Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf dgd2007 » 13. jan 2019, 19:46


Ej, mildeste Moses. Så er der en afstemning om hvorvidt BT's læsere synes hun burde være med! :stoned:
4
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf paint » 13. jan 2019, 23:18

Tilsyneladende et råt sted at arbejde :gruble:

Billede
12
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5990

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Ondemand » 14. jan 2019, 03:24

:klap:
Swipe.gif
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21047

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf catnip » 14. jan 2019, 08:46

Jeg vil virkelig gerne se den her version af AristoCats :D

1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf icelady » 14. jan 2019, 19:43

Billede



:gruble: :D
14
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Delfin » 14. jan 2019, 20:49

Dmitra skrev::lol: .

FB_IMG_1547419116663.jpg


Når jeg ser nogle af de der 'ugly people' billeder har jeg svært ved at tro, at nogle af dem ikke er opstillet :lol:
0
14 11 14
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Nicolait » 15. jan 2019, 06:38

Misantropen skrev:Jeg ved ikke om det er rigtigt. Det lyder som noget fra Rokokoposten, men hvis det er..

Flere og flere unge er ifølge en ny undersøgelse klar til at melde sig til et realityprogram.
21-årige Katja er en af dem, men desværre bliver hun hele tiden afvist.


De sidste tre år har 21-årige Katja Smedegaard fra København sendt en ansøgning til TV3 for at komme med i 'Paradise Hotel'.

Hun holdt sabbatår, har altid fulgt med i 'Paradise Hotel' og tænkte, det kunne være en sjov oplevelse at være en del af det populære realityprogram.

Til Katjas store ærgrelse lykkedes det dog aldrig.

End ikke 'tak for din ansøgning' er det blevet til, og nu har hun besluttet at stoppe med at forsøge.

»Jeg snakkede med mine veninder om, hvad man kunne skrive i en ansøgning.«
»Man tænker, de gerne vil høre, at man er festglad og elsker drama, så det lagde jeg altid vægt på,« fortæller Katja.
»Jeg synes, det er lidt underligt, at man ikke hørte noget fra dem. Men nu synes jeg, det er for sent. Jeg er begyndt på frisøruddannelsen og tænker, jeg er blevet for gammel. Det er mest 18-årige, der er med.«

Ud over 'Paradise Hotel' har hun en enkelt gang forsøgt at komme med i TV 2's realityprogram 'Landmand søger kærlighed'.
»Der fik jeg heller aldrig noget svar, men det var også mest for sjov, fordi jeg havde tabt et væddemål,« fortæller hun med et grin.

I artiklen kan man læse hendes ansøgning og se nogle billeder derfra(gætter jeg på) Det er overraskende nok den type billeder der ligner man er blevet slået i hovedet med en stegepande inde(stor trutmund og løftede øjenbryn)

https://www.bt.dk/film-tv-og-streaming/ ... omme-med-i


Det skal nok bære et hit hos en kommende arbejdsgiver, når vedkommende googler hende og finder hendes ansøgning til paradise hotel.
3
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf hotlips » 15. jan 2019, 08:02

Nicolait skrev:
Misantropen skrev:Jeg ved ikke om det er rigtigt. Det lyder som noget fra Rokokoposten, men hvis det er..

Flere og flere unge er ifølge en ny undersøgelse klar til at melde sig til et realityprogram.
21-årige Katja er en af dem, men desværre bliver hun hele tiden afvist.


De sidste tre år har 21-årige Katja Smedegaard fra København sendt en ansøgning til TV3 for at komme med i 'Paradise Hotel'.

Hun holdt sabbatår, har altid fulgt med i 'Paradise Hotel' og tænkte, det kunne være en sjov oplevelse at være en del af det populære realityprogram.

Til Katjas store ærgrelse lykkedes det dog aldrig.

End ikke 'tak for din ansøgning' er det blevet til, og nu har hun besluttet at stoppe med at forsøge.

