Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Tanten » 15. apr 2018, 19:53

Minitrolden skrev:
Tanten skrev:
Minitrolden skrev:
thomassneum skrev:Ham her har godt greb om problemets rod - fornemmer jeg. Det er en interessandt tilgang han har til problemts kerne.
Prøv at læs lidt ind i hans tanker.. jeg finder det svært at være uenig med ham.

"Faktisk burde man slet ikke benævne de stormombruste skilsmisser, som værende højkonfliktsager. I stedet burde man benævne dem som ”skilsmisser hvor en eller begge forældre udviser karakterafvigende adfærd” eller blot ”karakterafvigende skilsmisser”. Derfor er der brug for en hurtig og klar screening af forældre, når der er tegn på karakterafvigelse. Og derpå er der brug for, at myndighederne bliver bedre til at drage de nødvendige konsekvenser og effektivt beskytte det involverede barn imod den karakterafvigende adfærd."

https://dialog.alternativet.dk/t/karakt ... isser/3031


Haha! Det er jo til grin. Der er en mand som siger noget og straks er du der! SÅ er der nogen som har greb om det! Bruno er en af de allerstørste støtter for Susanne Staun og hele den kamp for børns og kvinders rettigheder i det patriarkalske system, der igen og igen ødelægger børns barndom (og efterfølgende liv) og sender kvinder i gulvet med PTSD. Han ER nemlig fornuftig! Ligesom Susanne!


Samfundet som helhed er måske nok patriarkalsk, men jeg har endog meget svært ved at se, at Statsforvaltningen og lovgivningen omkring samvær og forældremyndighed generelt er patriarkalsk.

Personligt er jeg generelt ikke enig med hverken Bruno eller Susanne, og jeg er skeptisk overfor, hvem der skal screene for karakterafvigelse - det er en psykiatrisk diagnose, og det er ikke noget, jeg tiltror Statsforvaltningens medarbejdere at være fagligt klædt på til.

Ja, det er tragiske tilfælde, hvor børn tvinges til samvær med en voldelig eller psykisk manipulerende forældre - men der er også sager, hvor forældrefremmedgørelse fører til, at børn mister kontakten med en forældre, der kunne være et plus i barnets liv. Og de her problematikker tænker jeg ikke, handler om køn - de handler om, at psykopatforældre findes; både dem, der begår overgreb, og dem der bruger påståede overgreb til at køre deres medforældre ud på et sidespor.

Forældrefremmedgørelse er for det første et opfundet begreb. Det er ikke noget man har nogen evidens at bakke op med. Man arbejder med et begreb, der hedder samarbejdsschikane, der blandt andet dækker over falske anmeldelser og dette ligger kun til grund for 4% af de ophævelser af samvær, der er årligt.

Hvordan er en lovgivning, der bevidst tolkes og arbejdes med ud fra et perspektiv om, at fædre har ret til deres børn, uanset om de fortjener eller gider dem. Der tolkes ud fra at fædre generelt bare tromles af onde kvinder, der bare vil have børnene for sig selv. Hvordan er den ikke et udtryk for et systemisk kvindehad? Far forfordeles tror man, så fuck om han lægger rugbrødsarbejdet i sine ungers opvækst og fuck børnenes behov for tryghed og ro og voksne mennesker, der er stabile i deres liv. FARS rettigheder skal vi tage hensyn til.

heller ikke du kan finde ud af at tage ordene i munden. Vi kan godt, som vi kan se i denne tråd tale om onde kvinder, der bare vil have børnene for sig selv og selvfølgelig er så egoistiske, at de bare flygter til Brasilien og opgiver alt her i DK. Og kvinder lyver også mere end mænd. Fuck at al forskning viser det modsatte, kvinder lyver. Det er der intet problem i at sige eller blive enige om.
Men så snart vi har reelle fakta som statistikker og undersøgelser, der viser at mænd faktisk er et stort problem, så kan vi ikke tale om det. nej nej... uha uha. #notallmen for dælen da! Vi skulle jo nødigt gøre noget ved problemerne.

