Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Prosperity74 » 1. nov 2018, 18:15

0
Brugeravatar
Dynaudio
Indlæg: 2686
Tilmeldt: 29. okt 2015, 22:20
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2076

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Dynaudio » 1. nov 2018, 21:23

alien.JPG


Jeg ærgrer mig over, at jeg ikke kan strikke :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Skinkehunden » 1. nov 2018, 23:15

Jeg har klukket hele dagen over min 2,5 årige datter, der vist er ved at finde sin egen sans for humor :lol:

Har lige klippet fra min fb:

Clara er simpelthen så sjov :-D - idag da vi kom ned til dagplejen, løb hun i forvejen op af havegangen op til lågen der stod åben som altid - her stopper hun op og kigger tilbage på mig og da jeg er næææsten oppe ved lågen med klapvognen hiver hun ud i lågen så den begynder at lukke i og løber videre mens hun lige så frækt råber “na na na na na! :lol2: :lol2: :lol2:

Sikke en flab altså :lol:
3
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Misantropen » 1. nov 2018, 23:18

Dick Longflop skrev:
alien.JPG


Jeg ærgrer mig over, at jeg ikke kan strikke :-D

Okay, jeg troede det var dej :lol:
2
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf LaMariposa » 2. nov 2018, 04:58

At jeg bliver ved med at læse et indlæg i kæledyr som en grosser sennen som grosseren (altså bestemt form af grosserer, f.eks. grosserer Madsen). Det giver nogle lidt skøre billeder :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Ado » 2. nov 2018, 07:23

Grevinde Alexandras single. :lol: Hun behøver ikke satse på en sangkarriere.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Prosperity74 » 2. nov 2018, 07:26

Ado skrev:Grevinde Alexandras single. :lol: Hun behøver ikke satse på en sangkarriere.

Har du et link ? Kunne da slet ikke forestille mig hende med en sangkarriere :stoned:
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Ado » 2. nov 2018, 07:30

I bunden af artiklen er der et link til sangen på Spotify. :D

https://www.bt.dk/royale/grevinde-alexa ... kun-et-liv
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf BlueBunny » 2. nov 2018, 07:34

Ok den havde jeg ikke set komme. Teksten er så ikke lige sværeste hun kaster sig ud i. Jeg forstår ikke hvorfor hun vælger at gå på gaden med sådan et b-nummer. Jeg tænker hun må have muligheder for at diske op med noget bedre

Edit: hov, det skal lige være fair. Min spillede i loop. Så har kun hørt omkvædet x mange. :lol:
Så lige hele versionen kan afspilles på Spotify.
(Det er nu stadig for syntetisk til min smag, men ikke så tosst som et loopet omkvæd)
Senest rettet af BlueBunny 2. nov 2018, 07:38, rettet i alt 1 gang.
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Ado » 2. nov 2018, 07:36

Altså, hun synger omtrent 800 gange bedre end jeg gør. Men jeg er så også virkelig elendig. Men hendes fraseringer. Åh nej, altså. :D Havde nummeret i det mindste været catchy.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Prosperity74 » 2. nov 2018, 07:40

Ado skrev:Altså, hun synger omtrent 800 gange bedre end jeg gør. Men jeg er så også virkelig elendig. Men hendes fraseringer. Åh nej, altså. :D Havde nummeret i det mindste været catchy.


Den sang er godt nok ikke specielt god :tie:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Wizzze » 2. nov 2018, 07:42

Inspireret af Krølle :lol:

1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Nicolait » 2. nov 2018, 09:55

Ado skrev:I bunden af artiklen er der et link til sangen på Spotify. :D

https://www.bt.dk/royale/grevinde-alexa ... kun-et-liv


Hold da helt op, hvor lyder det dårligt. :lol2:
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf icelady » 2. nov 2018, 18:08

Var i Fakta for en halv times tid siden...foran mig i køen står der 3 unge, hvoraf den ældste da også kun liiige havde rundet de 18.

