Stitch søger bolig

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Krølle » 31. jan 2019, 16:29

Debattens skilsmissetrup to the rescue. Om du vil det eller ej :-D :lol:
3
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 31. jan 2019, 18:07

Krølle skrev:Jaaaaaah! Hur-fucking-ra!

Er det en andel? :love:


Tak!

Det er en 3v andel med den fineste altan mod gården og udsigt udover Assistensens til den anden side :)

Og min nabo er så min bedstevenindes bror, så jeg ved, jeg får en god nabo.
5
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 31. jan 2019, 18:08

Krølle skrev:Debattens skilsmissetrup to the rescue. Om du vil det eller ej :-D :lol:


I er mere end velkomne :blush2: jeg er blot mega taknemmelig. I er sgu guld værd :lun:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 31. jan 2019, 18:09

Annione skrev:Jamen, det er så fedt!
Præcis et år efter jeg fik min. Det skal fammer fejres.

Jeg kommer og maler :-D


Det skal vi fejre! Morfin og bobler er dårlig kombi, men når jeg har fået det bedre så er jeg frisk!
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Kattefjæs » 31. jan 2019, 19:12

Jeg ærgrede mig gul og blå over at Stitch ikke kunne købe min lejlighed. :trist: Men jeg blev rigtig glad da hun så fik den her tilbudt. Den er jo faktisk endnu bedre end min. :D :D :D
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 31. jan 2019, 19:20

Kattefjæs skrev:Jeg ærgrede mig gul og blå over at Stitch ikke kunne købe min lejlighed. :trist: Men jeg blev rigtig glad da hun så fik den her tilbudt. Den er jo faktisk endnu bedre end min. :D :D :D


Det var så ærgerligt og trist. Men jeg er glad for jeg fik fingre i denne i stedet, når det nu skulle være :)
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Madam Pomfrey » 31. jan 2019, 20:05

tillykke med lejligheden! hvor er det fedt for dig...
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 31. jan 2019, 21:34

Madam Pomfrey skrev:tillykke med lejligheden! hvor er det fedt for dig...


Tak!

Jeg er selvfølgelig stadig ked af, at M valgte at gå fra mig. Og jeg forstår det nok stadig ikke helt. Men. Livet går videre. Og jeg har været enormt heldig med denne lejlighed. Det ved Jeg godt og jeg sætter enormt meget pris på det.

Og det føles rigtigt. At jeg får lov til at blive på Nørrebro.
Jeg er opvokset 400 m. derfra faktisk. Har familie og venner i nærheden. Til sensommeren en metrostation 200 m. væk. Udsigt over et grønt område, mens solen står ind af mit soveværelses vindue.

Lige nu er det hele stadigvæk hårdt. Men det skal nok blive godt. Det tror jeg på.
8
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 31. jan 2019, 21:35

.... Og ift knæ og krykker er jeg super glad for at overtagelse først er til maj :)
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Spjaerten » 31. jan 2019, 21:36

Tillykke kære Stitch, glæder mig til at besøge dig
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 31. jan 2019, 21:40

Spjaerten skrev:Tillykke kære Stitch, glæder mig til at besøge dig


Tak :dåne:

Jeg glæder mig til, du kommer forbi. Det bliver en god sommer :lun:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Daine » 31. jan 2019, 23:41

Tillykke med din nye skønne bolig, Stitch. Den lyder til at være dejlig - og det har du fortjent :kys: Men det er sgu irriterende at der aldrig flytter nogen til Herning, jeg er faktisk ret ferm med en malerpensel! Men det lyder til at du får debattens sødeste kvinder til hjælp, det bliver fantastisk :blush2:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 1. feb 2019, 07:55

Daine skrev:Tillykke med din nye skønne bolig, Stitch. Den lyder til at være dejlig - og det har du fortjent :kys: Men det er sgu irriterende at der aldrig flytter nogen til Herning, jeg er faktisk ret ferm med en malerpensel! Men det lyder til at du får debattens sødeste kvinder til hjælp, det bliver fantastisk :blush2:


Der er lidt langt at pendle på arbejde :deer: . Men Jeg må snart komme på besøg!

Og tak :kys: . I nat da jeg ikke kunne sove, surfede jeg nettet for køkkenartikler og har nu købt en blender (1000w og den kan endda lave mel :love: ). Overvejede en crockpot, men er så meget i tvivl, at nu venter jeg. Hvis jeg til marts stadig tænker på den, så køber jeg den der.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Madam Pomfrey » 1. feb 2019, 09:42

Stitch skrev:
Madam Pomfrey skrev:tillykke med lejligheden! hvor er det fedt for dig...


Tak!

Jeg er selvfølgelig stadig ked af, at M valgte at gå fra mig. Og jeg forstår det nok stadig ikke helt. Men. Livet går videre. Og jeg har været enormt heldig med denne lejlighed. Det ved Jeg godt og jeg sætter enormt meget pris på det.

Og det føles rigtigt. At jeg får lov til at blive på Nørrebro.
Jeg er opvokset 400 m. derfra faktisk. Har familie og venner i nærheden. Til sensommeren en metrostation 200 m. væk. Udsigt over et grønt område, mens solen står ind af mit soveværelses vindue.

Lige nu er det hele stadigvæk hårdt. Men det skal nok blive godt. Det tror jeg på.



Ja, der følger vel unægteligt nogle tanker med, om årsagen til at man står der - hvorfor, og hvad det betyder i ens dagligdag.
Så at tingene lykkes, skridtene på vejen væk, er jo både super positivt, men sikkert også fyldt med en masse andre tanker og følelser.

Det lyder som et fantastisk sted for dig, hvor du kan føle dig hjemme og tilpas, i gode omgivelser!
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Bolig"