Kongeligt Bryllup i UK

Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. maj 2018, 11:49

zembra1986 skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:Jeg synes det er en virkelig dårlig beslutning og mega faux paus hvis hendes far alligevel skal føre hende op af kirkegulvet :nerve: :tie: det kommer jo til at tage alt opmærksom fra Meghan og ja....egentlig hele dagen....folk vil se på faren og kun kunne tænke på hvad han har gjort.

Det er selvfølgelig Meghan der bestemmer hvem der skal følge hende op, men bryder mig virkelig ikke om tanken om at det bliver hendes far, som har været så meget i vælten de sidste par dage.....synes det ville ødelægge en ellers glædelig dag.

Håber hendes mor følger hende op.


Det skal han heller ikke. Han kommer ikke.


Kan man være 100% sikker på det? :genert: Håber virkelig du har ret!


Han skal have en hjerteoperation i dag, så han må slet ikke flyve.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Spjaerten » 16. maj 2018, 12:23

Skal i sommerhus med en flok veninder. Vi efterlader en hjemme, som har lovet at være vores kongelige hofreporter ;)
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Kattefjæs » 16. maj 2018, 12:54

TakeAChanceOnMe skrev:Der er fodbold samme dag - FA cup United mod Chelsea på Wembley. Hvilket er grunden til at jeg ikke skal se brylluppet - det og jeg skal arbejde.


Ja det så jeg. Og tube closures. Det bliver interessant :lol:

Heldigvis er jeg ikke så udsat derhjemme. I hvert fald ikke hvis det er fodbold. Jeg bor tæt på Wimbledon, så visse tidspunkter af året kan godt være lidt nederen, men det er dog til at holde ud. :)
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14688

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 16. maj 2018, 13:13

Kattefjæs skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Der er fodbold samme dag - FA cup United mod Chelsea på Wembley. Hvilket er grunden til at jeg ikke skal se brylluppet - det og jeg skal arbejde.


Ja det så jeg. Og tube closures. Det bliver interessant :lol:

Heldigvis er jeg ikke så udsat derhjemme. I hvert fald ikke hvis det er fodbold. Jeg bor tæt på Wimbledon, så visse tidspunkter af året kan godt være lidt nederen, men det er dog til at holde ud. :)


Min kaereste koerer ned med et par venner for FA Cuppen, er SAA glad for det ikke er mig. Eller jeg ville rigtig gerne derned, men i bil mens der er finale OG bryllup? Nej tak!
Saa jeg kan blive i Manchester, tage telefonen for alle supportere der har glemt deres billet, aldrig har modtaget den, etc., og saa se kampen paa pub efter arbejde. Saa har jeg heller ikke brugt naesten 300 pund paa billet og hotel :lol: .

Der skal nok vaere nogle der saetter bryllup og optakt til finalen paa, paa kontoret.
1
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf zembra1986 » 16. maj 2018, 13:29

FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:Jeg synes det er en virkelig dårlig beslutning og mega faux paus hvis hendes far alligevel skal føre hende op af kirkegulvet :nerve: :tie: det kommer jo til at tage alt opmærksom fra Meghan og ja....egentlig hele dagen....folk vil se på faren og kun kunne tænke på hvad han har gjort.

Det er selvfølgelig Meghan der bestemmer hvem der skal følge hende op, men bryder mig virkelig ikke om tanken om at det bliver hendes far, som har været så meget i vælten de sidste par dage.....synes det ville ødelægge en ellers glædelig dag.

Håber hendes mor følger hende op.


Det skal han heller ikke. Han kommer ikke.


Kan man være 100% sikker på det? :genert: Håber virkelig du har ret!


Han skal have en hjerteoperation i dag, så han må slet ikke flyve.


Arhh okay, så kan man vist godt garantere at han ikke kommer :)
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Wizzze » 16. maj 2018, 14:01

zembra1986 skrev:Jeg skal se det sammen med en veninde :) Vi så også brylluppet mellem Carl Philip og Sofia sammen....Vi køber en lækker kage fra bageren og noget boblevand og så hygger vi os bare med at se det og kommentere på alle de fine kjoler :lun:

Glæder mig virkelig til at se Meghan Markle som brud, synes hun er GUDEsmuk :love2:


I kunne også gå i gang med kager selv :savl:
https://www.theguardian.com/lifeandstyl ... laire-ptak
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Wizzze » 16. maj 2018, 15:31

FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:Jeg synes det er en virkelig dårlig beslutning og mega faux paus hvis hendes far alligevel skal føre hende op af kirkegulvet :nerve: :tie: det kommer jo til at tage alt opmærksom fra Meghan og ja....egentlig hele dagen....folk vil se på faren og kun kunne tænke på hvad han har gjort.