Først skal hun vise ID "Ja,d et vidste jeg godt, I ville bede om, men jeg har taget mit pas med, så du kan se jeg er over 18"...stolt flashende sit pas.


Dernæst køber hun 12 Mokai, og 12 andre i samme stil....så skal hun lige have en Små Sure, en Små Blå og en Sur fisk (alkohol) med. Ekspedienten siger så "Jeg skal lige tjekke at alkoholproenten ikke er over den lovlige."


Med i trioen er der en ung dreng og en ung pige, som absolut ikke holder sig tilbage. "Ja, det er faneme også træls de skal se ID." "De burde da kunne se hun er over 18". "De tror bare de er noget, når de står bag kassen" og videre i den dur.

Så begyndte den unge knægt i trioen ellers at brokke sig.

"De skal altså sælge den, for den er under den grænse de har og det kan hun også godt se hvis hun kigger på skiltet."

Den anden unge dame i tioen melder sig i koret: "Jeg har selv været i Føtex i praktik i en uge, så jeg ved godt at de skal sælge det."


Så fik ekspedienten vist nok, for hun smilede og sagde "Jeg skal jo tjekke procenten, for at være sikker. Men når I nu selv har arbejdet i butik og kender meget til alkoholprocenter burde I også vide, at vi som butik kan få en bøde, hvis vi sælger noget, vi ikke må."


Ung dreng skræppede noget med "Ja, men jeg kender reglerne."


Så får de jo så pakket alle flasker i 2 plastikposer.....og da de løfter dem knækker håndtaget på den ene pose af og posen falder ned, med 3 smadrede flasker til følge. :D


De begynder at samle de hele op, mens der tilkaldes hjælp, og de sætter dem på båndet. Hende bag kassen beder dem sætte dem på den for enden, så båndet ikke bliver vådt.

"Det kan du jo bare tørre af"; snerrer drengen.

Ved den anden kasse havde stået lederen af Fakta her til aften, og hun havde jo fulgt med i det hele.

Hun sagde til sin kunde. "Vent lige et øjeblik. Jeg skal lige hjælpe med det her. " og tilkalder den tredje medarbejder til at overtage kassen.

Hun vader om til de unge, medbringende de store ruller papir, som hun rykker en god del af og rækker så selve rullen til den unge dreng, som kigger misfornøjet på hende, mens hun bøjer sig og begynder at tørre gulvet.

"Hvad skal jeg med den?"

"Du må gerne hjælpe med at tørre op."

"Gu vil jeg ej. Men vi vil have erstattet de flasker, der gik i stykker."




SÅ fik hun nok og kiggede op på ham og sagde: "Du kan få erstattet posen, men jeg vil ikke erstatte drikkevarerne, når I kommer for meget i posen."


Så fik hun ellers art vide, hvad hun bestod af (udover sin mørke hudfarve, hvilket han også talte ned om.), bla var hun bare en skide indvandrer, en møgtøs der ikke kendte til kundeservice, en idiot der ikke fortjente bedre end at blive smidt ud af landet..


Hun skar igennem og hnetede 2 poser, kom deres drikkevarer i dem og rakte ham dem med ordene: "Så kan I tage dem, og så må I gerne lade være at komme her mere, når du skal være uforskammet."

Han rev dem ud af hånden på hende og kiggede surt på hende og vrissede til de to unge piger "SÅ skrider vi! Hvilket de gjorde.



Da de så skulle ud gennem skydedørene gik de ikke op så hurtigt som han troede, så den ene pose ramte dem, med det resultat at posen med 2 af de store flasker alkohol gik i stykker.


Det var SÅ fedt! Og folk var "Faneme godt gået. I skal sgu ikke finde jer i hvad som helst":


:D :D
28
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Buffy » 2. nov 2018, 18:23

icelady skrev:Var i Fakta for en halv times tid siden...foran mig i køen står der 3 unge, hvoraf den ældste da også kun liiige havde rundet de 18.

