Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 13. jun 2018, 10:07

Tricolette skrev:
Ally skrev:
klumphen skrev:Er det bedre end tinder?

Det er sikkert det samme kødmarked som Tinder, men jeg fornemmer mere seriøsitet :)


Jeg har forsøgt mig begge steder. Men større eller mindre succes begge steder.
Lige nu holder jeg en pause og overvejer hvad alternativer, der kunne være til dating.dk :gruble:


Meld lige tilbage, hvis du kommer på nogle gode alternativer. Jeg holder også Tinder-pause :)
1
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 13. jun 2018, 12:26

Lalana skrev:Jeg har været lidt stille pga job kaos og af samme grund har jeg også haft en on/off samtale med en tinderfyr i knap 2 mdr før vi mødtes sidste uge. Jeg føler lidt jeg er kørt fast nu og ikke rigtig kommer videre i relationen, men fordi vi har talt sammen så længe er det svært for mig bare lige at opgive den :genert:

Han har været sød og forstående, men har naturligvis spurgt en del ind til at ses i mellemtiden, og det var faktisk også virkelig hyggeligt endelig at møde ham. Vi drak et glas vin i hans have og tog så ud og spise, jeg fornemmede helt klart at han var ret interesseret, sådan lette berøringer og hvis jeg havde siddet og kigger ham dybt i øjnene havde han nok også kysset mig, men jeg synes ikke lige det var tidspunktet og tænkte også at vi vel skulle ses igen. Jeg skulle dog op og arbejde og var ved at gå flere gange men han fik mig overtalt til at blive, da s-togene begyndte at køre mere sjælden og jeg ku se det næste gik om et øjeblik forlod jeg ham dog virkelig hastigt.

Og nu en uge efter er det hele bare mærkeligt :lol: Jeg skrev og undskyldte jeg smuttede så hurtigt men sagde det var hyggeligt, det synes han også det var. Jeg skrev sådan chit chat agtigt til ham næste morgen, og han svarer sen aften. Dagen efter tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne gå all ind og foreslå at ses igen for ligesom at få det afklaret så jeg skrev ( måske lidt kryptisk) og sagde at hvis han havde lyst til et glas vin igen måtte han sige til, ellers havde jeg også xxx veninde at dele med (længere intern joke) så spørgsmålet var måske ikke så tydeligt. Han skriver så igen sen aften, svarer ikke på det med vinen men sender mig en milliard billeder fra sin weekend. Hele ugen har vi så sendt korte beskeder til hinanden, een gang om dagen - han skriver altid først lige omkring midnat..HVER DAG.. og det virker bare så mærkeligt :lol: Jeg kan se på messenger at han er online en del gange inden men læser først min besked sent og svarer så der, fint nok, men indtil vi såes skrev han altså på alle tider af døgnet, jeg begynder at føle at det er et eller andet seksuelt og han først tænker på mig når han ligger i sin seng :genert: Men hans skriverier er super uskyldige så det er nok ikke sandt, han taler slet ikke om at mødes igen men fortæller mere bare hvad han har lavet. Og i fredags skrev jeg så noget a la , hey vi er nødt til at ses den der dag og se fodbold, ... blah blah.. Og så svarer han bare igen sådan, på alt andet jeg skrev men undlader at kommentere på det med at ses. Jeg forstår ikke hvorfor han overhovedet svarer hvis han ikke er interesseret, men jeg kan jo heller ikke blive ved med at foreslå at ses når han bare ignorerer det.

Hvad gør man så? jeg har jo været meget direkte synes jeg - min næste tanke er egentlig bare at stoppe med at skrive til ham, selvom han var sød.


Det kan sagtens være, han bare er usikker på jeres relation og din interesse, men min erfaring med mænd, der skriver mere end de handler (dvs. opfordrer til at ses) er ret skidt. Jeg har lært, at nogle mænd bare godt kan lide at have én at skrive med uden nødvendigvis at ses (i hvert fald ikke på et niveau, hvor de rent faktisk skal forpligte sig til en aftale). Det er superunderligt, og det, vi i min vennekreds kalder pennevenner. Var jeg dig, ville jeg sende en klar besked med spørgsmål om, hvorvidt han har lyst til at ses igen - og så afveje hans reaktion derfra.
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 13. jun 2018, 15:48

Lalana skrev:
LaScrooge skrev:.

And on that note, skal jeg mødes med en kl 14 i dag. Sådan et slags formøde, hvor vi skal se om der er kemi. Det bliver spændende.