Det er selvfølgelig Meghan der bestemmer hvem der skal følge hende op, men bryder mig virkelig ikke om tanken om at det bliver hendes far, som har været så meget i vælten de sidste par dage.....synes det ville ødelægge en ellers glædelig dag.

Håber hendes mor følger hende op.


Det skal han heller ikke. Han kommer ikke.


Det er der så nogle andre der gør :tie:
https://www.bt.dk/royale/de-er-ikke-inv ... -alligevel

Jeg begynder at forstå hvad du mener om stakkel Megan, hvad skal de bidrage med hvis der ikke har været kontakt i 20år? :nej:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf vibbsen » 16. maj 2018, 15:46

Wizzze skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:Jeg synes det er en virkelig dårlig beslutning og mega faux paus hvis hendes far alligevel skal føre hende op af kirkegulvet :nerve: :tie: det kommer jo til at tage alt opmærksom fra Meghan og ja....egentlig hele dagen....folk vil se på faren og kun kunne tænke på hvad han har gjort.

Det er selvfølgelig Meghan der bestemmer hvem der skal følge hende op, men bryder mig virkelig ikke om tanken om at det bliver hendes far, som har været så meget i vælten de sidste par dage.....synes det ville ødelægge en ellers glædelig dag.

Håber hendes mor følger hende op.


Det skal han heller ikke. Han kommer ikke.


Det er der så nogle andre der gør :tie:
https://www.bt.dk/royale/de-er-ikke-inv ... -alligevel

Jeg begynder at forstå hvad du mener om stakkel Megan, hvad skal de bidrage med hvis der ikke har været kontakt i 20år? :nej:


De skal være studio kommentatorer for et af tv selskaberne....

Det er simpelthen så sygt.....
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. maj 2018, 16:09

Wizzze skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:Jeg synes det er en virkelig dårlig beslutning og mega faux paus hvis hendes far alligevel skal føre hende op af kirkegulvet :nerve: :tie: det kommer jo til at tage alt opmærksom fra Meghan og ja....egentlig hele dagen....folk vil se på faren og kun kunne tænke på hvad han har gjort.

Det er selvfølgelig Meghan der bestemmer hvem der skal følge hende op, men bryder mig virkelig ikke om tanken om at det bliver hendes far, som har været så meget i vælten de sidste par dage.....synes det ville ødelægge en ellers glædelig dag.

Håber hendes mor følger hende op.


Det skal han heller ikke. Han kommer ikke.


Det er der så nogle andre der gør :tie:
https://www.bt.dk/royale/de-er-ikke-inv ... -alligevel

Jeg begynder at forstå hvad du mener om stakkel Megan, hvad skal de bidrage med hvis der ikke har været kontakt i 20år? :nej:


Drt skrev jeg jo for mange indlæg siden. Følg nu med :rulle: :P
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Juki » 16. maj 2018, 21:05

FormerlyKnownAs skrev:
Wizzze skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:Jeg synes det er en virkelig dårlig beslutning og mega faux paus hvis hendes far alligevel skal føre hende op af kirkegulvet :nerve: :tie: det kommer jo til at tage alt opmærksom fra Meghan og ja....egentlig hele dagen....folk vil se på faren og kun kunne tænke på hvad han har gjort.

Det er selvfølgelig Meghan der bestemmer hvem der skal følge hende op, men bryder mig virkelig ikke om tanken om at det bliver hendes far, som har været så meget i vælten de sidste par dage.....synes det ville ødelægge en ellers glædelig dag.

Håber hendes mor følger hende op.


Det skal han heller ikke. Han kommer ikke.


Det er der så nogle andre der gør :tie:
https://www.bt.dk/royale/de-er-ikke-inv ... -alligevel

Jeg begynder at forstå hvad du mener om stakkel Megan, hvad skal de bidrage med hvis der ikke har været kontakt i 20år? :nej:


Drt skrev jeg jo for mange indlæg siden. Følg nu med :rulle: :P

Det er da også utroligt at vi ikke bare kan forstå hvordan sådan et kongeligt bryllup skal skrues sammen, eller måske rettere at den kongelige familie ikke lytter til dig :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf zembra1986 » 17. maj 2018, 11:33

Så er det bekræftet fra bruden selv:

http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-05-17 ... -bryllup-0

Phewww!
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Rapfisk » 17. maj 2018, 11:37

Stakkels, stakkels hende - på så mange forskellige planer.
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf computermus » 17. maj 2018, 12:25

