Brugerforslag til forbedringer

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 5. jan 2016, 20:24

No1 skrev:
Crookshanks skrev:Jeg kunne godt tænke mig, at der bliver kigget på muligheden for at vi kan slette egne indlæg.

Jeg synes det lyder mærkeligt, at der overhovedet ikke er mulighed for at brugere selv kan slette indlæg. Har I checket indstillingerne for tilladelser i brugergruppen?


Ville være rart hvis man kunne slette egne tråde i hvert fald.


Som jeg har skrevet et par indlæg længere oppe: viewtopic.php?f=10&p=81522#p78459

Der ligger desværre en begrænsning for almindelige brugere, som jeg har lidt svært ved at komme udenom. Jeg leder efter aktivt efter en løsning, men indtil videre må fiksfaksløsningen være, at hvis noget skal slettes her og nu, må i redigere indlæggene så der ikke står noget indhold, og kontakte mig eller en moderator som så kan slette indlægget/tråden.

Det skal lige siges at jeg ikke har noget liv, så oftest vil den slags kunne ske ret hurtigt, hvis man bare sender mig en pb.
6
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Thestral » 6. jan 2016, 05:56

No1 skrev:
Patrick skrev:
No1 skrev:
Crookshanks skrev:Jeg kunne godt tænke mig, at der bliver kigget på muligheden for at vi kan slette egne indlæg.

Jeg synes det lyder mærkeligt, at der overhovedet ikke er mulighed for at brugere selv kan slette indlæg. Har I checket indstillingerne for tilladelser i brugergruppen?


Ville være rart hvis man kunne slette egne tråde i hvert fald.


Som jeg har skrevet et par indlæg længere oppe: viewtopic.php?f=10&p=81522#p78459

Der ligger desværre en begrænsning for almindelige brugere, som jeg har lidt svært ved at komme udenom. Jeg leder efter aktivt efter en løsning, men indtil videre må fiksfaksløsningen være, at hvis noget skal slettes her og nu, må i redigere indlæggene så der ikke står noget indhold, og kontakte mig eller en moderator som så kan slette indlægget/tråden.

Det skal lige siges at jeg ikke har noget liv, så oftest vil den slags kunne ske ret hurtigt, hvis man bare sender mig en pb.


Helt i orden. Mange tak for svar. ;)
Det skal lige siges at da jeg ville have en tråd slettet gik der kun 1½ time fra pb var sendt til det var sket. Om det var tilfældigt ved jeg ikke men det var ihf hurtigt i min verden. :)
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Rapfisk » 6. jan 2016, 20:20

Patrick, tusind tak for hjælpen med grønne kort. :worship: :pompom:

Desværre lidt malurt i bægeret: Nu kan jeg ikke få lov til at give grønne kort, for den boks forsvinder, så snart jeg trykker på tekstfeltet :(
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1781

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Patrick » 6. jan 2016, 20:22

Rapfisk skrev:Patrick, tusind tak for hjælpen med grønne kort. :worship: :pompom:

Desværre lidt malurt i bægeret: Nu kan jeg ikke få lov til at give grønne kort, for den boks forsvinder, så snart jeg trykker på tekstfeltet :(

Jeg er utilfreds med, at i ikke bryder jer om de nye features jeg får implementeret! Men jaja, jeg kigger på det :P
2
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Rapfisk » 6. jan 2016, 20:24

Patrick skrev:
Rapfisk skrev:Patrick, tusind tak for hjælpen med grønne kort. :worship: :pompom:

Desværre lidt malurt i bægeret: Nu kan jeg ikke få lov til at give grønne kort, for den boks forsvinder, så snart jeg trykker på tekstfeltet :(

Jeg er utilfreds med, at i ikke bryder jer om de nye features jeg får implementeret! Men jaja, jeg kigger på det :P

Der er en grøn kiks på vej, når du finder løsningen :slem:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf decibell » 6. jan 2016, 20:26

Thestral skrev:
No1 skrev:
Patrick skrev:
No1 skrev:
Crookshanks skrev:Jeg kunne godt tænke mig, at der bliver kigget på muligheden for at vi kan slette egne indlæg.

Jeg synes det lyder mærkeligt, at der overhovedet ikke er mulighed for at brugere selv kan slette indlæg. Har I checket indstillingerne for tilladelser i brugergruppen?


Ville være rart hvis man kunne slette egne tråde i hvert fald.


Som jeg har skrevet et par indlæg længere oppe: viewtopic.php?f=10&p=81522#p78459

Der ligger desværre en begrænsning for almindelige brugere, som jeg har lidt svært ved at komme udenom. Jeg leder efter aktivt efter en løsning, men indtil videre må fiksfaksløsningen være, at hvis noget skal slettes her og nu, må i redigere indlæggene så der ikke står noget indhold, og kontakte mig eller en moderator som så kan slette indlægget/tråden.

Det skal lige siges at jeg ikke har noget liv, så oftest vil den slags kunne ske ret hurtigt, hvis man bare sender mig en pb.


