Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 17. apr 2018, 19:05

Kender I det der med, når man går rundt med en lidt mærkelig følelse. Og man kan ikke rigtig finde ud af, hvad det er. Indtil det går op for en, at man er glad. Sådan rigtig glad, helt ned i maven.

Sådan har jeg det for tiden. Hvilket selvfølgelig er fantastisk. Men også lidt mærkeligt, fordi jeg i lang tid har gået og haft det lidt meh, det meste af tiden.
8
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 17. apr 2018, 19:07

Animi skrev:Kender I det der med, når man går rundt med en lidt mærkelig følelse. Og man kan ikke rigtig finde ud af, hvad det er. Indtil det går op for en, at man er glad. Sådan rigtig glad, helt ned i maven.

Sådan har jeg det for tiden. Hvilket selvfølgelig er fantastisk. Men også lidt mærkeligt, fordi jeg i lang tid har gået og haft det lidt meh, det meste af tiden.


Ja!

Jeg er tenderende til lalleglad fra tid til anden i disse dage - det er svært at genkende, fordi det er så uvant, men jeg forsøger at vænne mig til det.

Det er ikke sp skidt endda :lun:
5
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 17. apr 2018, 19:53

Animi skrev:Kender I det der med, når man går rundt med en lidt mærkelig følelse. Og man kan ikke rigtig finde ud af, hvad det er. Indtil det går op for en, at man er glad. Sådan rigtig glad, helt ned i maven.

Sådan har jeg det for tiden. Hvilket selvfølgelig er fantastisk. Men også lidt mærkeligt, fordi jeg i lang tid har gået og haft det lidt meh, det meste af tiden.

Ja. Det er rigtig dejligt. Min glad-hed skyldes flere ting. Mit arbejde og de, som regel, skønne unge mennesker og kolleger, jeg er omgivet af til daglig. Min træning. Mine børn, venner og veninder samt familie. Mit liv, som det ser ud efter skilsmisse. Foråret med solskin og blomster. Og Aalborgenseren.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. apr 2018, 20:26

Ally skrev:
Animi skrev:Kender I det der med, når man går rundt med en lidt mærkelig følelse. Og man kan ikke rigtig finde ud af, hvad det er. Indtil det går op for en, at man er glad. Sådan rigtig glad, helt ned i maven.

Sådan har jeg det for tiden. Hvilket selvfølgelig er fantastisk. Men også lidt mærkeligt, fordi jeg i lang tid har gået og haft det lidt meh, det meste af tiden.

Ja. Det er rigtig dejligt. Min glad-hed skyldes flere ting. Mit arbejde og de, som regel, skønne unge mennesker og kolleger, jeg er omgivet af til daglig. Min træning. Mine børn, venner og veninder samt familie. Mit liv, som det ser ud efter skilsmisse. Foråret med solskin og blomster. Og Aalborgenseren.

Du bliver snart lige nødt til at fortælle lidt om ham Aalborg. Især når nu du har bevæget dig op i mit optageområde :lol:
1
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Singletråden

Indlægaf Primerose » 17. apr 2018, 20:44

Krølle: jeg er også vild med de romantiske frederiksbergstukke. Jeg vil gerne vise dig to af favoritterne i min ene stue. Jeg er så vild med detaljerne qmed fuglene.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 17. apr 2018, 20:58

Så er min opsigelse tikket ind på mail, for 2 min siden. Mit hjerte hamrer derudaf lige nu. Men jeg må prøve om min fagforening vil kigge på det, jeg kan ikke få sygedagene til at ramme i 120-129 dages intervallet, jeg kan kun få det til 115 dage :gruble:

Og dear. Jeg skal vist ikke i seng foreløbigt.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 17. apr 2018, 21:00

Daine skrev:Så er min opsigelse tikket ind på mail, for 2 min siden. Mit hjerte hamrer derudaf lige nu. Men jeg må prøve om min fagforening vil kigge på det, jeg kan ikke få sygedagene til at ramme i 120-129 dages intervallet, jeg kan kun få det til 115 dage :gruble:

Og dear. Jeg skal vist ikke i seng foreløbigt.


Der bliver godt nok ikke givet ved dørene i det firma :tie:
Ring til din fagforening i morgen for det kunne da godt lyde som om, der er et eller andet, der ikke rimer.

