Vi der venter på storken!

undercover_mommy
Indlæg: 41
Tilmeldt: 13. nov 2017, 11:47
Kort karma: 8
Likede indlæg: 37

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf undercover_mommy » 4. aug 2018, 18:30

Jeg testede igen i dag og havde håbet på en noget finere test på morgenurin. Men den er stadig meget utydelig :gruble: Ifølge min app er jeg 3+5 I dag og da jeg var gravid med min søn var den lidt tydeligere 3+5. Men det kan jo også være en bio jeg har fanget. Jeg afventer og tester igen i morgen tidlig :)
0
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 4. aug 2018, 20:17

undercover_mommy skrev:Jeg testede igen i dag og havde håbet på en noget finere test på morgenurin. Men den er stadig meget utydelig :gruble: Ifølge min app er jeg 3+5 I dag og da jeg var gravid med min søn var den lidt tydeligere 3+5. Men det kan jo også være en bio jeg har fanget. Jeg afventer og tester igen i morgen tidlig :)


I det mindste er den stadig positiv, og at den er utydelig er jo ikke så underligt når du kun er 3+5. Og at det var anderledes sidste gang behøver ikke at betyde noget. :kys: Håber på en mere tydelig test i morgen.
1
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 4. aug 2018, 21:04

undercover_mommy skrev:Jeg testede igen i dag og havde håbet på en noget finere test på morgenurin. Men den er stadig meget utydelig :gruble: Ifølge min app er jeg 3+5 I dag og da jeg var gravid med min søn var den lidt tydeligere 3+5. Men det kan jo også være en bio jeg har fanget. Jeg afventer og tester igen i morgen tidlig :)


Man kan jo ikke sammenligne to graviditeter, og så tidligt tæller hver dag jo, så tager appen fejl kan det jo godt betyde meget for testens tydelighed, altså du har været gravid under 2 uger, så hvis det f.eks. bare er et halvt døgn forkert er det jo en procentvis stor forskel. Jeg tror den er meget finere om et par dage :)

Den graviditet jeg endte med at miste var testen tydeligere end den som gik godt, så jeg har lovet mig selv ikke at tolke alt for meget på test :)
1
undercover_mommy
Indlæg: 41
Tilmeldt: 13. nov 2017, 11:47
Kort karma: 8
Likede indlæg: 37

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf undercover_mommy » 5. aug 2018, 06:28

I har helt ret :)

Jeg testede igen i dag og den er tydeligere i dag. Så jeg tror jeg vil videre til en terminstråd og så håber jeg at I andre herinde også meget snart står med 2 streger :love:
8
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 5. aug 2018, 20:36

Vi har valgt ikke at prøve i den her måned, altså bare som i at vi undgår sex omrking ægløsning, men vi bruger ikke beskyttelse da vi jo gerne vil have et barn, så bliver jeg gravid er vi jo også glade for det, men kan mærke at det gik mig meget på at skulle starte med så lille et barn. Så det skal lige passe at det så er den her måned jeg bliver gravid :lol:
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 6. aug 2018, 11:07

godtnavn skrev:Men kakro er du ikke så kort at testen ville være negativ om du var gravid eller ej? Men håber du får en god fest!

Og undercover, hvor er det fedt :banan:


Jo, men jeg testede igen i morges, hvor jeg burde være 3+5 og den er stadig negativ, så jeg tror ikke der er bid, selvom min krop ter sig. Vi har heller ikke knaldet ret meget omkring ægløsning, så det er nok mest sandsynligt at jeg ikke er gravid. Nu er der ihvertfald bestilt nye teste og så må vi se om jeg skal teste igen i weekenden eller om mens kommer automatisk.
Det var faktisk ikke en ret god fest. Alle var sådan ca gravide og jeg ville have haft termin nu her (hvis vi ikke havde mistet). Det gjorde mig ret ked af det. Selvom jeg jo ikke bliver hverken mere eller mindre gravid af at andre er gravide. Jeg tror bare tanken om at vi skulle have haft en baby nu her og frygten for at der sker igen kom op til overfladen.

Tillykke underover :banan: :banan:
1
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 6. aug 2018, 11:10

Kakro05 skrev:
godtnavn skrev:Men kakro er du ikke så kort at testen ville være negativ om du var gravid eller ej? Men håber du får en god fest!

