Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 17. sep 2018, 17:36

Lige i dag mangler jeg én til at holde om mig.
Jeg skal rejse til Norge, og arbejde på krydstogt en uge, i morgen. Der er ikke nogen at sige farvel til. Det er lidt mærkeligt. Det er jeg ikke vandt til.

Havde faktisk en date her i aften, men han var træt og jeg skulle pakke, så vi blev enige om at gøre det en anden gang.

Er vist bare lidt blå. Men sådan har jeg det faktisk altid, når jeg skal lidt langt væk alene. Så har jeg altid lyst til at aflyse :stoned:
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. sep 2018, 18:02

Annione skrev:Lige i dag mangler jeg én til at holde om mig.
Jeg skal rejse til Norge, og arbejde på krydstogt en uge, i morgen. Der er ikke nogen at sige farvel til. Det er lidt mærkeligt. Det er jeg ikke vandt til.

Havde faktisk en date her i aften, men han var træt og jeg skulle pakke, så vi blev enige om at gøre det en anden gang.

Er vist bare lidt blå. Men sådan har jeg det faktisk altid, når jeg skal lidt langt væk alene. Så har jeg altid lyst til at aflyse :stoned:

Det kan jeg så godt sætte mig ind i. Både det med at ville aflyse (for mig er det dog kun nerver) og så fornemmelsen af ikke at have nogen af sige farvel - og på gensyn - til :)
Det bliver da mega fedt med arbejdet!
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. sep 2018, 18:55

Annione skrev:Lige i dag mangler jeg én til at holde om mig.
Jeg skal rejse til Norge, og arbejde på krydstogt en uge, i morgen. Der er ikke nogen at sige farvel til. Det er lidt mærkeligt. Det er jeg ikke vandt til.

Havde faktisk en date her i aften, men han var træt og jeg skulle pakke, så vi blev enige om at gøre det en anden gang.

Er vist bare lidt blå. Men sådan har jeg det faktisk altid, når jeg skal lidt langt væk alene. Så har jeg altid lyst til at aflyse :stoned:



Men tilgengæld har du nogen at sige goddag til når du er fremme, og sige farvel til når du tager hjem igen :)
Det tæller vel også lidt :D

Det er ikke et forsøg på at negligere dine følelser, for jeg er enddog for meget kylling til overhoved at spring ud i at rejse alene.
Jeg er virkelig dårlig til overhoved at gøre ting alene - så jeg synes i der rejser ud i verden, bare drager ud på eventyr, i er skide seje!

Er lidt nysgerrig på hvad dit job på skibet består af, hvis du vil dele ud af det?
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 17. sep 2018, 19:14

Madam Pomfrey skrev:
Annione skrev:Lige i dag mangler jeg én til at holde om mig.
Jeg skal rejse til Norge, og arbejde på krydstogt en uge, i morgen. Der er ikke nogen at sige farvel til. Det er lidt mærkeligt. Det er jeg ikke vandt til.

Havde faktisk en date her i aften, men han var træt og jeg skulle pakke, så vi blev enige om at gøre det en anden gang.

Er vist bare lidt blå. Men sådan har jeg det faktisk altid, når jeg skal lidt langt væk alene. Så har jeg altid lyst til at aflyse :stoned:



Men tilgengæld har du nogen at sige goddag til når du er fremme, og sige farvel til når du tager hjem igen :)
Det tæller vel også lidt :D

Det er ikke et forsøg på at negligere dine følelser, for jeg er enddog for meget kylling til overhoved at spring ud i at rejse alene.
Jeg er virkelig dårlig til overhoved at gøre ting alene - så jeg synes i der rejser ud i verden, bare drager ud på eventyr, i er skide seje!

Er lidt nysgerrig på hvad dit job på skibet består af, hvis du vil dele ud af det?


Jeg er tjener. Nogle gange stuepige. Arbejder betyder ikke så meget - lønnen er næsten 22.000 om ugen.

Bagefter tager jeg en lille uge til Bruxelles - og nogle dage til Milano. Krølle har lige sagt ja til at joine mig i Milano :-D
8
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 17. sep 2018, 19:26

Annione skrev:
Madam Pomfrey skrev:Jeg er tjener. Nogle gange stuepige. Arbejder betyder ikke så meget - lønnen er næsten 22.000 om ugen.
Bagefter tager jeg en lille uge til Bruxelles - og nogle dage til Milano. Krølle har lige sagt ja til at joine mig i Milano :-D


Kunne godt huske du nævnte en pæn hyre...! Det er ikke dårlig for en uges arbejde, men det er vel en del mere end ordinær fuldtid?
men derfor er det jo stadig gode og hurtige penge :gogo:

Fedt med Bruxelles og Milano :D - pas på debit- og kreditkort de damer :lol:
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 17. sep 2018, 20:17

Madam Pomfrey skrev:
Kunne godt huske du nævnte en pæn hyre...! Det er ikke dårlig for en uges arbejde, men det er vel en del mere end ordinær fuldtid?
men derfor er det jo stadig gode og hurtige penge :gogo:

Fedt med Bruxelles og Milano :D - pas på debit- og kreditkort de damer :lol:


Jo, jeg arbejder +12 timer om dagen. Og det er norske kroner. Men stadig gode penge.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 17. sep 2018, 20:25

