Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Grissebassen » 9. feb 2019, 15:23

Chachacha skrev:Er der nogen, der kender en håndsæbe i en PÆN indpakning, men som også er uden parfume? Desværre synes jeg alle de fine flydende håndsæber er fyldt med parfume og æteriske olier. Og jeg gider heller ikke en kedelig neutral-sæbe, nu vi lige har fået lavet nyt badeværelse...

Hvad med at købe en flot sæbedispenser? :)
1
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 9. feb 2019, 15:44

Grissebassen skrev:
Chachacha skrev:Er der nogen, der kender en håndsæbe i en PÆN indpakning, men som også er uden parfume? Desværre synes jeg alle de fine flydende håndsæber er fyldt med parfume og æteriske olier. Og jeg gider heller ikke en kedelig neutral-sæbe, nu vi lige har fået lavet nyt badeværelse...

Hvad med at købe en flot sæbedispenser? :)

Jeg synes bare ikke jeg har set nogen pæne rigtigt.er ikke til de der Zone og typiske badeværelses-dispensere. Så vil jeg næsten hellere købe en flot sæbe og hælde den ud og fylde den med Neutral :blush:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14700

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 9. feb 2019, 16:38

twinkle skrev:En full coverage concealer der IKKE er mat, og som ikke fremhæver de fine linjerunder øjenene? Jeg er så træt af at høre på, at jeg da “godt nok ser træt ud...”, og jeg kan se at mine mørke render bliver værre.


Jeg har to fra Charlotte Tilbury - en der decideret er til at lyse de mørke render op og en decideret concealer.
Den første har serum i den ene ende og concealer i den anden, den anden er bare en concealer.

De er lidt dyre, men ret nemme at bruge. De kan godt sætte sig i linjerne to minutter efter påførsel, men hvis man blender det ud gør de det ikke igen.

Den første hedder Miracle Wand og den anden Magic Away. Har stadig en del tilbage i min Miracle Wand som blev købt 2017 før jul.
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 9. feb 2019, 17:47

Trappestige skrev:
twinkle skrev:Jeg har Touche Eclat, og den dækker absolut intet (det er vel også mere en highlighter end en concealer)..
Jeg har forsøgt mig med corrector, men jeg synes bare ikke jeg har tid til at stå og fedte rundt med først corrector og så concealer.
Jeg bruger også kun concealer på det inderste af øjet, ind mod næsen. At påføre det under hele øjet ser frygteligt ud på mig, mine fine linjer bliver alt for tydelige og det ser alt for “tungt” ud..

Jeg vil bare gerne have en concealer jeg hurtigt kan duppe på, blende og som tager det værste. Har en 1-årig jeg også skal have gjort klar til dagpleje, så tiden om morgenen er tit knap.

Har du prøvet Magic concealer fra Helena Rubinstein? Har brugt den i fem-seks års tid efterhånden. Den er virkelig, virkelig fantastisk! Prøv at få en prøve på den og se om den er noget for dig. Den sætter sig ikke i linierne, blender nemt helt ud med fingrene og bliver ikke ting i løbet af dagen. Og så lysner den helt op. Og så er den i øvrigt møg-drøj. Tror kun jeg er på min 2. eller 3. på så mange år.


Den må jeg lige kigge på! Hvordan er konsistensen, er den meget tyk i det?
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 9. feb 2019, 17:47

TakeAChanceOnMe skrev:
twinkle skrev:En full coverage concealer der IKKE er mat, og som ikke fremhæver de fine linjerunder øjenene? Jeg er så træt af at høre på, at jeg da “godt nok ser træt ud...”, og jeg kan se at mine mørke render bliver værre.


Jeg har to fra Charlotte Tilbury - en der decideret er til at lyse de mørke render op og en decideret concealer.
Den første har serum i den ene ende og concealer i den anden, den anden er bare en concealer.

De er lidt dyre, men ret nemme at bruge. De kan godt sætte sig i linjerne to minutter efter påførsel, men hvis man blender det ud gør de det ikke igen.

Den første hedder Miracle Wand og den anden Magic Away. Har stadig en del tilbage i min Miracle Wand som blev købt 2017 før jul.


Hvilken en af de to synes du er bedst?
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14700

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 9. feb 2019, 17:55

twinkle skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:
twinkle skrev:En full coverage concealer der IKKE er mat, og som ikke fremhæver de fine linjerunder øjenene? Jeg er så træt af at høre på, at jeg da “godt nok ser træt ud...”, og jeg kan se at mine mørke render bliver værre.


Jeg har to fra Charlotte Tilbury - en der decideret er til at lyse de mørke render op og en decideret concealer.
Den første har serum i den ene ende og concealer i den anden, den anden er bare en concealer.

De er lidt dyre, men ret nemme at bruge. De kan godt sætte sig i linjerne to minutter efter påførsel, men hvis man blender det ud gør de det ikke igen.

Den første hedder Miracle Wand og den anden Magic Away. Har stadig en del tilbage i min Miracle Wand som blev købt 2017 før jul.


Hvilken en af de to synes du er bedst?


Det kommer lidt an på hvad jeg skal bruge det til. Hvis jeg vil have ekstra dækning bruger jeg Magic Away. Hvis jeg bare ser træt ud er det Miracle Wand.

