Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
FletpArkett
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1223

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf FletpArkett » 14. jan 2019, 16:29

Han er sygemeldt men han stod op med mig i morges og smurte en madpakkee til mig fordi jeg var travl. Og ikke bare en hvilken som helst madpakke...Men én der indikerede kærlighed. En lille pose med druer, én med cherry tomater, lakridser, dåsecola, mandariner og så selvfølgelig rugbrød. Alt det jeg bedst kan lide. Er ikke fan af madpakker ellers - men nøøøøj hvor jeg bare blev rørt over hans søde gestus i dag - og overrasket over den opmærksomhed der lå i den. Madpakken :lun:
19
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 209
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 3926

Indlægaf Ladysparrow » 18. jan 2019, 14:10

Fik en sms hvor han spurgte ind til hvordan min dag gik. Jeg fik svaret at det gik, nye projekter i gang og bla bla bla. Fik svaret tilbage "Sounds lovely honey - I just want to make sure that you know that I love you"
0
Brugeravatar
LaMariposa
Kort karma: 771
Likede indlæg: 10748

Indlægaf LaMariposa » 18. jan 2019, 17:05

Er lige kommet monster træt hjem fra en virkelig hård arbejdsdag. Havde netop siddet i bilen og tænkt over, at jeg ikke orkede at forholde mig til aftensmad. Min mand har haft fri, og har købt ind, og er nu i gang med bøffer, bearnaise og hjemmelavede fritter :love:
10
:lun:

Be brave
Lykke
Kort karma: 175
Likede indlæg: 4376

Indlægaf Lykke » 18. jan 2019, 17:22

Han har købt slik til afslapningsaften med dårlig superheltefilm.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 607
Likede indlæg: 10399

Indlægaf Lemonella » 18. jan 2019, 17:35

Han har købt fastelavnsboller med marcipancreme med hjem til aftenkaffen.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1579
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 14820

Indlægaf Fru Sunshine » 19. jan 2019, 11:17

Givet mig te på sengen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 702
Likede indlæg: 5754

Indlægaf achillaxedprune » 19. jan 2019, 13:37

Han har meldt afbud til en miniskiferie med arbejdet for at være hjemme på min fødselsdag. :lun:
...og lige nu står han udenfor i kulden og forsøger at berolige vores crazy søn, der nægter at sove. Og i morges stod han op med sønnike alene, så jeg kunne sove lige så længe jeg kunne!

Søde mand.
14
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
No1
Kort karma: 189
Likede indlæg: 3052

Indlægaf No1 » 20. jan 2019, 08:12

Han var så sød i nat, da vi skypede, og han sluttede samtalen af med at sige, at han var virkelig glad for, at jeg havde ringet.
1
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 379
Likede indlæg: 6007

Indlægaf TinaW » 25. jan 2019, 09:59

Han er i gang med at lukke heste på græs, selv om de reelt set godt kunne vente til jeg kom hjem.
0
Brugeravatar
Honningprut
Kort karma: 115
Geografisk sted: Indre Udkantsdanmark
Likede indlæg: 1394

Indlægaf Honningprut » 27. jan 2019, 22:51

Vi sad og spiste aftensmad i sofaen i gåraftes. Jeg kan sådan se at han sidder og kigger på mig fra øjenkrogen, da han har sat sådan et stykke tid spørger jeg:" Hvaaa laver du?" Hvor til han svarer:" Du er simpelthen så smuk og så god inden i. Jeg er så taknemmelig for at du stadig er her, og du vil være min." :love2: :love:
11
:dåne:
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 151
Likede indlæg: 2658

Indlægaf Q-beben » 28. jan 2019, 16:19

Han har sendt mig en morgenbesked hver dag, siden vi lærte hinanden at kende (vi bor ikke sammen). Hver morgenbesked ligner ikke den foregående, så han gør sig umage med det. Det gør bare, at min dag starter rigtig godt :)

Min eks gjorde i øvrigt det samme..., så måske er det helt normalt? :) Uanset hvor "normalt" det er, så elsker jeg det!
4
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1794
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 23191
Kontakt:

Indlægaf Ado » 28. jan 2019, 16:37

Q-beben skrev:Han har sendt mig en morgenbesked hver dag, siden vi lærte hinanden at kende (vi bor ikke sammen). Hver morgenbesked ligner ikke den foregående, så han gør sig umage med det. Det gør bare, at min dag starter rigtig godt :)

Min eks gjorde i øvrigt det samme..., så måske er det helt normalt? :) Uanset hvor "normalt" det er, så elsker jeg det!

