Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Kommodedyret » 14. sep 2018, 12:17

LaMariposa skrev:
Selma156 skrev:Jeg har aldrig forstået 'shower thoughts'. Jeg tænker absolut ikke på noget eller bliver inspireret på nogen måde, når jeg går i bad. Måske er det fordi jeg foretrækker korte bade. Men alligevel. Synes det virker som om, at alle andre opfinder den dybe tallerken under bruseren.


Jeg opfinder ikke noget under bruseren, det kommer bare ikke til mig lige der. Er heller fan af lange bade, vil helst bare have det overstået.

Enig. Det er bare hurtigt ind og ud.
Eneste undtagelse er karbad, men det sker så også kun for mig en gang hver 3. år. :D
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Lisva » 14. sep 2018, 13:12

girl_beat skrev:
Lisva skrev:Jeg bruger flere tusind om måneden på tøj til min baby, som hun kan bruge i maks. to måneder. Det er fuldstændig latterligt, men jeg kan ikke lade være. :genert:

Det kan vel sælges igen, medmindre du gemmer til næste barn? :-D


Det fortæller jeg også min kæreste igen og igen. Det er jo faktisk nærmest en form for investering. I gamle dage satte folk deres penge i kongeligt porcelæn, og vores formue står så i bodystockings. :D
11
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf BlueBunny » 14. sep 2018, 13:27

Lisva skrev:
girl_beat skrev:
Lisva skrev:Jeg bruger flere tusind om måneden på tøj til min baby, som hun kan bruge i maks. to måneder. Det er fuldstændig latterligt, men jeg kan ikke lade være. :genert:

Det kan vel sælges igen, medmindre du gemmer til næste barn? :-D


Det fortæller jeg også min kæreste igen og igen. Det er jo faktisk nærmest en form for investering. I gamle dage satte folk deres penge i kongeligt porcelæn, og vores formue står så i bodystockings. :D

Jeg sagde det samme. Vores yngste er 6 1/2 år nu.
Og vi kan glæde os over at vi har en MEGET stor opsparing ... som står i poser på loftet. :genert:
10
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Lisva » 14. sep 2018, 13:39

BlueBunny skrev:
Lisva skrev:
girl_beat skrev:
Lisva skrev:Jeg bruger flere tusind om måneden på tøj til min baby, som hun kan bruge i maks. to måneder. Det er fuldstændig latterligt, men jeg kan ikke lade være. :genert:

Det kan vel sælges igen, medmindre du gemmer til næste barn? :-D


Det fortæller jeg også min kæreste igen og igen. Det er jo faktisk nærmest en form for investering. I gamle dage satte folk deres penge i kongeligt porcelæn, og vores formue står så i bodystockings. :D

Jeg sagde det samme. Vores yngste er 6 1/2 år nu.
Og vi kan glæde os over at vi har en MEGET stor opsparing ... som står i poser på loftet. :genert:


Fedt! Så behøver I slet ikke tænke på pensionsopsparing. Jeg vil satse på at købe så meget tøj, at jeg ikke behøver at arbejde en dag mere i mit liv :D
2
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Honningprut » 14. sep 2018, 19:50

Jeg er træt af at sidde og lave kartoffel-møller med plastisk skeer i. Jeg skal ikke i dagtilbud. Jeg keder mig SÅ meget på min GK1 i pædagogisk grundfaglighed, jeg er pludselig blevet meget i tvivl, om jeg skulle have været socialrådgiver i stedet.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf 1234 » 17. sep 2018, 20:57

Jeg er fuldstændig vanvittig vild med mine smilehuller :love: og ser dem lidt som et hemmeligt våben :preggo1:
4
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4212

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fræksak » 18. sep 2018, 04:06

Jeg har nogle gange lyst til at give folk (ofte kvinder) en kompliment på gaden eller i metroen eller whatever. For en fed bluse eller et sødt smil. Før i tiden gjorde jeg det bare. Jeg bliver selv glad, når folk træder ud af deres komfortzone for at sige noget sødt til mig.

Men jeg gør det ikke længere efter at jeg er blevet så tyk, som jeg er. Jeg tænker inderst inde, at min kompliment for et par fede sko ikke tæller, når jeg selv går rundt og er amerikanertyk i Zizzi-telte og virkelig ikke ligner én, der har forstand på, hvad der ser fedt ud.
1
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf BlueBunny » 18. sep 2018, 10:25

Fræksak skrev:Jeg har nogle gange lyst til at give folk (ofte kvinder) en kompliment på gaden eller i metroen eller whatever. For en fed bluse eller et sødt smil. Før i tiden gjorde jeg det bare. Jeg bliver selv glad, når folk træder ud af deres komfortzone for at sige noget sødt til mig.

