Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 13. jan 2019, 18:37

Precaseptica skrev:Min date i fredags gik bedre end forventet, og jeg havde ret høje forventninger..

Efter filmen gik vi en længere tur og endte med at nappe et par øl et sted. Det blev til lidt rigeligt med kys, så hun ville gerne have mig med hjem, men det gik ikke pga en roomie og papirstynde vægge. Så jeg sagde for sjov, at hun da kunne tage med mig hjem til Roskilde, hvis hun ville. Det var hun meget frisk på, så det blev så aftalen. Det tog rigeligt med tid og det var godt koldt, så hun må da have været interesseret. Efter kun et par timers søvn vågnede vi sammen og lå og snakkede. Efter lidt tid hoppede jeg i det fornødne tøj og kørte op og hentede morgenmad til os. Hun var ubeslutsom, så jeg købte bare hele Irma og smuttede forbi bageren på vejen hjem, og så kunne hun selv vælge. Hun havde ikke ligefrem travlt med at komme ud af døren.

Så alt i alt en super hyggeligt aften og morgen. Jeg falder for hende, hvis ikke jeg passer på. Og det skal jeg måske gøre, for hun nævnte godt nok, at hun mest bare brugte Tinder casually og til hookups. Så selvom at jeg sagde, at den slags ikke var mig, så må jeg nok hellere lige passe på ikke at tænke for meget i faste baner, hvis hun har rigeligt i gryden.

Hvornår må man spørge ind til hvor eksklusive man er?


Du kan lige så godt få det afklaret nu, du bliver kun mere brændt af at få svaret senere.
4
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. jan 2019, 20:31

Er lidt mut...
Har ikke hørt fra "far til 4" siden fredag aften, hvor vi bare lige hurtig udvekslede en selfie. Sendte en sms i går aftes han ikke har svaret på.
Han havde tilsvarende stille dage i julen, og der blev jeg også lidt ramt, og kan mærke jeg er ramt igen nu, er forvirret.

Så nu har jeg sendt en sms, om at jeg bliver lidt mut forvirret og usikker, spurgt om han er ok, om vi er ok, og skrevet at jeg er vild med ham, og virkelig gerne vil ham. Så må det briste eller bære.
Jeg har nok bare brug for at vide at han virkelig gerne vil mig, hvor jeg har ham henne, inden jeg investerer mere i det.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 13. jan 2019, 20:44

Madam Pomfrey skrev:Er lidt mut...
Har ikke hørt fra "far til 4" siden fredag aften, hvor vi bare lige hurtig udvekslede en selfie. Sendte en sms i går aftes han ikke har svaret på.
Han havde tilsvarende stille dage i julen, og der blev jeg også lidt ramt, og kan mærke jeg er ramt igen nu, er forvirret.

Så nu har jeg sendt en sms, om at jeg bliver lidt mut forvirret og usikker, spurgt om han er ok, om vi er ok, og skrevet at jeg er vild med ham, og virkelig gerne vil ham. Så må det briste eller bære.
Jeg har nok bare brug for at vide at han virkelig gerne vil mig, hvor jeg har ham henne, inden jeg investerer mere i det.


Det er jo bare ikke alle, der i løbet af ganske kort tid ved om de vil modparten plus alt det, der følger med.

Jeg er ret langsom til det, og sådan en SMS ville nok kvæle mig langsomt, hvis den kom for tidligt i forhold til min egen parathed.
3
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. jan 2019, 21:38

IrmaPigen skrev:
Madam Pomfrey skrev:Er lidt mut...
Har ikke hørt fra "far til 4" siden fredag aften, hvor vi bare lige hurtig udvekslede en selfie. Sendte en sms i går aftes han ikke har svaret på.
Han havde tilsvarende stille dage i julen, og der blev jeg også lidt ramt, og kan mærke jeg er ramt igen nu, er forvirret.

Så nu har jeg sendt en sms, om at jeg bliver lidt mut forvirret og usikker, spurgt om han er ok, om vi er ok, og skrevet at jeg er vild med ham, og virkelig gerne vil ham. Så må det briste eller bære.
Jeg har nok bare brug for at vide at han virkelig gerne vil mig, hvor jeg har ham henne, inden jeg investerer mere i det.


Det er jo bare ikke alle, der i løbet af ganske kort tid ved om de vil modparten plus alt det, der følger med.

