Vi der venter på storken!

Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 8. aug 2018, 19:01

Jeg kan ikke finde ud af at multi-quote fra mobilen, så jeg prøver at samle i et indlæg:

Jo, hun sagde noget om slimhinden og at den så ud som om menstruationen er på vej. Og så kunne hun se nogle cyster, som jeg har døjet med før.

Jeg bløder stadig ikke, og jeg forstår ikke rigtig hvorfor. Jeg er vildt bange for at have ramt overgangsalderen tidligt, men jeg håber lægen kan berolige mig i morgen.

Jeg har vist fået forklaret min mand, at det altså ikke kan tolkes anderledes end at jeg ikke er gravid. Han skal være væk i weekenden, så jeg har planlagt en gang gin & tonic og cards against humanity med en veninde og hendes kammerat.

Er spændt på hvad lægen siger når hun ringer i morgen. Forhåbentlig kan jeg begynde at se fremad efter det.
2
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 9. aug 2018, 07:11

Yetie skrev:Jeg kan ikke finde ud af at multi-quote fra mobilen, så jeg prøver at samle i et indlæg:

Jo, hun sagde noget om slimhinden og at den så ud som om menstruationen er på vej. Og så kunne hun se nogle cyster, som jeg har døjet med før.

Jeg bløder stadig ikke, og jeg forstår ikke rigtig hvorfor. Jeg er vildt bange for at have ramt overgangsalderen tidligt, men jeg håber lægen kan berolige mig i morgen.

Jeg har vist fået forklaret min mand, at det altså ikke kan tolkes anderledes end at jeg ikke er gravid. Han skal være væk i weekenden, så jeg har planlagt en gang gin & tonic og cards against humanity med en veninde og hendes kammerat.

Er spændt på hvad lægen siger når hun ringer i morgen. Forhåbentlig kan jeg begynde at se fremad efter det.


Jeg håber lægen får givet dig lidt svar....evt sendt dig videre.

Gin&tonic og spil lyder som en god plan :D .
0
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 9. aug 2018, 13:00

Kakro05 skrev:
Yetie skrev:Jeg kan ikke finde ud af at multi-quote fra mobilen, så jeg prøver at samle i et indlæg:

Jo, hun sagde noget om slimhinden og at den så ud som om menstruationen er på vej. Og så kunne hun se nogle cyster, som jeg har døjet med før.

Jeg bløder stadig ikke, og jeg forstår ikke rigtig hvorfor. Jeg er vildt bange for at have ramt overgangsalderen tidligt, men jeg håber lægen kan berolige mig i morgen.

Jeg har vist fået forklaret min mand, at det altså ikke kan tolkes anderledes end at jeg ikke er gravid. Han skal være væk i weekenden, så jeg har planlagt en gang gin & tonic og cards against humanity med en veninde og hendes kammerat.

Er spændt på hvad lægen siger når hun ringer i morgen. Forhåbentlig kan jeg begynde at se fremad efter det.


Jeg håber lægen får givet dig lidt svar....evt sendt dig videre.

Gin&tonic og spil lyder som en god plan :D .


Hun tog mig i hvert fald alvorligt. Jeg har fået en tid på torsdag hvor hun gerne vil tage diverse blodprøver, og så skal vi have en snak om det videre forløb. Hun kunne også godt forstå at jeg havde valgt en privat scanning og var meget interesseret i at høre, hvad der var blevet sagt. Så alt i alt positivt, og jeg har tiltro til at hun hjælper mig videre på en god måde.
4
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 9. aug 2018, 13:09

min krop er seriøst underlig. Jeg har det mega skidt og det bliver værrer for hverdag, kvalme, svimmel, mega ømme bryster og pt en knaldende hovedpine, fordi min elskede kaffe gør mig dårlig. Men jeg er ikke gravid. Min mens burde komme i aften (den er nok forsinket). Altså jeg har normalt lidt kvalme og lidt ømme bryster op til mens, men denne her gang er det ret slemt. Nu må den egentligt godt komme, så jeg kan få det godt igen. Det er fandme røv at have det næsten lige så skidt som når man er gravid, men ikke er det :lol: . Jeg vidste godt man kunne fucke med ens krop når man tror man erg gravid, men jeg vidste ikke man kunne gøre det i sådan en ekstrem grad.

Vi havde snakket om at springe næste cyklus over (i håb om at jeg får job), men vi blev enige om at vi ikke vil vente. Så må jobbet komme eller lade være.
0
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 9. aug 2018, 15:18

Kakro05 skrev:min krop er seriøst underlig. Jeg har det mega skidt og det bliver værrer for hverdag, kvalme, svimmel, mega ømme bryster og pt en knaldende hovedpine, fordi min elskede kaffe gør mig dårlig. Men jeg er ikke gravid. Min mens burde komme i aften (den er nok forsinket). Altså jeg har normalt lidt kvalme og lidt ømme bryster op til mens, men denne her gang er det ret slemt. Nu må den egentligt godt komme, så jeg kan få det godt igen. Det er fandme røv at have det næsten lige så skidt som når man er gravid, men ikke er det :lol: . Jeg vidste godt man kunne fucke med ens krop når man tror man erg gravid, men jeg vidste ikke man kunne gøre det i sådan en ekstrem grad.