Uh det lyder da spændende, sig til hvordan det går ;)


Han var en rigtig fin fyr og vi snakkede uafbrudt i 3 timer, men jeg var ikke tiltrukket af ham, overhovedet. Men det var sjovt at prøve og rent faktisk min første app-date nogensinde.
0
And we both know: I will be delicious
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 13. jun 2018, 16:34

LaScrooge skrev:
Lalana skrev:
LaScrooge skrev:.

And on that note, skal jeg mødes med en kl 14 i dag. Sådan et slags formøde, hvor vi skal se om der er kemi. Det bliver spændende.


Uh det lyder da spændende, sig til hvordan det går ;)


Han var en rigtig fin fyr og vi snakkede uafbrudt i 3 timer, men jeg var ikke tiltrukket af ham, overhovedet. Men det var sjovt at prøve og rent faktisk min første app-date nogensinde.


Ah øv, men på den anden side er det jo fedt at i stadig havde nogle sjove time, det kan jeg godt selv få optur over, selvom tiltrækningen mangler - at det er skønt at møde nye sjove mennesker, selv bare for et par timer
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 13. jun 2018, 16:38

Lalana skrev:
LaScrooge skrev:
Lalana skrev:
LaScrooge skrev:.

And on that note, skal jeg mødes med en kl 14 i dag. Sådan et slags formøde, hvor vi skal se om der er kemi. Det bliver spændende.


Uh det lyder da spændende, sig til hvordan det går ;)


Han var en rigtig fin fyr og vi snakkede uafbrudt i 3 timer, men jeg var ikke tiltrukket af ham, overhovedet. Men det var sjovt at prøve og rent faktisk min første app-date nogensinde.


Ah øv, men på den anden side er det jo fedt at i stadig havde nogle sjove time, det kan jeg godt selv få optur over, selvom tiltrækningen mangler - at det er skønt at møde nye sjove mennesker, selv bare for et par timer


Nemlig. Jeg elsker virkelig at møde nye mennesker, så det bærer lidt lønnen i sig selv. Selv kedelige typer er interessante :-D
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 13. jun 2018, 16:46

Jeg har kontakt med en mere, men han har altså et meget lidt tiltrækkende skæg :genert: Sådan et langt, tyndt ét, der går ned til brystet. Resten af ham er pænt nok, faktisk ganske smukt inde bag tjavserne :( . Skal jeg bare håbe på, at han ikke har det længere når vi ses?

Forresten meget irriterende, så måler jeg alle mænd op mod min ekskæreste, udseendemæssigt, og alle kommer til kort. Han er bare lige mig :-/
0
And we both know: I will be delicious
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 13. jun 2018, 19:19

LaScrooge skrev:Jeg har kontakt med en mere, men han har altså et meget lidt tiltrækkende skæg :genert: Sådan et langt, tyndt ét, der går ned til brystet. Resten af ham er pænt nok, faktisk ganske smukt inde bag tjavserne :( . Skal jeg bare håbe på, at han ikke har det længere når vi ses?

Forresten meget irriterende, så måler jeg alle mænd op mod min ekskæreste, udseendemæssigt, og alle kommer til kort. Han er bare lige mig :-/


Sådan noget pisten skæg er bare utiltrækkende. Så kan de være nok så pæne inde bagved.
Jeg ville helt sikkert håbe på at det var væk og hvis det ikke var og han spurgte hvorfor jeg ikke var på, så ville jeg være ærlig og sige at jeg ikke kunne se forbi tjavserne.

Jeg synes skæg er fantastisk hvis det er velplejet og tæt. Det skal ikke være langt, men jeg kan sagtens fuldskæg hvis bare det er tæt og pænt.
Jeg foretrækker dog en lidt tættere barbering med kort skæg. Det synes jeg til gengæld er helt vildt lækkert.
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 15. jun 2018, 04:57

I går mødtes jeg med en jeg mødte til en fest for en måneds tid siden. Vi svingede vildt godt så jeg skrev til ham dagen efter og spurgte om vi ikke skulle ses, på en venskabelig måde fordi vi begge lige er kommet ud af forhold. Han havde det på samme måde og i går lykkedes det endelig. Det var sindssygt hyggeligt. I slutningen af det sidder vi i den åbne døråbning på en café og drikker en øl og min eks cykler forbi. Jeg registrerer en sort skikkelse ud af øjenkrogen og kigger og vi får øjenkontakt netop som han kører ud af syne. Han havde vendt sig og set efter os. Jeg får det helt dårligt ved at tænke på at det gør ondt på ham. Han har sikkert tænkt at det var en date og det så 100% ud som en god date, vi havde begge store smil på. Jeg kan lige forestille mig at det var mig, der så ham og hvordan det ville føles. Selv nu, efter snart 4 måneder, ville det gøre ondt.
Ham jeg var ude med spurgte ind til hvordan jeg havde det med det. Det fik mig til at tænke over hvordan min eks ville have forholdt sig og jeg tror faktisk ikke, at han ville have været omsorgsfuld på den måde, selvom det er det mest naturlige. Måske gør jeg ham værre end han er, men tanken er uanset hvad konklusionen på min oplevelse af vores forhold.

