Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 13. jul 2018, 21:39

Krølle skrev:
Miss_no_More skrev:
Annione skrev:
Krølle skrev:^

Men hvis han gør det, er det sp ikke en fin øvelse i at sige thanks but no thanks?

Jeg ringer uanset hvad, jeg tænker bare at det uanset historien vil være ret gennemskueligt, hvis du skrider efter venindeopkald. Så er det måske nemmere bare at sige ligeud, at man har fået kolde fødder (den pænere udgave end fx “jeg spottede dit klamme sengetøj”)


Jo. Jeg ved det jo godt! Ihhhh. Svært.


Det er så spændende. Måske har jeg misset det, men hvor har du fundet ham henne? Og er det første sexdate efter forholdet? Det behøver du selvfølgelig ikke svare på, er bare nysgerrig fordi jeg jo selv står i en uvant situation og er spændt (og "spændt" :wacko: ) på alt det nye.

Jeg skal ikke noget endnu, så længe vi bor sammen. Men når jeg får mit eget, tænker jeg ikke, der behøver gå lang tid, før jeg kaster mig ud i det. Orker bare nærmest ikke Tinder, har planer om at forsøge mig med byen i stedet :gruble:


Jeg skulle heller ikke noget. Det gik så lidt fløjten her de sidste par uger, men jeg bakker fortsat op om ideen - det KAN være noget rod ellers, og det er bare nemmere, hvis man ikke fortsat bor med sin eks.

Det har ikke givet anledning til problemer her, men jeg har også sørget for at lægge aftaler (med undtagelse af spontan Jyllandstur) i dagstimerne eller på tidspunkter, hvor det ikke vakte opsigt, at jeg var væk.

Det bliver dog rart ikke at skulle indtænke det + at hverken date eller eks skal forholde sig mentalt til den anden. De har begge været ubercool omkring det, men jeg er ikke blind for, at det må være en sær konstellation.


Det er da også vildt fedt, at det kan lade sig gøre for jer, der er vi bare ikke helt endnu. Eller min eks er ikke. Selvom han siger, han heller ikke føler noget for mig mere, tror jeg, han alligevel har et lille håb om genforening :gruble:

Og når jeg ikke vil prøve Tinder men opstøve dem i byen, er det svært at skjule i en så lille by som Aalborg :lol2: Det ville hurtig rygtes, og så meget respekt har jeg alligevel for eksen, at det ikke skal være, mens vi stadig bor sammen.

Men hey, i morgen skal jeg til Løkken Koncert og der må gerne flirtes :banan2: (har vi fået en ny banan?)
3
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Singletråden

Indlægaf Mangoness » 13. jul 2018, 21:53

Miss_no_More skrev:
Men hey, i morgen skal jeg til Løkken Koncert og der må gerne flirtes :banan2: (har vi fået en ny banan?)


Ja, vi har fået en ny banan :slem: :lol:
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 14. jul 2018, 10:42

Jeg havde en skide god spontan dag med min flirt i går, som nok var god nok til jeg godt kan tilgive at han glemte mig i onsdags. Især efter jeg fik forklaringen på hvorfor han glemte det, og en kæmpe undskyldning uden jeg selv bragte noget på banen.

Vi mødtes om eftermiddagen og gik en lang tur, ud mod mit nabolag hvor vi fandt et værthus med borde udendørs, hvor vi bare sad og sludrede om gamle dage og gode minder over nogle øl. Derefter tog vi forbi Rema og købte nogle øl med op i min lejlighed hvor vi sad og snakkede videre om alt muligt. Indtil vi lagde os ind i sengen og stenede Netflix og knaldede. Og sov.
Det var helt vildt hyggeligt.
1
...
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 15. jul 2018, 18:42

Pigerne og jeg har været på tur til Vendsyssel i dag. Frederikshavn, Skagen og Tversted :love: Jeg lavede to FB-opslag i løbet af dagen, og Sød Mand likede begge, hvilket gjorde (og stadig gør) mig glad :genert:
11
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 15. jul 2018, 21:04

Smiling_Goat skrev:Jeg er faldet i snak med én på Tinder, der virker til at have min form for humor

Der er håb :banan:

Til gengæld skal jeg have fundet ud af, hvordan jeg "kommer af med" en tysker. Hvordan siger man "jeg synes vores samtale er kedelig" på en pæn måde? :genert:

Jeg tror, vi har for forskellige interesser?
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. jul 2018, 21:08

I morgen får jeg nøgler! :pompom:

...og allersødeste Annione har dæleme taget et par fridage for at hjælpe mig :love:

Det bliver så fint, og på lørdag er der bobler på altanen!
Senest rettet af Krølle 15. jul 2018, 21:20, rettet i alt 1 gang.
15
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. jul 2018, 21:12

Jeg er seriøst helt tosset glad i låget over det. Tror for øvrigt jeg får leveret en ting til væggen fra cute dude og evt har længere aftale senere på ugen. Ikke dårlige udsigter for ugens kvalitet :-D
5
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 15. jul 2018, 21:33

Krølle skrev:Jeg er seriøst helt tosset glad i låget over det. Tror for øvrigt jeg får leveret en ting til væggen fra cute dude og evt har længere aftale senere på ugen. Ikke dårlige udsigter for ugens kvalitet :-D


Jeg skal nok skride, hvis I lige har brug for nogle minutter :-D

Og ellers er jeg træt af mænd pt. Må fremover holde mig til knaldedates. Så ved man da, hvad man skal forholde sig til.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. jul 2018, 22:31

Annione skrev:
Krølle skrev:Jeg er seriøst helt tosset glad i låget over det. Tror for øvrigt jeg får leveret en ting til væggen fra cute dude og evt har længere aftale senere på ugen. Ikke dårlige udsigter for ugens kvalitet :-D


Jeg skal nok skride, hvis I lige har brug for nogle minutter :-D

Og ellers er jeg træt af mænd pt. Må fremover holde mig til knaldedates. Så ved man da, hvad man skal forholde sig til.