Statsforvaltningen hiver i øvrigt eksperter ind hele tiden. Det vil man selvfølgelig også gøre i sager, hvor man har mistanke om at der er tale om en forælder med karakterafvigende adfærd. Og det kommer i et mønster, som man godt kan lære sagbehandlerne at spotte.


I de svar, du citerer, forholder jeg mig ikke til den konkrete sag, men generelt.

I øvrigt er mine børn vokset op hos deres far efter vores skilsmisse, så jeg var såmænd samværsmor gennem 11 år og udsat for en pæn sjat forældrefremmedgørelse (uanset om du bryder dig om begrebet eller ej), hvilket mine sønner lider under den dag i dag.

Tro mig, jeg ved udmærket, der findes skodmænd og skodfædre; jeg har levet i et voldeligt forhold, hvor jeg var tæt på at blive slået ihjel.

At mine børns far ikke har ønsket et ligeværdigt samarbejde, og at vores børn havde ret til begge deres forældre, eller at jeg har levet sammen med en voldspsykopat gør ikke, at jeg har behov for at generalisere.

Jeg fornemmer, at vi næppe kommer til enighed, og at vores måde at debattere på ligger temmelig langt fra hinanden, så jeg tror bare, jeg stopper den her.
4
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf thomassneum » 16. apr 2018, 06:36

Minitrolden skrev:
Haha! Det er jo til grin. Der er en mand som siger noget og straks er du der! SÅ er der nogen som har greb om det! Bruno er en af de allerstørste støtter for Susanne Staun og hele den kamp for børns og kvinders rettigheder i det patriarkalske system, der igen og igen ødelægger børns barndom (og efterfølgende liv) og sender kvinder i gulvet med PTSD. Han ER nemlig fornuftig! Ligesom Susanne!


Okay.. desværre er jeg nu 100% overbevist om at du er ude i en bundløs kønskamp. Det er ikke en debat jeg gider bruge mere tid på i denne tråd.
Ha´det pænt.
3
Med bov skal man mad lave, men...
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Slettet bruger » 16. apr 2018, 06:55

Minitrolden skrev:Men så snart vi har reelle fakta som statistikker og undersøgelser, der viser at mænd faktisk er et stort problem, så kan vi ikke tale om det. nej nej... uha uha. #notallmen for dælen da! Vi skulle jo nødigt gøre noget ved problemerne.


Det er vældig svært at tale om det når du ikke vil foreslå hvad det er der konkret skal ske på baggrund af køn. Du siger at du ikke vil have kønsopdelt lovgivning. Men hvad så? Når vi står med en forælder der vil have samvær med sit barn, hvordan skal vores tilgang til det så afhænge af om det er en mand eller en kvinde?
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Fru Sunshine » 16. apr 2018, 19:57

Lige i Lisbeths situation, er der ingen tvivl om, at Rico er r**hullet, men generelt set, forstår jeg ikke, hvorfor det skal gøres til en kønskamp.
Der findes elendige forældre af begge køn.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf thomassneum » 28. jun 2018, 13:11

Angelina Mathiesen skal i fængsel i halvandet år.
Det har landsretten netop slået fast. Man stadfæster dermed byrettens dom.

https://ekstrabladet.dk/112/bortfoerte-sine-boern-til-brasilien-nu-har-landsretten-talt/7215183

Udemærket efter mit hoved.
Det er synd for ungerne, men de sindsyge handlinger har jo konsekvenser, og dem må hun tage på sig.

Og så bør den "støttegruppe" Mødrene Danmark, pille af. Det er til at brække sig over, når man er så stereotyp.
12
Med bov skal man mad lave, men...
Minitrolden
Indlæg: 161
Tilmeldt: 4. aug 2017, 20:00
Kort karma: 19
Likede indlæg: 165

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Minitrolden » 30. jun 2018, 13:31

thomassneum skrev:Angelina Mathiesen skal i fængsel i halvandet år.
Det har landsretten netop slået fast. Man stadfæster dermed byrettens dom.

https://ekstrabladet.dk/112/bortfoerte-sine-boern-til-brasilien-nu-har-landsretten-talt/7215183

Udemærket efter mit hoved.
Det er synd for ungerne, men de sindsyge handlinger har jo konsekvenser, og dem må hun tage på sig.

