Hvad koster en alm. pizza nær dig

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf ExCoastal » 17. okt 2018, 04:35

Den billigste er fra Little Cesar's, lidt over 30 kr. for en stor pizza med pepperoni. Jeg er generelt ikke imponeret over pizza kvaliteten her, deep dish, California style (alt for meget dej), New York style, whatever. Jeg har fundet enkelte gode steder (altid en lille lokal biks), og har koster en god pizza 60-70 kr. Ellers må man køre op til SF og finde en rigtig italiener.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf sigge » 17. okt 2018, 07:17

Omkring 65-75 kr. i min lille, østjyske by. Jeg gad virkelig godt at have et ægte italiensk pizzeria i nærheden, og jeg ville gerne give ekstra for det. :love:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf ExCoastal » 19. okt 2018, 06:49

SF er fjerde bedste pizza by i USA, siger TripAdvisor.

https://www.sfgate.com/food/article/San ... 314967.php

I call BS. Jo, de nye restauranter som f.eks. Patxi's og Pizzeria Delfina trækker overskrifter, men jeg er ikke imponeret. I lørdags tog jeg en sen frokost hos Patxi's i Palo Alto, og bestilte en 10" thin crust, pepperoni og saugage. Okay...den der pølse havde vildt meget fennel, og der var alt for meget tomatsauce. Dejen var rigtig god, men alt andet var temmeligt dårligt. Jeg spiste halvdelen og gav resten til en hjemløs fyr, som jeg altid ser på de kanter.

Okay jeg er pizza nazi. Jeg har rejst gennem Italien ned til Reggio di Calibria, og spist masser af pizza undervejs. Vi tog færgen over til Sicilien og spiste pizza. Men mit favoritsted er på østkysten af Como søen, et lille lokalt sted, hvor de har presenninger som tag. Selv min søster som har boet i Italien i 30 år var imponeret (min anden søster fandt stedet).
0
Siamo
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 82

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf Siamo » 21. okt 2018, 13:09

Jeg bor i en mindre fynsk by, her koster alle standardpizza'er 55 kr og de er virkelig gode.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf Fru Sunshine » 22. okt 2018, 04:16

De ligger stort set allesammen mellem 40 og 80 afhængigt af fyld.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf godtnavn » 24. okt 2018, 21:09

Det gode sted vi gerne tager lidt længere for koster den vi spiser 75 kr :) Lokale billigere, men dem spiser jeg ikke frivilligt ;)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf godtnavn » 24. okt 2018, 21:24

Purple Haze skrev:
MissB skrev:
Purple Haze skrev:55-75 for rigtig gode pizzaer fra et lille bitte lokal sted på Østerbro Kbh.

Du skriver bare hvis du skal have adressen Wizze :P


Åååh!!! Jeg skal have pizza bragt (privat) derfra til Riget når jeg har født og må spise flere kulhydrater!!! Den med kylling og syltet peberfrugt!!!



Tror ikke det er samme sted, mener ikke "mit" sted bringer ud.
'Casa di Pizza' hedder det. Det har også rigtig gode sandwich.
Tror jeg måske har spist 100+ af deres nr 40 de sidste 5 år. :gisp:


Jeg har én gang købt der, og aldrig været så skuffet. Bad om mindre ost end man normalt kommer på da jeg havde kvalme, og har aldrig fået en pizza der svømmede så meget i ost som der, så tør slet ikke tænke på ostemængden normalt :lol:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf godtnavn » 25. okt 2018, 10:30

Falstria skrev:
godtnavn skrev:
Purple Haze skrev:
MissB skrev:
Purple Haze skrev:55-75 for rigtig gode pizzaer fra et lille bitte lokal sted på Østerbro Kbh.

Du skriver bare hvis du skal have adressen Wizze :P


Åååh!!! Jeg skal have pizza bragt (privat) derfra til Riget når jeg har født og må spise flere kulhydrater!!! Den med kylling og syltet peberfrugt!!!



Tror ikke det er samme sted, mener ikke "mit" sted bringer ud.
'Casa di Pizza' hedder det. Det har også rigtig gode sandwich.
Tror jeg måske har spist 100+ af deres nr 40 de sidste 5 år. :gisp:


Jeg har én gang købt der, og aldrig været så skuffet. Bad om mindre ost end man normalt kommer på da jeg havde kvalme, og har aldrig fået en pizza der svømmede så meget i ost som der, så tør slet ikke tænke på ostemængden normalt :lol:


Det der er vist den bedste reklame en pizzapusher kan ønske sig :lol:
Ville ønske jeg var nabo til den pizza med alt det der ost :)


Tjoeh, meget ost er godt, men når det er så meget at fyldet ikke kan smages så er jeg uenig ;) Og det var som sagt når man bad om lidt ost... Jeg kan bedst lide pizzaer der er afbalanceret i smagene og konsistenserne og ikke bare et bjerg ost, men sådan er vi nok forskellige :)
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf sigge » 25. okt 2018, 11:12

Mmmm, et bjerg af ost. :savl:
1
You can't spell awesome without me.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf godtnavn » 25. okt 2018, 14:53

Jeg er åbenbart sær med pizza når jeg også godt vil kunne smage bunden og fyldet :lol:
1
MissB
Indlæg: 2339
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf MissB » 25. okt 2018, 15:01

godtnavn skrev:
Falstria skrev:
godtnavn skrev:
Purple Haze skrev:
MissB skrev:
Purple Haze skrev:55-75 for rigtig gode pizzaer fra et lille bitte lokal sted på Østerbro Kbh.

