Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 12. jan 2019, 09:11

Min kæreste tog på skiferie til Alperne i morges.

Jeg har hans hus for mig selv i en hel uge nu. Og hans skønne bil at køre rundt i. Så kan jeg vel godt lige undvære ham i en uges tid :-D

Og skulle han blive nappet af en lavine, så nåede vi lige at lave et lille testamente i går aftes :lol:
0
Søhesten
Indlæg: 412
Tilmeldt: 26. dec 2018, 15:41
Kort karma: 34
Likede indlæg: 806

Re: Partråden

Indlægaf Søhesten » 12. jan 2019, 10:07

IrmaPigen skrev:Min kæreste tog på skiferie til Alperne i morges.

Jeg har hans hus for mig selv i en hel uge nu. Og hans skønne bil at køre rundt i. Så kan jeg vel godt lige undvære ham i en uges tid :-D

Og skulle han blive nappet af en lavine, så nåede vi lige at lave et lille testamente i går aftes :lol:


Hvor lavede i et testamente henne? :)
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 12. jan 2019, 10:11

Søhesten skrev:
IrmaPigen skrev:Min kæreste tog på skiferie til Alperne i morges.

Jeg har hans hus for mig selv i en hel uge nu. Og hans skønne bil at køre rundt i. Så kan jeg vel godt lige undvære ham i en uges tid :-D

Og skulle han blive nappet af en lavine, så nåede vi lige at lave et lille testamente i går aftes :lol:


Hvor lavede i et testamente henne? :)


På et papir.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 12. jan 2019, 11:29

IrmaPigen skrev:
Søhesten skrev:
IrmaPigen skrev:Min kæreste tog på skiferie til Alperne i morges.

Jeg har hans hus for mig selv i en hel uge nu. Og hans skønne bil at køre rundt i. Så kan jeg vel godt lige undvære ham i en uges tid :-D

Og skulle han blive nappet af en lavine, så nåede vi lige at lave et lille testamente i går aftes :lol:


Hvor lavede i et testamente henne? :)


På et papir.


Skal det ikke tinglyses eller sådan noget, før det er gældende?
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jan 2019, 13:16

Zombie skrev:
IrmaPigen skrev:
Søhesten skrev:
IrmaPigen skrev:Min kæreste tog på skiferie til Alperne i morges.

Jeg har hans hus for mig selv i en hel uge nu. Og hans skønne bil at køre rundt i. Så kan jeg vel godt lige undvære ham i en uges tid :-D

Og skulle han blive nappet af en lavine, så nåede vi lige at lave et lille testamente i går aftes :lol:


Hvor lavede i et testamente henne? :)


På et papir.


Skal det ikke tinglyses eller sådan noget, før det er gældende?

Ikke nødvendigvis, men det skal underskrives af vidner, der ikke er nævnt i testamentet, før det er gyldigt. Det er en ret usikker måde, for bliver det væk, er det bare ærgerligt. Det er også let at omstøde.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 12. jan 2019, 13:52

Fru Sunshine skrev:
Zombie skrev:
IrmaPigen skrev:
Søhesten skrev:
IrmaPigen skrev:Min kæreste tog på skiferie til Alperne i morges.

Jeg har hans hus for mig selv i en hel uge nu. Og hans skønne bil at køre rundt i. Så kan jeg vel godt lige undvære ham i en uges tid :-D

Og skulle han blive nappet af en lavine, så nåede vi lige at lave et lille testamente i går aftes :lol:


Hvor lavede i et testamente henne? :)


På et papir.


Skal det ikke tinglyses eller sådan noget, før det er gældende?

Ikke nødvendigvis, men det skal underskrives af vidner, der ikke er nævnt i testamentet, før det er gyldigt. Det er en ret usikker måde, for bliver det væk, er det bare ærgerligt. Det er også let at omstøde.


Det ligger i hans pengeskab som er ind muret. Jeg har nøglen til det. Det bliver næppe væk.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jan 2019, 13:57

IrmaPigen skrev:
Fru Sunshine skrev:
Zombie skrev:
IrmaPigen skrev:
Søhesten skrev:
IrmaPigen skrev:Min kæreste tog på skiferie til Alperne i morges.

Jeg har hans hus for mig selv i en hel uge nu. Og hans skønne bil at køre rundt i. Så kan jeg vel godt lige undvære ham i en uges tid :-D

Og skulle han blive nappet af en lavine, så nåede vi lige at lave et lille testamente i går aftes :lol:


Hvor lavede i et testamente henne? :)


På et papir.