:slem:

En kaffe kan vel godt tage en halv time :-D
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Singletråden

Indlægaf Annione » 15. jul 2018, 22:48

Krølle skrev:
Annione skrev:
Jeg skal nok skride, hvis I lige har brug for nogle minutter :-D

Og ellers er jeg træt af mænd pt. Må fremover holde mig til knaldedates. Så ved man da, hvad man skal forholde sig til.


:slem:

En kaffe kan vel godt tage en halv time :-D


Klart. Jeg sipper langsomt!
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 16. jul 2018, 13:36

Ladies in crime - med Føtexvogn på Værnedamsvej :-D :love:

...og Anni der arbejder + mine fødder og bobler. Jeg laver dog også noget fra tid til anden :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 17. jul 2018, 09:21

Fælles interesser, eller modsætninger. Hvad er bedst?

Jeg har altid været en aktiv type med cykling og løb. Op gennem 20'erne var det cykling der fyldte mest. Da jeg var i 30'erne gik det lidt i stå, og var ikke så fast, da andre ting fyldte i mit liv som husrenovering osv.
Men nu her i 40'erne er jeg kommet i gang igen, og specielt med løb er jeg gået hen og blevet noget løbegal, og har fået en masse nye løbevenner i 3 forskellige løbeklubber.

Der er en del af mine nye løbevenner her som er par hvor begge løber. Dog sjældent på samme niveau, hvor jeg kun kender 3 par som feks kan løbe en halvmaraton sammen. Men der er som sagt en del af de her løbepar, som også tager deres MTB og cykler en 10-20 km en hverdags aften hen til en restaurant eller for få en is og tilbage igen. :lun:
Ja og hvis de ikke er på samme niveau med løb, så tager partneren trods alt med til feks et maraton løb for at supportere deres bedre halvdel og de andre fra klubben osv.

Jeg er helt ærligt misunderlig, og drømmer også om den type forhold, hvor man kan tage ud sammen og løbe, cykle, vandre ture, måske tage på shelterture osv.
Men er det et rimeligt krav at have til en potentiel kæreste? For har svært ved at finde en som lever op til det. Der er nemlig ikke ret mangler singler i mine løbeklubber, og dem der trods alt er, de er noget ældre end mig, og vil nu helst have en lidt yngre model. :genert:
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 17. jul 2018, 09:59

Jeg har brug for fælles interesser. Det behøver ikke være ALT ( :shock: ), men der skal være overlap. Det er verdensklasse at have noget, begge er passionerede omkring. Ellers er min erfaring, at man går død i "kun" at dele hamsterhjul.
7
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Singletråden

Indlægaf Artem » 17. jul 2018, 10:10

Krølle skrev:Jeg har brug for fælles interesser. Det behøver ikke være ALT ( :shock: ), men der skal være overlap. Det er verdensklasse at have noget, begge er passionerede omkring. Ellers er min erfaring, at man går død i "kun" at dele hamsterhjul.

Nej det skal naturligvis ikke være alt, er jo ikke en kopi af mig selv jeg ønsker, og ser det også kun som en fordel at vi ikke arbejder med det samme.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 17. jul 2018, 10:13

Artem skrev:Fælles interesser, eller modsætninger. Hvad er bedst?

Jeg har altid været en aktiv type med cykling og løb. Op gennem 20'erne var det cykling der fyldte mest. Da jeg var i 30'erne gik det lidt i stå, og var ikke så fast, da andre ting fyldte i mit liv som husrenovering osv.
Men nu her i 40'erne er jeg kommet i gang igen, og specielt med løb er jeg gået hen og blevet noget løbegal, og har fået en masse nye løbevenner i 3 forskellige løbeklubber.

Der er en del af mine nye løbevenner her som er par hvor begge løber. Dog sjældent på samme niveau, hvor jeg kun kender 3 par som feks kan løbe en halvmaraton sammen. Men der er som sagt en del af de her løbepar, som også tager deres MTB og cykler en 10-20 km en hverdags aften hen til en restaurant eller for få en is og tilbage igen. :lun:
Ja og hvis de ikke er på samme niveau med løb, så tager partneren trods alt med til feks et maraton løb for at supportere deres bedre halvdel og de andre fra klubben osv.

Jeg er helt ærligt misunderlig, og drømmer også om den type forhold, hvor man kan tage ud sammen og løbe, cykle, vandre ture, måske tage på shelterture osv.
Men er det et rimeligt krav at have til en potentiel kæreste? For har svært ved at finde en som lever op til det. Der er nemlig ikke ret mangler singler i mine løbeklubber, og dem der trods alt er, de er noget ældre end mig, og vil nu helst have en lidt yngre model. :genert:


Vi vandrer sammen. Roer kajak sammen. Cykler sammen. Og løber også af og til en tur sammen.

Jeg ville kede mig til døde med et forhold, hvor man kun stenede TV sammen.
4

Tilbage til "Forhold og sex"