Men jeg gør det ikke længere efter at jeg er blevet så tyk, som jeg er. Jeg tænker inderst inde, at min kompliment for et par fede sko ikke tæller, når jeg selv går rundt og er amerikanertyk i Zizzi-telte og virkelig ikke ligner én, der har forstand på, hvad der ser fedt ud.

Jeg vil altid blive glad for en ærlig kompliment. Og at det kommer fra en som ikke er helt perfekt, vil absolut ikke gøre min glæde mindre. Nærmest tværtimod. Så vil jeg måske finde den mere ærlig :D
10
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4212

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fræksak » 18. sep 2018, 16:34

BlueBunny skrev:
Fræksak skrev:Jeg har nogle gange lyst til at give folk (ofte kvinder) en kompliment på gaden eller i metroen eller whatever. For en fed bluse eller et sødt smil. Før i tiden gjorde jeg det bare. Jeg bliver selv glad, når folk træder ud af deres komfortzone for at sige noget sødt til mig.

Men jeg gør det ikke længere efter at jeg er blevet så tyk, som jeg er. Jeg tænker inderst inde, at min kompliment for et par fede sko ikke tæller, når jeg selv går rundt og er amerikanertyk i Zizzi-telte og virkelig ikke ligner én, der har forstand på, hvad der ser fedt ud.

Jeg vil altid blive glad for en ærlig kompliment. Og at det kommer fra en som ikke er helt perfekt, vil absolut ikke gøre min glæde mindre. Nærmest tværtimod. Så vil jeg måske finde den mere ærlig :D


Jamen, jeg ved godt, at det er åndssvagt :genert:. Jeg gør det også stadig en sjælden gang.
0
Brugeravatar
Phlox9
Indlæg: 528
Tilmeldt: 23. okt 2015, 11:39
Kort karma: 120
Likede indlæg: 2560

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Phlox9 » 20. sep 2018, 06:42

-
Senest rettet af Phlox9 25. sep 2018, 18:13, rettet i alt 3 gange.
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Tilly » 23. sep 2018, 17:44

Jeg kan godt lide at se videoer med folk der får fjernet deres hudorme :genert: Denne video er fantastisk :love2: https://youtu.be/OlM2eMyuIuI
9
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Sangius » 23. sep 2018, 19:26

AstaPasta skrev:Jeg blev hurtigt god til engelsk, fordi jeg var en lille smule bange for, om andre kunne læse mine tanker, så jeg begyndte at tænke på engelsk for at forvirre dem.

Den bekymring var heldigvis/uheldigvis gået over, da jeg fik tysk i skolen.

Det er ikke lige noget, jeg deler med andre.


Ha :D

Jeg var længe overbevist om, at ting blev sværere at finde hvis du åbenlyst ledte efter dem. Så jeg lod som om, at jeg ikke ledte efter dem mere, og havde givet op.

Nogle gange fanger jeg mig selv i, at tænke på samme måde stadigvæk :rulle:
7
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Prosperity74 » 23. sep 2018, 20:06

Tilly skrev:Jeg kan godt lide at se videoer med folk der får fjernet deres hudorme :genert: Denne video er fantastisk :love2: https://youtu.be/OlM2eMyuIuI


Det kan jeg også :blush:. Jeg ser af og til videoer med dr pimple popper
2
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15157

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Zonta » 27. sep 2018, 20:44

Jeg synes jeg er for god og dygtig til de jobs jeg kan få og jeg gider ikke starte fra bunden af. Mit CV modsvarer bare ikke mine evner fordi jeg har været ramt af depression af flere omgange og derfor har korte ansættelser og store huller. Jeg er bange for, at jeg aldrig bliver tilfreds med mit arbejdsliv.
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fru Sunshine » 29. sep 2018, 14:25

Det, der kan få mig til at reagere allerstærkest er uretfærdighed.
Jeg bliver rasende, hvis folk opfører sig lusket og uredeligt, og jeg bærer nag over uretfærdigheder i så stor stil og i så lang tid, at det stort set er umuligt at gøre det godt igen.
Det eneste, der kan få mig til at tilgive, er hvis folk lægger sig fladt ned og undskylder dybfølt og helst også offentligt.
Senest rettet af Fru Sunshine 29. sep 2018, 14:57, rettet i alt 1 gang.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Livets forhold"