Først skal hun vise ID "Ja,d et vidste jeg godt, I ville bede om, men jeg har taget mit pas med, så du kan se jeg er over 18"...stolt flashende sit pas.


Dernæst køber hun 12 Mokai, og 12 andre i samme stil....så skal hun lige have en Små Sure, en Små Blå og en Sur fisk (alkohol) med. Ekspedienten siger så "Jeg skal lige tjekke at alkoholproenten ikke er over den lovlige."


Med i trioen er der en ung dreng og en ung pige, som absolut ikke holder sig tilbage. "Ja, det er faneme også træls de skal se ID." "De burde da kunne se hun er over 18". "De tror bare de er noget, når de står bag kassen" og videre i den dur.

Så begyndte den unge knægt i trioen ellers at brokke sig.

"De skal altså sælge den, for den er under den grænse de har og det kan hun også godt se hvis hun kigger på skiltet."

Den anden unge dame i tioen melder sig i koret: "Jeg har selv været i Føtex i praktik i en uge, så jeg ved godt at de skal sælge det."


Så fik ekspedienten vist nok, for hun smilede og sagde "Jeg skal jo tjekke procenten, for at være sikker. Men når I nu selv har arbejdet i butik og kender meget til alkoholprocenter burde I også vide, at vi som butik kan få en bøde, hvis vi sælger noget, vi ikke må."


Ung dreng skræppede noget med "Ja, men jeg kender reglerne."


Så får de jo så pakket alle flasker i 2 plastikposer.....og da de løfter dem knækker håndtaget på den ene pose af og posen falder ned, med 3 smadrede flasker til følge. :D


De begynder at samle de hele op, mens der tilkaldes hjælp, og de sætter dem på båndet. Hende bag kassen beder dem sætte dem på den for enden, så båndet ikke bliver vådt.

"Det kan du jo bare tørre af"; snerrer den ene dreng.

Ved den anden kasse havde stået lederen af Fakta her til aften, og hun havde jo fulgt med i det hele.

Hun sagde til sin kunde. "Vent lige et øjeblik. Jeg skal lige hjælpe med det her. " og tilkalder den tredje medarbejder til at overtage kassen.

Hun vader om til de unge, medbringende de store ruller papir, som hun rykker en god del af og rækker så selve rullen til den unge dreng, som kigger misfornøjet på hende, mens hun bøjer sig og begynder at tørre gulvet.

"Hvad skal jeg med den?"

"Du må gerne hjælpe med at tørre op."

"Gu vil jeg ej. Men vi vil have erstattet de flasker, der gik i stykker."




SÅ fik hun nok og kiggede op på ham og sagde: "Du kan få erstattet posen, men jeg vil ikke erstatte drikkevarerne, når I kommer for meget i posen."


Så fik hun ellers art vide, hvad hun bestod af (udover sin mørke hudfarve, hvilket han også talte ned om.), bla var hun bare en skide indvandrer, en møgtøs der ikke kendte til kundeservice, en idiot der ikke fortjente bedre end at blive smidt ud af landet..


Hun skar igennem og hnetede 2 poser, kom deres drikkevarer i dem og rakte ham dem med ordene: "Så kan I tage dem, og så må I gerne lade være at komme her mere, når du skal være uforskammet."

Han rev dem ud af hånden på hende og kiggede surt på hende og vrissede til de to unge piger "SÅ skrider vi! Hvilket de gjorde.



Da de så skulle ud gennem skydedørene gik de ikke op så hurtigt som han troede, så den ene pose ramte dem, med det resultat at posen med 2 af de store flasker alkohol gik i stykker.


Det var SÅ fedt! Og folk var "Faneme godt gået. I skal sgu ikke finde jer i hvad som helst":


:D :D


Åhhh karma din lækre kælling :love:
9

Tilbage til "Generelt"