Og så bør den "støttegruppe" Mødrene Danmark, pille af. Det er til at brække sig over, når man er så stereotyp.


Her kan du læse hvad det er du sidder og godter dig over de børn om tilbage til Danmark til. Du skulle skamme dig ligesom de fem der har liket dit indlæg. Bruno, som du synes lød klog tidligere, nok fordi han er en mand, ventede udenfor retten for at vise sin støtte til Angelina.


“ANGELINAS TALE TIL ØSTRE LANDSRET

Jeg måtte beskytte børnene og det er derfor jeg står her i Østre Landsret i dag og skal modtage min dom.

Som I kan se i sagens akter er børnene og jeg er en voldsramt familie. Det er fastslået af både Rigshospitalet, Københavns Kommune og Krisecenteret helt tilbage fra 2012. Socialcenteret i Mathæusgade laver en straks-foranstaltning d.30. oktober 2012 hvor min datter og jeg indlogeres på hotel fordi det vurderes at det er for farligt at vende hjem indtil der bliver en plads ledig på et krisecenter. Vi kommer på krisecenter i november 2012 og bor der i 8 måneder.

Under opholdet føder jeg min søn Leonardo. Igennem 2013 og 2014 vurderer både psykologer, socialrådgivere ved Københavns kommune samt Statsforvaltningen at børnene og jeg skal skærmes mest muligt. Det kommer til udtryk i både udtalelser og underretninger samt de samværsresolutioner som Statsforvaltningen udarbejder.

Vladimir nægtede at anerkende sit faderskab indtil Leonardo var 5 måneder gammel. Jeg tilkendegiver her at vi kan samarbejde om samværet men i stedet for starter Vladimir en sag op i Statsforvaltningen. Da Leonardo er godt et år gammel tildeles Vladimir derfor i gennemsnit 4 timers samvær per uge. Dette er den eneste gang nogensinde at Vladimir søger om samvær med vores søn.

Peter søgte om samvær da Aia var 3 måneder gammel. Her ønskede han at Aia skulle udleveres til ham i blandt andet 3 sammenhængende uger og hver anden weekend. Statsforvaltningen tildelte 2 timers støttet samvær per måned.

Dette var blot starten på en lang række sager, hvor hensynet til børnene synes at være forsvundet. Vladimir og Peter antog i 2014 samme advokat, men havde allerede meddelt mig tilbage i 2012, da vi boede på Krisecenteret at de agtede at samarbejde udenom mig.

I starten indløb der underretninger fra Vladimir og Peter, men det overraskende ved disse underretninger var at det ikke var underretninger på børnene, men underretninger på min virksomhed, som de ønskede at kommunen skulle lukke. Det var først efter at kommunen naturligvis ikke kunne lukke min virksomhed at fædrene begyndte at underrette om at jeg er psykisk syg, og det er selvom begge fædre uafhængigt af hinanden har sagt at jeg er en god og dedikeret mor og at de aldrig ville bestride bopælen.

Da min datter er 3 år gammel får hun efter et samvær med Vladimir vaginalt udflåd. Hun tilses af vores læge som henviser til en gynækologisk undersøgelse på Rigshospitalet.

I samme periode har Statsforvaltningen udarbejdet en ny samværsresolution mellem Aia og hendes far. Samværet skal nu være 3 timer hver anden uge uden støtte. Det samvær kommer dog ikke i gang som Statsforvaltningen havde pålagt os idet de 2 første gange skulle være overvåget. Peter var angiveligt ikke interesseret i at følge den samværsresolution. Efter 3 måneder skriver min advokat følgende til hans advokat:

”Jeg begriber ikke at din klient ikke bare gør som der står i brevet af 1. November, så det samvær kan komme i gang, hvis det overhovedet er samvær han ønsker?? Det virker som om at det er vigtigere at konflikte end at komme i gang”.

Sagen endte med at jeg blev indkaldt til fogedretten fordi Peter ønskede erstatningssamvær selvom han selv var udeblevet fra de fastsatte samvær.

