Bedste sted til voksbehandling/sugaring på Sjælland

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Utilregnelig
Indlæg: 201
Tilmeldt: 12. aug 2015, 01:20
Kort karma: 64
Likede indlæg: 420

Bedste sted til voksbehandling/sugaring på Sjælland

Indlægaf Utilregnelig » 2. jul 2018, 19:57

Hej dullecentral,

Jeg er efterhånden siiindssygt træt af at barbere ben (og får samtidig rigtig mange røde knopper af det - øv!), så jeg tænkte, at jeg for første gang vil give voksbehandling/sugaring et forsøg. Jeg er dog fuldkommen novice på området, så jeg kunne godt bruge nogle anbefalinger til, hvor man skal tage hen. Hvilke steder foretrækker I?
Prisen er ikke så vigtig - det vigtigste er, at det er et sted, hvor man føler sig tryg og kan få dulmet sine blufærdighedsnerver lidt :)
0
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Bedste sted til voksbehandling/sugaring på Sjælland

Indlægaf Lys » 2. jul 2018, 19:58

Beauty Avenue på Frederiksberg.
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Bedste sted til voksbehandling/sugaring på Sjælland

Indlægaf Pandesteg » 2. jul 2018, 21:09

Jeg har tidligere gået hos Beauty Avenue, men synes kvaliteten svinger meget hos deres behandlere, men der er et par stykker som er super. Lucia bl.a. Nu er jeg flyttet til Ringsted og går hos Birgitte ved Ringsted Skønhedsklinik og hun er den bedste jeg nogensinde har prøvet, uden sammenligning!!
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Bedste sted til voksbehandling/sugaring på Sjælland

Indlægaf Lys » 2. jul 2018, 21:15

Pandesteg skrev:Jeg har tidligere gået hos Beauty Avenue, men synes kvaliteten svinger meget hos deres behandlere, men der er et par stykker som er super. Lucia bl.a. Nu er jeg flyttet til Ringsted og går hos Birgitte ved Ringsted Skønhedsklinik og hun er den bedste jeg nogensinde har prøvet, uden sammenligning!!


Enig, men man kan jo booke hos dem, man synes bedst om.
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Bedste sted til voksbehandling/sugaring på Sjælland

Indlægaf HappyHippo » 2. jul 2018, 21:26

Wax clinique på vesterbrogade
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Bedste sted til voksbehandling/sugaring på Sjælland

Indlægaf Pandesteg » 3. jul 2018, 05:53

Lys skrev:
Pandesteg skrev:Jeg har tidligere gået hos Beauty Avenue, men synes kvaliteten svinger meget hos deres behandlere, men der er et par stykker som er super. Lucia bl.a. Nu er jeg flyttet til Ringsted og går hos Birgitte ved Ringsted Skønhedsklinik og hun er den bedste jeg nogensinde har prøvet, uden sammenligning!!


Enig, men man kan jo booke hos dem, man synes bedst om.


Ja nemlig, men hvis man anbefaler dem til andre kan man jo lige så godt smide nogle af de gode navne med i puljen :)
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Bedste sted til voksbehandling/sugaring på Sjælland

Indlægaf Lys » 3. jul 2018, 09:34

Pandesteg skrev:
Lys skrev:
Pandesteg skrev:Jeg har tidligere gået hos Beauty Avenue, men synes kvaliteten svinger meget hos deres behandlere, men der er et par stykker som er super. Lucia bl.a. Nu er jeg flyttet til Ringsted og går hos Birgitte ved Ringsted Skønhedsklinik og hun er den bedste jeg nogensinde har prøvet, uden sammenligning!!


Enig, men man kan jo booke hos dem, man synes bedst om.


Ja nemlig, men hvis man anbefaler dem til andre kan man jo lige så godt smide nogle af de gode navne med i puljen :)



Det er rigtigt, jeg er bare virkelig dårlig til at huske hvad de hedder og tager ofte chancen og vælger tidspunkter, der passer mig. Men Lina er super sød og Sofia, som jeg senest har været hos, var meget effektiv. Nathalie er jeg vist ikke så begejstret for.
0
Brugeravatar
Utilregnelig
Indlæg: 201
Tilmeldt: 12. aug 2015, 01:20
Kort karma: 64
Likede indlæg: 420

Re: Bedste sted til voksbehandling/sugaring på Sjælland

Indlægaf Utilregnelig » 3. jul 2018, 20:00

Pandesteg skrev:Jeg har tidligere gået hos Beauty Avenue, men synes kvaliteten svinger meget hos deres behandlere, men der er et par stykker som er super. Lucia bl.a. Nu er jeg flyttet til Ringsted og går hos Birgitte ved Ringsted Skønhedsklinik og hun er den bedste jeg nogensinde har prøvet, uden sammenligning!!


Lys skrev:Beauty Avenue på Frederiksberg.


Tak for anbefaling! Har også læst godt om Beauty Avenue. Hvilken slags behandling får I lavet der?
Umiddelbart er det jo egentlig den, der hedder "Bikini + Full legs with plant-based wax", jeg gerne vil have lavet, men det kan jeg ikke, hvis jeg er ny kunde :gruble: Så der skal jeg først igennem "Brazilian (first treatment)" og "Full leg (first treatment / 2 therapists)" eller hvad?
0
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Bedste sted til voksbehandling/sugaring på Sjælland

Indlægaf Lys » 3. jul 2018, 20:08

Utilregnelig skrev:
Pandesteg skrev:Jeg har tidligere gået hos Beauty Avenue, men synes kvaliteten svinger meget hos deres behandlere, men der er et par stykker som er super. Lucia bl.a. Nu er jeg flyttet til Ringsted og går hos Birgitte ved Ringsted Skønhedsklinik og hun er den bedste jeg nogensinde har prøvet, uden sammenligning!!


Lys skrev:Beauty Avenue på Frederiksberg.


Tak for anbefaling! Har også læst godt om Beauty Avenue. Hvilken slags behandling får I lavet der?
Umiddelbart er det jo egentlig den, der hedder "Bikini + Full legs with plant-based wax", jeg gerne vil have lavet, men det kan jeg ikke, hvis jeg er ny kunde :gruble: Så der skal jeg først igennem "Brazilian (first treatment)" og "Full leg (first treatment / 2 therapists)" eller hvad?


Det ved jeg ikke - jeg får kun lavet brazilian. Ring evt til dem.
0

Tilbage til "Skønhed"