Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 14. sep 2018, 04:33

SurSødSovs skrev:
Modesty Blame skrev:Eh...hvilke datingsider duer til noget nu om dage?


Pas.

Hvor finder man sygdomsfri (single) mand at have sex med i Nuuk? Jeg magter ikke at undvære sex

Har ikke haft sex i 4½ år - så er ikke den rette at spørge.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. sep 2018, 04:39

SurSødSovs skrev:
Modesty Blame skrev:Eh...hvilke datingsider duer til noget nu om dage?


Pas.

Hvor finder man sygdomsfri (single) mand at have sex med i Nuuk? Jeg magter ikke at undvære sex

Man kan jo starte med at bruge kondom :) derudover, så kender jeg godt "frygten" for at undvære sex ufrivilligt, men du har jo selv skrevet, at det ville være bedst for dig at være foruden en mand, og at du forelsker dig, hvis du dyrker sex med en mand? Altså, jeg tænker, at fokus måske kan flyttes? Der er så meget, man selv kan gøre (som mænd ikke helt formår - jaja, der er dælme også meget mænd kan, som vi ikke selv formår :) )
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. sep 2018, 05:17

SurSødSovs skrev:
Det ville være bedst, men jeg er allerede nede over at undvære sex... Og kan bestemt intet selv, som en mand ikke kan :genert: Så måske kan jeg finde ud af ikke at forelske mig?

Nåh. Verden hjælper mig... Jeg har travlt og skal rejse konstant frem til nytår. Så jeg når ikke at møde nogen. Og vupti. Så har jeg været single et halvt år.

Men øv, lige nu :blush:

På positivsiden tager min veninde og hendes to børn med min datter og mig til Disneyland Paris i december, når jeg fylder 40 mellem jul og nytår. NØJ, hvor jeg glæder mig! Vores børn er glade for hinanden, der er julepyntet... Og og... Idyl og hygge :love:

Så synes jeg virkelig, du skulle prøve at udfolde sig på det område. Der er meget at komme efter der, hvis du spørger mig :D

Det lyder som en fantastisk måde at fejre 40 år på. Jeg går i overvejelser om, hvordan mit skal være til sommer...
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Singletråden

Indlægaf Ghattner » 14. sep 2018, 11:48

Snakkede med nogle kvindelige kolleger om "kundemænd". Jeg måtte lige Google det og faldt over denne artikel.
https://www.alt.dk/artikler/manual-til- ... endte-mand

Er der noget om det?
Er disse typer mænd mere mystiske eller er det bare dameblads-gas? Jeg hørte også en podcast hvor de analyserede det seneste afsnit af Gift ved første blik. Her var en af gæsterne i programmet (Friendzone-Mette fra sidste sæson) inde på at at Michael (ham den meget usikre) blottede sig for meget alt for tidligt, der måske gjorde ham lidt kedelig i hans nye kones øjne.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 14. sep 2018, 12:03

Ghattner skrev:Snakkede med nogle kvindelige kolleger om "kundemænd". Jeg måtte lige Google det og faldt over denne artikel.
https://www.alt.dk/artikler/manual-til- ... endte-mand

Er der noget om det?
Er disse typer mænd mere mystiske eller er det bare dameblads-gas? Jeg hørte også en podcast hvor de analyserede det seneste afsnit af Gift ved første blik. Her var en af gæsterne i programmet (Friendzone-Mette fra sidste sæson) inde på at at Michael (ham den meget usikre) blottede sig for meget alt for tidligt, der måske gjorde ham lidt kedelig i hans nye kones øjne.


Nah, tjo. Jeg ser ikke knudemænd som sådan nogle James Bond, Lucky Luke-agtige typer, der bare er sexede på den mystiske måde. Alligevel ender jeg som regel sammen med knudemænd.
Grunden til at jeg gør det er nok at jeg selv er en knudekvinde der har svært ved at tale om følelser, og bliver meget overvældet af sådan nogle mænd der er virkelig åbne om deres følelser fra start, det bliver for meget for mig, og min angst for at snakke følelser kan slet ikke følge med. Så det er klart nemmest for mig at indlede noget med en der ikke et så på med at udtrykke sine store følelser. Men... Det det knude-noget, som jeg selv besidder bliver på et tidspunkt et problem - for lige så fint det går mee to knudemennesker når der hele er nyt, spændende og musikken spiller, lige så vanskeligt bliver det når der kommer ridser i lakken og usikkerheder sniger sig ind, for hvad gør man når man sidder to mennesker og kan se problemet, men ingen har lyst til at tage ordet og sige "Jeg føler sådan og sådan..."? Det giver bump på vejen, og det gør det klart sværere at tage tingene i opløbet, i stedet for at vente på at det er så grelt at nogen bliver NØDT TIL at handle.

Så min tiltrækning af knudemænd handler klart mere om at det er nemmere lige til at starte med, og mine følelser åbenbart ikke er særlig langsigtede.
0
...
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. sep 2018, 12:20

Så har jeg overstået de første 2 uger på det nye job...
Det virker overordnet super godt - der er også nogle sjove ting der, men det kan jeg vel på sigt udtrykke mig undrende over ;)
Men beboere og kollegaer er ihvertfald søde og imødekommende, og det er skønt. Og fagligheden er helt i top!
Så tænker jeg nok skal blive glad :D
Og ikke mindst nyder jeg at bruge under 10 minutter på transport, selvom jeg også lidt mangler min "tøm hovedet tid" i bilen, høj musik, og mit daglige glimt af havet :D

Men det har været lige på og hårdt, med bl.a. 25 timers arbejde i weekenden, og en halvlang mandag.