Under fogedretsmødet aftalte vi at han fik erstatningssamvær og dommeren opfordrede ham til at gå i gang med samværsresolutionen. I stedet henter Peter Aia med hjem uden at fortælle mig det. Og sådan kører det fremover hele tiden non stop.

Aia begynder herefter at udvise symptomer på mistrivsel, hvor hun blandt andet taber håret.

Jeg vurderer at børnehaven ikke formår at skabe tryghed om børnene, og jeg vælger at tage dem ud i april 2015 for at de kan komme i en privat pasningsordning. Desværre tager Vladimir ned til børnepasseren og fortæller denne på vegne af begge fædre at de vil modarbejde pasningsordningen, hvilket får børnepasseren til at opsige kontrakten dagen før børnenes 1. Dag.

Dette betyder at jeg må lukke mit firma og hjemmepasse børnene. Efter blot 2 måneder hjemme hos mig kommer Aia i fin trivsel igen og det blev observeret på Rigshospitalet og kan læses i deres journaler d.1.juli 2015: ”Aia har fået mere sul og rund kinder. Fine farve, sundt naturligt udseende. Hun fortæller glad om rutchebanerne i Lalandia”.

10 dage efter kommer Aia hjem efter at have været på samvær med sin lillebror hos Vladimir. Her fortæller om at hun er beskidt indeni og ikke kan vaskes ren. Hun tilses på Rigshospitalet som efterfølgende laver en underretning med bekymring for seksuelle overgreb. På det her tidspunkt skete der det at hver gang der var en fagprofessionel der underrettede til Københavns Kommune modtog jeg et kontraangreb af så voldsom karakter fra fædrene og deres advokat, så det var efterhånden meget svært at stå distancen. Derfor beder jeg om at Rigshospitalet tilbageholder deres underretning således at jeg kunne vedblive at være en nærværende mor for mine børn. Rigshospitalet samtykker med kravet om at jeg lover at Aia ingen steder skal uden mig.

I denne her periode aftaler Peter og jeg også at vi skal samarbejde omkring Aia og jeg tilbagetrækker derfor min anmodning om fuld forældremyndighed som jeg indgav i 2013. Man lukker børnesagen vedrørende Leonardo i Københavns Kommune.

Aia ønsker ikke at være sammen med sin far og reagerer med voldsom gråd og panik hver gang der er samvær.

Peter opstarter nu en forældremyndighedssag og ønsker at Aia skal bo hos ham uden at have kontakt til sin mor. Samtidigt verserer en bopælssag i Østre Landsret vedr. min søn Leonardo. Her vil Vladimir pludselig også have fuld forældremyndighed. I dette tidsrum får jeg Leonardo hjem fra samvær med hævelser i hele ansigtet og et stort blåt øje. Jeg kontakter Vladimir for at høre hvad der er sket og får tilbagemelding om at han på kælk er kørt ind i havebord, og at det i øvrigt ikke gør ondt på Leonardo.

Her skal jeg minde om at begge fædre på dette tidspunkt har minimalt samvær med børnene og at en børnesagkyndig fra Frederiksberg Ret har konkluderet at børnenes tilknytning til fædrene er så dårlig at det er til børnenes bedste at de skal bo hos mig.

Jeg skal også minde om at Vladimir end ikke ønskede at vedstå sig faderskabet og at Peter ikke ønskede at følge den samværsresolution som Statsforvaltningen havde lavet. Det sidste skete mange gange.

På daværende tidspunkt i foråret 2016 havde der kørt sager igennem 5 år, fagpersoner havde underrettet og der var konsensus om at børnene og jeg skulle skærmes. På trods af det eskalerede sagen hvor jeg igennem fædrenes og deres advokat blev beskrevet som svært psykisk syg med angiveligt massive støtteforanstaltninger. Det var påstande der var så outrerede men som kunne få alvorlige konsekvenser.

Peter og Vladimir meldte mig også for socialt bedrageri til kommunen, de brugte mit eget bardoms traume imod mig og sørgede for at ringe hid og did med bekymringer om mig – ikke deres børn) og sådan kom angrebene igennem flere forskellige instanser på samme tid i mere end 2 år. Jeg vidste aldrig hvad den næste dag bød på af utrygheder skabt af Vladimir og Peter mine børns fædre.
Det eneste jeg kunne være sikker på var at det aldrig ville stoppe så længe jeg fortalte om volden. I dette her krydsfelt skulle jeg også være mor for to børn og skærme dem fra de negative konsekvenser som sådan en adfærd kan afstedkomme. Det lykkedes og begge børn er i god trivsel hos mig.