Vi havde snakket om at springe næste cyklus over (i håb om at jeg får job), men vi blev enige om at vi ikke vil vente. Så må jobbet komme eller lade være.


I hear you!! :lol: Men jeg tror varmen er med til at gøre det værre. Jeg har stadig kvalme selvom jeg VED at jeg ikke er gravid.

Jeg hepper på hurtig mens til både dig og mig. :pompom:

Kan godt forstå I fokuserer på baby først og job bagefter.
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 12. aug 2018, 09:26

Endelig kom min mens. Så håber jeg på at blive indkaldt til samtale (r) inden for de næste 14 dage, ellers så fortsætter vi altså PB.
0
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 12. aug 2018, 17:01

Kakro05 skrev:Endelig kom min mens. Så håber jeg på at blive indkaldt til samtale (r) inden for de næste 14 dage, ellers så fortsætter vi altså PB.


Kan jeg godt forstå. Men hepper også på en samtale. Husker tydeligt hvor frustrerende der var at gå ledig.

Jeg er på dag 86, stadig uden optræk til noget. Er godt nok spændt på hvad lægen siger på torsdag.
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 12. aug 2018, 17:12

Jeg har ramt ægløsning med seriøse smerter og slim (ægløsningsslim er altså en mærkelig ting!). Jeg bliver helt i tvivl om det er en fejl ikke at prøve denne måned, så jeg overvejer lidt at trække i land og se om det sker... Må hører hvad manden mener.
Men holder vi fast i beslutningen er vi nok temmelig sikre på der ikke er gevinst, det er 8 dage siden vi sidst havde ubeskyttet sex og æl-symptomerne er først startet i dag :)
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 13. aug 2018, 09:43

Yetie skrev:
Kakro05 skrev:Endelig kom min mens. Så håber jeg på at blive indkaldt til samtale (r) inden for de næste 14 dage, ellers så fortsætter vi altså PB.


Kan jeg godt forstå. Men hepper også på en samtale. Husker tydeligt hvor frustrerende der var at gå ledig.

Jeg er på dag 86, stadig uden optræk til noget. Er godt nok spændt på hvad lægen siger på torsdag.


jeg håber på en god update torsdag.

Tak, jeg hader at gå ledig og jeg er så meget i vildrede om vi skal fortsætte pb eller vente, men jeg er også bange for at vi pludselig får svært ved at få nr 2 hvis vi venter. Så jeg tænker vi bare fortsætter (medmindre jeg kommer til samtale eller får job).
0
Sugardisco
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12. aug 2018, 06:48
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Sugardisco » 14. aug 2018, 14:08

Hej med jer :)

Jeg er ny herinde, men gammel på den gamle debat, og jeg har nu to gange benyttet mig at storketråden,mens jeg ventede på vores to skønne børn på henholdsvis 3.5 og 6.5 år.

Vi er nu klar på en efternøler, så i næste uge har jeg bestilt tid hos lægen, så jeg kan få fjernet min hormonspiral.

Og helt utroligt har jeg netop fået mens for første gang i 2.5 år. Så horminspiralen skulle nok ud under alle omstændigheder. Men det er da næsten skæbnen
2
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 16. aug 2018, 18:46

Så har jeg været hos lægen. Har fået taget nogle blodprøver og venter på svar. Lægen ville lige have resultaterne inden hun sender mig videre til en gynækolog, så nu venter jeg igen. Og stadig ikke noget der minder om mens...
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 16. aug 2018, 18:54

Yetie skrev:Så har jeg været hos lægen. Har fået taget nogle blodprøver og venter på svar. Lægen ville lige have resultaterne inden hun sender mig videre til en gynækolog, så nu venter jeg igen. Og stadig ikke noget der minder om mens...


Frustrerende, men i det mindste sker der lidt :kys: .
1
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 16. aug 2018, 19:37

Jeg kan se på sundhed.dk at de første prøver er analyseret, men jeg har svært ved at gennemskue tallene. Lægen sagde at jeg skulle skrive til hende i dag, og så ville hun sende svar i morgen hvis prøverne var klar. Men jeg kan ikke få lov at skrive til hende via selvbetjening. Så nu prøver jeg at ringe derned i morgen. Hun har nemlig fri på mandag-onsdag, så jeg skulle gerne få svar i morgen.
1
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 17. aug 2018, 17:21

Jeg er ikke på vej i overgangsalderen. :banan: Og jeg har fået en henvisning til gynækolog, så det er bare at få en tid bestilt. Alle prøverne så fine ud. Så der er endnu ingen forklaring.
6
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 17. aug 2018, 17:30

Yetie skrev:Jeg er ikke på vej i overgangsalderen. :banan: Og jeg har fået en henvisning til gynækolog, så det er bare at få en tid bestilt. Alle prøverne så fine ud. Så der er endnu ingen forklaring.


Hvor er det godt at høre! Det er selvfølgelig noget lort der ikke er fundet en grund endnu, men nu er en af de ting du frygtede udelukket :) Krydser for du hurtigt kan få tid hos en gynækolog :)
1

Tilbage til "Graviditet"