Det gode inde-katte liv

D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Det gode inde-katte liv

Indlægaf D.itsen » 9. aug 2018, 17:40

Jeg glemte vist helt min tråd. Vi tog på ferie og da vi kom hjem havde vi en interesseret køber til huset, det var vedkommende så i flere måneder og så sprang hun fra :evil: :whine:

Men det betyder så at der kommer to skøn-misser i huset i morgen :dåne: Det er jo ikke fordi internaterne vælter i indekatte, i hvert fald ikke herude hvor vi bor, men kæreste var fordi et tidligere på ugen, hvor han faldt pladask for en lille dame, alder ukendt men nok en ungkat. Hun er ret lille i det. Der var så også en anden dame på 2 år, som kunne være et bud, hvis hun kunne sammen med den første. Det har internatet så testet for os, så vi kan hente dem begge i morgen. Det er en anelse spøjst at jeg ikke har mødt dem, inden de flytter ind, men det er bare et logistikpuslespil jeg ikke magter lige nu, at jeg når forbi internatet i deres åbningstid. Men så kan jeg også bebrejde kæresten, når de er nogle møgunger og vælter det hele :D
Det er pludselig gået lidt stærkt, så ikke fået gjort noget i hjemme, så skal på storshopping lige om lidt. Jeg forventer nu også bare at de skal have ro og et rum af gangen de første dage.

Jamen jeg glæder mig så meget til at de to damer flytter ind
3
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Det gode inde-katte liv

Indlægaf Wizzze » 9. aug 2018, 17:53

D.itsen skrev:Jeg glemte vist helt min tråd. Vi tog på ferie og da vi kom hjem havde vi en interesseret køber til huset, det var vedkommende så i flere måneder og så sprang hun fra :evil: :whine:

Men det betyder så at der kommer to skøn-misser i huset i morgen :dåne: Det er jo ikke fordi internaterne vælter i indekatte, i hvert fald ikke herude hvor vi bor, men kæreste var fordi et tidligere på ugen, hvor han faldt pladask for en lille dame, alder ukendt men nok en ungkat. Hun er ret lille i det. Der var så også en anden dame på 2 år, som kunne være et bud, hvis hun kunne sammen med den første. Det har internatet så testet for os, så vi kan hente dem begge i morgen. Det er en anelse spøjst at jeg ikke har mødt dem, inden de flytter ind, men det er bare et logistikpuslespil jeg ikke magter lige nu, at jeg når forbi internatet i deres åbningstid. Men så kan jeg også bebrejde kæresten, når de er nogle møgunger og vælter det hele :D
Det er pludselig gået lidt stærkt, så ikke fået gjort noget i hjemme, så skal på storshopping lige om lidt. Jeg forventer nu også bare at de skal have ro og et rum af gangen de første dage.

Jamen jeg glæder mig så meget til at de to damer flytter ind


Tillykke! Du er med på at debatten forventer billeder galore, ´ikk :-D
0
Do as I say! :whip:
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Det gode inde-katte liv

Indlægaf D.itsen » 9. aug 2018, 18:01

Wizzze skrev:
D.itsen skrev:Jeg glemte vist helt min tråd. Vi tog på ferie og da vi kom hjem havde vi en interesseret køber til huset, det var vedkommende så i flere måneder og så sprang hun fra :evil: :whine:

Men det betyder så at der kommer to skøn-misser i huset i morgen :dåne: Det er jo ikke fordi internaterne vælter i indekatte, i hvert fald ikke herude hvor vi bor, men kæreste var fordi et tidligere på ugen, hvor han faldt pladask for en lille dame, alder ukendt men nok en ungkat. Hun er ret lille i det. Der var så også en anden dame på 2 år, som kunne være et bud, hvis hun kunne sammen med den første. Det har internatet så testet for os, så vi kan hente dem begge i morgen. Det er en anelse spøjst at jeg ikke har mødt dem, inden de flytter ind, men det er bare et logistikpuslespil jeg ikke magter lige nu, at jeg når forbi internatet i deres åbningstid. Men så kan jeg også bebrejde kæresten, når de er nogle møgunger og vælter det hele :D
Det er pludselig gået lidt stærkt, så ikke fået gjort noget i hjemme, så skal på storshopping lige om lidt. Jeg forventer nu også bare at de skal have ro og et rum af gangen de første dage.

Jamen jeg glæder mig så meget til at de to damer flytter ind


Tillykke! Du er med på at debatten forventer billeder galore, ´ikk :-D

Mine kollegaer er allerede trætte af mig, og det var i går kæresten så misserne og i dag vi fik go til at få dem. Så jeg er nødt til at spamme debatten, hvis mine kollegaer ikke skal få et flip på mig :genert:
2
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Det gode inde-katte liv

Indlægaf Pandesteg » 9. aug 2018, 19:00

Ih hvor spændende! Tillykke!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Det gode inde-katte liv

Indlægaf D.itsen » 11. aug 2018, 07:01

rps20180811_090000_882.jpg

rps20180811_085904_557.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Det gode inde-katte liv

Indlægaf D.itsen » 11. aug 2018, 07:05

Se dem lige :love2:
Jeg havde ikke regnet med at se dem, de første par dage, men de har begge to allerede ligget på os :dåne:
Den store var noget skræmt da hun ankom, men efter en lur tøede hun noget om. Og den lille er bare over det hele.
De spiser, har været på kassen, underholdt mens jeg var i køkkenet og puttet på sofaen. Det var egentligt ikke meningen de skulle ud i hele huset så hurtigt, men det er helt sikkert det rigtige valg, de har indtaget det hele
7
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Det gode inde-katte liv

Indlægaf Pandesteg » 11. aug 2018, 07:24

Awww så søde! Og dejligt de er faldet til så hurtigt!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Det gode inde-katte liv

Indlægaf McFurPants » 11. aug 2018, 11:23

D.itsen skrev:
rps20180811_090000_882.jpg

rps20180811_085904_557.jpg


Hvor er de dejlige :love2: Hvad hedder de?

De er jo bare fantastiske til det der med nyt foraltidhjem, lyder det til :)
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det gode inde-katte liv

Indlægaf Fru Sunshine » 12. aug 2018, 14:42

:dåne:

Skønne missedamer :lun:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Det gode inde-katte liv

Indlægaf D.itsen » 13. aug 2018, 16:48

Jeg skal faktisk ud og løbe
rps20180813_183823_922.jpg

Det er Prinsesse Leia "Lexi" Organa, der sover på mig, og hende med det røde er Rey "Anja". Og ja, vi er nørder, og da kattene er noget tvivlsomme over for vores robotstøvsuger, overvejer vi at omdøbe den til Darth Vader :danse:
Jeg er seriøst totalt forelsket i dem allerede. Det er helt fjollet. Jeg er heller ikke sikker på man kan kalde min hjemmearbejdesdag for produktiv i dag :blush2:
Har I nogle gode links til gør det selv ting, specielt til spiseaktivering? De får mad i en skotøjsæske fyldt med paprør, den fangede de hurtigt og det kræver da lidt arbejde for dem
Og mens jeg skrev indlægget hoppede Leia af mig og Rey lagt sig op af mig. Det hjælper ikke :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:

Tilbage til "Kæledyr"