Jeg er ret langsom til det, og sådan en SMS ville nok kvæle mig langsomt, hvis den kom for tidligt i forhold til min egen parathed.


Det er jeg helt med på...

Det er heller ikke fordi han skal love mig en masse, jeg havde bare brug for at vide at han er der, og at vi er ok der hvor vi er nu.
Samt tage ansvar for mig selv i det her, og derfor melde ud at jeg godt kan blive usikker og forvirret. Få af- eller bekræftet om der er en årsag til usikkerheden eller om det handler om mig og min bagage, og så tage den derfra.

Og jeg har fået et fint og beroligende svar.

Jeg har ikke travlt, og jeg har tid og tålmodighed til at det her kan udvikle sig lige så stille og roligt. Men JEG havde brug for at få en afklaring på min usikkerhed , og kunne han ikke håndtere en velovervejet, udramatisk formuleret sms holdt på min banehalvdel, ja så var det vel sådan det var. Jeg vil jo bare gerne være mig selv i det her, og det her var mig...
Og derfor netop ordvalget "så må det briste eller bære"
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
uptowngirl
Indlæg: 125
Tilmeldt: 5. feb 2017, 21:12
Kort karma: 21
Likede indlæg: 178

Re: Singletråden

Indlægaf uptowngirl » 13. jan 2019, 21:44

Nå, der er åbenbart skrevet for mange indlæg siden jeg sidst var på, så kan ikke quote. Men tak for svar til RavenClaw, Smiling_Goat og Zombie. Jeg kan sagtens se jeres pointe med at fortælle det til fyr 1, men må nok indrømme at 1. så frygter jeg at han rent faktisk dropper mig på det og 2. så synes jeg måske egentlig ikke helt det er hans business. Jeg ville ikke selv have lyst til at vide, hvis han havde været sammen med en af mine veninder på hyggeplan, da jeg bare ville blive ked af det. Så ville jeg hellere leve i lykkelig uvidenhed :D
Pt har jeg lavet en aftale med fyr 2 i morgen, så snakker jeg med ham om situationen der og hvad han synes vi skal gøre, tror det er bedst :) for han ønskede i første omgang at vi ikke sagde noget til nogen, så synes måske heller ikke jeg bare kan blabre løs til fyr 1, når jeg har lovet noget andet.
Og jeg synes jo ikke jeg har gjort noget forkert, men altså det havde da været mere charmerende hvis fyr 2 ikke var inde i billedet :D :fløjt:
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Singletråden

Indlægaf RavenClaw » 13. jan 2019, 22:03

Åh, jeg går meget snart ud af mit gode skind med det her dating. Jeg er så sur og bander indvendigt...


Jeg skal lige have styr på mine egne frustrationer, så kan det være, der kommer detaljer på. Sorry, havde lige brug for at læsse af.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 14. jan 2019, 07:35

Midt i sidste uge fik jeg et nyt Tinder-match. Vi skrev sammen, talte sammen i telefonen (flere gange) og i går mødtes vi. Han inviterede på pandekager - og vi har aftalt, at vi skal ses igen :)
7
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 14. jan 2019, 09:15

MOGA skrev:
Precaseptica skrev:Min date i fredags gik bedre end forventet, og jeg havde ret høje forventninger..

Efter filmen gik vi en længere tur og endte med at nappe et par øl et sted. Det blev til lidt rigeligt med kys, så hun ville gerne have mig med hjem, men det gik ikke pga en roomie og papirstynde vægge. Så jeg sagde for sjov, at hun da kunne tage med mig hjem til Roskilde, hvis hun ville. Det var hun meget frisk på, så det blev så aftalen. Det tog rigeligt med tid og det var godt koldt, så hun må da have været interesseret. Efter kun et par timers søvn vågnede vi sammen og lå og snakkede. Efter lidt tid hoppede jeg i det fornødne tøj og kørte op og hentede morgenmad til os. Hun var ubeslutsom, så jeg købte bare hele Irma og smuttede forbi bageren på vejen hjem, og så kunne hun selv vælge. Hun havde ikke ligefrem travlt med at komme ud af døren.

Så alt i alt en super hyggeligt aften og morgen. Jeg falder for hende, hvis ikke jeg passer på. Og det skal jeg måske gøre, for hun nævnte godt nok, at hun mest bare brugte Tinder casually og til hookups. Så selvom at jeg sagde, at den slags ikke var mig, så må jeg nok hellere lige passe på ikke at tænke for meget i faste baner, hvis hun har rigeligt i gryden.