Starter min ferie og fødselsdag rigtig godt med snotforkølelse :/

Tilgengæld vågner jeg op imorgen med skøn mand ved min side :lun:
12
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Singletråden

Indlægaf Stitch » 18. sep 2018, 06:46

Spjaerten skrev:Starter min ferie og fødselsdag rigtig godt med snotforkølelse :/

Tilgengæld vågner jeg op imorgen med skøn mand ved min side :lun:


Tillykke med fødselsdagen og god bedring :). Forhåbentlig forkæler han dig lidt.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 18. sep 2018, 10:56

Spjaerten skrev:Starter min ferie og fødselsdag rigtig godt med snotforkølelse :/

Tilgengæld vågner jeg op imorgen med skøn mand ved min side :lun:


Seriøst! Næste gang koordinerer vi og chiller i lufthavnen! :cool: :D
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 18. sep 2018, 11:25

Jeg har ikke været på en date siden januar, måske jeg snart skulle komme i gang med at date igen :gruble:

Overvejer faktisk at skrive til ham jeg var på date med i januar. Han ville gerne ses igen, men jeg måtte sige fra, fordi jeg blev sygemeldt med stress, og bare slet ikke havde overskud til det dengang. Han var ellers meget sød.

Er det for mærkeligt at skrive til ham efter så lang tid?
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 18. sep 2018, 11:34

Tilly skrev:Jeg har ikke været på en date siden januar, måske jeg snart skulle komme i gang med at date igen :gruble:

Overvejer faktisk at skrive til ham jeg var på date med i januar. Han ville gerne ses igen, men jeg måtte sige fra, fordi jeg blev sygemeldt med stress, og bare slet ikke havde overskud til det dengang. Han var ellers meget sød.

Er det for mærkeligt at skrive til ham efter så lang tid?


Det er da forsøget værd, når interessen var gensidig. Har i været i kontakt løbende, eller lukkede den ligesom der?
Jeg tænker faktisk jeg som modtager ville blive glad, fordi det faktisk viser sandfærdighed , og at man ikke er blevet glemt- at det netop handlede om din personlige situation - hvis du har meldt dette ud ??
Og så selvfølgelig formuleret på en lidt åben måde, med anerkendelse af at hans situation kan være anderledes i dag.
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 18. sep 2018, 11:41

Madam Pomfrey skrev:
Tilly skrev:Jeg har ikke været på en date siden januar, måske jeg snart skulle komme i gang med at date igen :gruble:

Overvejer faktisk at skrive til ham jeg var på date med i januar. Han ville gerne ses igen, men jeg måtte sige fra, fordi jeg blev sygemeldt med stress, og bare slet ikke havde overskud til det dengang. Han var ellers meget sød.

Er det for mærkeligt at skrive til ham efter så lang tid?


Det er da forsøget værd, når interessen var gensidig. Har i været i kontakt løbende, eller lukkede den ligesom der?
Jeg tænker faktisk jeg som modtager ville blive glad, fordi det faktisk viser sandfærdighed , og at man ikke er blevet glemt- at det netop handlede om din personlige situation - hvis du har meldt dette ud ??
Og så selvfølgelig formuleret på en lidt åben måde, med anerkendelse af at hans situation kan være anderledes i dag.

Ja jeg fortalte ham at det skyldtes den situation jeg var i. Og det sluttede med at vi aftale at jeg kunne skrive hvis jeg fik mere overskud, han ville i hvert fald gerne høre fra mig igen. Meeen, det var nok ikke lige tanken at der ville gå så lang tid, nej, vi har ikke løbende haft kontakt.

Og ja, han kan jo nemt være videre nu. Og selv hvis han ikke er, så kan det jo godt være at han har tabt interessen for mig, og det er jo fuldt forståeligt :) Men jeg kan jo ikke rigtigt miste noget ved at skrive til ham :gruble:
2
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 18. sep 2018, 11:43

Tilly skrev:
Og ja, han kan jo nemt være videre nu. Og selv hvis han ikke er, så kan det jo godt være at han har tabt interessen for mig, og det er jo fuldt forståeligt :) Men jeg kan jo ikke rigtigt miste noget ved at skrive til ham :gruble:



GØR DET!!! :D :kram:
Det værste er jo at han, med den ene eller anden begrundelse siger nej tak.
Men det kan jo lige så vel være at han siger ja :D
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 18. sep 2018, 12:32

Madam Pomfrey skrev:
Tilly skrev:
Og ja, han kan jo nemt være videre nu. Og selv hvis han ikke er, så kan det jo godt være at han har tabt interessen for mig, og det er jo fuldt forståeligt :) Men jeg kan jo ikke rigtigt miste noget ved at skrive til ham :gruble:



GØR DET!!! :D :kram:
Det værste er jo at han, med den ene eller anden begrundelse siger nej tak.
Men det kan jo lige så vel være at han siger ja :D

Jeg hepper også på gør det! Handling er godt :)
2
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Singletråden

Indlægaf Tilly » 18. sep 2018, 15:16

Nu har jeg skrevet :ninja: Jeg indstiller mig allerede mentalt på et nej tak, så jeg ikke bliver skuffet :genert:

Og så må jeg jo overveje om jeg skal på Tinder igen... :)
4

Tilbage til "Forhold og sex"