Ham den søde har jeg ikke hørt så meget til, men jeg har heller ikke rigtig haft tid til at savne det.
Lidt ynk over at han mente han var ved at få influenza og dermed ville dø :sarkasme: - jeg duer ikke til mænd der ynker over sygdom, lidt omsorg vil jeg da gerne dele ud af, men dramaet :rulle: nej tak... Tolkede det dog også som lidt en joke, og "sig det er synd for mig"
Lige nu hviler jeg fint i det hele, har ro og tålmodighed, nyder at der ikke er noget pres i min retning. Ville dog gerne snart se ham igen, det skal jo ligesom til hvis vi skal finde ud af om det kan og skal være noget. Jeg har ihvertfald besluttet mig for at der skal være en rimelig sammenhæng imellem prioritering af mig, jeg skal se og opleve noget interesse for mig, og også opleve at han er villig til at nedprioritere arbejdet - hvilket jeg egentlig godt kan være usikker på om han kan. Men det må tiden vise... :D
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 14. sep 2018, 12:58

Jeg var på min date i går, og den gik rigtig finde. Dog uden den store gnist på trods af, at han er pæn og sød at være sammen med. Der var heller ingen gnist på 1. date, men jeg var villig til at give det en chance mere. Og ville egentlig også have taget en 3. date. Men nu har han skrevet, at han ikke føler sig klar til at indlede noget seriøst og han jo ved, at jeg ikke er interesseret i noget casual. Men at han håber, jeg stadig vil holde kontakten. Og det har jeg det faktisk fint og har også sagt ja til at holde kontakten på venskabelig vis. Synes det er fint, han er så ærlig omkring det og respekterer, hvad jeg har givet udtryk for.
Jeg har stadig min casual flirt, jeg skal se i næste uge. Det er på et helt andet plan, ren seksuel tiltrækning. Men håber snart at måde en mand, der får det til at kilde i maven og ikke kun i underlivet :-D
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. sep 2018, 13:33

Rikke skrev:Jeg er ikke længere single - det er virkelig kompliceret, men jeg er ikke single.
Det er angstprovokerende og grænseoverskridende og jeg prøver at være i det.


:kys: - jeg håber det hele lander stille og roligt, så du KAN være i det...
Og venter tålmodigt og nysgerrigt på nogle detaljer :fløjt: ;)

bare du altid husker at passe på dig!
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 14. sep 2018, 14:03

Har helt glemt hvordan det er at date og blive overøst med søde ord.
Nå men nyder det der er. Ingen anelse om hvad det fører til :)
Senest rettet af Spjaerten 28. sep 2018, 13:12, rettet i alt 1 gang.
11
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 15. sep 2018, 11:26

En veninde fra Uni, som jeg tidligere var rigtig gode venner med, venter sit første barn. Hun er 24. Det er ikke engang fordi jeg har lyst til børn lige nu, det er bare lidt deprimerende, at jeg som 27 årig er SÅ langt væk fra muligheden for at få børn med en mand, hvis nu jeg ville.

Føler mig bare ekstrem single lige nu...
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 15. sep 2018, 12:42

Jeg var på date i går. Det gik rigtig godt og vi vil begge gerne ses igen. Dog bor vi ca. 100 km. fra hinanden og har børn, så det kræver lidt planlægning.

Jeg har først pigerne i morgen formiddag, så resten af dagen skal gå med afslapning og Ally-tid :love: Om lidt går jeg en tur og overvejer at købe bland-selv - og så skal græsset også slås, hvilket jeg hellere må få gjort.
3
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. sep 2018, 15:41

Animi skrev:En veninde fra Uni, som jeg tidligere var rigtig gode venner med, venter sit første barn. Hun er 24. Det er ikke engang fordi jeg har lyst til børn lige nu, det er bare lidt deprimerende, at jeg som 27 årig er SÅ langt væk fra muligheden for at få børn med en mand, hvis nu jeg ville.

Føler mig bare ekstrem single lige nu...

I hear you!

Det er også som om at alle omkring mig får børn eller er gravide. Jeg fylder 25 om præcis fjorten dage og det var den deadline som min læge i første omgang satte for, om han mente jeg skulle have børn. Den skal vi så have op til revision. Det kan jeg godt mærke rammer mig lidt i de her dage, for der er godt nok lang vej pt.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. sep 2018, 15:48

Jeg er generelt fladmast ovenpå de første fjorten dages praktik. Praktikken er vildt spændende, folk er søde og jeg får så meget ros, at jeg næsten bliver flov :blush:
Denne weekend er den sidste uden planer i de næste tre uger, og jeg bruger den på at flade maks ud og lave så lidt som muligt. I går gik jeg i seng 22.15, vågnede tidligt i dag og arbejdede nogle timer med oplægget til min praktikopgave, inden jeg lavede brunch til mig selv. I eftermiddag gik jeg en tur i solen, spiste en is og slappede af i mit eget selskab.

Jeg forestiller mig i morgen kommer til at gå i samme lave tempo, og det er faktisk helt okay :love:
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 15. sep 2018, 16:02

FrøkenM, det lyder også til at være en dejlig weekend :love: NYD den! :kys:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 15. sep 2018, 16:06

Ally skrev:FrøkenM, det lyder også til at være en dejlig weekend :love: NYD den! :kys:

Det gør jeg også :kys:

Kommer du nogensinde forbi Aalborg så skal du altså ikke snyde dig selv for en tur ind til Guf og Kugler eller en daiquri på Salling Rooftop. Oh my god :love:

Jeg kan godt mærke det der med at være hjemmefra mellem 7-16.30 hver dag virkelig er en udfordring ift. mit handicap. Jeg har efterhånden dagligt smerter, så jeg tænker at mine weekender fremad skal være nogenlunde hellige.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Forhold og sex"