Du skriver bare hvis du skal have adressen Wizze :P


Åååh!!! Jeg skal have pizza bragt (privat) derfra til Riget når jeg har født og må spise flere kulhydrater!!! Den med kylling og syltet peberfrugt!!!



Tror ikke det er samme sted, mener ikke "mit" sted bringer ud.
'Casa di Pizza' hedder det. Det har også rigtig gode sandwich.
Tror jeg måske har spist 100+ af deres nr 40 de sidste 5 år. :gisp:


Jeg har én gang købt der, og aldrig været så skuffet. Bad om mindre ost end man normalt kommer på da jeg havde kvalme, og har aldrig fået en pizza der svømmede så meget i ost som der, så tør slet ikke tænke på ostemængden normalt :lol:


Det der er vist den bedste reklame en pizzapusher kan ønske sig :lol:
Ville ønske jeg var nabo til den pizza med alt det der ost :)


Tjoeh, meget ost er godt, men når det er så meget at fyldet ikke kan smages så er jeg uenig ;) Og det var som sagt når man bad om lidt ost... Jeg kan bedst lide pizzaer der er afbalanceret i smagene og konsistenserne og ikke bare et bjerg ost, men sådan er vi nok forskellige :)


Jeg tænker at de må have hørt forkert (hvilket selvfølgelig heller ikke er godt). Jeg har bestilt derfra mange gange, og jeg synes at de plejer at komme mindre ost på end andre pizzeriaer. Med mindre man specifikt bestiller mere ost, hvor de så også læsser på. Jeg elsker også at det ikke koster ekstra (for mig i hvert fald?) at få mere af en ingrediens, der allerede er på pizzaen, på.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf godtnavn » 25. okt 2018, 15:19

MissB skrev:
godtnavn skrev:
Falstria skrev:
godtnavn skrev:
Purple Haze skrev:
MissB skrev:
Purple Haze skrev:55-75 for rigtig gode pizzaer fra et lille bitte lokal sted på Østerbro Kbh.

Du skriver bare hvis du skal have adressen Wizze :P


Åååh!!! Jeg skal have pizza bragt (privat) derfra til Riget når jeg har født og må spise flere kulhydrater!!! Den med kylling og syltet peberfrugt!!!



Tror ikke det er samme sted, mener ikke "mit" sted bringer ud.
'Casa di Pizza' hedder det. Det har også rigtig gode sandwich.
Tror jeg måske har spist 100+ af deres nr 40 de sidste 5 år. :gisp:


Jeg har én gang købt der, og aldrig været så skuffet. Bad om mindre ost end man normalt kommer på da jeg havde kvalme, og har aldrig fået en pizza der svømmede så meget i ost som der, så tør slet ikke tænke på ostemængden normalt :lol:


Det der er vist den bedste reklame en pizzapusher kan ønske sig :lol:
Ville ønske jeg var nabo til den pizza med alt det der ost :)


Tjoeh, meget ost er godt, men når det er så meget at fyldet ikke kan smages så er jeg uenig ;) Og det var som sagt når man bad om lidt ost... Jeg kan bedst lide pizzaer der er afbalanceret i smagene og konsistenserne og ikke bare et bjerg ost, men sådan er vi nok forskellige :)


Jeg tænker at de må have hørt forkert (hvilket selvfølgelig heller ikke er godt). Jeg har bestilt derfra mange gange, og jeg synes at de plejer at komme mindre ost på end andre pizzeriaer. Med mindre man specifikt bestiller mere ost, hvor de så også læsser på. Jeg elsker også at det ikke koster ekstra (for mig i hvert fald?) at få mere af en ingrediens, der allerede er på pizzaen, på.


Jeg understregede at det skulle være meget meget lidt ost fordi jeg kastede op hvis der var meget ost... Jeg kastede også op bare af at åbne æsken da jeg kom hjem... Manden spiste det men måtte spørge mig hvad fyldet var, for han kunne kun smage ost. Det kan være der var en vikar på arbejde, det var i julen... Måske de skal have en chance mere :)
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12858

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf godtnavn » 25. okt 2018, 15:22

Men ellers kan sapore d'italia lige ved Rigshospitalet anbefales :) Eller, i hvert fald for 1½ år siden da jeg fødte min datter, har faktisk ikke købt pizza siden, men de var gode! Vi var der lidt for meget både dagene op til fødslen og efter da vi var indlagt og maden på riget var temmelig middelmådig (i hvert flad når man er kvalmeramt vegetar der ikke kunne udstå æg som al deres vegetarmad var proppet med)...
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf 1234 » 25. okt 2018, 15:28

godtnavn skrev:Jeg er åbenbart sær med pizza når jeg også godt vil kunne smage bunden og fyldet :lol:

Jeg gider virkelig heller ikke pizzaer som er et bjerg af ost!
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf Ado » 25. okt 2018, 16:00

Alt lige fra 60,- til 140,- De dyreste er gourmetpizzaerne fra det italienske pizzeria og den italienske restaurant. De er klart prisen værd.
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Mad og drikke"