»Jeg snakkede med mine veninder om, hvad man kunne skrive i en ansøgning.«
»Man tænker, de gerne vil høre, at man er festglad og elsker drama, så det lagde jeg altid vægt på,« fortæller Katja.
»Jeg synes, det er lidt underligt, at man ikke hørte noget fra dem. Men nu synes jeg, det er for sent. Jeg er begyndt på frisøruddannelsen og tænker, jeg er blevet for gammel. Det er mest 18-årige, der er med.«

Ud over 'Paradise Hotel' har hun en enkelt gang forsøgt at komme med i TV 2's realityprogram 'Landmand søger kærlighed'.
»Der fik jeg heller aldrig noget svar, men det var også mest for sjov, fordi jeg havde tabt et væddemål,« fortæller hun med et grin.

I artiklen kan man læse hendes ansøgning og se nogle billeder derfra(gætter jeg på) Det er overraskende nok den type billeder der ligner man er blevet slået i hovedet med en stegepande inde(stor trutmund og løftede øjenbryn)

https://www.bt.dk/film-tv-og-streaming/ ... omme-med-i


Det skal nok bære et hit hos en kommende arbejdsgiver, når vedkommende googler hende og finder hendes ansøgning til paradise hotel.


Det er lige før jeg får ondt af hende, tænk at beskrive sig selv sådan og så ikke kunne forstå det kan virke som en bremse for noget man gerne vil.

Jeg har ikke meget tilovers for paradise, men produktionsfolkene ved jo godt at de der totalt skøre typer de også giver en masse bøvl uden for billedet og det gider de da ikke.
2
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Tibbler » 15. jan 2019, 20:59

Selvom jeg ved, at det er to videoer, der er sat sammen, er det stadig sjovt :D :D

0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf paint » 15. jan 2019, 22:23

Billede
7
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Ado » 16. jan 2019, 10:49

Efter alle disse år, elsker jeg den stadig. :D

9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Sophies-mor » 16. jan 2019, 18:53

Hotel regningen...

En ældre dame besluttede at give sig selv en stor oplevelse ved sin runde fødselsdag. Det foregik på et af Københavns fornemmeste hoteller.

Da hun tjekkede ud næste morgen ventede en regning på 2.500 kr.
Hun eksploderede og forlangte at få at vide, hvorfor regningen var så høj. "Det er et dejligt hotel, men værelserne er bestemt ikke 2.500,00 værd for bare en enkelt overnatning, endog uden morgenmad."

Receptionisten fortalte hende, at kr. 2.500 er 'den normale sats', så hun insisterede på at tale med direktøren.

Direktøren dukkede op og meddelte, advaret af receptionisten at: "Hotellet har en olympisk størrelse pool og et stort konferencecenter, der er frit til rådighed."
»Men jeg har ikke brugt dem," svarede hun.
''Nå, men faciliteterne er her og De kunne have brugt dem "forklarede direktøren.

Han fortsatte med at forklare, at hun også kunne have set et af de in-hotel shows, som hotellet er berømt for.
"Vi har de bedste entertainere fra London, Paris og New York her"
"Men jeg gik ikke til nogen af disse shows," sagde hun.
"Nå, men vi har dem, og De kunne frit benytte dem" svarede direktøren.

Ligegyldigt hvilke herlighedsværdier direktøren remsede op, svarede hun, "Men jeg har ikke brugt det!"

Fødselaren gav op, så hun besluttede at betale, skrev en check og gav den til receptionisten.

Direktøren blev overrasket, da han kiggede på checken. "Men Frue, De har kun skrevet 500 kr."
''Det er korrekt. Jeg har debiteret dig 2.000,00 kr for at have samleje med mig "svarede hun.
"Men det havde jeg da ikke!" udbryder den meget overraskede direktør.
"Nå, det er ærgerligt. Jeg var her, og du havde muligheden."

Du skal ikke løbe om hjørner med en kvinde...
7
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Wizzze » 16. jan 2019, 19:44

1
Do as I say! :whip:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf zembra1986 » 16. jan 2019, 20:04

Ado skrev:Efter alle disse år, elsker jeg den stadig. :D



Det er en klassiker

Det er lige prikken over i'et at der fiser(pun intended) noget dej ud der hvor prutten når sit klimax :lol: :klap:
3
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf ExCoastal » 16. jan 2019, 20:32

Wizzze skrev:https://edition.cnn.com/videos/us/2019/01/16/fast-food-hamburgers-twitter-trump-clemson-moos-ebof-vpx.cnn
:lol:


http://www.breakingburgh.com/mcdonalds- ... zZML-YMm5Y :lol:
3

Tilbage til "Generelt"