Han var i øvrigt riiiigtig sød og jeg greb flere gange mig selv i at tænke, at jeg gerne ville høre ham sige de samme ting mens jeg lå i hans arme i sengen :)
7
And we both know: I will be delicious
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Singletråden

Indlægaf Undtagelsen » 15. jun 2018, 05:35

LaScrooge skrev:I går mødtes jeg med en jeg mødte til en fest for en måneds tid siden. Vi svingede vildt godt så jeg skrev til ham dagen efter og spurgte om vi ikke skulle ses, på en venskabelig måde fordi vi begge lige er kommet ud af forhold. Han havde det på samme måde og i går lykkedes det endelig. Det var sindssygt hyggeligt. I slutningen af det sidder vi i den åbne døråbning på en café og drikker en øl og min eks cykler forbi. Jeg registrerer en sort skikkelse ud af øjenkrogen og kigger og vi får øjenkontakt netop som han kører ud af syne. Han havde vendt sig og set efter os. Jeg får det helt dårligt ved at tænke på at det gør ondt på ham. Han har sikkert tænkt at det var en date og det så 100% ud som en god date, vi havde begge store smil på. Jeg kan lige forestille mig at det var mig, der så ham og hvordan det ville føles. Selv nu, efter snart 4 måneder, ville det gøre ondt.
Ham jeg var ude med spurgte ind til hvordan jeg havde det med det. Det fik mig til at tænke over hvordan min eks ville have forholdt sig og jeg tror faktisk ikke, at han ville have været omsorgsfuld på den måde, selvom det er det mest naturlige. Måske gør jeg ham værre end han er, men tanken er uanset hvad konklusionen på min oplevelse af vores forhold.

Han var i øvrigt riiiigtig sød og jeg greb flere gange mig selv i at tænke, at jeg gerne ville høre ham sige de samme ting mens jeg lå i hans arme i sengen :)


Efter at have læst dine indlæg om ham, tror jeg ikke at du gør ham værre end han er.
Nyd du din nye ven/flirt/hvad end han ender med at være og at du er igang med at hele dig selv.
9
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Singletråden

Indlægaf Lalana » 15. jun 2018, 07:23

LaScrooge skrev:I går mødtes jeg med en jeg mødte til en fest for en måneds tid siden. Vi svingede vildt godt så jeg skrev til ham dagen efter og spurgte om vi ikke skulle ses, på en venskabelig måde fordi vi begge lige er kommet ud af forhold. Han havde det på samme måde og i går lykkedes det endelig. Det var sindssygt hyggeligt. I slutningen af det sidder vi i den åbne døråbning på en café og drikker en øl og min eks cykler forbi. Jeg registrerer en sort skikkelse ud af øjenkrogen og kigger og vi får øjenkontakt netop som han kører ud af syne. Han havde vendt sig og set efter os. Jeg får det helt dårligt ved at tænke på at det gør ondt på ham. Han har sikkert tænkt at det var en date og det så 100% ud som en god date, vi havde begge store smil på. Jeg kan lige forestille mig at det var mig, der så ham og hvordan det ville føles. Selv nu, efter snart 4 måneder, ville det gøre ondt.
Ham jeg var ude med spurgte ind til hvordan jeg havde det med det. Det fik mig til at tænke over hvordan min eks ville have forholdt sig og jeg tror faktisk ikke, at han ville have været omsorgsfuld på den måde, selvom det er det mest naturlige. Måske gør jeg ham værre end han er, men tanken er uanset hvad konklusionen på min oplevelse af vores forhold.

Han var i øvrigt riiiigtig sød og jeg greb flere gange mig selv i at tænke, at jeg gerne ville høre ham sige de samme ting mens jeg lå i hans arme i sengen :)


Jeg synes det siger meget om dig som person at du bekymrer dig om hvad han tænker og at du ikke vil gøre ham ked af det, men som du selv tænker - så havde han nok ikke været ligeså omsorgsfuld i sin tankegang hvis det havde været omvendt. Så nyd din gode date, og vær glad for at du er en omsorgsfuld person, det er ikke et dårligt karaktertræk.
4
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. jun 2018, 08:01

Scrooge, jeg tænker, at det er så helt fantastisk og godt timet, at du fik den oplevelse med at møde din eks + ny bekendt/flirt/whatevers reaktion på det.

