Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. okt 2018, 09:55

Jadajada skrev:
Madam Pomfrey skrev:har sovet af h... til...

"ham den sløve" sendte en sms lige som jeg skulle til at sove, en hurtig pingpong, hvor han så spøger hvad jeg vil, og om jeg vil noget med ham, svarede bare at det ved jeg ikke rigtig. Og lidt om ikke at ville være en del af stresslimbo, at jeg vil prioriteres osv. Og understreget at jeg har brug for at han fotræller hvad HAN vil, hvilket han ikke har formået. Og han sluttede af med, uden at jeg har sagt at jeg er klar på at genoptage noget, at spørge hvornår jeg har børnefri igen. :gruble:
Tænker det er fair nok at lade ham hænge lidt, i form ad at holde døren på klem, for kan godt mærke at han stadig rør noget i mig, men at jeg ikke kan/skal være i det - det blev til. Men ihvertfald har det været nok til at jeg virkelig har sovet uroligt i nat :tie:

Nordmanden må være afgørende for om den dør skal lukkes :D :lun:
Og der er der absolut potientiale... :love:

Måske også derfor der roder og forsrtyrrer, fordi det griber ind i noget der faktisk er virkelig fint og godt, hvor det fungerer 100% gensidigt. Med massere af skriveri indimellem, og bare et hurtigt "Hej, og ha en dejlig dag" på andre tidspunkter.
Han kan det jeg virkelig gerne vil ha... er god at spille bold med ;) virker åben, ærlig og reflekterende, ved også hvad han gerne vil - og melder ud.
Kan det der med komplimenter og positiv opmærksomhed :dåne:



Jeg er med på at du ikke skylder ham alverden, men ...

... ville det så ikke være mest fair at fortælle den sløve, at i mens han har blundet, så er der kommet en ny prins sejlende ind fra nord, og at du lige skal have afklaret hvad han er for én. Og at du meget gerne vil vende tilbage hvis det falder skidt ud. Og han i øvrigt har fået styr på sit shit.

Jeg har fulgt dine indlæg, og jeg synes du er lidt for meget ovre i hvad “dine mænd” vil, i stedet for at tage konsekvensen af hvad DU vil.


Jeg synes, du (Pomfrey) skal lukke ham den sløve, for han var ikke god eller flink, og det er sgu ikke fair over for nordmanden, at holde en dør åben for en reserve. Så er man i hvert fald ikke "fri af tidligere forhold" som det hedder på dating sites.
Foruden, som Jada skriver, at reserven bær informeres om sin degradering og at han står i skyggen af en anden.

Beslutter du dig for at ses med ham, så synes jeg, du skal fortælle nordmanden det. Og ingen blår i øjnene om at ses platonisk med ham osv., for det vil han ikke og det ville det heller ikke være for dig, når han rører noget i dig.

Men ja, jeg forstår nok ikke, at du er så passiv på den front, at du overhovedet giver ham rum til at lave en smule kaos, når du er ved at favne en ny og giver udtryk for, dels at skibet er sejlet, dels at du ikke har interesse i det han sælger.
Man kan ikke nå at blive et nyt menneske på den tid, der er gået, så det eneste han kan tilbyde, er sine gode intentioner - som ikke er eller var nok.

Det er ikke fordi, du skal gå og smække med døren, men jeg ville give den pakke en sløjfe på og sende den ud i verden, så jeg havde fred til at udforske det nye, hvis jeg var dig.
8
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. okt 2018, 10:33

Jadajada skrev:

Jeg er med på at du ikke skylder ham alverden, men ...

... ville det så ikke være mest fair at fortælle den sløve, at i mens han har blundet, så er der kommet en ny prins sejlende ind fra nord, og at du lige skal have afklaret hvad han er for én. Og at du meget gerne vil vende tilbage hvis det falder skidt ud. Og han i øvrigt har fået styr på sit shit.

Jeg har fulgt dine indlæg, og jeg synes du er lidt for meget ovre i hvad “dine mænd” vil, i stedet for at tage konsekvensen af hvad DU vil.


Det ville det...
Men så bliver det jo på min formodning om at han gerne vil noget med mig - hvilket jo er det jeg spørger ham, meget direkte, om, uden at han evner at svare på det. Og jeg vil sådan set have en ærligt og reelt svar på netop det, inden jeg smider noget retur.

