Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 15. okt 2018, 09:02

Alle de edderkopper der mylder ind af vinduer og døre... bliv ude!
1
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 15. okt 2018, 09:08

Misantropen skrev:
Studsgaard skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Delfin skrev:
Rosa Espinosa skrev:Billedet af Momo folk deler. Det er også okay, gider heller ikke kunne sove i nat.


Hvem er Momo?


Det er med vilje at jeg ikke sætter et billede af den ind, for den skræmmer mig, men det er en uhyggelig dukke. Det er komplet åndssvagt. Men søg på Google, der er også en artikel (tror det er på BT).

Jeg havde en pige i 5. Klasse der brød helt sammen pga en klassekammerat havde fundet billedet. Jeg undrede mig lidt over den voldsomme reaktion. Men jeg forstår det lidt bedre når voksne som dig også bliver skræmt af den.

Jeg havde hørt historien bag, og forstår godt hvorfor børn og unge lader sig presse af “den”. Men havde ikke forventet så voldsom en reaktion pga man ser er billede af den - også fordi mine egne to drenge (på 13 og 14) slægter mig på og lader sig ikke skræmme aaf ret mange ting (i film og historier m.m) så de har været ret ligeglade med den.
Men din reaktion giver mig lidt perspektiv.

Jeg er en kylling så jeg turde ikke at søge andre steder end på BT :genert:

Jeg kan godt huske omtalen og rygterne om "Blue Whale" for år tilbage, men ikke i detaljer.

Studsgaard blev pigen bange over billedet med dukken eller fordi klassekammeraten deltog i udfordringen? Eller historien i sig selv?


Det var billedet. Hun syntes det var vildt uhyggeligt.
Klassen vidste ikke hvad det var eller noget om udfordringen. Men havde hørt nogle andre snakke noget om momon og ville så søge og se den
1
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf girl_beat » 15. okt 2018, 10:40

Pandesteg skrev:At en lorte-buschauffør sagde, at det ikke var hans bus jeg skulle med - det var det så, så det kostede mig lige næsten 2 timers ekstra ventetid i lufthavnen, fuck jeg er irriteret!

Det kan jeg sgu godt forstå :ae:

Lige nu irriterer min mor mig grænseløst. Hun har udviklet en vane med at invitere ekstra gæster/familie/venner, når vi har aftalt at ses, uden at spørge eller lige vende idéen med mig først. Så nu melder jeg afbud til en aften, hvor hun har inviteret en masse ekstra gæster, selvom jeg ved, hun bliver mega fornærmet over det. Gider simpelthen ikke have trukket sociale arrangementer ned over hovedet uden mulighed for at melde til eller fra :sur:
5
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20966

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 15. okt 2018, 12:22

Studsgaard skrev:
Misantropen skrev:
Studsgaard skrev:Jeg havde en pige i 5. Klasse der brød helt sammen pga en klassekammerat havde fundet billedet. Jeg undrede mig lidt over den voldsomme reaktion. Men jeg forstår det lidt bedre når voksne som dig også bliver skræmt af den.

Jeg havde hørt historien bag, og forstår godt hvorfor børn og unge lader sig presse af “den”. Men havde ikke forventet så voldsom en reaktion pga man ser er billede af den - også fordi mine egne to drenge (på 13 og 14) slægter mig på og lader sig ikke skræmme aaf ret mange ting (i film og historier m.m) så de har været ret ligeglade med den.
Men din reaktion giver mig lidt perspektiv.

Jeg er en kylling så jeg turde ikke at søge andre steder end på BT :genert:

Jeg kan godt huske omtalen og rygterne om "Blue Whale" for år tilbage, men ikke i detaljer.

Studsgaard blev pigen bange over billedet med dukken eller fordi klassekammeraten deltog i udfordringen? Eller historien i sig selv?


Det var billedet. Hun syntes det var vildt uhyggeligt.
Klassen vidste ikke hvad det var eller noget om udfordringen. Men havde hørt nogle andre snakke noget om momon og ville så søge og se den

Hvor synd :(
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 15. okt 2018, 13:08

Har lige sendt en sur mail til en stud. som bare ikke VILLE forstå. Jeg hader når den skal trækkes helt der ud for at nogen fatter pointen.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Skorstenen » 15. okt 2018, 13:40

Min generelle afmattelse. Hvis det hedder det.

Jeg kører på 3. uge med helt ufarlig sygdom nu, og nu trækker det virkelig tænder ud. Jeg kan næsten ikke hænge sammen. Jeg sørgede for at få masser af sol og frisk luft her i weekenden, sammen med en masse lækre grøntsager og generel sund kost, jeg har sovet som jeg skulle, og intet - INTET hjælper. Kl. er halv fire, og jeg kunne gå direkte ind og sove til i morgen.