I marts 2016 kunne jeg se at fædrene ønskede at adskille børnene og jeg var blevet fortalt og kunne læse i deres anmodninger at jeg skulle ud af børnenes liv. Så jeg tog valget om at rejse til Brasilien med børnene, så børnene kunne få ro og vi kunne få ro sammen, sådan at børnene kunne få den barndom som de fortjener sammen.

I Brasilien oplevede vi et liv hvor begge børn trivedes og den daglige frygt for det næste angreb på børnenes ret til en ubekymret og sorgløs barndom forsvandt. Jeg er ked af at jeg vurderede at det var det eneste der kunne sikre det på det tidspunkt, men det har jo vist efter vi er kommet tilbage at min frygt var berettiget.

I dag lever børnene hver for sig og jeg er stort set afskåret fra at være en del af mine børns liv. Uagtet at begge fædre i medierne oplyste at de ville sikre børnenes ret til to forældre har de handlet stik modsat.
Underretningerne og klagestrømmen fortsætter til trods for det sparsomme samvær som på nuværende tidspunkt har været ca. 10 timer siden vi ankom til Danmark i oktober 2017. Der bliver nu klaget over at børnene får deres tegninger fra samværet med hjem og der er sågar blevet klaget over at min datter fik en smoothie med i hånden efter et samvær. Smoothien blev ligefrem taget ud af hånden på hende og tilbageleveret.

Der har både før og efter vores tur til Brasilien hersket en mangel på forståelse af hvad der er til børnenes bedste. I 4 år har jeg været målskive for alverdens beskyldninger. Vladimir og Peter har igennem det sidste år hængt mig, børnenes mor ud i pressen med udtalelser om at jeg er psykisk syg, de har offentliggjort børnenes navne samt billeder og videoer og tager ikke hensyn til børnenes ret til et privatliv.

Under et overvåget samvær fortæller min datter mig at både hendes egen far Peter og Vladimir har sagt til hende at hun aldrig kommer til at besøge sin mor igen. Fædrene har sågar ladet børnene tro at jeg var død. Så sent som i går udtalte Aias far Peter til Ekstra Bladet at han ikke vil tillade at Aia ser sin mor såfremt jeg kommer i fængsel.

At adskille børn fra deres primære omsorgsperson, kan man i disse dage læse i pressen har store skadesvirkninger på børns hjerner, med livsvarige skader til følge. I Aia og Leonardos tilfælde har man ikke blot adskilt dem fra deres primære omsorgsperson, men også fra hinanden.

Man kan som mor i sådan en sag her blive påført en masse smerte - men det er børnene der tager skade.“
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf godtnavn » 30. jun 2018, 14:28

Jeg vil nu give fædre ret i at der er noget ravruskende galt med moren. Jeg er helt sikker på at hun selv mener at børnene er blevet udsat for en masse af fædrene, jeg er bare af den klare overbevisning at det er vrangforestillinger hos hende. Jeg har kendt både hende, den ene far og børnene.

Og hun er nok den sidste der skal klage over at børnene bliver skilt fra deres omsorgspersoner, hende der gjorde alt hvad hun kunne for at få børnene skilt fra deres fædre. Men som sagt, jeg tror hun har gjort det i god mening, desværre er hendes virkelighed ikke helt den samme som andres. Jeg har personligt set fædrene kæmpe for at se deres børn og om nogen gå op i deres velbefindene, i langt større grad end moderen.