Skal det ikke tinglyses eller sådan noget, før det er gældende?

Ikke nødvendigvis, men det skal underskrives af vidner, der ikke er nævnt i testamentet, før det er gyldigt. Det er en ret usikker måde, for bliver det væk, er det bare ærgerligt. Det er også let at omstøde.


Det ligger i hans pengeskab som er ind muret. Jeg har nøglen til det. Det bliver næppe væk.

Nej? Det tror jeg da heller ikke. Jeg oplyser bare om, hvad jeg kunne læse mig frem til.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. jan 2019, 14:54

Vi har været i fitness sammen her til morgen. Nu har vi lige lavet og spist frokost sammen.
Han er sød. Jeg er heldig. Jeg elsker ham :love:
3
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 12. jan 2019, 21:01

Jeg tror det er rigtig sundt, at være adskilt en gang imellem.

Jeg kan mærke, at jeg savner ham, og jeg kan mærke en grundlæggende følelse af, at vi hører sammen.
10
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 12. jan 2019, 23:11

SurSødSovs skrev:I dag er vi blevet enige om, vi hellere bare må være kærester i stedet for at gå og fedte rundt med det.

Tillykke :blomst:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41797

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 13. jan 2019, 07:03

Vi har lige ført en længere samtale om krabber. Snakken går på, om en krabbe, der kun kan løbe sidelæns, kan komme hen til noget mad, hvis det ligger et stykke foran den :stoned:

Vi er topmærkelige! Elsker det :lun:
9
:lun: Be brave
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 13. jan 2019, 08:15

SurSødSovs skrev:
Det bliver spændende for mig at se, hvad den næste tid bringer.


Hvor lyder det dejligt. Jeg krydser fingre for, at selvom det ikke er af den "traditionelle" vej, at det hele så lander et godt sted.
0
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4869

Re: Partråden

Indlægaf Patience » 14. jan 2019, 18:00

Vi havde 10 års kærestedag i går. Det er lidt surrealistisk - 10 år - det er godt nok længe. Jeg føler stadig vi er nyforelskede - og samtidig føler jeg, at jeg har kendt ham altid.
Han er så absolut det bedste der nogensinde er sket for mig og jeg griber stadig mig selv i at tænke at det er lidt af et mirakel at jeg har fundet og fået en så fantastisk som ham. Han siger, og jeg tror ham, at han har det på samme måde. Det er sjovt at vi begge mener, at den anden er alt for god til os - altså med glimt i øjet. Jeg véd godt, at jeg er god for ham og god ved ham.

Vi fejrede med rødvin,1000 kys, en tur ud at spise og en tur i biffen. Og selvom både restauranten og filmen var relativt ordinære, så havde vi en magisk aften. Jeg ser frem til de næste 10 år med ham - det kan kun blive godt.
40
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 17. jan 2019, 16:40

Skriver og spørger min mand, om ikke jeg må få et par alpakaer. Han svarer at selvfølgelig må jeg det, så længe jeg selv afholder alle udgifter til dem, såsom dyrlæge, foder og udstyr (tror dog ikke de skal have så meget udstyr)
Ligesom med hesten.
Som jeg vist nok bildte ham ind, at han slet ikke ville bemærke at “vi” anskaffede os, i hvert fald ikke økonomisk.
Og som han har været ufattelig sød at betale mange ting til, hjælpe med dyrlægeregninger til osv :fløjt:
Jeg får nok ikke et par alpakaer :D
0
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4869

Re: Partråden

Indlægaf Patience » 18. jan 2019, 08:19

Min kæreste og jeg falder altid i søvn på samme måde. Han ligger på ryggen og jeg ligger med hovedet på hans bryst og så fletter vi ben også - så sådan meget tæt. Det plejer så ikke at vare længe inden jeg i søvne flytter mig, fordi jeg får det alt for varmt.
Men det gjorde jeg så åbenbart ikke i nat, for jeg vågnede på et eller andet tidspunkt ved at min ene arm var nærmest følelsesløs. Jeg vil så vikle mig ud af min kærestes faste favntag uden at vække ham, hvilket får ham til at sige utilfredse lyde i søvne.
Det var åbenbart sådan en nat hvor han gerne ville have sin kæreste tæt på :lun:
Han lod sig dog nøje med at jeg holdt ham i hånden.
13
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.

Tilbage til "Forhold og sex"