Jeg er med på at at i andre danner et indtryk af mig, når jeg deler mine tanker, reflektioner, frustrationer og usikkerhed. Men jeg er nok, på det punkt, ret meget en "summer" -der skal kaste lidt rundt med mine egne tanker, og det gør en forskel at få dem ud via tasterne også, og få noget feedback der trækker refleksionerne i andre retninger også.
Men ifht "mine mænd" ;) - der har jeg været enormt direkte, ud af posen, meldt ud hvad det er jeg drømmer om, gerne vil, og hvad jeg har af forventninger, og jeg har spurgt ind til hvor jeg står. - og det er også den feedback jeg får, at de oplever at jeg ved hvad jeg vil, at jeg er direkte, åben, let aflæselig.

Men når det handler om gerne at ville have en kæreste, så er det jo temmelig gensidigt, det der med at ville noget ;) Både med positivt og negativt fortegn.

Jeg har levet i noget, der har sat sit præg på mig, og jeg er lige så stille og roligt ved at finde mig selv, den jeg gerne vil være.
Og alt omkring mig er læringsprocessor. Jeg øver mig hver eneste dag, og jeg bliver mere og mere dygtig ;) Men der vil sikkert altid være tidspunkter hvor jeg dumper i hullet, bliver usikker, sætter mig selv sidst - og derfor er det også fedt at kunne lufte tanker herinde, fordi det er brugbart, at få noget igen. Og så vælger jeg at bruge det jeg kan, og smide resten væk ;)
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. okt 2018, 10:47

Zombie skrev:
Det er ikke fordi, du skal gå og smække med døren, men jeg ville give den pakke en sløjfe på og sende den ud i verden, så jeg havde fred til at udforske det nye, hvis jeg var dig.


For at blive i metaforen, så havde jeg jo netop lavet ham til en pakke, og sat en "fuck det" label på den også...
Jeg bliver bare forvirret af at den så pludselig ligger på mit sofabord igen - Og det skal jeg lige lande i, overraskelsen - hvorfor jeg også har spurgt om, HVORFOR den ligger der igen, og hvad den laver... Jeg lagde den væk, igen, og så dumpede den frem endnu engang.
Det er ganske givet det mest rigtige at slette adressen på pakken, så den ikke kommer retur. Jeg havde vist bare brug for lige at studere indholdet i den igen, bare lige hurtigt. Og så er det meget fint at få responsen udefra, at indholdet nok ikke er så fantastisk igen... :genert:

Ifht nordmanden, så mangler jeg egentligt bare at afklare om den kemi der er på skrift, også er der i virkeligheden.
Er den det, så er der ingen tvivl overhoved, så er alle døre lukket, pakker sendt retur osv. :D
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. okt 2018, 10:49

Madam Pomfrey skrev:
Jadajada skrev:

Jeg er med på at du ikke skylder ham alverden, men ...

... ville det så ikke være mest fair at fortælle den sløve, at i mens han har blundet, så er der kommet en ny prins sejlende ind fra nord, og at du lige skal have afklaret hvad han er for én. Og at du meget gerne vil vende tilbage hvis det falder skidt ud. Og han i øvrigt har fået styr på sit shit.

Jeg har fulgt dine indlæg, og jeg synes du er lidt for meget ovre i hvad “dine mænd” vil, i stedet for at tage konsekvensen af hvad DU vil.


Det ville det...
Men så bliver det jo på min formodning om at han gerne vil noget med mig - hvilket jo er det jeg spørger ham, meget direkte, om, uden at han evner at svare på det. Og jeg vil sådan set have en ærligt og reelt svar på netop det, inden jeg smider noget retur.

Jeg er med på at at i andre danner et indtryk af mig, når jeg deler mine tanker, reflektioner, frustrationer og usikkerhed. Men jeg er nok, på det punkt, ret meget en "summer" -der skal kaste lidt rundt med mine egne tanker, og det gør en forskel at få dem ud via tasterne også, og få noget feedback der trækker refleksionerne i andre retninger også.
Men ifht "mine mænd" ;) - der har jeg været enormt direkte, ud af posen, meldt ud hvad det er jeg drømmer om, gerne vil, og hvad jeg har af forventninger, og jeg har spurgt ind til hvor jeg står. - og det er også den feedback jeg får, at de oplever at jeg ved hvad jeg vil, at jeg er direkte, åben, let aflæselig.

Men når det handler om gerne at ville have en kæreste, så er det jo temmelig gensidigt, det der med at ville noget ;) Både med positivt og negativt fortegn.

