk som mange andre børster gør.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 26. feb 2019, 12:20

Det er nok bare mega individuelt, for mit hår bliver sindssygt elektrisk af MP især her om vinteren.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Spjaerten » 27. feb 2019, 07:36

Nicehair har 50% på 50 mærker.
Så har lige stocket op på basics aka mascara, eyeliner osv
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Misantropen » 28. feb 2019, 00:46

Persnikedy skrev:Er jeg den eneste hvor hanskerne til ting aldrig passer?

Her en håndmaske fra Sephora hvor min alt for korte tommel som altid er irriterende, men selvom jeg spurgte i butikken og damen bag disken fortalte at hendes mand brugte dem og han havde kæmpe hænder så sker det alligevel igen og igen at hansker går i stykker.

Jeg har ikke erfaring med håndmasker. Hvad bruger du dem for?

Hvis det er pga tørhed kan bomuldshandsker måske være en bedre(og billigere) løsning. De kan også vaskes og genbruges.

Der findes forskellige modeller(dem med syningerne i fingerspidserne er også for lange til mig, selvom mine fingre har normal længde) De fås bl.a på apoteket og i Matas, men de koster en brøkdel af prisen de steder hvis du køber dem steder der sælger arbejdstøj(tjenerhandsker fx) og rengøringsartikler.

Hvis du bruger dem for noget helt andet kan du bare se bort fra mit indlæg :lol:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Persnikedy » 28. feb 2019, 06:22

Misantropen skrev:
Persnikedy skrev:Er jeg den eneste hvor hanskerne til ting aldrig passer?

Her en håndmaske fra Sephora hvor min alt for korte tommel som altid er irriterende, men selvom jeg spurgte i butikken og damen bag disken fortalte at hendes mand brugte dem og han havde kæmpe hænder så sker det alligevel igen og igen at hansker går i stykker.

Jeg har ikke erfaring med håndmasker. Hvad bruger du dem for?

Hvis det er pga tørhed kan bomuldshandsker måske være en bedre(og billigere) løsning. De kan også vaskes og genbruges.

Der findes forskellige modeller(dem med syningerne i fingerspidserne er også for lange til mig, selvom mine fingre har normal længde) De fås bl.a på apoteket og i Matas, men de koster en brøkdel af prisen de steder hvis du køber dem steder der sælger arbejdstøj(tjenerhandsker fx) og rengøringsartikler.

Hvis du bruger dem for noget helt andet kan du bare se bort fra mit indlæg :lol:


Jeg bruger dem for at giv en ekstra omgang fugt til mine tørre hænder. Jeg svømmer ofte, går til keramik, og er generelt bare hård ved mine hænder. Især i vintermånederne bliver huden meget tør og revner - av. Når jeg bruger en hanske-maske så er det intensiv creme i ca 30min og staidg kan bruge min computer, drikke noget mm uden at smatte alt til fordi alt det gode bliver inde i hanskerne. Så der kan bomuldshansker desværre ikke hjælpe.

Men tak for at du gav dig tid til at svare selvom jeg bruger dem til noget andet :-D
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16961
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1077
Likede indlæg: 21094

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Misantropen » 28. feb 2019, 13:44

Persnikedy skrev:
Misantropen skrev:
Persnikedy skrev:Er jeg den eneste hvor hanskerne til ting aldrig passer?

Her en håndmaske fra Sephora hvor min alt for korte tommel som altid er irriterende, men selvom jeg spurgte i butikken og damen bag disken fortalte at hendes mand brugte dem og han havde kæmpe hænder så sker det alligevel igen og igen at hansker går i stykker.

Jeg har ikke erfaring med håndmasker. Hvad bruger du dem for?

Hvis det er pga tørhed kan bomuldshandsker måske være en bedre(og billigere) løsning. De kan også vaskes og genbruges.

Der findes forskellige modeller(dem med syningerne i fingerspidserne er også for lange til mig, selvom mine fingre har normal længde) De fås bl.a på apoteket og i Matas, men de koster en brøkdel af prisen de steder hvis du køber dem steder der sælger arbejdstøj(tjenerhandsker fx) og rengøringsartikler.

Hvis du bruger dem for noget helt andet kan du bare se bort fra mit indlæg :lol:


Jeg bruger dem for at giv en ekstra omgang fugt til mine tørre hænder. Jeg svømmer ofte, går til keramik, og er generelt bare hård ved mine hænder. Især i vintermånederne bliver huden meget tør og revner - av. Når jeg bruger en hanske-maske så er det intensiv creme i ca 30min og staidg kan bruge min computer, drikke noget mm uden at smatte alt til fordi alt det gode bliver inde i hanskerne. Så der kan bomuldshansker desværre ikke hjælpe.

Men tak for at du gav dig tid til at svare selvom jeg bruger dem til noget andet :-D

Det kan de nu godt. Med bomuldshandsker er det bare hænderne du smører ind og bruger handskerne til at undgå creme bliver tværet ud alle mulige steder.

Jeg har håndeksem så der skal heller ikke meget til før mine hænder bliver voldsomt irriteret. Bomuldshandsker(under latex- eller vinylhandsker) er uundværlige for mig i perioder og når jeg skal vaske op, gøre rent og andet der involverer vand og hyppig håndvask eller hænderne har brug for fed creme.

Anyway, jeg var bare nysgerrig efter hvad håndmasker er :D Når de virker godt er det så en mulighed at tage en handske over for at mindske risikoen for at de går i stykker imens du bruger dem?
0
klaus
Indlæg: 464
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 381

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf klaus » 1. mar 2019, 08:07

Jeg skal ha fat i noget til ansigtet pga virkelig tør hud. Problemet er at overskudet er ikke voldsomt, så det skal helst være så simpelt som muligt.
Hvor skal jeg starte henne? Det er vel en rens og dagcreme?
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 1. mar 2019, 08:24

klaus skrev:Jeg skal ha fat i noget til ansigtet pga virkelig tør hud. Problemet er at overskudet er ikke voldsomt, så det skal helst være så simpelt som muligt.
Hvor skal jeg starte henne? Det er vel en rens og dagcreme?

Hvis det er tænkt som ‘førstehjælp’ til huden, ville jeg vælge en fugtmaske, tage den på lidt før sengetid og bare lade den virke natten over. Så kan huden suge alt det, den har brug for :)

På lidt længere sigt skal du nok kigge dine rutiner efter i sømmene og måske supplere rens og dagcreme med en fugtgivende serum.
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Skønhed"