Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Wizzze » 13. aug 2018, 10:41

2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Studsgaard » 13. aug 2018, 12:37

Forleden fik vi en stor bunke både danske og e-Bay pakker.
Posten fortalte at PostNord har haft en masse til at ligge sommeren over som de så skal dele ud nu.
Syntes godt nok det er ringe. Min mand fik bla en pakke han havde købt via Wish og havde meldt at den aldrig var kommet frem og dermed fået pengene retur for.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Stitch » 13. aug 2018, 12:38

En pakke fra Kina til KBH er kommet frem på 4 arbejdsdage.
En pakke fra Jylland til KBH er endnu ikke kommet frem efter 14 arbejdsdage.


Wtf PostNord. Hvad laver I?
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf LaMariposa » 14. aug 2018, 20:09

Stitch skrev:En pakke fra Kina til KBH er kommet frem på 4 arbejdsdage.
En pakke fra Jylland til KBH er endnu ikke kommet frem efter 14 arbejdsdage.


Wtf PostNord. Hvad laver I?


Hvis du kigger i mine seneste indlæg her i tråden, så kunne man godt fristes til at tro, at de prøver at få pakkerne rundt på så mange distributionscentre som muligt, før den kommer frem. Der er jo en del centre her i Storkøbenhavn og der er formentlig også en del i det jyske. Så kan der vel godt gå 14 dage eller mere med at sende den rundt...
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Daine » 14. aug 2018, 21:17

Indimellem går det hurtigt :D H&M registrerede en pakke i går aftes i appen, jeg tænkte den så kom sidst på ugen, der plejer at gå 2-3 dage efter registreringen. Men den kom sgu i dag! Faktisk så hurtigt, at jeg først her til aften har fået leveringsbekræftelsen på mail ... og tidligere kom der en “Vi har travlt, men vi gør hvad vi kan for at få din pakke sendt hurtigst muligt” ... der havde jeg hentet den på posthuset :lol:
De (altså H&M) har heller ikke trukket pengene endnu.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Stitch » 15. aug 2018, 05:58

LaMariposa skrev:
Stitch skrev:En pakke fra Kina til KBH er kommet frem på 4 arbejdsdage.
En pakke fra Jylland til KBH er endnu ikke kommet frem efter 14 arbejdsdage.


Wtf PostNord. Hvad laver I?


Hvis du kigger i mine seneste indlæg her i tråden, så kunne man godt fristes til at tro, at de prøver at få pakkerne rundt på så mange distributionscentre som muligt, før den kommer frem. Der er jo en del centre her i Storkøbenhavn og der er formentlig også en del i det jyske. Så kan der vel godt gå 14 dage eller mere med at sende den rundt...


Det er SÅ mærkeligt. Gælder det mon om at få pakken til at besøge så mange dis.centre som muligt?

Det er da også mærkeligt at min pakke fra Ebay allerede er kommet frem. Jeg blev helt positivt overrasket.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Hewlett » 15. aug 2018, 07:33

Nå. Så er vi på den igen. Jeg har fået en mail om, at en pakke ligger klar i pakkeboksen. Ingen koder. Nothing. Great.......
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Sof » 17. aug 2018, 09:25

Er der nogen der har prøvet at GLSs tracker siger de har afleveret en pakke, men der er ikke afleveret noget som helst? :gruble:

Mine forældre har været hjemme ved os at tjekke at den ikke er smidt i have eller i postkasse, men ingenting.
0
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf klaus » 17. aug 2018, 09:59

Sof skrev:Er der nogen der har prøvet at GLSs tracker siger de har afleveret en pakke, men der er ikke afleveret noget som helst? :gruble:

Mine forældre har været hjemme ved os at tjekke at den ikke er smidt i have eller i postkasse, men ingenting.


Ja en enkelt gang, gls manden havde scannet den som afleveret og taget den med hjem fra arbejde, hvorefter han afleverede den, han boede på samme vej som mig. :gruble:
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Stitch » 17. aug 2018, 10:19

Har bestilt noget fra Nelly til levering på arbejdet. Postmanden har lige været her med en masse andre pakker til huset. Min pakke står nu til afhentning på et posthus langt pokker i vold.
Fuck jer.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Spjaerten » 17. aug 2018, 12:14

Bestilte noget fra udlandet onsdag aften. Kan hentes i min GLS pakkeshop nu.
Var det med PostNord havde den endnu ikke forladt indleveringsstedet endnu.
0
Tryk på * :slem:
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Jedi » 17. aug 2018, 14:13

Jeg synes, det er topsmart, at man kan hente sine pakker i kiosker osv. Bare ikke når gutten, som står for det, vælger at skride fra butikken og man får beskeden "han er tilbage om en times tid". Jamen, en anden må da kunne finde ud af det system???? Nix bix.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf dgd2007 » 17. aug 2018, 14:16

Guuij, eksisterer Post Danmark endnu? :)
0
klaus
Indlæg: 462
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 380

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf klaus » 17. aug 2018, 15:32

Har fået en mail om at en pakke er klar til afhentning i pakkeboksen inkl pin koder. Ja den pakke hentede jeg i lørdags :stoned:
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26583

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Santa » 21. aug 2018, 16:45

Daine skrev:Indimellem går det hurtigt :D H&M registrerede en pakke i går aftes i appen, jeg tænkte den så kom sidst på ugen, der plejer at gå 2-3 dage efter registreringen. Men den kom sgu i dag! Faktisk så hurtigt, at jeg først her til aften har fået leveringsbekræftelsen på mail ... og tidligere kom der en “Vi har travlt, men vi gør hvad vi kan for at få din pakke sendt hurtigst muligt” ... der havde jeg hentet den på posthuset :lol:
De (altså H&M) har heller ikke trukket pengene endnu.

Jeg købte støvsuger og et par andre ting hos Elgiganten til levering i Brugsen ved mit sommerhus.
Jeg købte det sent søndag aften, og valgte levering på 4-5 hverdage, for jeg kan først hente det i weekenden alligevel.
Men allerede her til formiddag fik jeg en mail om at pakken ligger klar.
Men det er så heller ikke PostNord, men Bring. :gruble:
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Livets forhold"