Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf bluetof1 » 6. sep 2018, 07:16

Jeg har gået arbejdsløs så længe nu at jeg har givet op.
De sidste par uger har jeg kun søgt rengøringsjob og butik for hvem skulle ansætte mig som jurist.

FML.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Kalimsofie » 6. sep 2018, 12:24

Årh mand, jeg drømte i nat, at Patrick havde lavet om på koderne for smileys herinde, så når jeg ville sende grinesmileys, sendte den hjertesmileys til Gud og hvermand på debatten. Jeg vågnede i totalt paniktilstand :panik:
12
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Wizzze » 6. sep 2018, 12:27

Kalimsofie skrev:Årh mand, jeg drømte i nat, at Patrick havde lavet om på koderne for smileys herinde, så når jeg ville sende grinesmileys, sendte den hjertesmileys til Gud og hvermand på debatten. Jeg vågnede i totalt paniktilstand :panik:


Man ved man har været for meget på debatten, når ....
:-D
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Kalimsofie » 6. sep 2018, 12:31

Wizzze skrev:
Kalimsofie skrev:Årh mand, jeg drømte i nat, at Patrick havde lavet om på koderne for smileys herinde, så når jeg ville sende grinesmileys, sendte den hjertesmileys til Gud og hvermand på debatten. Jeg vågnede i totalt paniktilstand :panik:


Man ved man har været for meget på debatten, når ....
:-D


Alt alt for meget....

:-D :love: :lol: :lun: :dåne:
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf hotlips » 10. sep 2018, 01:09

Jeg har fået lov til at prøve at være telefonsex dame og jeg glæder mig helt vildt til at få lov til at bruge penge jeg selv har tjent for første gang i 13 år.

Hvis ikke det var for min dreng så havde jeg utvivlsomt fortalt det, ihvertfald til de nærmeste men formentlig først og fremmest til min moster der altid har været så bonert på mine vegne, men der er nok alligevel lange udsigter til at jeg ser hende for det er nok for meget at håbe på at jeg helt slipper for hende for fremtiden.

Men skidt nu med det, jeg kan arbejde så meget jeg vil og når jeg vil og jeg kan gøre det selvom jeg er sengeliggende og i perioder hverken kan ligge eller stå i mere end få minutter af gangen.
Jeg har fået lov til at arbejde 4 timer om ugen for kommunen men lønnen er ret fantastisk så jeg håber at jeg kan blive selvforsørgende, men indtil videre vil jeg bare gerne igang, så kan jeg bedre få på plads i mit hoved hvad der er realistisk på sigt.

Jeg er egentlig ret ligeglad med penge men vi er i spændetrøje i en grad så det rent praktisk er begrænsende, og besværligt, for jeg kan ikke betale mig fra noget som helst og hvor mærkeligt det end lyder så vil jeg ikke have min dreng opdager hvordan hans familie er, jeg vil ikke risikere han synes det er sådan man er familie, han skal være bedre end det.

Og det der med at love at bære juletræet ind der bliver til at jeg må blive ude i en halv time fordi jeg bliver dårlig af smerten fra at bære det selv og jeg vil ikke have han ser mig gå og ryste som et espeløv, mit soveværelse der er malet på tre sider og på den sidste har to baner tapet og ikke er skåret af så der hænger noget ned og blafrer, resten af væggen blev vasket og smurt med tapetklister så det har gullige udseende cirkler som efter vask på en nikotinvæg, det var min mor der overtalte mig til mønstret tapet, jeg ville rigtig gerne have det men jeg var skeptisk fordi jeg ikke selv kunne sætte det op.. Hun kom så i halvanden time og hjalp og hun har ikke været her siden, det var i foråret sidste år... Der har været for mange af den slags ting og han er ved at være stor og han er ikke dummere end andre folks børn.

Jeg ved godt mange fra min fars side ville hjælpe hvis de kunne men de er stort set alle sammen for gamle eller for unge og de der har en alder der ikke er helt skidt, de gider ikke.

Men jeg holder fast i at vi skal besøge olderne, og vi ska have kage med så de ikke skal ud og rende, vi skal luge lidt mens vi er der, vi skal bage til hans far når han skal have en med på arbejde, vi skal skal spørge mormor om hun vil med til hvad det nu er selvom hun aflyser for at tage på arbejde eller stikker en plade om at hun har roskildesyge for 12 gang på et år..

