Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25613

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 19. jan 2019, 22:03

Anilara skrev:Jeg er selv en af dem der ikke altid svarer en "sød besked". Hvis der ikke er noget oplagt at svare på, er det sandsynligt jeg bare glemmer det. Sms'er og den slags småkommunikation i løbet af en dag siger mig ikke så meget, særligt ikke når jeg begynder at kende personer.
Generelt er jeg ikke typen der skriver så meget med folk - så hvis de mænd I beskriver generelt heller ikke gør det, er det nok bare derfor.
Og jeg ved godt at det vil gøre modparten glad med et svar, men det falder mig bare ikke naturligt at huske spørgsmålsløse beskeder. Jeg er glad 3 sekunder, og så er jeg mentalt videre.



Og det er netop det jeg forsøger at banke ind i min hjerne... Nogle dage går det nemmere end andre ;) Men jeg øver mig, og dealer med det på egen banehalvdel, ud over en enkelt gang at have meldt ud, at jeg bliver påvirket af ikke at høre fra ham.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 20. jan 2019, 17:57

Åh gud. Jeg fik jo et frækt tilbud i forgårs, og det havde jeg så sagt at jeg ville overveje, fordi, mine følelser lå lidt et andet sted og altså, jeg vidste at hvis ham jeg følte noget for fandt ud af at det ikke nyttede noget med din eks så ville jeg være dum nok til at løbe tilbage til det uden at blinke. Og jeg ville ikke synes det var helt cool overfor ham den nye at bruge ham som pauseklovn hvis der pludselig kom rigtige følelser ind i det. Den risiko var han dog villig til at løbe, men jeg ville stadig lige tænke mig om der.
I går var jeg så fuld, efter den hyggeligste aften på værtshus med billard, guitar-musik og fælles sang, og slet ikke spor klar til at slappe af da værtshuset lukkede. Så jeg skrev til ham der og spurgte om han stadig mente det, og det gjorde han - Han havde tænkt på det længe men havde ikke haft modet til at spørge. Så jeg forslog at vi da lige kunne tage en hel almindelig date først og så var det måske nemmere for mig at overveje.
En hel almindelig date for mig er så åbenbart at inviterer på en gå-tur klokken sent om natten i januar-kulden mega fuld. :stoned: Han endte med at inviterer mig op til ham, og så havde vi en hyggelig men også mega akavet aften. Da jeg skulle gå spurgte han om jeg ville svare hvis han skrev - men nu er det ham der ikke svarer mig når jeg skrev. :rulle:
2
...
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6705
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9678

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 20. jan 2019, 18:15

Jeg er lige landet på sofaen efter indkøb og bad. Jeg har været en smuttur i Odense sammen med en gruppe venner og besøge en fælles veninde der blev kandidat i sommer. Det har simpelthen været så hyggeligt med god mad, drinks og grin som i gamle dage i ungdomsboligerne hvor vi så hinanden flere gange om ugen.

I nat puttede jeg med min ven på dobbelt luftmadras og det var super hyggeligt og rart at putte :lun: Vi har været sammen nogle enkelte gange, men er helt enige om, at det formentlig aldrig bliver andet end et rigtig godt venskab, hvilket er fint. Men derfor er det stadig hyggeligt at putte :genert:
8
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 20. jan 2019, 19:44

Jeg var ude og se en lejlighed i dag. Den er simpelthen så fin og jeg overvejer at byde på den.

Til det åbent hus arrangement var der så andre mennesker. Blandt andet en sød fyr.

Der bad om mit nummer.

Og som fik det.



:genert:

Men nu skal jeg jo opereres på onsdag, så der går lige lidt, før vi kan ses. Det er mit knuste hjerte glad for.

Han var ret sød og sjov at snakke med :genert:
20
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13979

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 20. jan 2019, 19:53

Jeg var taget med en veninde i byen i går som wingman, og det gik faktisk fint. Hun endte da med at score. Hun fik fyrens nummer, og han fik hendes, og de havde faktisk rigtig god kemi. Hun blev så lidt hurtigt træt, så jeg tog hende under armen og fulgte hende hjem, og vi fik sagt pænt farvel til ham gutten her. Hun fik så en besked en times tid efter fra gutten - jeg kender ikke lige til samtalens indhold - men han kom altså hjem til hende, da han gik fra byen.

Hun skrev så i morges, at hun havde spurgt, om han havde et kondom, fordi hun altså ikke vil have sex uden. Det blev knægten tøsefornærmet over, lagde sig om på ryggen og ville bare sove, mens han fuldkommen ignorerede hendes eksistens - i hendes lejlighed... Hun bad ham om at skride. Jeg er lidt wtf over ham, en voksen mand endda...
11
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 20. jan 2019, 20:26

Pandekagemanden og jeg skriver og taler sammen hver dag. Her til aften aftalte vi, at vi skal ses på tirsdag. Det glæder jeg mig til.
4
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 20. jan 2019, 21:13

RavenClaw skrev:Jeg var taget med en veninde i byen i går som wingman, og det gik faktisk fint. Hun endte da med at score. Hun fik fyrens nummer, og han fik hendes, og de havde faktisk rigtig god kemi. Hun blev så lidt hurtigt træt, så jeg tog hende under armen og fulgte hende hjem, og vi fik sagt pænt farvel til ham gutten her. Hun fik så en besked en times tid efter fra gutten - jeg kender ikke lige til samtalens indhold - men han kom altså hjem til hende, da han gik fra byen.