Hvornår må man spørge ind til hvor eksklusive man er?


Du kan lige så godt få det afklaret nu, du bliver kun mere brændt af at få svaret senere.


Det her er jeg enig i, altså hvad MOGA skriver.
Man kan godt bilde sig selv ind, man har styr på tingene, men hvis du allerede nu tænker, at du kunne falde for hende - så er du i min erfaring allerede godt på vej til det.
Er hun kun til noget casual, så tror jeg, det er bedre du ved det nu, så du kan forholde dig til det.
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 14. jan 2019, 15:46

Zombie skrev:
MOGA skrev:
Precaseptica skrev:Min date i fredags gik bedre end forventet, og jeg havde ret høje forventninger..

Efter filmen gik vi en længere tur og endte med at nappe et par øl et sted. Det blev til lidt rigeligt med kys, så hun ville gerne have mig med hjem, men det gik ikke pga en roomie og papirstynde vægge. Så jeg sagde for sjov, at hun da kunne tage med mig hjem til Roskilde, hvis hun ville. Det var hun meget frisk på, så det blev så aftalen. Det tog rigeligt med tid og det var godt koldt, så hun må da have været interesseret. Efter kun et par timers søvn vågnede vi sammen og lå og snakkede. Efter lidt tid hoppede jeg i det fornødne tøj og kørte op og hentede morgenmad til os. Hun var ubeslutsom, så jeg købte bare hele Irma og smuttede forbi bageren på vejen hjem, og så kunne hun selv vælge. Hun havde ikke ligefrem travlt med at komme ud af døren.

Så alt i alt en super hyggeligt aften og morgen. Jeg falder for hende, hvis ikke jeg passer på. Og det skal jeg måske gøre, for hun nævnte godt nok, at hun mest bare brugte Tinder casually og til hookups. Så selvom at jeg sagde, at den slags ikke var mig, så må jeg nok hellere lige passe på ikke at tænke for meget i faste baner, hvis hun har rigeligt i gryden.

Hvornår må man spørge ind til hvor eksklusive man er?


Du kan lige så godt få det afklaret nu, du bliver kun mere brændt af at få svaret senere.


Det her er jeg enig i, altså hvad MOGA skriver.
Man kan godt bilde sig selv ind, man har styr på tingene, men hvis du allerede nu tænker, at du kunne falde for hende - så er du i min erfaring allerede godt på vej til det.
Er hun kun til noget casual, så tror jeg, det er bedre du ved det nu, så du kan forholde dig til det.



Enig. Der er jo ikke tale om “vil du giftes” men snarere end afklaring af intentioner/muligheder, der tager udgangspunkt i hendes egen udmelding om, at jun hovedsageligt har brugt Tinder til løse kontakter.

At lægge kortene på bordet ift hvad man selv ser som mulige scenarier er ikke at være needy - det er at forventningsafstemme så ingen ender med at blive unødigt sårede og/eller spilde tiden. Når du allerede ved, du kunne falde for hende, er det helt cool at afsøge, hvorvidt hun med sikkerhed alene ser det som noget løst - i så fald vil det jo være nemmere at trække stikket nu end når du evt er involveret emotionelt og hun ikke er.
3
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 14. jan 2019, 16:03

Krølle skrev:
Zombie skrev:
MOGA skrev:
Precaseptica skrev:Min date i fredags gik bedre end forventet, og jeg havde ret høje forventninger..

Efter filmen gik vi en længere tur og endte med at nappe et par øl et sted. Det blev til lidt rigeligt med kys, så hun ville gerne have mig med hjem, men det gik ikke pga en roomie og papirstynde vægge. Så jeg sagde for sjov, at hun da kunne tage med mig hjem til Roskilde, hvis hun ville. Det var hun meget frisk på, så det blev så aftalen. Det tog rigeligt med tid og det var godt koldt, så hun må da have været interesseret. Efter kun et par timers søvn vågnede vi sammen og lå og snakkede. Efter lidt tid hoppede jeg i det fornødne tøj og kørte op og hentede morgenmad til os. Hun var ubeslutsom, så jeg købte bare hele Irma og smuttede forbi bageren på vejen hjem, og så kunne hun selv vælge. Hun havde ikke ligefrem travlt med at komme ud af døren.