Det er hvad det er, men det nytter bare ikke noget, der er for mange ting jeg ikke har viden eller fysik til og jeg bliver nødt til at finde en løsning hvor jeg kan betale mig fra det uden at skulle plages livet af, jeg kan ellers godt selv relativt mange ting og jeg vil have han skal lære det meste, men som det er koster det os 400 kr at få hentet sand eller brædder i et byggemarked og det er mere end jeg får tøj for om året.

Sidste år fik jeg tømt min konto to gange, vi fik en ekstra regning på 12.000 og det er bare væltet ned over os med alt muligt, banken kunne pludselig ikke finde vores.konti,de trak os fra budgetten i 3 måneder i vinter uden at betale regninger og jeg måtte så betale rykkergebyrer, nu har de trukket alle de udgifter vi har haft fra de sidste 3 uger på forbrugs kontoen og da jeg skal gøre indsigelse mod hver eneste post jeg vil have tilbage så kommer det jo til at tage nogle dage, det var så lige fredag eftermiddag jeg opdagede det og da jeg nu har over 3000 i overtræk så måtte jeg have et bevilget overtræk at leve af oveni og jeg gider ikke engang prøve at få dem til at dække udgifterne til det selvom jeg intet ansvar har for at der er minus på kontoen.

Jeg er dræbende træt af at føle mig som kastebold efter andres luner og deres fejl som det er mig der skal betale for og jeg gider ikke mere, det bliver utvivlsomt grænseoverskridende at være telefonsexdame i starten, men ikke mere end jeg nok skal blive vant til det, og uanset hvad er det er bare ærgerligt, jeg synes det er en plage at være på førtidspension, og jeg synes stadig det er flovt at skulle sige til folk,vi skulle nok ud i noget mere eller mindre kriminelt før jeg vil synes noget job er lige så slemt,og der kommer en tid hvor det er blevet hverdag.

Jeg ved ikke helt hvordan og hvor meget, men man kan tjene rigtig pænt og jeg er efterhånden mest træt af at jeg ikke engang kan se på noget jeg gerne vil, og det er helt sikkert noget af det sværeste i det lange løb, at man holder op med at håbe og det er en plage, især når man ellers er født som optimist.

Så jeg er begyndt at skrive lister, en for os hver og en fælles med ting vi ønsker os, og et andet sæt med ting der lige nu virker helt urealistiske så der har jeg skrevet drømmelister på, det er så større ting, som at jeg gerne vil have lavet hans værelse helt om til store drenge værelse, vi vil begge gerne til Island og at jeg gerne vil kunne avle rigtig sjældne planter..og jeg er nødt til at gøre mig umage, for jeg bremser mig selv, og tænker det er spild af tid at se på planter og møbler til børn, men jeg vil jo gerne og jeg synes det er hyggeligt at lave mine lister og sidde og finde gamle nu sjældne sorter eller specielle møbler nogen har betalt en snedker en formue for at lave engang..

Jeg glæder mig til at glæde mig, jeg vil så forskrækkeligt gerne overraske min søde unge med et eller andet vildt, at at hente ham i taxa en fredag og sige vi skal til undersøgelse og så køre til kastrup fordi vi skal til jurassic Coast eller få ordnet hans værelse mens han er hos sin far eller noget.. Og det er jo småpenge for andre mennesker, det vil vel kunne klares for 5000 men det at gå lige ned på stranden og finde fossiler eller tage til Stockholm og se vasa.. Det ville være nogle af de bedste penge jeg har betalt for noget, det ville være helt oppe omkring de 20 kr jeg gav for sprøjter så vi kunne lave han, der er ikke noget der kunne være en pris der stod mål med værdien.
6
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf hotlips » 10. sep 2018, 02:13

Kaffe skrev:Jeg har ofte spekuleret over, hvad man skal skrive i denne tråd. Fordi det er vel meget meget få ting, som ingen andre ved om een. Hvis der er noget. Men tråden er lang. Så jeg kan jo godt se, at der må menes noget andet end overskriften siger. Og indlæggene virker heller ikke til at være ultra-hemmelige. Kan nogen forklare mig det?