Og undercover, hvor er det fedt :banan:


Jo, men jeg testede igen i morges, hvor jeg burde være 3+5 og den er stadig negativ, så jeg tror ikke der er bid, selvom min krop ter sig. Vi har heller ikke knaldet ret meget omkring ægløsning, så det er nok mest sandsynligt at jeg ikke er gravid. Nu er der ihvertfald bestilt nye teste og så må vi se om jeg skal teste igen i weekenden eller om mens kommer automatisk.
Det var faktisk ikke en ret god fest. Alle var sådan ca gravide og jeg ville have haft termin nu her (hvis vi ikke havde mistet). Det gjorde mig ret ked af det. Selvom jeg jo ikke bliver hverken mere eller mindre gravid af at andre er gravide. Jeg tror bare tanken om at vi skulle have haft en baby nu her og frygten for at der sker igen kom op til overfladen.

Tillykke underover :banan: :banan:


Det forstår jeg godt, sådan havde jeg det også selv da vi havde mistet. Men efterfølgende var jeg ret glad for at vores datter ikke er kommet i stedet for det andet barn, i og med at jeg kunne have fået begge børnene da jeg først blev gravid efter jeg skulle have født. Jeg ved ike om det giver mening men det gav mening for mig og gav mig på en måde ro, ved ikke om det lyder skørt?
Den her gang håber jeg det lykkeds i første forsøg, og rigtig gerne om 1½ måned :lol:
1
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 6. aug 2018, 11:19

godtnavn skrev:
Kakro05 skrev:
godtnavn skrev:Men kakro er du ikke så kort at testen ville være negativ om du var gravid eller ej? Men håber du får en god fest!

Og undercover, hvor er det fedt :banan:


Jo, men jeg testede igen i morges, hvor jeg burde være 3+5 og den er stadig negativ, så jeg tror ikke der er bid, selvom min krop ter sig. Vi har heller ikke knaldet ret meget omkring ægløsning, så det er nok mest sandsynligt at jeg ikke er gravid. Nu er der ihvertfald bestilt nye teste og så må vi se om jeg skal teste igen i weekenden eller om mens kommer automatisk.
Det var faktisk ikke en ret god fest. Alle var sådan ca gravide og jeg ville have haft termin nu her (hvis vi ikke havde mistet). Det gjorde mig ret ked af det. Selvom jeg jo ikke bliver hverken mere eller mindre gravid af at andre er gravide. Jeg tror bare tanken om at vi skulle have haft en baby nu her og frygten for at der sker igen kom op til overfladen.

Tillykke underover :banan: :banan:


Det forstår jeg godt, sådan havde jeg det også selv da vi havde mistet. Men efterfølgende var jeg ret glad for at vores datter ikke er kommet i stedet for det andet barn, i og med at jeg kunne have fået begge børnene da jeg først blev gravid efter jeg skulle have født. Jeg ved ike om det giver mening men det gav mening for mig og gav mig på en måde ro, ved ikke om det lyder skørt?
Den her gang håber jeg det lykkeds i første forsøg, og rigtig gerne om 1½ måned :lol:


Jeg tror egentligt det mest er pga datoen. Jeg tænker at når vi kommer lidt væk fra terminsdatoen, så bliver det bedre igen og jeg er sikker på at når jeg bliver gravid (og er sikkert ovre NF og måske også MD), så er jeg helt ovre det. Det var jo meget tidligt (omkring uge 9), så jeg var ikke nået så langt i processen med at knytte mig. Jeg krydser fingre for at du bliver gravid meget snart.
0
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lumin » 6. aug 2018, 19:40

Jeg har lige testet 3+4 og der er sku to streger! Det var vores første insemination. Så hopper ud af gruppen og håber det går som det skal. Krydser fingre for jer alle!
18
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 7. aug 2018, 08:34

godtnavn skrev:Vi har valgt ikke at prøve i den her måned, altså bare som i at vi undgår sex omrking ægløsning, men vi bruger ikke beskyttelse da vi jo gerne vil have et barn, så bliver jeg gravid er vi jo også glade for det, men kan mærke at det gik mig meget på at skulle starte med så lille et barn. Så det skal lige passe at det så er den her måned jeg bliver gravid :lol:


Ja det skal sgu nok passe. :lol: Kendte én, der meget gerne ville være fri for at have et decemberbarn, så de blev enige om at passe på i den måned (som jer), men hun endte med at blive gravid alligevel og få termin 25. december. :deer:

Håber det bliver lige som du ønsker det.
2
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 7. aug 2018, 13:09

Jeg har været til scanning. Der var ikke noget at se. Så nu har jeg skrevet til min egen læge og bedt om at komme i udredning for ufrivillig barnløshed. Er på cd 81 og bløder stadig ikke. :trist:
0
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Yetie » 7. aug 2018, 14:18

Zinde skrev:
Yetie skrev:Jeg har været til scanning. Der var ikke noget at se. Så nu har jeg skrevet til min egen læge og bedt om at komme i udredning for ufrivillig barnløshed. Er på cd 81 og bløder stadig ikke. :trist:

Åh, det er jeg ked af at læse. Kram til dig!


