Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 12. okt 2018, 19:57

Min begyndende overgangsalder og de der trælse hedeture :sur:
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 12. okt 2018, 20:27

Det irriterer mig til vanvid at enten så skal jeg selv fortælle alt hvad jeg nu har på hjerte eller hvad der lige falder mig ind eller også taler vi om min mand. Aldeles udelukkende.
Jeg har sagt det SÅ mange gange at det er ustyrligt irriterende at han aldrig spørger til mig ud over om børnene sover. Han ved det godt siger han, men det ændrer sig bare ikke.
Jeg er efterhånden nået dertil hvor jeg faktisk ikke rigtig gider snakke med ham. Det kan jo ikke betale sig. Jeg føler mig ikke specielt interessant for ham når jeg skal tvinge ham til at høre hvad jeg har at sige. Han siger selv at han gerne vil ændre det, men der sker ingenting og nu gider jeg faktisk ikke sige det mere.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 13. okt 2018, 16:12

bluetof1 skrev:Det irriterer mig til vanvid at enten så skal jeg selv fortælle alt hvad jeg nu har på hjerte eller hvad der lige falder mig ind eller også taler vi om min mand. Aldeles udelukkende.
Jeg har sagt det SÅ mange gange at det er ustyrligt irriterende at han aldrig spørger til mig ud over om børnene sover. Han ved det godt siger han, men det ændrer sig bare ikke.
Jeg er efterhånden nået dertil hvor jeg faktisk ikke rigtig gider snakke med ham. Det kan jo ikke betale sig. Jeg føler mig ikke specielt interessant for ham når jeg skal tvinge ham til at høre hvad jeg har at sige. Han siger selv at han gerne vil ændre det, men der sker ingenting og nu gider jeg faktisk ikke sige det mere.

Taler han bare til dig og ikke rigtigt med dig?
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 13. okt 2018, 16:20

Jacobsen81 skrev:
bluetof1 skrev:Det irriterer mig til vanvid at enten så skal jeg selv fortælle alt hvad jeg nu har på hjerte eller hvad der lige falder mig ind eller også taler vi om min mand. Aldeles udelukkende.
Jeg har sagt det SÅ mange gange at det er ustyrligt irriterende at han aldrig spørger til mig ud over om børnene sover. Han ved det godt siger han, men det ændrer sig bare ikke.
Jeg er efterhånden nået dertil hvor jeg faktisk ikke rigtig gider snakke med ham. Det kan jo ikke betale sig. Jeg føler mig ikke specielt interessant for ham når jeg skal tvinge ham til at høre hvad jeg har at sige. Han siger selv at han gerne vil ændre det, men der sker ingenting og nu gider jeg faktisk ikke sige det mere.

Taler han bare til dig og ikke rigtigt med dig?


Nej nej, vi taler skam sammen. Det er bare altid mig, der dikterer emnet og jeg får ikke ret meget igen. Han er en luddoven samtalepartner og det er ret mærkeligt for han har en masse at sige.
Det med at han aldrig spørger til mig er dels et spørgsmål om (dårlig) vane og dels et spørgsmål om at det bare ikke falder ham naturligt.
Hans eks påtalte det også, har jeg indtryk af. Jeg har bare sat foden i jorden nu. Jeg gider da ikke gå rundt og føle mig uvæsentlig fordi han ikke lige kan komme over sig selv og gøre en indsats for at lære mig at kende. De ting han ved om mig, dem ved han fordi jeg har fortalt ham dem og efterhånden som nyforelskelsen tager af så begynder den slags ting at betyde noget.
Han er vildt forkælet med den slags. Det har aldrig været nødvendigt for ham at gøre en indsats, men det er det nu.
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 13. okt 2018, 17:03

bluetof1 skrev:
Jacobsen81 skrev:
bluetof1 skrev:Det irriterer mig til vanvid at enten så skal jeg selv fortælle alt hvad jeg nu har på hjerte eller hvad der lige falder mig ind eller også taler vi om min mand. Aldeles udelukkende.
Jeg har sagt det SÅ mange gange at det er ustyrligt irriterende at han aldrig spørger til mig ud over om børnene sover. Han ved det godt siger han, men det ændrer sig bare ikke.
Jeg er efterhånden nået dertil hvor jeg faktisk ikke rigtig gider snakke med ham. Det kan jo ikke betale sig. Jeg føler mig ikke specielt interessant for ham når jeg skal tvinge ham til at høre hvad jeg har at sige. Han siger selv at han gerne vil ændre det, men der sker ingenting og nu gider jeg faktisk ikke sige det mere.

Taler han bare til dig og ikke rigtigt med dig?


Nej nej, vi taler skam sammen. Det er bare altid mig, der dikterer emnet og jeg får ikke ret meget igen. Han er en luddoven samtalepartner og det er ret mærkeligt for han har en masse at sige.
Det med at han aldrig spørger til mig er dels et spørgsmål om (dårlig) vane og dels et spørgsmål om at det bare ikke falder ham naturligt.
Hans eks påtalte det også, har jeg indtryk af. Jeg har bare sat foden i jorden nu. Jeg gider da ikke gå rundt og føle mig uvæsentlig fordi han ikke lige kan komme over sig selv og gøre en indsats for at lære mig at kende. De ting han ved om mig, dem ved han fordi jeg har fortalt ham dem og efterhånden som nyforelskelsen tager af så begynder den slags ting at betyde noget.
Han er vildt forkælet med den slags. Det har aldrig været nødvendigt for ham at gøre en indsats, men det er det nu.