Det er ligegyldigt hvor normalt det er. Det eeneste der tæller er at han/de gør det. At man ved man er poppet op i deres tanker og at de handler på de følelser det fremkalder.
Min kæreste er også fantastisk til at sende små hilsner. Altid forskellige - nogle gange wacko-formuleret på den fede måde. Det er så skønt og skide vigtigt.

Min kæreste har bestilt bord til os til Valentins Dag. Vi fejrer det ellers ikke, men den restauturant, hvor vores bryllup skal holdes, har et lækkert tilbud. Og så synes jeg - trods det vi ikke fejrer det - at det ER romantisk, når det nu er der vi skal giftes senere på året. :lun:
6
Brugeravatar
Honningprut
Kort karma: 115
Geografisk sted: Indre Udkantsdanmark
Likede indlæg: 1394

Indlægaf Honningprut » 29. jan 2019, 14:24

Jeg har altid skrevet meget, også via forskellige blogs på Facebook. Jeg troede, at jeg skulle være journalist i mange år, men det kan ikke rigtig lykkes, da min søn ikke kan flytte skole grundet diagnose og sådan. Så jeg har lidt opgivet den drøm. Til gengæld er jeg meget politisk aktiv, og jeg valgte så at skrive et læserbrev her forleden til JV. Læserbrevet kom så med, og de havde skrevet i en mail til mig at det var velskrevet og relevant. Jeg fortæller det så til min kæreste. I dag da jeg kommer hjem har han så indrammet den lille notits af et læserbrev og hængt det op på væggen. Jeg spørger ham hvorfor, det jo ikke noget særligt, han siger så:" Man skal aldrig opgive sine drømme. Og de har jo ret. Det er velskrevet og relevant. Du er dygtig, Honning." :fløjt: :lun:
Senest rettet af Honningprut 29. jan 2019, 18:09, rettet i alt 1 gang.
32
:dåne:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1794
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 23191
Kontakt:

Indlægaf Ado » 29. jan 2019, 14:34

Honningprut skrev:Jeg har altid skrevet meget, også via forskellige blogs på Facebook. Jeg troede, at jeg skulle være journalist i mange år, men det kan ikke rigtig lykkedes, da min søn ikke kan flytte skole grundet diagnose og sådan. Så jeg har lidt opgivet den drøm. Til gengæld er jeg meget politisk aktiv, og jeg valgte så at skrive et læserbrev her forleden til JV. Læserbrevet kom så med, og de havde skrevet i en mail til mig at det var velskrevet og relevant. Jeg fortæller det så til min kæreste. I dag da jeg kommer hjem har han så indrammet den lille notits af et læserbrev og hængt det op på væggen. Jeg spørger ham hvorfor, det jo ikke noget særligt, han siger så:" Man skal aldrig opgive sine drømme. Og de har jo ret. Det er velskrevet og relevant. Du er dygtig, Honning." :fløjt: :lun:

Hold kæft, hvor er det sødt gjort! :dåne:
1
AlmostFamous35
Kort karma: 12
Likede indlæg: 209

Indlægaf AlmostFamous35 » 29. jan 2019, 18:38

Han har lige sendt en SMS med “for helvede, hvor er jeg vild med dig!”

Det er det vildeste at vi har det sådan med hinanden efter 4,5 år som kærester. Vi er nyforelskede igen-igen og kan ikke få nok af hinanden. Så vi har taget en fridag i morgen og skal bare kysse, knalde, se film og spise take-away. De bedste dage :love2:
12

Tilbage til "Forhold og sex"