For nej. Baseret på hvad du har fortalt om din eks, ville han absolut ikke have reageret på situationen ved at bemærke din reaktion og interesseret spørge ind til, hvad det gjorde ved dig. I min måske forudindtagede optik ville han snarere være tøsemopset over, at fokus ikke var på ham :tie:

At opleve at mand, du knap nok kender, kærede sig om, hvordan du havde det og spurgte interesseret ind til det, er den bedste modgift, du kan finde mod den egocentrerede ligegyldighed overfor ting, der “kun” handlede om dig, som din eks udviste i flere år.

Mere af det!
12
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. jun 2018, 08:05

For altså det er jo det, gode mennesker gør - kærer sig om og interesserer sig for hinanden. Også selvom der ikke er nogen umiddelbar gevinst i det for dem selv udover sf lære det andet menneske bedre at kende.

Det kan bare være svært sf forestille sig og anerkende som “normalitet”, hvis man i lang tid har været vant til ikke at blive mødt på den måde. Det er noget SF en omvæltning at opdage, at det ikke er meningen, at man er den eneste, der agerer sådan i en relation.
Senest rettet af Krølle 15. jun 2018, 08:07, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. jun 2018, 08:07

Min tlf er åbenbart politisk engageret og tosset med SF. Den insisterer i hvert fald på at erstatte 90% af “at” med sf :lol:
7
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 15. jun 2018, 08:08

Krølle skrev:Scrooge, jeg tænker, at det er så helt fantastisk og godt timet, at du fik den oplevelse med at møde din eks + ny bekendt/flirt/whatevers reaktion på det.

For nej. Baseret på hvad du har fortalt om din eks, ville han absolut ikke have reageret på situationen ved at bemærke din reaktion og interesseret spørge ind til, hvad det gjorde ved dig. I min måske forudindtagede optik ville han snarere være tøsemopset over, at fokus ikke var på ham :tie:

At opleve at mand, du knap nok kender, kærede sig om, hvordan du havde det og spurgte interesseret ind til det, er den bedste modgift, du kan finde mod den egocentrerede ligegyldighed overfor ting, der “kun” handlede om dig, som din eks udviste i flere år.

Mere af det!


Krølle er klog her, scrooge. Lyt.
Din eks er giftig, men det har jeg vist sagt til dig før.

Omsorg for andre og deres følelser er aldrig en dårlig ting, men han fortjener det faktisk ikke. Det kan selvfølgelig være endnu et argument for rent faktisk at udvise omsorg for ham, men i det her tilfælde er du ikke i en situation hvor du kan udvise hverken mere eller mindre omsorg.
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 15. jun 2018, 08:17

bluetof1 skrev:
Krølle skrev:Scrooge, jeg tænker, at det er så helt fantastisk og godt timet, at du fik den oplevelse med at møde din eks + ny bekendt/flirt/whatevers reaktion på det.

For nej. Baseret på hvad du har fortalt om din eks, ville han absolut ikke have reageret på situationen ved at bemærke din reaktion og interesseret spørge ind til, hvad det gjorde ved dig. I min måske forudindtagede optik ville han snarere være tøsemopset over, at fokus ikke var på ham :tie:

At opleve at mand, du knap nok kender, kærede sig om, hvordan du havde det og spurgte interesseret ind til det, er den bedste modgift, du kan finde mod den egocentrerede ligegyldighed overfor ting, der “kun” handlede om dig, som din eks udviste i flere år.

Mere af det!


Krølle er klog her, scrooge. Lyt.
Din eks er giftig, men det har jeg vist sagt til dig før.

Omsorg for andre og deres følelser er aldrig en dårlig ting, men han fortjener det faktisk ikke. Det kan selvfølgelig være endnu et argument for rent faktisk at udvise omsorg for ham, men i det her tilfælde er du ikke i en situation hvor du kan udvise hverken mere eller mindre omsorg.


Krølle har været - og er der til dels stadig - selv. Det gør det nemmere at genkende, når man (måske) ser det samme hos andre :genert:

Jeg var mindblown, da jeg oplevede, at det kunne være sådan at folk interesserede sig for, hvordan jeg havde det “bare fordi”. Det var i virkeligheden det sidste strå på kamelens ryg ift min skilsmisse - da det først gik op for mig, at man faktisk kunne finde/forvente at omsorg, interesse pg hensyn ikke var en one way street i relationer, var der ingen vej tilbage for mig.

Jeg ville ses, høres og undersøges “bare fordi jeg var mig”, og det var ikke muligt i mit forhold.
4

Tilbage til "Forhold og sex"