Helt i orden. Mange tak for svar. ;)
Det skal lige siges at da jeg ville have en tråd slettet gik der kun 1½ time fra pb var sendt til det var sket. Om det var tilfældigt ved jeg ikke men det var ihf hurtigt i min verden. :)


Bare anmeld jeres egne indlæg, så bliver der sendt besked til alle mods, og så er indlægget væk, inden I ved af det. :)
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Daine » 6. jan 2016, 20:48

Patrick skrev:
Rapfisk skrev:Patrick, tusind tak for hjælpen med grønne kort. :worship: :pompom:

Desværre lidt malurt i bægeret: Nu kan jeg ikke få lov til at give grønne kort, for den boks forsvinder, så snart jeg trykker på tekstfeltet :(

Jeg er utilfreds med, at i ikke bryder jer om de nye features jeg får implementeret! Men jaja, jeg kigger på det :P


Så er det derfor det ikke længere virker! Jeg har gennemdappet min skærm det sidste minut for at få boksen væk ... :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf godtnavn » 8. jan 2016, 15:25

Måske er funktionen der, men jeg kan ikke finde den :) Men en gå til første ulæste ligesom på den anden debat, det kunne være rart, at den mangler gør lidt at jeg overvejer at hoppe tilbage :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Viskelæder » 8. jan 2016, 15:32

godtnavn skrev:Måske er funktionen der, men jeg kan ikke finde den :) Men en gå til første ulæste ligesom på den anden debat, det kunne være rart, at den mangler gør lidt at jeg overvejer at hoppe tilbage :)


Den er oppe i venstre hjørne :) Under selve logoet 'debatten.net', står der Fora, og derunder er 'Første ulæste indlæg' :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf godtnavn » 8. jan 2016, 15:43

Viskelæder skrev:
godtnavn skrev:Måske er funktionen der, men jeg kan ikke finde den :) Men en gå til første ulæste ligesom på den anden debat, det kunne være rart, at den mangler gør lidt at jeg overvejer at hoppe tilbage :)


Den er oppe i venstre hjørne :) Under selve logoet 'debatten.net', står der Fora, og derunder er 'Første ulæste indlæg' :)


Tak! På den anden debat er det jo før man kommer ind i tråden, så prøvede at trykke ind i tråde på alle mulige mærkelige måder :lol:
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf dgd2007 » 8. jan 2016, 16:32

godtnavn skrev:Tak! På den anden debat er det jo før man kommer ind i tråden, så prøvede at trykke ind i tråde på alle mulige mærkelige måder :lol:

Jeg ved ikke, om jeg forstår din pointe rigtigt :gruble:
Jeg plejer at trykke på denne her i oversigterne:
Billede
Så kommer man da ind på første ulæste. Men jeg ved ikke, om det var det, du mente.
3
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7462
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24399

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Moxy-lady » 8. jan 2016, 16:43

Er lidt i tvivl, kan folk læse deres kort i pop-up funktioner nu? Jeg skal stadig ind på min brugerprofil, og så ind på kortene derfra. Hvis der er en nemmere og smartere måde at gøre det på, gad jeg godt vide det :)
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Rapfisk » 8. jan 2016, 19:21

Moxy-lady skrev:Er lidt i tvivl, kan folk læse deres kort i pop-up funktioner nu? Jeg skal stadig ind på min brugerprofil, og så ind på kortene derfra. Hvis der er en nemmere og smartere måde at gøre det på, gad jeg godt vide det :)

Jeg kan godt (iPad). Jeg kan dog ikke fjerne boksen igen.
0
Livslinjen: 70 201 201
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf godtnavn » 8. jan 2016, 21:30

dgd2007 skrev:
godtnavn skrev:Tak! På den anden debat er det jo før man kommer ind i tråden, så prøvede at trykke ind i tråde på alle mulige mærkelige måder :lol:

Jeg ved ikke, om jeg forstår din pointe rigtigt :gruble:
Jeg plejer at trykke på denne her i oversigterne:
Billede
Så kommer man da ind på første ulæste. Men jeg ved ikke, om det var det, du mente.


Den sender bare mig til sidste side i tråden når jeg bruger den, også hvis det er en tråd jeg ikke har haft åben før.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19041

Re: Brugerforslag til forbedringer

Indlægaf Flora » 8. jan 2016, 21:36

godtnavn skrev:
dgd2007 skrev:
godtnavn skrev:Tak! På den anden debat er det jo før man kommer ind i tråden, så prøvede at trykke ind i tråde på alle mulige mærkelige måder :lol:

Jeg ved ikke, om jeg forstår din pointe rigtigt :gruble:
Jeg plejer at trykke på denne her i oversigterne:
Billede
Så kommer man da ind på første ulæste. Men jeg ved ikke, om det var det, du mente.


Den sender bare mig til sidste side i tråden når jeg bruger den, også hvis det er en tråd jeg ikke har haft åben før.


Der var et eller andet med en bruger på et tidspunkt der havde problemer med det der, hvor det vist viste sig at der kun registreres hvad der er læst og ikke læst i de tråde der er skrevet i efter du oprettede dig. Ved ikke om det har noget at gøre med det problem du beskriver, men ville bare nævne at det muligvis ændrer sig med tiden efterhånden som der bliver skrevet i trådene.

(og undskyld hvis det er et helt andet problem og jeg bare er forvirrende :genert:)
0

Tilbage til "Forslag til forbedringer"