WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lisva » 14. jun 2018, 18:23

Jeg så et eller andet reality-program, hvor en af deltagerne gav udtryk for, at han elsker bryster. "Og det gør ikke noget, at de er ægte". :gisp:
6
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 14. jun 2018, 18:58

Dmitra skrev:What the actual fucking fuck. Hvor er hun fantastisk :love:.


Det er i hvert fald forfriskende med noget andet end det der "oh uuhhh" skrigeri i de høje toner.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HerErJeg » 14. jun 2018, 20:04

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... ig/7198214
Børn der kan høres er en uskik og skal forbydes. De lever op til deres navn, boligforening af 1944, for det må være årstallet for håndtering af børn og opdragelse som man ønsker at genindføre.
Der har været klager, mange klager....
Mon dog, for så meget som børn er digitale i dag, så er reel leg i det fri reduceret helt vildt de senere år. Men for de mest snerpede brokrøve, så er selv et pip jo stadig en lyd for meget.
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 14. jun 2018, 20:23

HerErJeg skrev:https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/boligforening-vil-smide-trampolinejere-paa-gaden-jeg-er-virkelig-hidsig/7198214
Børn der kan høres er en uskik og skal forbydes. De lever op til deres navn, boligforening af 1944, for det må være årstallet for håndtering af børn og opdragelse som man ønsker at genindføre.
Der har været klager, mange klager....
Mon dog, for så meget som børn er digitale i dag, så er reel leg i det fri reduceret helt vildt de senere år. Men for de mest snerpede brokrøve, så er selv et pip jo stadig en lyd for meget.


Jeg bor i boligforening med haver i stueetagen, og jeg ville edderbroderemig også være træt af, hvis naboens trampolin stod 2 meter væk fra mit havebord med unger, der hoppede op og ned for at glo på mig i solsengen. Jo, det gør de. De glor også ind af mine vinduer og kigger på mig under havelågen, og jeg er altså påklædt, så er er ikke rigtigt noget spændende at kigge på. Der bor heldigvis ingen børnefamilier i stuelejlighederne.
Børnene leger på plænen lige på den anden side af min hæk, og det må de hjertens gerne, det er fællesarealer, men de måtte godt lige stoppe med at glo ind under lågen. Nu står der en altankasse foran den, som jeg skal flytte hver gang jeg vil ud, men så kan de da ikke se noget.
7
14 11 14
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Shmartiesh » 14. jun 2018, 20:30

Jeg følger Lisbeth Østergaard på Instagram og i går lagde hun videoer op af at hende og manden får anlagt kunstgræs i deres have. Disse videoer kan man kommentere på, og i dag laver hun nye videoer hvor hun svarer på spørgsmål der blev stillet igår. Nogle af dem var spørgsmål om kunstgræs skulle have gødning og om græsset skal slåes. :stoned:
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 15. jun 2018, 01:49

HerErJeg skrev:https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/boligforening-vil-smide-trampolinejere-paa-gaden-jeg-er-virkelig-hidsig/7198214
Børn der kan høres er en uskik og skal forbydes. De lever op til deres navn, boligforening af 1944, for det må være årstallet for håndtering af børn og opdragelse som man ønsker at genindføre.
Der har været klager, mange klager....
Mon dog, for så meget som børn er digitale i dag, så er reel leg i det fri reduceret helt vildt de senere år. Men for de mest snerpede brokrøve, så er selv et pip jo stadig en lyd for meget.

Med al den larm der er overalt hvor man færdes i dag, uanset om det er hjemme i privaten eller ej, kan det godt ske at folk generelt er mindre tolerante overfor larm end tidligere, men det er jo heller ikke for sjov at støjforurening m.m. er et stort problem.

Det gør det heller ikke bedre at høfligheden og respekten for andre mennesker samtidig nogle gange er ikke eksisterende.

Det med fodbolden er et godt eksempel. Selvfølgelig skal der da ikke spilles bold på en mur så det generer dem der bor bag muren, og slet ikke når der er lavet et område med en græsplæne med mål, opsat til samme formål. At det kan komme bag på folk og skabe utilfredshed kan virkelig undre mig.

