Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1083
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2181

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf mariannaa » 12. jan 2019, 22:19

stopper du.

Jeg har hundehvalp :panik: :stoned: :love2:
3
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Suzan » 13. jan 2019, 13:58

Du får resten når jeg er færdig.

Jeg er altså ikke færdig endnu.

Hold op med at stirre.

Og værsgo! Sød kat!
1
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Primerose » 13. jan 2019, 22:53

Godnaaaat. Kan I sove godt, små basser? Godnaaaat.

- til mine to undulater
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16075
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf TinaW » 15. jan 2019, 18:26

Til vores hankat:
-Se nu kan din søster finde ud af både at gå ud OG ind af kattelemmen og du kan ikke engang finde ud af, at få din fede røv den ene af vejene...

Og så fed er han nok egenligt ikke, han er bare doven og en kylling.
2
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Skorstenen » 13. feb 2019, 11:58

Hver morgen:
"Kan I gå i kurvene? Mor skal på arbejde egås? Kommer hjem igen egås? jaaaa...Nåååeh, kan I putte godt.. Hai haiiiiiiii"


:stoned: Men det virker og de går pænt i deres kurve og sover videre.
3
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf JoyNips » 14. feb 2019, 20:14

“Du skal ikke stå der og se så fåret ud. Du er selv skyld i at du får to sæt klokker på ovenpå hinanden når du ikke er voksen nok til at holde dine forsko på ellers! Du kan godt spare dig det der bebrejdende blik, unge dame! Du har kun dig selv at takke!”
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Studsgaard » 14. feb 2019, 21:35

Få nu tisset. Jeg vil ind jeg fryser.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf LaScrooge » 16. feb 2019, 10:18

"Du er så tyk. Ja du er. Den tykkeste kat i verden." Hver sætning indrammet af små kys på hovedet mellem ørerne, mens katten grynter. *Hrng* *hnnnrrg* *hrr*
Goddamn, jeg elsker katte. Og denne xkcd, som virkelig pinpointer niveauet. Har I nogensinde tænkt over, hvordan katte ville vurdere menneskers intelligens, hvis de forstod, hvad vi sagde? Bare sådan en helt tør "Det siger du ikke. :rulle:"-respons. No shit, human Sherlock.

Er der apropos nogle af jer katteelskere der har læst Neil Gaimans Sandman-fortælling, 'A Dream of a Thousand Cats'? Hvis ikke, så gør det. Den er en af de dejligste, mest fantastiske og yndmyghedsskabende fortællinger fra et katteperspektiv, jeg nogensinde har læst.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf LadyFox » 12. mar 2019, 21:03

"Slut nu, eller jeg bytter dig ud med den lodne puddel" :cuss:
0
...
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Studsgaard » 12. mar 2019, 21:35

I er sku for magelige. Så må i holde jer - i skal ikke tisse i pelsen i nat.

Aya har fået samme tildens som Lima, når der regner så gider de ikke ret gerne ud.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26583

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Santa » 13. mar 2019, 05:43

"Si' vov! Si' vov! Si' vov!.....DYYYYYYGTIIIIG!!"

Er ved at lære hende at gø på kommando, hvilket ikke er let med en hund, som sjældent gør. Så jeg træner det når jeg måler foder af til hende, for der er hun mest motiveret og meget utålmodig, og kan finde på at gø ad mig (skynd dig nu med det foder!!!).
Og heldigvis er hun kvik, så efter 5 dages indsats, tror jeg at hun er begyndt at forstå kommandoen. Så skal vi bare overføre det til at hun lærer at gø ved døren i sommerhuset, når hun vil ind.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf cola » 13. mar 2019, 06:20

Santa skrev:"Si' vov! Si' vov! Si' vov!.....DYYYYYYGTIIIIG!!"

Er ved at lære hende at gø på kommando, hvilket ikke er let med en hund, som sjældent gør. Så jeg træner det når jeg måler foder af til hende, for der er hun mest motiveret og meget utålmodig, og kan finde på at gø ad mig (skynd dig nu med det foder!!!).
Og heldigvis er hun kvik, så efter 5 dages indsats, tror jeg at hun er begyndt at forstå kommandoen. Så skal vi bare overføre det til at hun lærer at gø ved døren i sommerhuset, når hun vil ind.

Ville det ikke være lettere at lære hende at ringe på? Det gjorde vi med vores sidste hund. Det eneste det kræver er en klokke udenfor døren som siger højt ding dong eller lign. i kan høre, så skal hunden kun lære at trykke på den rigtige knap, og det er ret nemt.
Ved at lære hunden at gø kan du få en hund der gør hele tiden fordi... det vil mor / far have.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf cola » 13. mar 2019, 06:22

Nå det sidste jeg sagde til min lille hund, "pas godt på huset. Han er alene hjemme hver dag og jeg siger den sætning hver dag og det eneste han splitter af er min pude... og han ligner det der billede med hunden der sidder blandt en bunke pudevår, så samler jeg den igen så den er klar til dagen efter.
Jeg tør ikke sige pas godt på tingene for så... splitter han måske huset af.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Pandesteg » 13. mar 2019, 08:41

"Kom så her, din klummer."
Robin sad i vindueskarmen med store øjne og kikkede på at storebror fik ost nede på gulvet. Men hvis man vil have ost, så må man hoppe ned og komme til ostekilden. Jeg bringer ikke ud.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26583

Re: Hvad har du sidst sagt til dit dyr?

Indlægaf Santa » 15. mar 2019, 06:07

cola skrev:
Santa skrev:"Si' vov! Si' vov! Si' vov!.....DYYYYYYGTIIIIG!!"

Er ved at lære hende at gø på kommando, hvilket ikke er let med en hund, som sjældent gør. Så jeg træner det når jeg måler foder af til hende, for der er hun mest motiveret og meget utålmodig, og kan finde på at gø ad mig (skynd dig nu med det foder!!!).
Og heldigvis er hun kvik, så efter 5 dages indsats, tror jeg at hun er begyndt at forstå kommandoen. Så skal vi bare overføre det til at hun lærer at gø ved døren i sommerhuset, når hun vil ind.

Ville det ikke være lettere at lære hende at ringe på? Det gjorde vi med vores sidste hund. Det eneste det kræver er en klokke udenfor døren som siger højt ding dong eller lign. i kan høre, så skal hunden kun lære at trykke på den rigtige knap, og det er ret nemt.
Ved at lære hunden at gø kan du få en hund der gør hele tiden fordi... det vil mor / far have.

Nej tak til ringeklokke!
Og der er ingen fare for at min hund kommer til at gø konstant, hun er 6 år og gør yderst sjældent.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Kæledyr"