Jeg har levet i noget, der har sat sit præg på mig, og jeg er lige så stille og roligt ved at finde mig selv, den jeg gerne vil være.
Og alt omkring mig er læringsprocessor. Jeg øver mig hver eneste dag, og jeg bliver mere og mere dygtig ;) Men der vil sikkert altid være tidspunkter hvor jeg dumper i hullet, bliver usikker, sætter mig selv sidst - og derfor er det også fedt at kunne lufte tanker herinde, fordi det er brugbart, at få noget igen. Og så vælger jeg at bruge det jeg kan, og smide resten væk ;)


Selvfølgelig skal man bruge det man kan og smide resten væk. Ellers tror jeg ikke, det er sundt at bruge debatten!

Det er ikke første gang, han ikke evner et reelt svar. Det er ikke svar nok i sig selv, for dig, på spørgsmålet om, hvorvidt I er et godt match, at han ikke evner det.. igen, igen?
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. okt 2018, 10:51

Zombie skrev:
Selvfølgelig skal man bruge det man kan og smide resten væk. Ellers tror jeg ikke, det er sundt at bruge debatten!

Det er ikke første gang, han ikke evner et reelt svar. Det er ikke svar nok i sig selv, for dig, på spørgsmålet om, hvorvidt I er et godt match, at han ikke evner det.. igen, igen?


Jo... hvilket også var essensen i de beskeder jeg skrev til ham ;)
Så da han skød bolden retur med et modspørgsmål, fik han den lige tilbage, at det fanme var for fesent, når han ikke engang selv kan svare.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 13. okt 2018, 10:53

Madam Pomfrey skrev:
Jadajada skrev:

Jeg er med på at du ikke skylder ham alverden, men ...

... ville det så ikke være mest fair at fortælle den sløve, at i mens han har blundet, så er der kommet en ny prins sejlende ind fra nord, og at du lige skal have afklaret hvad han er for én. Og at du meget gerne vil vende tilbage hvis det falder skidt ud. Og han i øvrigt har fået styr på sit shit.

Jeg har fulgt dine indlæg, og jeg synes du er lidt for meget ovre i hvad “dine mænd” vil, i stedet for at tage konsekvensen af hvad DU vil.


Det ville det...
Men så bliver det jo på min formodning om at han gerne vil noget med mig - hvilket jo er det jeg spørger ham, meget direkte, om, uden at han evner at svare på det. Og jeg vil sådan set have en ærligt og reelt svar på netop det, inden jeg smider noget retur.

Jeg er med på at at i andre danner et indtryk af mig, når jeg deler mine tanker, reflektioner, frustrationer og usikkerhed. Men jeg er nok, på det punkt, ret meget en "summer" -der skal kaste lidt rundt med mine egne tanker, og det gør en forskel at få dem ud via tasterne også, og få noget feedback der trækker refleksionerne i andre retninger også.
Men ifht "mine mænd" ;) - der har jeg været enormt direkte, ud af posen, meldt ud hvad det er jeg drømmer om, gerne vil, og hvad jeg har af forventninger, og jeg har spurgt ind til hvor jeg står. - og det er også den feedback jeg får, at de oplever at jeg ved hvad jeg vil, at jeg er direkte, åben, let aflæselig.

Men når det handler om gerne at ville have en kæreste, så er det jo temmelig gensidigt, det der med at ville noget ;) Både med positivt og negativt fortegn.

Jeg har levet i noget, der har sat sit præg på mig, og jeg er lige så stille og roligt ved at finde mig selv, den jeg gerne vil være.
Og alt omkring mig er læringsprocessor. Jeg øver mig hver eneste dag, og jeg bliver mere og mere dygtig ;) Men der vil sikkert altid være tidspunkter hvor jeg dumper i hullet, bliver usikker, sætter mig selv sidst - og derfor er det også fedt at kunne lufte tanker herinde, fordi det er brugbart, at få noget igen. Og så vælger jeg at bruge det jeg kan, og smide resten væk ;)


Jeg forstår fint det der med bare at have brug for at lufte ud i tankerne herinde og det synes jeg bare du skal blive med.

