Bon appetit sauce

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Bon appetit sauce

Indlægaf Flora » 30. jun 2018, 08:48

Netto har længe ført disse saucer fra Bon appetit, men af en eller anden grund, har de taget dem ud af sortimentet. I hvert fald i de to Netto-butikker, jeg kommer i. Er der nogen, der ved, om der er andre kæder, der fører mærket og I så fald hvilke?

Billede
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Bon appetit sauce

Indlægaf Flora » 30. jun 2018, 15:05

pige1987 skrev:Måske føtex??


Nej, der har jeg kigget. De har dem ikke desværre.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Bon appetit sauce

Indlægaf Juki » 30. jun 2018, 15:28

Kan producenten have skiftet retning og produkter? :gruble:

Jeg har købt samme slags brikker bare med flåede eller hakkede tomater i stedet fra mærket. Det er dog længe siden, men jeg kan ikke finde noget brugbart når jeg søger. Medmindre det er dem her http://bagroup.dk I så fald kan du måske skrive til dem og høre ad om de saucer er udgået. Eller til Netto og hvor du ellers tidligere har kunme få dem.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Bon appetit sauce

Indlægaf Flora » 30. jun 2018, 15:45

Juki skrev:Kan producenten have skiftet retning og produkter? :gruble:

Jeg har købt samme slags brikker bare med flåede eller hakkede tomater i stedet fra mærket. Det er dog længe siden, men jeg kan ikke finde noget brugbart når jeg søger. Medmindre det er dem her http://bagroup.dk I så fald kan du måske skrive til dem og høre ad om de saucer er udgået. Eller til Netto og hvor du ellers tidligere har kunme få dem.


Jeg er ikke sikker på, at det er dem du linker til. Det ligner lidt noget andet, synes jeg. Men nu har jeg skrevet til Nettos kundeservice og spurgt, hvor de er blevet af. Så må vi se, hvad de svarer :)
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Bon appetit sauce

Indlægaf Juki » 30. jun 2018, 16:55

Flora skrev:
Juki skrev:Kan producenten have skiftet retning og produkter? :gruble:

Jeg har købt samme slags brikker bare med flåede eller hakkede tomater i stedet fra mærket. Det er dog længe siden, men jeg kan ikke finde noget brugbart når jeg søger. Medmindre det er dem her http://bagroup.dk I så fald kan du måske skrive til dem og høre ad om de saucer er udgået. Eller til Netto og hvor du ellers tidligere har kunme få dem.


Jeg er ikke sikker på, at det er dem du linker til. Det ligner lidt noget andet, synes jeg. Men nu har jeg skrevet til Nettos kundeservice og spurgt, hvor de er blevet af. Så må vi se, hvad de svarer :)

Jeg kan heller ikke få det til at passe, medmindre de har skiftet kurs.

Du må gerne komme med en opdatering når du hører fra Netto :D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Nacaw
Indlæg: 209
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:56
Kort karma: 14
Likede indlæg: 357

Re: Bon appetit sauce

Indlægaf Nacaw » 2. jul 2018, 00:41

Som jeg husker det, er Bon Appetit 'bare' det Føtex og Bilka kaldte deres private label, før det blev til "Vores". Produktet har så fortsat det gamle navn i Netto, fordi de ikke var med i Vores. Måske Netto også vil bytte navn på dem nu? :)
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Bon appetit sauce

Indlægaf Flora » 2. jul 2018, 08:51

Nacaw skrev:Som jeg husker det, er Bon Appetit 'bare' det Føtex og Bilka kaldte deres private label, før det blev til "Vores". Produktet har så fortsat det gamle navn i Netto, fordi de ikke var med i Vores. Måske Netto også vil bytte navn på dem nu? :)


Nå, okay. Det vidste jeg ikke. Jeg har ikke set Vores-mærket i Netto, men det kan da godt være, at Føtex Vores-sovs er det samme så :gruble:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Bon appetit sauce

Indlægaf Flora » 4. jul 2018, 09:50

Så har Netto svaret.

De skriver, at Bon appetit-saucene er udgået og kommer ikke igen. Netto var de eneste, der solgte dem, så de vil heller ikke være at finde andre steder.

Øv. De var ellers gode :(
0
elsels
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14. jan 2019, 18:34
Kort karma: 0

Re: Bon appetit sauce

Indlægaf elsels » 14. jan 2019, 18:39

hej der, mener det var disse svenskere der fremstillede saucen for Netto ! Det kan være den stadig laves til svensk marked ?
https://trensums.com/
VH
0

Tilbage til "Mad og drikke"