Nogen med gode ideer til energiboost?
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 15. okt 2018, 15:30

Den kat, der har sneget sig ind under afdækningen af vores havemøbler, og som har trådt mudder rundt og efterladt en masse kattehår på hynderne :(

Edit: Det kan selvfølgelig ikke gå af i vask. Dumme kræ.
Senest rettet af LaMariposa 15. okt 2018, 16:55, rettet i alt 1 gang.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 15. okt 2018, 15:38

Jeg har en eller anden fornemmelse af, at jeg har glemt noget vitalt jeg skulle huske i forbindelse med min miniferie i morgen. Skideirriterende, for jeg har været min mentale tjekliste igennem flere gange uden at kunne finde problemer. Jeg mangler lige at få de sidste aftaler helt på plads, men det er med debattører og ikke noget jeg er bekymret for, så hvad er det lige der trigger :gruble:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 15. okt 2018, 16:57

Daine skrev:Jeg har en eller anden fornemmelse af, at jeg har glemt noget vitalt jeg skulle huske i forbindelse med min miniferie i morgen. Skideirriterende, for jeg har været min mentale tjekliste igennem flere gange uden at kunne finde problemer. Jeg mangler lige at få de sidste aftaler helt på plads, men det er med debattører og ikke noget jeg er bekymret for, så hvad er det lige der trigger :gruble:


Bekræfte overnatning?
Sætte penge ind på rejsekort?
Bestille orangebillet?
Pas?? ( ej jeg ved godt, du skal til Sjælland)
Bog til toget?
Rene underbukser?
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 15. okt 2018, 17:34

Muspel skrev:
Daine skrev:Jeg har en eller anden fornemmelse af, at jeg har glemt noget vitalt jeg skulle huske i forbindelse med min miniferie i morgen. Skideirriterende, for jeg har været min mentale tjekliste igennem flere gange uden at kunne finde problemer. Jeg mangler lige at få de sidste aftaler helt på plads, men det er med debattører og ikke noget jeg er bekymret for, så hvad er det lige der trigger :gruble:


Bekræfte overnatning? Tjek, skal bo privat
Sætte penge ind på rejsekort? Tjek
Bestille orangebillet? Tjek
Pas?? ( ej jeg ved godt, du skal til Sjælland) :D
Bog til toget? Tjek, har Mofibo
Rene underbukser? Tjek. Indtil flere par!


Men jeg havde glemt at printe mine orangebilletter, så det har jeg lige gjort. Jeg er faktisk lidt usikker på, om det er nødvendigt når jeg kan fremvise dem på telefonen, men der står de skal. Better safe than sorry :)
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf RavenClaw » 15. okt 2018, 18:08

At der er undertekster på Kriger.....
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissHindenburg » 15. okt 2018, 18:14

At jeg er så dårlig til at følge en hækle-opskrift! :evil:
Det er en f*n savlesmæk - det er ikke hjernekirugi!
Er Pt. På 3. Forsøg, eller var... Hækletøjet er lige strøget tværs over sofabordet i ren arrigskab! :nej:
2
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 16. okt 2018, 16:00

At jeg ikke kan finde ud af, om jeg skal køre til Karlsruhe på (katte)udstilling i november. Jeg kan ikke finde nogen, der vil med, og manden har ikke tid, så jeg skal selv køre, hvis det er. Og jeg ved ikke rigtig, om jeg har lyst eller ej. Det er altså ikke så hyggeligt, når man er afsted alene.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 16. okt 2018, 17:45

MissHindenburg skrev:At jeg er så dårlig til at følge en hækle-opskrift! :evil:
Det er en f*n savlesmæk - det er ikke hjernekirugi!
Er Pt. På 3. Forsøg, eller var... Hækletøjet er lige strøget tværs over sofabordet i ren arrigskab! :nej:


Jeg syntes også det var møgsvært i starten!!! Når man først knækker koden så er det nemt, men indtil da... nøj hvor har jeg også været hys nogle gange.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 16. okt 2018, 17:47

PaleSeptember skrev:At jeg ikke kan finde ud af, om jeg skal køre til Karlsruhe på (katte)udstilling i november. Jeg kan ikke finde nogen, der vil med, og manden har ikke tid, så jeg skal selv køre, hvis det er. Og jeg ved ikke rigtig, om jeg har lyst eller ej. Det er altså ikke så hyggeligt, når man er afsted alene.


Det lyder ellers ret hyggeligt :genert:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"