Min ex kæreste truer mig med at hacke

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 17:24

Jeg håber en el anden der har styr på hacking kan hjælpe mig!

Jeg er lige gået fra min ex og han er begyndt at sende trusler og siger han har "reroutet min Ipconfig" (hvad det end så betyder) og han siger han har en USB stick han bare skal stikke ind i en server så kan han se alt jeg har inkl billeder, sim kort, bærbar, osv

Er det sandt det han siger :(
jeg har mine sociale medier som fx instagram og frygter han kan slette min profil og min Facebook.

Hvordan ved jeg det er sandt eller han bare er sur fordi jeg slog op med ham?
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 17:26

Nu har jeg lige fået en SMS fra ham at han også har adgang til billederne jeg tager på mit kamera?
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Allmost_Famous » 14. aug 2018, 17:27

Hvorfor kontakter du ikke politiet når han truer dig?
3
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 17:28

Det har jeg også men de siger de intet kan gøre når han ikke har gjort mig noget :(
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf hotlips » 14. aug 2018, 17:28

Jeg kan godt se det ikke er så rart men er det en katastrofe af rigtig betydning hvis han gør det?

Han går jo efter en reaktion så det bedste du kan gøre efter min ydmyge mening er at sige nå og så lade ham gøre det uden en eneste gang at kontakte ham for at få ham til at stoppe.

Jeg ved godt det ikke er så fedt men al erfaring viser at det er den hurtigste og nemmeste måde at slippe af med den slags på.
5
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 17:30

hotlips skrev:Jeg kan godt se det ikke er så rart men er det en katastrofe af rigtig betydning hvis han gør det?

Han går jo efter en reaktion så det bedste du kan gøre efter min ydmyge mening er at sige nå og så lade ham gøre det uden en eneste gang at kontakte ham for at få ham til at stoppe.

Jeg ved godt det ikke er så fedt men al erfaring viser at det er den hurtigste og nemmeste måde at slippe af med den slags på.



Han har truet mig i 1 måned nu og han truer kun, han har ikke rigtig gjort det

men jeg bange for han reelt har adgang til min ting og kan finde på at gøre det... ja det er virkelig ubehageligt jeg sover ikke om natten og er død bange han ka finde på at gøre det hvis det er rigtigt det han siger
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sangius » 14. aug 2018, 17:33

Tag screenshots af alt hvad han har skrevet og meld ham. Bloker ham også. Alle vegne. Så du ikke kan modtage smser, opkald, Messenger beskeder eller noget som helst. Det værste du kan gøre er at reagere på ham eller lade dig afpresse.
Har du nogen du kan tage hjem til eller være sammen med? Det er træls at være alene med sådan en idiot der skriver. ♡
5
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf hotlips » 14. aug 2018, 17:35

Sladjah skrev:
hotlips skrev:Jeg kan godt se det ikke er så rart men er det en katastrofe af rigtig betydning hvis han gør det?

Han går jo efter en reaktion så det bedste du kan gøre efter min ydmyge mening er at sige nå og så lade ham gøre det uden en eneste gang at kontakte ham for at få ham til at stoppe.

Jeg ved godt det ikke er så fedt men al erfaring viser at det er den hurtigste og nemmeste måde at slippe af med den slags på.



Han har truet mig i 1 måned nu og han truer kun, han har ikke rigtig gjort det

men jeg bange for han reelt har adgang til min ting og kan finde på at gøre det... ja det er virkelig ubehageligt jeg sover ikke om natten og er død bange han ka finde på at gøre det hvis det er rigtigt det han siger


Men har du noget liggende der vil være rigtig slemt at få ud, som nøgenbilleder eller den slags, for ellers så er der jo grænser for hvor meget skade det reelt kan gøre. Hvor meget kontakt har du haft med ham i den måned, har han kontaktet dig for at true dig eller har du henvendt dig for at bede ham lade være eller hvordan?
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 17:38

Jeg ignorer ham og har blokeret ham på de sociale medier, han har ikke skrevet til mig siden i dag

Sidste gang var for 1 måned siden

Jeg svarer ikke og det gør han ofte stopper med at true

Har også taget screenshots! I tilfældet jeg ska melde ham en dag for at hacke mig

Men nu skriver han at han har adgang til at hacke mig osv.. jeg har en del nøgenbilleder og så en instagram med 6.000 følgere som jeg ikke vil miste!

Jeg er bange for det han skriver er sandt, og vil ønske der var en måde at finde ud af om det er ægte eller falsk det han skriver
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sangius » 14. aug 2018, 17:39

Hvis det er så slemt, så synes jeg du skal fjerne alt du har af billeder og videoer, og så evt deaktivere din facebook profil lidt.

Jeg er sikker på at han bluffer dog. Men hvis du gør dette, kan du være sikker på, at han ikke kan gøre noget, og finde lidt ro?
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 17:41

Sangius skrev:Hvis det er så slemt, så synes jeg du skal fjerne alt du har af billeder og videoer, og så evt deaktivere din facebook profil lidt.

Jeg er sikker på at han bluffer dog. Men hvis du gør dette, kan du være sikker på, at han ikke kan gøre noget, og finde lidt ro?



Åh jeg vil ønske jeg kunne, men jeg lever af de sociale medier bla Facebook og instagram da jeg samarbejder med diverse firmaer, det er en form for hobby så på den måde er jeg bekymret men ja jeg håber han dog bare bluffer, for i al den tid vi var sammen så har jeg aldrig set en usb stik

Jeg har ændret koderne til alt fra mail til instagram og fb

For at være på den sikre side
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sangius » 14. aug 2018, 17:42

Flyt alle nøgenbilleder over på noget andet? :)

Jeg tror han bluffer.

Men hvad vil han have du gør? Truer han bare? For så meld ham med det samme.
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 17:44

Sangius skrev:Flyt alle nøgenbilleder over på noget andet? :)

Jeg tror han bluffer.

Men hvad vil han have du gør? Truer han bare? For så meld ham med det samme.


Okay, jeg håber på han bare bluffer.

Han vil have al de penge han har brugt på mig dvs dates og rejse / selvom vi betalte 50/50
0
Sladjah
Indlæg: 112
Tilmeldt: 28. jan 2018, 13:13
Kort karma: 8
Likede indlæg: 55

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sladjah » 14. aug 2018, 17:46

:whine: jeg forstår virkelig ikke hvordan man kan være så modbydelig og ond, jeg har mangel på søvn og spiser næsten ikke noget hver dag pga jeg bekymrer mig
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Min ex kæreste truer mig med at hacke

Indlægaf Sangius » 14. aug 2018, 17:47

Sladjah skrev:
Sangius skrev:Flyt alle nøgenbilleder over på noget andet? :)

Jeg tror han bluffer.

Men hvad vil han have du gør? Truer han bare? For så meld ham med det samme.


Okay, jeg håber på han bare bluffer.

Han vil have al de penge han har brugt på mig dvs dates og rejse / selvom vi betalte 50/50


Synes du skal melde ham med det samme :) . Det han gør er ulovligt.

Du svarer ham ikke, vel? Øv han lyder som en narrøv ♡
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018

Tilbage til "Livets forhold"