Hun skrev så i morges, at hun havde spurgt, om han havde et kondom, fordi hun altså ikke vil have sex uden. Det blev knægten tøsefornærmet over, lagde sig om på ryggen og ville bare sove, mens han fuldkommen ignorerede hendes eksistens - i hendes lejlighed... Hun bad ham om at skride. Jeg er lidt wtf over ham, en voksen mand endda...



Wtf??? Hvor mærkeligt. Godt hun smed ham ud!
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13979

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 20. jan 2019, 21:21

Rikke skrev:
RavenClaw skrev:Jeg var taget med en veninde i byen i går som wingman, og det gik faktisk fint. Hun endte da med at score. Hun fik fyrens nummer, og han fik hendes, og de havde faktisk rigtig god kemi. Hun blev så lidt hurtigt træt, så jeg tog hende under armen og fulgte hende hjem, og vi fik sagt pænt farvel til ham gutten her. Hun fik så en besked en times tid efter fra gutten - jeg kender ikke lige til samtalens indhold - men han kom altså hjem til hende, da han gik fra byen.

Hun skrev så i morges, at hun havde spurgt, om han havde et kondom, fordi hun altså ikke vil have sex uden. Det blev knægten tøsefornærmet over, lagde sig om på ryggen og ville bare sove, mens han fuldkommen ignorerede hendes eksistens - i hendes lejlighed... Hun bad ham om at skride. Jeg er lidt wtf over ham, en voksen mand endda...

Han skred da forhåbentligt?! :8:


Jeps. Ellers var jeg nok personligt mødt op for at smide ham ud.
4
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 20. jan 2019, 21:42

...
Senest rettet af Anilara 7. feb 2019, 01:00, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 21. jan 2019, 00:53

Jeg kan slet ikke sove. Tankerne kører rundt. Og jeg savner ham. Og det vi havde.

Tør slet ikke prøve igen. Fuck det gør ondt. Har en af de der nætter, hvor ingen sovepiller hjælper. Og det gør nemmest ondt at være i mig selv.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 21. jan 2019, 05:44

Madam Pomfrey skrev:
Thestral skrev:Jeg har før haft nåle i ørerne men har aldrig haft effekt af det. Den oplevelse jeg havde igår da hun ledte efter et godt sted at placere piercingen har jeg ikke været i nærheden af da jeg fik sat nåle i. Så enten har min læge ikke vidst en pind om hvad han lavede, hvilket jeg hælder mest imod ellers var hun vildt dygtig til at finde lige præcis de punkter i mine ører der duede og hvilke der ikke gjorde. Jeg ville helst have den i højre øre da jeg sover på venstre side, men hun fandt et rigtig godt sted i venstre øre så det var der den endte med at sidde.



Jeg tror helt klart det handler om viden og erfaring, at ramme rigtigt! Hvor det hos lægen nok er en meget lille del af det generelle billede.
Min tidligere læge gav mig nåle i ryggen, da jeg havde et stort hold i lænden, og der var ingen tvivl om at de nåle ramte rigtigt, kunne mærke musklerne summe og vibrere, blive varme og bløde op, det var helt vildt.

Jeg har selv med NADA nålene oplevet at sætte dem i ører med meget stor reaktion, og i ører uden.
Min egen søn reagerede meget kraftigt på et punkt, og nålen sad virkelig godt fast efterfølgende - hvilket er en normal reaktion på et aktivt punkt.

Helt sikkert. Nu ved jeg at min læge havde fat i det forkerte øre så de havde ingen, eller meget lille effekt de nåle han satte i :genert:

Jeg har før fået nogle sat i min dårlige skulder men det øgede egentlig bare smerterne uden, efterfølgende at have en helende effekt. Pt. har jeg stadig ingen hovedpine. Jeg er imponeret.
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 21. jan 2019, 08:48

Jeg har det lidt bedre i dag. Selvom jeg kun fik sovet 2 1/2 time i nat, på trods af sovepiller og smertestillende. Jeg savnede bare. Helt helt inderligt.

Og så sker der bare meget lige nu. Med arbejde, knæoperation, boligjagt. Savner lidt at have en, der har min ryg. At have en anden der er voksen.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 21. jan 2019, 11:43

Stitch skrev:Jeg har det lidt bedre i dag. Selvom jeg kun fik sovet 2 1/2 time i nat, på trods af sovepiller og smertestillende. Jeg savnede bare. Helt helt inderligt.

Og så sker der bare meget lige nu. Med arbejde, knæoperation, boligjagt. Savner lidt at have en, der har min ryg. At have en anden der er voksen.