Jeg tænker at hemmelighederne er for svære at skrive, og muligvis gemt så langt væk at man slet ikke overvejer at skrive det,sexfantasier eller ting man har gjort galt som man håber ingen nogensinde opdagee måske.

Det er ikke mange perioder i mit liv jeg ikke har haft hemmeligheder i et eller andet omfang, og jeg kan egentlig godt li at det ikke er alt man ved om mig, jeg har en stor trang til at holde ting til de der har grund til at vide det, men til gengæld så er der faktisk ikke noget der ikke er nogen der må vide overhovedet.

Jeg tror jeg betragter det som naturligt at man har ting man ikke vil dele med alverden og jeg tænker nok lidt på det som et kedeligt liv, det har for mig ofte været de mest fantastiske, spændende eller frække ting jeg har holdt for mig selv, de første måneder jeg var gravid, da jeg og min ene ex blev kærester efter at have været dødeligt uvenner, og da havde et rigtig kinky forhold der udadtil lod til at være virkelig meget til den kedelige side..

Nu har jeg selv været så kedelig og uhemmelig som man kan blive i en del år og jeg er glad for at have noget der er mit helt og holdent og som er lidt langt ude.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf kidkomb » 10. sep 2018, 18:03

Jeg synes at Miley Cyrus er super fræk :blush:
(Når hun beholder den der ulækre, lange tunge inde i munden, that is)
Ku' godt :genert:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Neenah » 11. sep 2018, 00:23

Smiling_Goat skrev:Jeg tror, jeg måske har en fetich for ord :blush:

Jeg reagerer mere på ordforråd end på udseende og bliver virkelig tiltrukket af mænd, der bruger "dyre" ord, som jeg ikke hører brugt så tit.. Noget af det mest sexede i verden er selvfølgelig journalister (de arbejder jo med ord!)

Jeg synes selv, det er lidt langt ude :genert:

Som hustru til en journalist kan jeg kun tilslutte mig det her :lol:
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14699

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. sep 2018, 12:20

Jeg har lige fået besked på at mit Enhanced DBS tjek er kommet tilbage uden nogle anmærkninger. Det er jo fedt fordi det betyder at jeg kan starte på mit nye arbejde snart.

Jeg havde bare lidt håbet på at det ville tage de estimerede 4 uger, for så ville der være længere til de finder ud af at jeg er clueless og ikke passer ind. Jeg er skide bange for at være en failure.
0
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Selma156 » 11. sep 2018, 19:44

Jeg har aldrig forstået 'shower thoughts'. Jeg tænker absolut ikke på noget eller bliver inspireret på nogen måde, når jeg går i bad. Måske er det fordi jeg foretrækker korte bade. Men alligevel. Synes det virker som om, at alle andre opfinder den dybe tallerken under bruseren.
3
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41314

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaMariposa » 12. sep 2018, 03:31

Selma156 skrev:Jeg har aldrig forstået 'shower thoughts'. Jeg tænker absolut ikke på noget eller bliver inspireret på nogen måde, når jeg går i bad. Måske er det fordi jeg foretrækker korte bade. Men alligevel. Synes det virker som om, at alle andre opfinder den dybe tallerken under bruseren.


Jeg opfinder ikke noget under bruseren, det kommer bare ikke til mig lige der. Er heller fan af lange bade, vil helst bare have det overstået.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Prosperity74 » 12. sep 2018, 07:46

Jeg føler mig værdiløs :trist:
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fillie » 13. sep 2018, 15:32

Jeg har købt en striktrøje, som jeg så Fie Laursen i og tænkte, jeg bare måtte eje, og det er altså ikke en information, jeg ellers vil buse ud med! :ninja:
19
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Lisva » 14. sep 2018, 09:36

Jeg bruger flere tusind om måneden på tøj til min baby, som hun kan bruge i maks. to måneder. Det er fuldstændig latterligt, men jeg kan ikke lade være. :genert:
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf girl_beat » 14. sep 2018, 11:06

Lisva skrev:Jeg bruger flere tusind om måneden på tøj til min baby, som hun kan bruge i maks. to måneder. Det er fuldstændig latterligt, men jeg kan ikke lade være. :genert:

Det kan vel sælges igen, medmindre du gemmer til næste barn? :-D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Livets forhold"