Edit: Jeg har lige opdaget at det var en anden artikel om samme sag jeg havde læst https://www.bt.dk/samfund/boligforening ... rampoliner Der fremlægges det lidt anderledes.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6974

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ladysparrow » 15. jun 2018, 04:02

Jeg er startet på mit nye arbejde i mandags, som jeg blev headhuntet til af en tidligere chef som nu er VD.
- jeg har glædet mig rigtig meget og startede med at hilse på alle. Dem jeg så skal dele kontor med og som skal hjælpe mig med at komme ind i min rolle - er dem som jeg er så WTF over. De ignorerer mig fra første dag og bare det at de skulle spise frokost endte med at de bare gik med kommentaren: "Du ved vel hvor det er!" Jeg har forsøgt att ignorere det og bare spørge ind til dem og arbejdsopgaver. Det er bare blevet værrer og værrer. De siger ikke godmorgen eller farvel, der er dødstille med mindre de taler med hinanden eller jeg går ud af rummet. På min anden dag havde de smidt 30 dokumenter på mit bord med kommentaren om at det kunne jeg vel løse med en eller anden.

Jeg har talt med projekt lederen og andre der alle er klar over det og som vil hjælpe mig. Men kan ikke rigtig se hvordan.

De er begge i 50'erne.

I går græd jeg mere eller mindre hele aftenen. Jeg forstår ikke at man behandler nogen på den måde. I går stillede jeg et spørgsmål og fik til svar at hun ikke kunne hjælpe mig pga min parfume?¿! WTF :whine:
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 15. jun 2018, 04:21

Ladysparrow skrev:Jeg er startet på mit nye arbejde i mandags, som jeg blev headhuntet til af en tidligere chef som nu er VD.
- jeg har glædet mig rigtig meget og startede med at hilse på alle. Dem jeg så skal dele kontor med og som skal hjælpe mig med at komme ind i min rolle - er dem som jeg er så WTF over. De ignorerer mig fra første dag og bare det at de skulle spise frokost endte med at de bare gik med kommentaren: "Du ved vel hvor det er!" Jeg har forsøgt att ignorere det og bare spørge ind til dem og arbejdsopgaver. Det er bare blevet værrer og værrer. De siger ikke godmorgen eller farvel, der er dødstille med mindre de taler med hinanden eller jeg går ud af rummet. På min anden dag havde de smidt 30 dokumenter på mit bord med kommentaren om at det kunne jeg vel løse med en eller anden.

Jeg har talt med projekt lederen og andre der alle er klar over det og som vil hjælpe mig. Men kan ikke rigtig se hvordan.

De er begge i 50'erne.

I går græd jeg mere eller mindre hele aftenen. Jeg forstår ikke at man behandler nogen på den måde. I går stillede jeg et spørgsmål og fik til svar at hun ikke kunne hjælpe mig pga min parfume?¿! WTF :whine:

Øv!

Jeg håber der bliver taget affære af ledere, chefer og hvem der ellers måtte være og hvis ikke det hjælper at du så finder en anden arbejdsplads i stedet for at bruge energi på så dumme kollegaer :ae:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6974

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Ladysparrow » 15. jun 2018, 06:11

Juki skrev:
Ladysparrow skrev:Jeg er startet på mit nye arbejde i mandags, som jeg blev headhuntet til af en tidligere chef som nu er VD.
- jeg har glædet mig rigtig meget og startede med at hilse på alle. Dem jeg så skal dele kontor med og som skal hjælpe mig med at komme ind i min rolle - er dem som jeg er så WTF over. De ignorerer mig fra første dag og bare det at de skulle spise frokost endte med at de bare gik med kommentaren: "Du ved vel hvor det er!" Jeg har forsøgt att ignorere det og bare spørge ind til dem og arbejdsopgaver. Det er bare blevet værrer og værrer. De siger ikke godmorgen eller farvel, der er dødstille med mindre de taler med hinanden eller jeg går ud af rummet. På min anden dag havde de smidt 30 dokumenter på mit bord med kommentaren om at det kunne jeg vel løse med en eller anden.

Jeg har talt med projekt lederen og andre der alle er klar over det og som vil hjælpe mig. Men kan ikke rigtig se hvordan.

De er begge i 50'erne.

I går græd jeg mere eller mindre hele aftenen. Jeg forstår ikke at man behandler nogen på den måde. I går stillede jeg et spørgsmål og fik til svar at hun ikke kunne hjælpe mig pga min parfume?¿! WTF :whine:

Øv!

Jeg håber der bliver taget affære af ledere, chefer og hvem der ellers måtte være og hvis ikke det hjælper at du så finder en anden arbejdsplads i stedet for at bruge energi på så dumme kollegaer :ae:


Både tak for svar og grønt kort. Er sgu helt ulykkelig, det her er virkelig drømmejobbet. Jeg er sgu for gammel til skolegårdsmobning.
3
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tricolette » 15. jun 2018, 06:32

Juki skrev:
HerErJeg skrev:https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/boligforening-vil-smide-trampolinejere-paa-gaden-jeg-er-virkelig-hidsig/7198214
Børn der kan høres er en uskik og skal forbydes. De lever op til deres navn, boligforening af 1944, for det må være årstallet for håndtering af børn og opdragelse som man ønsker at genindføre.
Der har været klager, mange klager....
Mon dog, for så meget som børn er digitale i dag, så er reel leg i det fri reduceret helt vildt de senere år. Men for de mest snerpede brokrøve, så er selv et pip jo stadig en lyd for meget.