Mht ham manden der er vendt lidt tilbage nu, så virker det næsten som om han bare lige har brug for lidt opmærksomhed... at vide at du stadig gerne vil ham, især hvis han stadig ikke kan svare på hvad han gerne vil med dig.
Jeg tror ikke umiddelbart jeg selv ville gøre mænd opmærksomme på at jeg evt også har kontakt med andre samtidig, men der ved jeg folk er meget forskellige, så du må jo bare vurdere hvad føles rigtigt. Men så længe man slet ikke har mødtes (som jeg ikke fornemmer du har med nordmanden) så ville jeg ikke selv begynde at melde ud, at jeg evt har kontakt med en anden samtidigt. For mig er det ikke sådan "for real" før vi har mødtes og jeg har en fornemmelse af personen, men gør hvad du selv føler er rigtigst.
3
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. okt 2018, 10:55

Nordmanden sætter iøvrigt det hele rigtig meget i kontrast, hvilket er super fint og godt... :lun:
han SER mig, ingen tvivl om det, og han er god til at spille bold :love:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. okt 2018, 11:06

Madam Pomfrey skrev:
Zombie skrev:
Selvfølgelig skal man bruge det man kan og smide resten væk. Ellers tror jeg ikke, det er sundt at bruge debatten!

Det er ikke første gang, han ikke evner et reelt svar. Det er ikke svar nok i sig selv, for dig, på spørgsmålet om, hvorvidt I er et godt match, at han ikke evner det.. igen, igen?


Jo... hvilket også var essensen i de beskeder jeg skrev til ham ;)
Så da han skød bolden retur med et modspørgsmål, fik han den lige tilbage, at det fanme var for fesent, når han ikke engang selv kan svare.


Måske jeg ikke lige forstår jeres dialog, men jeg ville bare ikke vente på mere svar. Svaret er jo, han stadig enten ikke evner at byde ind, ikke ved hvad han vil eller ikke kan/tør finde ud af at sige det, ikke engang når direkte adspurgt.
Så, tak for svar gennem det du gør, farvel? Tænker jeg.

Hvis han giver et svar, har måden han gav det, stadig været det, du har haft det svært med. At han ikke melder ud (at andre haler det ud af en, er noget andet end at melde ud. Tvang måske? :lol: ).

Så det er det, jeg mener med passivitet hos dig. Det er nok et spørgsmål om forskellig personlighed hos os; jeg kigger langt mere på handling og især manglende handling. Ord, forklaringer, det er ofte støj for mig, hvis ikke det er kongruent med handlingen.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 13. okt 2018, 11:16

Zombie skrev:
Så det er det, jeg mener med passivitet hos dig. Det er nok et spørgsmål om forskellig personlighed hos os; jeg kigger langt mere på handling og især manglende handling. Ord, forklaringer, det er ofte støj for mig, hvis ikke det er kongruent med handlingen.


det er det egentligt også her, og jeg har direkte meldt ud at det ikke funker for mig.
Også nu hvor han har genoptaget kontakten, - og at jeg ikke duer til knudemand der ikke kan komme med nogle reelle brugebare udmeldinger.
Sparker bolden direkte tilbage til ham hele tiden - mangler bare at sige farvel og tak!
For jeg kan ikke med handlingen - og den er kun delvist accepteret/anerkendt med baggrund i stress, og udelukkende fordi jeg selv har set hvordan folk bliver påvirket af det. Og så baseret på 1. hånds indtrykket, hvor han sagtens kunne...
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 13. okt 2018, 14:29

Madam Pomfrey skrev:Nordmanden sætter iøvrigt det hele rigtig meget i kontrast, hvilket er super fint og godt... :lun:
han SER mig, ingen tvivl om det, og han er god til at spille bold :love:


Men gjorde ham den sløve ikke også det indtil han ligesom troede han havde dig. Så var det ikke nødvendigt for ham længere?

Bare pas på dig selv..
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 13. okt 2018, 14:58

Jeg er oppe på 150 mg Tradolan i døgnet + 3 gange 400 mg Ipren og seks panodiler dagligt. Jeg har det bedre, men min kirurg synes det er for meget, umiddelbart. Hans eneste, og meget tørre kommentar var at "SÅ bliver du uden tvivl glad for operationen - meget glad" , da han ringede og bekræftede de to datoer i går.

I hear you. I dag har jeg forsøgt kun med en dosis + dosis til natten og det tror jeg umiddelbart ikke jeg kan klare mig på. Om 30 minutter skal jeg til familiefødselsdag. Jeg orker ikke. Jeg har smerter og vil allerhelst bare tilbage under dynen. Sådan noget har de bare ikke forståelse for, så jeg tænker jeg skal se at komme i gang. Men for fanden det er op af bakke når takeaway, sofa og bland selv virker mere tillokkende.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 13. okt 2018, 15:22

Ellin skrev:
FrøkenM skrev:Jeg er oppe på 150 mg Tradolan i døgnet + 3 gange 400 mg Ipren og seks panodiler dagligt. Jeg har det bedre, men min kirurg synes det er for meget, umiddelbart. Hans eneste, og meget tørre kommentar var at "SÅ bliver du uden tvivl glad for operationen - meget glad" , da han ringede og bekræftede de to datoer i går.