Øv. Jeg håber han opper sig!
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Wizzze » 13. okt 2018, 17:35

Klementiner/mandariner der ikke er til at pille, men hvor man skal sidde i evigheder og pille små stykker skal af, og så bagefter alt det hvide :evil:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25611

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 13. okt 2018, 17:53

Rosa Espinosa skrev:Billedet af Momo folk deler. Det er også okay, gider heller ikke kunne sove i nat.


Hvem er Momo?
3
14 11 14
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 13. okt 2018, 18:23

At min kæreste ALTID ved bedre. End mig, end sin familie, end sine kolleger, men tilsyneladende også end alle fagpersoner. Eller ... Det passer ikke, for hvis f.eks Sundhedsstyrelsen anbefaler noget, der tilfældigvis stemmer overens med hans mening, så lægger han pludselig meget vægt på, at de jo er eksperterne.

For helvede, hvor er det trættende!!
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 13. okt 2018, 19:02

Jeg har lavet en forkert bevægelse med min højre hånd da jeg vaskede vinduer, og nu kan jeg næsten ikke bevæge hånd og håndled. Det der rengøring er ikke for sarte sjæle :D
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 13. okt 2018, 19:04

At de ikke havde flere af mine yndlingslakridser i Netto.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25611

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 13. okt 2018, 19:12

Rosa Espinosa skrev:
Delfin skrev:
Rosa Espinosa skrev:Billedet af Momo folk deler. Det er også okay, gider heller ikke kunne sove i nat.


Hvem er Momo?


Det er med vilje at jeg ikke sætter et billede af den ind, for den skræmmer mig, men det er en uhyggelig dukke. Det er komplet åndssvagt. Men søg på Google, der er også en artikel (tror det er på BT).


Har fundet den. Dukken er jeg kold overfor, men jeg bryder mig ikke om historien bag
1
14 11 14
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 14. okt 2018, 20:56

Hedeture :cuss:
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 14. okt 2018, 21:13

Rosa Espinosa skrev:
Delfin skrev:
Rosa Espinosa skrev:Billedet af Momo folk deler. Det er også okay, gider heller ikke kunne sove i nat.


Hvem er Momo?


Det er med vilje at jeg ikke sætter et billede af den ind, for den skræmmer mig, men det er en uhyggelig dukke. Det er komplet åndssvagt. Men søg på Google, der er også en artikel (tror det er på BT).

Jeg havde en pige i 5. Klasse der brød helt sammen pga en klassekammerat havde fundet billedet. Jeg undrede mig lidt over den voldsomme reaktion. Men jeg forstår det lidt bedre når voksne som dig også bliver skræmt af den.

Jeg havde hørt historien bag, og forstår godt hvorfor børn og unge lader sig presse af “den”. Men havde ikke forventet så voldsom en reaktion pga man ser er billede af den - også fordi mine egne to drenge (på 13 og 14) slægter mig på og lader sig ikke skræmme aaf ret mange ting (i film og historier m.m) så de har været ret ligeglade med den.
Men din reaktion giver mig lidt perspektiv.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 15. okt 2018, 00:50

Studsgaard skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Delfin skrev:
Rosa Espinosa skrev:Billedet af Momo folk deler. Det er også okay, gider heller ikke kunne sove i nat.


Hvem er Momo?


Det er med vilje at jeg ikke sætter et billede af den ind, for den skræmmer mig, men det er en uhyggelig dukke. Det er komplet åndssvagt. Men søg på Google, der er også en artikel (tror det er på BT).

Jeg havde en pige i 5. Klasse der brød helt sammen pga en klassekammerat havde fundet billedet. Jeg undrede mig lidt over den voldsomme reaktion. Men jeg forstår det lidt bedre når voksne som dig også bliver skræmt af den.

Jeg havde hørt historien bag, og forstår godt hvorfor børn og unge lader sig presse af “den”. Men havde ikke forventet så voldsom en reaktion pga man ser er billede af den - også fordi mine egne to drenge (på 13 og 14) slægter mig på og lader sig ikke skræmme aaf ret mange ting (i film og historier m.m) så de har været ret ligeglade med den.
Men din reaktion giver mig lidt perspektiv.

Jeg er en kylling så jeg turde ikke at søge andre steder end på BT :genert:

Jeg kan godt huske omtalen og rygterne om "Blue Whale" for år tilbage, men ikke i detaljer.

Studsgaard blev pigen bange over billedet med dukken eller fordi klassekammeraten deltog i udfordringen? Eller historien i sig selv?
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 15. okt 2018, 01:24

At en lorte-buschauffør sagde, at det ikke var hans bus jeg skulle med - det var det så, så det kostede mig lige næsten 2 timers ekstra ventetid i lufthavnen, fuck jeg er irriteret!
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Generelt"