Deodorant

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Deodorant

Indlægaf MOGA » 14. jan 2019, 22:32

twinkle skrev:Rexona Maximum Protect. Den er meget mild i duften, holder mig tør under armene hele dagen og holder svedlugt fra døren.


Den plejede jeg også at bruge, men så opdagede jeg denne - virker præcis lige så godt, men koster en rund 20’er i Normal.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Deodorant

Indlægaf Prosperity74 » 14. jan 2019, 23:31

Rexona invisible black and white
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Deodorant

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. jan 2019, 02:51

didaa skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg bruger deo uden aluminium og parabener. Det er lidt af en videnskab, skulle jeg hilse og sige.


Nogen du kan anbefale? Jeg bruger den fra Rudolph Care for tiden, men synes faktisk ikke helt den holder svedlugt væk.


Schmidts deodoranter er fri for ballade og kan fåes i de fleste helsekost og naturligvis online

DOES SCHMIDT’S CONTAIN ALUMINUM OR OTHER HARMFUL CHEMICALS?
“Nope! Our formula is 100% free of aluminum, parabens, propylene-glycol, phthalates, gluten, and artificial fragrance”

https://schmidts.com/faq/deodorant
1
didaa
Indlæg: 1700
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2333

Re: Deodorant

Indlægaf didaa » 15. jan 2019, 09:33

Trappestige skrev:Biotherms er god nok, men dyr.

Jeg bruger en fra iherb som holder en knastør og lugtfri en hel dag og mere til. Den dufter ikke rigtig af noget. Den hedder ultra max. Det er dog en stick og ikke Roll-on, men min erfaring siger mig, at de er langt mere effektive. F. eks. har Rexona også en stick der er helt formidabel, den koster bare det femdobbelte af den på iherb.


Jeg har aldrig handlet på Iherb, hvordan foregår det?
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11232
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23209

Re: Deodorant

Indlægaf Mani » 15. jan 2019, 14:14

Trappestige skrev:Biotherms er god nok, men dyr.

Jeg bruger en fra iherb som holder en knastør og lugtfri en hel dag og mere til. Den dufter ikke rigtig af noget. Den hedder ultra max. Det er dog en stick og ikke Roll-on, men min erfaring siger mig, at de er langt mere effektive. F. eks. har Rexona også en stick der er helt formidabel, den koster bare det femdobbelte af den på iherb.

Jeg kan ikke finde den. Hedder den mere?

Jeg bruger stadig flittigt iHerb, men tror aldrig vi har fået oprettet en tråd herovre.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11232
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23209

Re: Deodorant

Indlægaf Mani » 15. jan 2019, 14:41

Trappestige skrev:
Her er link:
https://dk.iherb.com/pr/Arm-Hammer-Ultr ... 28-g/81317

Den blev faktisk først købt til min tween fordi intet andet har virket på hende (udover den magen til hos Rexona til 100 kr.) men denne holder hende helt lugtfri så købte også til mig selv.

Tak. Det var faktisk mine teenage drenge jeg manglede til. Så ville se om jeg kunne finde noget tilsvarende neutralt eller til mænd.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11232
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23209

Re: Deodorant

Indlægaf Mani » 15. jan 2019, 16:44

Trappestige skrev:
Mani skrev:
Trappestige skrev:
Her er link:
https://dk.iherb.com/pr/Arm-Hammer-Ultr ... 28-g/81317

Den blev faktisk først købt til min tween fordi intet andet har virket på hende (udover den magen til hos Rexona til 100 kr.) men denne holder hende helt lugtfri så købte også til mig selv.

Tak. Det var faktisk mine teenage drenge jeg manglede til. Så ville se om jeg kunne finde noget tilsvarende neutralt eller til mænd.

Den dufter bare svagt af sæbe, så de ville fint kunne bruge den. Eneste ulempe ved at bruge stick i stedet for Roll-on er at det fnuldrer under armene, men det må man tage med.

Den var også i en herre model, så jeg har i første omgang bestilt en af hver. Tak :gogo:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11503
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Deodorant

Indlægaf PaleSeptember » 15. jan 2019, 17:29

Trappestige skrev:Biotherms er god nok, men dyr.

Jeg bruger en fra iherb som holder en knastør og lugtfri en hel dag og mere til. Den dufter ikke rigtig af noget. Den hedder ultra max. Det er dog en stick og ikke Roll-on, men min erfaring siger mig, at de er langt mere effektive. F. eks. har Rexona også en stick der er helt formidabel, den koster bare det femdobbelte af den på iherb.


Jeg er også mere til stick-deodoranter, og Rexonas er supergode, men fåes vist ikke i Danmark mere. Nogle gange køber jeg dem i Tyskland, og ellers har Dove lavet en stick til 19 kr. som fåes i Normal.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Skønhed"