I hear you. I dag har jeg forsøgt kun med en dosis + dosis til natten og det tror jeg umiddelbart ikke jeg kan klare mig på. Om 30 minutter skal jeg til familiefødselsdag. Jeg orker ikke. Jeg har smerter og vil allerhelst bare tilbage under dynen. Sådan noget har de bare ikke forståelse for, så jeg tænker jeg skal se at komme i gang. Men for fanden det er op af bakke når takeaway, sofa og bland selv virker mere tillokkende.


Jeg ville (forsøge at) vægte mit eget helbred langt, langt højere end en fødselsdag og min families manglende forståelse.
Jeg synes klart du skulle blive hjemme, hvis du har det sådan.

:kram:

Jeg forsøgte. Min far er allerede på vej for at hente mig og desuden mente han ikke man kunne tillade sig at melde afbud så sent. Næste gang lytter jeg til min krop :)

Naivt håber jeg jeg kan ligge i min seng kl. 22 med dyne, serie og cola!

:kys:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. okt 2018, 19:37

Smiling_Goat skrev:Min eks og jeg har set hinanden nogle gange, og vi har godt nok nogle ting at tale om.

Vi har kradset lidt i overfladen, og selvom det er lidt skræmmende er alle kort vist på bordet nu. Han kender til, at jeg har datet andre og også var blevet ret interesset i én, og jeg har fået at vide, hvad han har gået og lavet.

Han har lavet ting, jeg aldrig havde forestillet mig han ville (intet ulovligt eller farligt dog) og han virker til at have udviklet sig i en ny retning på grund af det. Det er virkelig spændende at se.

Samtidig er der ingen snak om at fortsætte som om intet er sket - han kontakter mig ikke engang så ofte. Han virker bare meget mere.. Selvstændig på én eller anden måde, og jeg elsker den plads, det giver mig. Vi er ikke kærester, vi skal ikke bo sammen og jeg har stadig mine egne ting, jeg skal og vil. Han har det samme.

Jeg tror, det her kan blive virkelig godt

Jeg håber, det er okay, jeg skriver det herinde, selvom det jo er en eks og ikke dating i traditionel forstand. Jeg betragter bare stadig mig selv som single, så jeg føler stadig, jeg hører til herinde


Hvad gør du ift ham, du var blevet glad for? Hvad siger han til det hele?
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 13. okt 2018, 19:49

Smiling_Goat skrev:
Zombie skrev:
Smiling_Goat skrev:Min eks og jeg har set hinanden nogle gange, og vi har godt nok nogle ting at tale om.

Vi har kradset lidt i overfladen, og selvom det er lidt skræmmende er alle kort vist på bordet nu. Han kender til, at jeg har datet andre og også var blevet ret interesset i én, og jeg har fået at vide, hvad han har gået og lavet.

Han har lavet ting, jeg aldrig havde forestillet mig han ville (intet ulovligt eller farligt dog) og han virker til at have udviklet sig i en ny retning på grund af det. Det er virkelig spændende at se.

Samtidig er der ingen snak om at fortsætte som om intet er sket - han kontakter mig ikke engang så ofte. Han virker bare meget mere.. Selvstændig på én eller anden måde, og jeg elsker den plads, det giver mig. Vi er ikke kærester, vi skal ikke bo sammen og jeg har stadig mine egne ting, jeg skal og vil. Han har det samme.

Jeg tror, det her kan blive virkelig godt

Jeg håber, det er okay, jeg skriver det herinde, selvom det jo er en eks og ikke dating i traditionel forstand. Jeg betragter bare stadig mig selv som single, så jeg føler stadig, jeg hører til herinde


Hvad gør du ift ham, du var blevet glad for? Hvad siger han til det hele?


Den var lukket og slukket, før jeg begyndte at se min eks igen, så han siger ikke så meget :)


Det virker som om, du går all in. Jeg håber, din eks også gør. Held og lykke med det!
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 13. okt 2018, 21:20

Får er match med en pæn mand på Tinder. I 4. sætning spørger han, om jeg er klar på en sjov nat... altså. I det mindste er han ligefrem og ærlig.

Ffs :sarkasme:

Scorer de mon ofte på den?
1

Tilbage til "Forhold og sex"