Den fornemmelse kan jeg genkende. Det der har været den største omvæltning for mig har været, at der kun ER mig. Når jeg tager en beslutning, er den min og min alene - det lyder måske som en lille ting, men eftersom jeg er typen, der altid tvivler og overtænker, har det vist sig at være udfordrende selv at skulle tage ansvar for mine beslutninger ift både lejlighedsrenovering og livet generelt.

Det ringer måske ikke nogen klokke hos dig, men måske kan nogen af jer genkende det, så jeg rambler lige lidt videre om emnet, fordi jeg faktisk har brugt en del tid på at tænke over det.

Jeg har været sammen med min eks i stort set hele mit voksenliv. Han var i vores forhold ikke typen, der tog initiativ eller startede ting op, men jeg brugte ham om ikke andet indirekte til at validere de beslutninger, jeg traf i mit såvel som vores liv. Det er efterfølgende gået op for mig, at jeg i høj grad har brugt ham som et "støtteben" ift at træffe beslutninger - var vi på papiret to om det, stod jeg jo ikke alene med ansvaret for, om det var det rigtige valg.

I forbindelse med istandsættelsen af min lejlighed er det blevet tydeligt for mig, HVOR bange jeg egentlig er for at træffe "forkerte" beslutninger og dermed spilde ressourcer. Det paradoksale er, at netop denne handlingslammethed jo uafvendeligt VIL medføre netop spild af om ikke andet tid og samtidig forhindrer mig i rent faktisk at komme i mål med de ting, jeg gerne vil.

Med andre ord har jeg sumpet rundt i en sø af "ikke at tage en beslutning er også at tage en beslutning", fordi jeg reelt har været skidebange for at tage voksenansvar og stole på min egen dømmekraft. Det var lidt af en mavepuster at erkende, at jeg - der anser mig selv for at være temmelig proaktiv og ikke bange for at tage fat - grundlæggende havde gået rundt og fralagt mig ansvaret for mit eget liv. Til gengæld var det ret oplagt, at det ikke kunne blive ved sådan, så jeg er støt og roligt ved at tage magten over mit eget voksenliv tilbage.

Det magiske ved det er, at jeg i takt med at jeg gør det, ikke længere oplever at savne en, der har min ryg. Bevares, jeg vil absolut og VIRKELIG gerne have en, der har min ryg på sigt, men det skal være på "ekstra"-måden. Ikke fordi jeg ikke selv har den. Den ro, der er kommet i takt med at jeg har fundet mine egne ben i mit nye liv, vil jeg ikke bytte for noget - men den har fandeme også kostet mange nætter som dem, du beskriver i dit indlæg, Stitch.

Jeg ved godt, man ikke kan sammenligne den slags, men det jeg prøver at sige er nok "bare"; jeg tror på, at de helt igennem forfærdelige nætter , hvor usandsynligt det end virker, har et formål. Du VIL komme igennem dem, og du VIL stå stærkere i dig selv på den anden side, når sorg- og læringsprocesserne træder i baggrunden til fordel for heling og fornyet livsglæde. DET tror jeg på.
8
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 21. jan 2019, 11:57

Krølle skrev:Den fornemmelse kan jeg genkende. Det der har været den største omvæltning for mig har været, at der kun ER mig. Når jeg tager en beslutning, er den min og min alene - det lyder måske som en lille ting, men eftersom jeg er typen, der altid tvivler og overtænker, har det vist sig at være udfordrende selv at skulle tage ansvar for mine beslutninger ift både lejlighedsrenovering og livet generelt.


Jeg har været alene og klaret mig alene i mange år, så det er som sådan ikke en uvant følelse. Men nu havde jeg jo vænnet mig til at tænke i os og at indtænke ham og familien i mine planer.
Men nu er det kun mig. Og jeg skal kun tænke på mig.

Jeg er typen, der klarer mig selv og gerne vil klare mig selv. Der bare kaster sig ud i ting, for livet skal sgu nok fortsætte. Det hele går nok.

Det her boligjagt kræver så bare mange voksenbeslutninger tages. Og der er bare mange ting, jeg ikke aner noget om og ikke interesserer mig for :lol2: . Det er mange penge, der skal bruges på noget, der bliver mit og skal være mit i mange år. Hvad kan jeg lide og ikke lide. Hvad er vane bare. Hvor vil jeg bo.
Så jeg mangler bare en voksen, som lige kan hanke op i mig og sige "nu har du jo sagt sådan og sådan og du har altid ønsket dig x" osv. Bare lige som en reminder til hvad jeg kan lide og ikke lide. Hvem jeg er.

Heldigvis er min bedsteveninde god at sparre med. Det er bare ikke det samme som at have en kæreste, der er der.
Senest rettet af Stitch 21. jan 2019, 12:10, rettet i alt 1 gang.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 21. jan 2019, 12:01

Jeg er ikke bange for at tage beslutninger. Jeg er dybest set bare ret ligeglad og mere "go with the flow" typen af natur.

Jeg havde jo netop fundet ham, der var "extra". Ham der føltes som et plus. Som var der til at høre mit ranting og som jeg kunne gøre ting sammen med. Ham som jeg troede var for evigt.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Forhold og sex"