Tak. Min læge er heldigvis tilbage fra ferien, og hun har allerede svaret at hun ringer på torsdag, så vi kan tage en snak om hvad der skal ske nu.

Min mand virker ret fattet og rolig, men mener at jordemoderen ikke afviste noget helt. Det er jeg uenig i. Hun sagde at hun burde kunne se noget nu, og det tolker min mand som at der stadig er en chance, mens jeg hører hende sige, at når hun ikke kan se noget nu, så er der fordi jeg helt sikkert ikke er gravid. Han synes jeg stadig skal holde mig fra alkohol for en sikkerheds skyld, fordi jeg sagde at hvis man skulle se det fra den lyse side, så kan jeg da drikke mig vissen til 90'er-festen i næste uge.
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 7. aug 2018, 23:42

Yetie skrev:
godtnavn skrev:Vi har valgt ikke at prøve i den her måned, altså bare som i at vi undgår sex omrking ægløsning, men vi bruger ikke beskyttelse da vi jo gerne vil have et barn, så bliver jeg gravid er vi jo også glade for det, men kan mærke at det gik mig meget på at skulle starte med så lille et barn. Så det skal lige passe at det så er den her måned jeg bliver gravid :lol:


Ja det skal sgu nok passe. :lol: Kendte én, der meget gerne ville være fri for at have et decemberbarn, så de blev enige om at passe på i den måned (som jer), men hun endte med at blive gravid alligevel og få termin 25. december. :deer:

Håber det bliver lige som du ønsker det.


Ja det kunne lige passe, vi ville jo ikke være kede af det skete, så havde vi beskyttet os rigtigt, nu springer vi bare sex over omkring ægløsning, så vi er lidt sker det så sker det, men optimalt så venter det lige til vi er forbi maj. Ligeledes vil jeg helst undgå december men igen er det grundet semester og dermed lang barsel før fødsel og for kort efter.
1
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 7. aug 2018, 23:46

Yetie skrev:
Zinde skrev:
Yetie skrev:Jeg har været til scanning. Der var ikke noget at se. Så nu har jeg skrevet til min egen læge og bedt om at komme i udredning for ufrivillig barnløshed. Er på cd 81 og bløder stadig ikke. :trist:

Åh, det er jeg ked af at læse. Kram til dig!


Tak. Min læge er heldigvis tilbage fra ferien, og hun har allerede svaret at hun ringer på torsdag, så vi kan tage en snak om hvad der skal ske nu.

Min mand virker ret fattet og rolig, men mener at jordemoderen ikke afviste noget helt. Det er jeg uenig i. Hun sagde at hun burde kunne se noget nu, og det tolker min mand som at der stadig er en chance, mens jeg hører hende sige, at når hun ikke kan se noget nu, så er der fordi jeg helt sikkert ikke er gravid. Han synes jeg stadig skal holde mig fra alkohol for en sikkerheds skyld, fordi jeg sagde at hvis man skulle se det fra den lyse side, så kan jeg da drikke mig vissen til 90'er-festen i næste uge.


Men 81 dage er jo langt henne, det er jo cirka det man normalt ville være til nakkefoldsskanning, og det er altså 5-6 cm baby der ligger og spræller med arme og ben, det er altså ikke noget man lige overser. Jeg synes du skal drikke alle de øl du lyster til festen i næste uge :)

Er dog ked af at der ikke var noget :( Håber lægen hurtigt finder ud af hvad der er galt så I kan komme videre. Måske har dit håb holdt din mens tilbage? Krydser for den kommer nu hvor du er helt afklaret, for om ikke andet er det bedre at kunne forsøge igen end det her limbo hvor der intet sker.
5
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Kakro05 » 8. aug 2018, 10:44

Yetie skrev:Jeg har været til scanning. Der var ikke noget at se. Så nu har jeg skrevet til min egen læge og bedt om at komme i udredning for ufrivillig barnløshed. Er på cd 81 og bløder stadig ikke. :trist:

Kram, æv hvor er det hårdt og træls at din krop ikke kan finde ud af det.

jeg tester i weekenden (forventet mens er torsdag/fredag, men min cyklus er ikke 100% stabil) og er den negativ der, så må jeg nok indse at det er varmen der gør jeg har det skidt (blandet med lidt ønske tænkning) og så er vi blevet enige om at vente til september med at prøve igen, for at se om jeg ikke kommer til samtale i august. Det kunne jo være skønt, hvis jeg kom i arbejde, så jeg kan nyde min barsel, men på den anden side har jeg bare slet ikke lyst til at vente.
1

Tilbage til "Graviditet"