Hende der solgte den sagde at de normalt ikke bruger Magic Away under øjnene, men hun prøvede på mig og den passede perfekt. Så det kommer lidt an på hvad man synes om :) .
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 9. feb 2019, 20:10

*Rande ikke render :)
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 9. feb 2019, 20:16

Og så lige tips fra en moden youtuber til concealer under øjnene, hvis nogen af jer kan bruge det.

0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 10. feb 2019, 10:06

Chachacha skrev:Er der nogen, der kender en håndsæbe i en PÆN indpakning, men som også er uden parfume? Desværre synes jeg alle de fine flydende håndsæber er fyldt med parfume og æteriske olier. Og jeg gider heller ikke en kedelig neutral-sæbe, nu vi lige har fået lavet nyt badeværelse...


Normal har en jeg synes er ret nydelig uden noget i, 500 ml til 16 kr. I en brun flaske med hvid label. Man skal vælge den der hedder Copenhagen, er kommet hjem med en med grøn te duft. Duften er god, men jeg kan ikke tåle det særligt godt.
edit: du får lige et link til en i samme serie
https://www.normal.dk/maerker/%C3%B8vri ... -new-york/
1
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 10. feb 2019, 17:18

Filipai skrev:
Chachacha skrev:Er der nogen, der kender en håndsæbe i en PÆN indpakning, men som også er uden parfume? Desværre synes jeg alle de fine flydende håndsæber er fyldt med parfume og æteriske olier. Og jeg gider heller ikke en kedelig neutral-sæbe, nu vi lige har fået lavet nyt badeværelse...


Normal har en jeg synes er ret nydelig uden noget i, 500 ml til 16 kr. I en brun flaske med hvid label. Man skal vælge den der hedder Copenhagen, er kommet hjem med en med grøn te duft. Duften er god, men jeg kan ikke tåle det særligt godt.
edit: du får lige et link til en i samme serie
https://www.normal.dk/maerker/%C3%B8vri ... -new-york/

Genialt, tak! Har en Normal lige overfor, så det er dejlig nemt :D
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 12. feb 2019, 10:38

Trappestige skrev:
Filipai skrev:
Chachacha skrev:Er der nogen, der kender en håndsæbe i en PÆN indpakning, men som også er uden parfume? Desværre synes jeg alle de fine flydende håndsæber er fyldt med parfume og æteriske olier. Og jeg gider heller ikke en kedelig neutral-sæbe, nu vi lige har fået lavet nyt badeværelse...


Normal har en jeg synes er ret nydelig uden noget i, 500 ml til 16 kr. I en brun flaske med hvid label. Man skal vælge den der hedder Copenhagen, er kommet hjem med en med grøn te duft. Duften er god, men jeg kan ikke tåle det særligt godt.
edit: du får lige et link til en i samme serie
https://www.normal.dk/maerker/%C3%B8vri ... -new-york/

Den bruger jeg. Har siden lagt den i blød i noget sæbevand og derefter fjernet det sidste klister med rensebenzin. Nu er den helt uden label og jeg fylder den bare op med Remas store refills som er astma og allergimærket til ca. 15 kr. for 1000 ml. Jeg er færdig med at købe egentlige sæbedispensere. De bliver alle enten grimme af kalk eller går i stykker lynhurtigt, lige meget hvor dyre de er.

Plus et kæmpe unødvendigt forbrug af plastik.
0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Hewlett » 15. feb 2019, 11:00

Er der nogen herinde som kender til forhandlere af Colourpop (mere specifikt deres highlighters)? Enten online uden risiko for told eller fysisk butik.
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 15. feb 2019, 19:53

Santopia skrev:
twinkle skrev:Jeg har Touche Eclat, og den dækker absolut intet (det er vel også mere en highlighter end en concealer)..
Jeg har forsøgt mig med corrector, men jeg synes bare ikke jeg har tid til at stå og fedte rundt med først corrector og så concealer.
Jeg bruger også kun concealer på det inderste af øjet, ind mod næsen. At påføre det under hele øjet ser frygteligt ud på mig, mine fine linjer bliver alt for tydelige og det ser alt for “tungt” ud..

Jeg vil bare gerne have en concealer jeg hurtigt kan duppe på, blende og som tager det værste. Har en 1-årig jeg også skal have gjort klar til dagpleje, så tiden om morgenen er tit knap.


Jeg er sindssygt glad for min concealer fra Kat von d. Den er meget dækkende, men tynd i det. Man skal dog være lidt varsom med doseringen, da den ellers netop godt kan lægge sig i rynkerne.


Kat von D produkter kommer jeg desværre aldrig til at bruge. Synes hendes personlige holdninger er så langt ude, at jeg ikke kan få mig selv til at støtte hende, ved at købe hendes produkter :genert:
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 19. feb 2019, 07:47

No1 skrev:Kan I anbefale en god begynder liquid eyeliner? :genert:

Jeg har købt en fra elf som er virkelig elendig. (Streaky AF)


Cliniques - tror den hedder noget med pretty easy eyeliner.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14700

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 19. feb 2019, 08:11

No1 skrev:Kan I anbefale en god begynder liquid eyeliner? :genert:

Jeg har købt en fra elf som er virkelig elendig. (Streaky AF)


Jeg er fan af Nyx’ eyeliner. De har dem i en del afskygninger og synes de er ret nemme at bruge.
0

Tilbage til "Skønhed"