Med al den larm der er overalt hvor man færdes i dag, uanset om det er hjemme i privaten eller ej, kan det godt ske at folk generelt er mindre tolerante overfor larm end tidligere, men det er jo heller ikke for sjov at støjforurening m.m. er et stort problem.

Det gør det heller ikke bedre at høfligheden og respekten for andre mennesker samtidig nogle gange er ikke eksisterende.

Det med fodbolden er et godt eksempel. Selvfølgelig skal der da ikke spilles bold på en mur så det generer dem der bor bag muren, og slet ikke når der er lavet et område med en græsplæne med mål, opsat til samme formål. At det kan komme bag på folk og skabe utilfredshed kan virkelig undre mig.

Edit: Jeg har lige opdaget at det var en anden artikel om samme sag jeg havde læst https://www.bt.dk/samfund/boligforening ... rampoliner Der fremlægges det lidt anderledes.


Jeg forstår egentligt udemærket, at naboerne føler sig generet af trampolinerne. Lyden er ikke generende, men når ungerne konstant er over hækhøjde, så har naboerne ikke en uforstyret have at opholde sig i. (har selv boet i rækkehus, hvor naboernr havde trampoliner)

Desuden - prøv at se et luftfoto over et dansk parcelhuskvarter - hvor er alle trampolinerne lige placeret i haverne? Overvejende i den fjerneste ende af egen haven.
9
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. jun 2018, 08:52

Trampoliner er vist der det hele starter. Fra larmende børn til larmende unge. De er ikke velkomne i Gentofte, i hvert fald ifølge det her indlæg i Villabyerne, først når de er voksne og har nogle millioner :stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sustentaculum » 15. jun 2018, 09:48

FormerlyKnownAs skrev:Trampoliner er vist der det hele starter. Fra larmende børn til larmende unge. De er ikke velkomne i Gentofte, i hvert fald ifølge det her indlæg i Villabyerne, først når de er voksne og har nogle millioner :stoned:


:nerve:

Det er forhåbentlig Villabyernes udgave af rokokoposten. :tie:
5
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Akehurst2 » 15. jun 2018, 09:52

Sustentaculum skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Trampoliner er vist der det hele starter. Fra larmende børn til larmende unge. De er ikke velkomne i Gentofte, i hvert fald ifølge det her indlæg i Villabyerne, først når de er voksne og har nogle millioner :stoned:


:nerve:

Det er forhåbentlig Villabyernes udgave af rokokoposten. :tie:


Det tænkte jeg også, men et opslag på Krak afslører at navn og adresse i hvert fald er gode nok...
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf FormerlyKnownAs » 15. jun 2018, 09:53

Akehurst2 skrev:
Sustentaculum skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Trampoliner er vist der det hele starter. Fra larmende børn til larmende unge. De er ikke velkomne i Gentofte, i hvert fald ifølge det her indlæg i Villabyerne, først når de er voksne og har nogle millioner :stoned:


:nerve:

Det er forhåbentlig Villabyernes udgave af rokokoposten. :tie:


Det tænkte jeg også, men et opslag på Krak afslører at navn og adresse i hvert fald er gode nok...


Ja, den er absolut god nok.
0
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4533

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PerXX » 15. jun 2018, 10:11

Som Gentofteborger kan jeg nævne at Peter Nissen er forholdsvis velkendt i lokalavisen.
Nej - han er ikke seriøs, men laver ofte den slags satiriske indlæg.

Han har f.eks også tidligere anbefalet opførsel af elektrisk hegn hele vejen langs kommunegrænsen :lol:

Noget helt andet er så at der er mange der er imod lige netop det byggeri der snakkes om i læserbrevet - her i blandt, Danmarks Naturfredningsforening, Dansk Ornitologisk Forening, Forstbotanisk haves venner og en hel del borgere.
Byggeriet vel i den grad skære ind i de grønne områder, og netop Forstbotanisk have.

I øvrigt er det 9000 m2 store byggeri stort set udelukkende til luksuslejligheder. 75% er luksuslejligheder, 17% familieboliger og kun 8% vil blive til ungdomsboliger.
13

Tilbage til "Generelt"