Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 28. okt 2018, 12:20

I kælderen i min boligblok er der et vaskeri som nu er moderniseret så fancy at jeg føler jeg burde udskifte mine normale briller til en monokel for at passe ind. Selve maskinerne ligner noget fra en highend shop der kigger med stinkface på alle der ikke selv udstråler den samme foragt for verden omkring sig. Ud med vaskekortet og ind med en key og en app... rend mig i fremskridtet. Hvorfor skal der apps til fucking alt?
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 28. okt 2018, 12:45

Persnikedy skrev:I kælderen i min boligblok er der et vaskeri som nu er moderniseret så fancy at jeg føler jeg burde udskifte mine normale briller til en monokel for at passe ind. Selve maskinerne ligner noget fra en highend shop der kigger med stinkface på alle der ikke selv udstråler den samme foragt for verden omkring sig. Ud med vaskekortet og ind med en key og en app... rend mig i fremskridtet. Hvorfor skal der apps til fucking alt?

Det overrasker mig, at det er blevet godkendt - at der skal bruges en app til at vaske. Kan man ikke vaske uden den? For det stiller jo krav om at alle skal have en smartphone og kunne finde ud af at bruge den.

Medmindre du bor i studiebolig eller ligende, hvor der kun bor unge mennesker. Der finder man nok næppe en uden en smartphone :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 28. okt 2018, 13:36

Daine skrev:
Persnikedy skrev:I kælderen i min boligblok er der et vaskeri som nu er moderniseret så fancy at jeg føler jeg burde udskifte mine normale briller til en monokel for at passe ind. Selve maskinerne ligner noget fra en highend shop der kigger med stinkface på alle der ikke selv udstråler den samme foragt for verden omkring sig. Ud med vaskekortet og ind med en key og en app... rend mig i fremskridtet. Hvorfor skal der apps til fucking alt?

Det overrasker mig, at det er blevet godkendt - at der skal bruges en app til at vaske. Kan man ikke vaske uden den? For det stiller jo krav om at alle skal have en smartphone og kunne finde ud af at bruge den.

Medmindre du bor i studiebolig eller ligende, hvor der kun bor unge mennesker. Der finder man nok næppe en uden en smartphone :)


Man kan lige knap og nap få det til at virke uden appen, men så er det besværligt. Nu staår der også -78kr på min konto dernede... det plejede at køre over huslejen så jeg ved faktisk ikek noget om hvordan det fungere lige nu.
Jeg rendte ind i en af de andre da jeg skulle starte tørretumbleren. Hun er en ældre dame og havde intet fået at vide om hvrodan det fungerede så hun kiggede mig lige over skuldreren selvom jeg også var blank om hvad der skete. Hun fortalte at de ahvde fået meddelt at der ville komme en og fortælle hvordan og hvorledes det foregik - jeg havde intet hørt om det - men der var så heller ikke kommet mere info
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5084
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tilly » 28. okt 2018, 13:43

Jeg er forfulgt af uheld i køkkenet. Og det er uheld jeg har forårsaget i andre menneskers køkkener, og ikke mit eget :(

Jeg er hjemme ved mine forældre lige nu, og skulle bruge deres mikrobølgeovn. Jeg valgte at jeg ville bruge grillfunktionen, da jeg skulle varme en rest stegte kartofler. Men indenfor 10 sekunder efter jeg havde trykket på start kunne jeg se flammer inde i mikrobølgeovnen :( Hvorfor skal jeg blive ved med at ødelægge ting hjemme ved andre? :whine:

Jeg skyndte mig at slukke for strømmen. Jeg håber at det måske "bare" er fedtstof der har siddet inde i ovnen der er brændt af, og selve ovnen ikke er helt kaput...
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17185
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41765

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 29. okt 2018, 07:14

Dagens "høst" indtil videre:

- Vågnede to timer før vækkeuret skulle ringe og sov ikke mere
- Har kvalme, menssmerter og forstoppelse
- En eller anden havde slukket for laderen til min elcykel, så den ikke var ladet op
- Det blæser og er røvhamrende koldt
- Alvorlig sygdom i nær familie
- Et af mine systemer på arbejde er nede (igen)

Alt sammen før kl. 8.15 :rulle: Gad vide, har resten af dagen bringer?
Senest rettet af LaMariposa 29. okt 2018, 07:33, rettet i alt 1 gang.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 29. okt 2018, 07:29

Snot og nys.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Aviva » 29. okt 2018, 07:36

Gråvejret og truslen om sne, det må godt vente indtil december med at falde!

-synes vejret skifter alt for hurtigt. :(
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 29. okt 2018, 08:38

Gik i seng i aftes med hovedpine, vågnede i morges med hovedpine, og har stadigvæk hovedpine :(
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Stitch » 29. okt 2018, 08:45

Skænderi med kæresten.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16228
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1406
Likede indlæg: 30206

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 29. okt 2018, 14:54

Kvalme og hovedpine pga min nakke. Hovedpinen i hvert fald.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17185
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3573
Likede indlæg: 41765

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf LaMariposa » 30. okt 2018, 05:37

LaMariposa skrev:Dagens "høst" indtil videre:

- Vågnede to timer før vækkeuret skulle ringe og sov ikke mere
- Har kvalme, menssmerter og forstoppelse
- En eller anden havde slukket for laderen til min elcykel, så den ikke var ladet op
- Det blæser og er røvhamrende koldt
- Alvorlig sygdom i nær familie
- Et af mine systemer på arbejde er nede (igen)

Alt sammen før kl. 8.15 :rulle: Gad vide, har resten af dagen bringer?


Tak for alle jeres søde, grønne kort :blomst:

Bortset fra, at jeg også fik et forkølelsessår (tak, krop) og fik skadet min skulder ret slemt under aftenens yoga, så forløb resten af dagen uden de store problemer :genert: Det er godt, at det ikke er mandag hver dag.
Senest rettet af LaMariposa 30. okt 2018, 12:03, rettet i alt 1 gang.
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 30. okt 2018, 08:18

FFS har scoret mig endnu en fartbøde en dag jeg stressede rundt, er noteret for 62 i en 50 zone.

Øvvvvvvvvvvvvv
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3440
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Alphilia » 30. okt 2018, 08:29

Ingen varme i lejligheden. For 3.dag.
Det er åbenbart hele opgangen og blikkenslageren er angiveligt på sagen, men altså..
1
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4633
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21178

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf catnip » 30. okt 2018, 08:33

At vores morgenputning, der ledte til mere, blev pludselig afbrudt lige da det var ved at blive allermest sjovt, da manden huskede at han havde et møde om 20 minutter. Meget uforløst.

...egentlig var det mest sjovt, og jeg grinede og pegede mens han desperat forsøgte at få tøj på og børste tænder samtidig :devil:
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Hunkat » 30. okt 2018, 09:06

Ingen varme på arbejdet. Er allerede gennemkold og hvem ved hvornår driften kigger forbi og (forhåbentlig) fikser det?
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"