Det er bare så synd for Meghan at hun har de halvsøskende ,der opfører sig værre end hvad en 15 årig teenager kunne finde på. Og at hun har en far som slet ikke kan finde ud af at holde næbbet flettet i forbindelse med hans datters store dag.
Jeg er helt med på at han sikkert har været jaget af pressen her op til brylluppet, men der er en sætning der hedder " Ingen kommentarer " , måske han skulle lære den.
Med hensyn til halvbroderen på 53 år, så er han da næsten den værste af dem, at skrive et brev til prins Harry, hvor han sviner sin søster til , som han ikke har set i 7 år, for så derefter åbenbart at skrive et brev til Meghan og " undskylde" hvis man kan kalde det det , for at se om man kan få en invitation til brylluppet . Nej , bare nej til den opførsel.
2
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf FormerlyKnownAs » 17. maj 2018, 14:56

Den søster er så klam i sin opførsel at det går langt udover min forståelse. Føj!

Senest har Meghan Markles halvsøster, Samantha Grant, som tidligere offentligt har langet hårdt ud efter den kommende brud, i den britiske tabloidavis The Sun kritiseret det britiske kongehus for at svigte faderen. Hoffet har nemlig ikke sørget for at flyve faderen til London i god tid, og man har heller ikke oplyst ham om, hvordan han skulle komme frem.

»Der har ikke været egentlig kontakt fra Meghan, og hun har ikke talt med min far siden hjerteanfaldet. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg bebrejder hende ikke.«

Hun tilføjer, at prins Harry, som endnu aldrig har mødt sin kommende svigerfar, har forholdt sig tavst.

»Jeg ved, at der ikke har været kontakt.«

Kensington Palace har tidligere udtalt, at man gør, hvad man kan for at hjælpe Meghan Markles far, men det afviser søsteren.

»Det er ikke sandt, for så ville han ikke stadig være hjemme hos sig selv. Så ville han have været med sikkerhedsvagter. Jeg har kvitteringer, der viser, at jeg har sendt min far penge to gange via MoneyGram, som han havde brug for.«

Britiske medier kan i øvrigt samtidig fortælle, at søsteren selv har været en tur på hospitalet efter et trafikuheld. Hendes kæreste udtaler, at parret blev forfulgt at paparazzifotografer, som spærrede vejen for dem. De kørte galt, da de forsøgte at undvige fotografen. Sammantha Grant, som sidder i kørestol på grund af sclerose, brækkede sin ene ankel som følge af ulykken.


https://www.bt.dk/royale/meghan-markles ... rdt-angreb
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf FormerlyKnownAs » 17. maj 2018, 14:59

ALONE, ILL & AFRAID Meghan Markle’s sister Samantha blasts claims that Kensington Palace is helping their poorly dad Thomas in hospital
Samantha has revealed to The Sun that she had to wire her father money so he could survive as he successfully underwent heart surgery


Meghan’s wheelchair-bound sister, 53, said he was devastated to miss Meghan’s wedding to Prince Harry on Saturday but had been given no information by Kensington Palace.

She told us: “He was upset. He wanted to go. But his doctor had the overruling opinion he needed surgery. So he’s smart enough to know, ‘This is life-threatening’.

“It’s all been so heartbreaking and now my father’s in surgery.”

Samantha claimed her dad “checked in anonymously” to hospital yesterday to avoid photographers. There had been no sign of him leaving home in Rosarito, Mexico

Samantha, who has multiple sclerosis, rejected reports that Kensington Palace had offered significant support to her dad in Mexico.

She added: “That is not true or he would not have been living in his place. He’d have been with security. I have receipts showing I’ve sent my father money twice by MoneyGram because he needed it.

“He is badly in need of help. I’m dreadfully worried about him. He’s completely on his own.

Florida-based Samantha said the Palace had not offered to fly him to London early or give him details about how he would get there.

She said: “There was no actual contact from Meghan and she has not spoken with my father since the heart attack. I don’t know why, I’m not blaming her.”

Samantha also said Harry — who has never met Thomas — had stayed silent, claiming: “I know that contact has not been made.”

Thomas’s first heart attack last week saw him treated in an ill-equipped local hospital.

His daughter said: “I was worried as I hadn’t heard from him in a day and a half. And he called me crying and he said, ‘I had a heart attack.’”

He had recently been trying to live a healthy lifestyle, she said.

Samantha denied claims there was a rift between them over the deal to stage photos before the wedding. She insisted she brokered it to “defend” him from the paparazzi.
0

Tilbage til "Film og TV"