Jeg synes også det lyder utroværdigt at RIgshospitalet lader vær med at underrette om seksuelle overgreb fordi moren siger de ikke skal, det vides vel ikke om det er hende der har lavet overgrebene, og dermed er det nok ret dumt ikke at melde bare fordi hun siger de ikke skal. Det tror jeg simpelthen ikke fagpersoner er så dumme at de lader vær med at indberette det-

Jeg ved allerede at minitrolden vil sige at fædrene er sindssyge og moren har ret, men som en der har mødt hele familien utallige gange (før al det her kørte) så vil jeg sige jeg ved mere end hende og hendes "mænd er roden til alt ondt" men jeg ved godt hun ikek er enig, så jeg vil tage mig friheden til allerede nu at trække mig fra debatten. Men nørj jeg er glad for dommen og skammer mig ikke et sekund.
11
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Tobywan » 30. jun 2018, 19:46

godtnavn skrev:Jeg vil nu give fædre ret i at der er noget ravruskende galt med moren. Jeg er helt sikker på at hun selv mener at børnene er blevet udsat for en masse af fædrene, jeg er bare af den klare overbevisning at det er vrangforestillinger hos hende. Jeg har kendt både hende, den ene far og børnene.

Og hun er nok den sidste der skal klage over at børnene bliver skilt fra deres omsorgspersoner, hende der gjorde alt hvad hun kunne for at få børnene skilt fra deres fædre. Men som sagt, jeg tror hun har gjort det i god mening, desværre er hendes virkelighed ikke helt den samme som andres. Jeg har personligt set fædrene kæmpe for at se deres børn og om nogen gå op i deres velbefindene, i langt større grad end moderen.

Jeg synes også det lyder utroværdigt at RIgshospitalet lader vær med at underrette om seksuelle overgreb fordi moren siger de ikke skal, det vides vel ikke om det er hende der har lavet overgrebene, og dermed er det nok ret dumt ikke at melde bare fordi hun siger de ikke skal. Det tror jeg simpelthen ikke fagpersoner er så dumme at de lader vær med at indberette det-

Jeg ved allerede at minitrolden vil sige at fædrene er sindssyge og moren har ret, men som en der har mødt hele familien utallige gange (før al det her kørte) så vil jeg sige jeg ved mere end hende og hendes "mænd er roden til alt ondt" men jeg ved godt hun ikek er enig, så jeg vil tage mig friheden til allerede nu at trække mig fra debatten. Men nørj jeg er glad for dommen og skammer mig ikke et sekund.


Jeg skammer mig bestemt heller ikke, og dette er jo bare endnu en indikator på, at dommen er helt korrekt og damen selvfølgelig er den som skal holdes ansvarlig for den ulykkelige situation børn og far nu står i. Det har fagpersoner og retsvæsen selvfølgelig set helt korrekt.

"Mødregruppen" har jeg heller ikke noget til overs for. Det er da ucharmerende på et højere plan.
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf milisa » 1. jul 2018, 05:27

Den der mødregruppe lyder for mig som det perfekte modsvar til foreningen far..... De lyder i hvert fald begge temmelig skingre.

Men det var en god dom. Vi kan, må og skal ikke tolerere selvtægt i dette land.

Og det skammer jeg mig dælme heller ikke en disse over.
4
Tally-ho
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5788

Re: Lisbeth og de kidnappede børn fundet i Brasilien

Indlægaf Tux » 1. jul 2018, 06:55

Minitrolden skrev:
thomassneum skrev:Angelina Mathiesen skal i fængsel i halvandet år.
Det har landsretten netop slået fast. Man stadfæster dermed byrettens dom.

https://ekstrabladet.dk/112/bortfoerte-sine-boern-til-brasilien-nu-har-landsretten-talt/7215183

Udemærket efter mit hoved.
Det er synd for ungerne, men de sindsyge handlinger har jo konsekvenser, og dem må hun tage på sig.

Og så bør den "støttegruppe" Mødrene Danmark, pille af. Det er til at brække sig over, når man er så stereotyp.


Her kan du læse hvad det er du sidder og godter dig over de børn om tilbage til Danmark til. Du skulle skamme dig ligesom de fem der har liket dit indlæg. Bruno, som du synes lød klog tidligere, nok fordi han er en mand, ventede udenfor retten for at vise sin støtte til Angelina.
........

Nej det er den dømtes udlægning, ikke virkeligheden nødvendigvis. Men det ved jeg godt du nægter at forholde dog til..
8

Tilbage til "Forældre"