Så alt i alt en super hyggeligt aften og morgen. Jeg falder for hende, hvis ikke jeg passer på. Og det skal jeg måske gøre, for hun nævnte godt nok, at hun mest bare brugte Tinder casually og til hookups. Så selvom at jeg sagde, at den slags ikke var mig, så må jeg nok hellere lige passe på ikke at tænke for meget i faste baner, hvis hun har rigeligt i gryden.

Hvornår må man spørge ind til hvor eksklusive man er?


Du kan lige så godt få det afklaret nu, du bliver kun mere brændt af at få svaret senere.


Det her er jeg enig i, altså hvad MOGA skriver.
Man kan godt bilde sig selv ind, man har styr på tingene, men hvis du allerede nu tænker, at du kunne falde for hende - så er du i min erfaring allerede godt på vej til det.
Er hun kun til noget casual, så tror jeg, det er bedre du ved det nu, så du kan forholde dig til det.



Enig. Der er jo ikke tale om “vil du giftes” men snarere end afklaring af intentioner/muligheder, der tager udgangspunkt i hendes egen udmelding om, at jun hovedsageligt har brugt Tinder til løse kontakter.

At lægge kortene på bordet ift hvad man selv ser som mulige scenarier er ikke at være needy - det er at forventningsafstemme så ingen ender med at blive unødigt sårede og/eller spilde tiden. Når du allerede ved, du kunne falde for hende, er det helt cool at afsøge, hvorvidt hun med sikkerhed alene ser det som noget løst - i så fald vil det jo være nemmere at trække stikket nu end når du evt er involveret emotionelt og hun ikke er.


Det er rigtigt nok hvad I skriver. Jeg tror bare, at jeg formulerer det på en lidt mere afslappet måde, når jeg ser hende igen. Jeg synes ikke helt den fungerer tekstbaseret, for hun kan også sidde i helt andre tanker og ind vælter der så en SMS, der basically beder hende stoppe singlelivet efter to dates med mig.

Jeg tror snarere, jeg vil sige ansigt til ansigt, at jeg har tænkt lidt over det hun sagde sidst, og at jeg bare gerne lige vil vide, om det er det rigtige at gøre, hvis jeg nu går hen og falder for hende. Hvis hun har travlt med at nyde singletilværelsen, så er det selvfølgelig fint, men så må jeg nok hellere trække mig.

Jeg kan også mærke allerede, at jeg ville være lidt ked af det, hvis hun valgte at fortsætte med at ses med andre løst fremfor at give det en chance med mig, så det er nok ikke noget jeg kan trække i langdrag. Hun har nok alligevel vundet min interesse, vil jeg sige.
16
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 14. jan 2019, 16:09

Jeg er absolut fan af diskret face to face-føler i stedet for en SMS ud af det blå, som hurtigt kan virke som skridtet lige før “du skal committe dig eller skride”. Det handler jo “bare” om en forventningsafstemning, it aint rocket science.
10
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. jan 2019, 18:00

RavenClaw skrev:Åh, jeg går meget snart ud af mit gode skind med det her dating. Jeg er så sur og bander indvendigt...


Jeg skal lige have styr på mine egne frustrationer, så kan det være, der kommer detaljer på. Sorry, havde lige brug for at læsse af.


Håber du er ok?? :kram: :kram: :kram:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. jan 2019, 18:03

jeg er "all good" igen, far til 4 kommer i aften, til håndboldkamp og putning. Glæder mig... en lille time tilbage på arbejde, og så suse hjem til sofa og mandearme, og dejlige kys :lun:
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Byggenørden
Indlæg: 86
Tilmeldt: 21. nov 2016, 20:43
Kort karma: 10
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 227

Re: Singletråden

Indlægaf Byggenørden » 14. jan 2019, 18:25

Efter 3 måneder siden det sluttede med Tinderfyren aka anlægsgartneren er jeg tilbage på Tinder, denne gang er det dog med en lidt anden tilgang og en gennemarbejdet profil. Så må vi se hvor det ender :klap:
1
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Singletråden

Indlægaf Anilara » 14. jan 2019, 18:28

Jeg sover endnu dårligere end jeg plejer for tiden. I nat knap halvanden time, og har været på arbejde i 11.
Jeg har det ok med, at jeg ikke oveni skal have dårlig samvittighed ved at være en fraværende og smadret kæreste lige nu. Og at jeg kan nøjes med dødssygt og nemt aftensmad.

Jeg græder ikke længere dagligt. Det er også rart.
8

Tilbage til "Forhold og sex"