Håber du er okay efter omstændighederne :ae:
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 17. apr 2018, 21:03

Daine skrev:Så er min opsigelse tikket ind på mail, for 2 min siden. Mit hjerte hamrer derudaf lige nu. Men jeg må prøve om min fagforening vil kigge på det, jeg kan ikke få sygedagene til at ramme i 120-129 dages intervallet, jeg kan kun få det til 115 dage :gruble:

Og dear. Jeg skal vist ikke i seng foreløbigt.


Og hvem fanden sender sådan noget fem minutter i de flestes sengetid?!
Jeg er engang blevet opsagt en søndag eftermiddag fordi de håbede at det betød at jeg ikke kunne få fat i min fagforening og de dermed kunne spare den opsigelse jeg var berettiget til. En større dansk uddannelsesinstitution.
5
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 17. apr 2018, 21:07

bluetof1 skrev:
Daine skrev:Så er min opsigelse tikket ind på mail, for 2 min siden. Mit hjerte hamrer derudaf lige nu. Men jeg må prøve om min fagforening vil kigge på det, jeg kan ikke få sygedagene til at ramme i 120-129 dages intervallet, jeg kan kun få det til 115 dage :gruble:

Og dear. Jeg skal vist ikke i seng foreløbigt.


Der bliver godt nok ikke givet ved dørene i det firma :tie:
Ring til din fagforening i morgen for det kunne da godt lyde som om, der er et eller andet, der ikke rimer.

Håber du er okay efter omstændighederne :ae:

Det tror jeg faktisk jeg er. Det er jo ingen overraskelse så jeg var forberedt mentalt. Og turen hos psyk i dag fik lige skubbet nogle ting på plads mentalt. At jeg så lige skal have hjertebankenen til at falde til ro er nok naturligt tak. Tak :kys:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 17. apr 2018, 21:09

Daine skrev:Så er min opsigelse tikket ind på mail, for 2 min siden. Mit hjerte hamrer derudaf lige nu. Men jeg må prøve om min fagforening vil kigge på det, jeg kan ikke få sygedagene til at ramme i 120-129 dages intervallet, jeg kan kun få det til 115 dage :gruble:

Og dear. Jeg skal vist ikke i seng foreløbigt.


Hvorfor skulle din fagforening ikke ville kigge på det? Det er da en af deres fornemmeste opgaver at rådgive medlemmer, der er blevet opsagt :)

Jeg håber, at du med fagforeningens hjælp får redt trådene ud, men med det du har fortalt, så er det måske ikke så skidt at du ved, at du ikke skal tilbage dertil? Kan du mon finde en snert af lettelse i forhold til den del?

Kram herfra
3
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Singletråden

Indlægaf bluetof1 » 17. apr 2018, 21:10

Daine skrev:
bluetof1 skrev:
Daine skrev:Så er min opsigelse tikket ind på mail, for 2 min siden. Mit hjerte hamrer derudaf lige nu. Men jeg må prøve om min fagforening vil kigge på det, jeg kan ikke få sygedagene til at ramme i 120-129 dages intervallet, jeg kan kun få det til 115 dage :gruble:

Og dear. Jeg skal vist ikke i seng foreløbigt.


Der bliver godt nok ikke givet ved dørene i det firma :tie:
Ring til din fagforening i morgen for det kunne da godt lyde som om, der er et eller andet, der ikke rimer.

Håber du er okay efter omstændighederne :ae:

Det tror jeg faktisk jeg er. Det er jo ingen overraskelse så jeg var forberedt mentalt. Og turen hos psyk i dag fik lige skubbet nogle ting på plads mentalt. At jeg så lige skal have hjertebankenen til at falde til ro er nok naturligt tak. Tak :kys:


Jeg håber din næste arbejdsplads sætter mere pris på dig og at din nu forhenværende chef opdager hvor meget du egentlig reddede hans mugne røv på daglig basis når han igen havde klokket i vagtplanen eller andre elementære ting.
8
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 17. apr 2018, 21:13

Lys skrev:
Daine skrev:Så er min opsigelse tikket ind på mail, for 2 min siden. Mit hjerte hamrer derudaf lige nu. Men jeg må prøve om min fagforening vil kigge på det, jeg kan ikke få sygedagene til at ramme i 120-129 dages intervallet, jeg kan kun få det til 115 dage :gruble:

Og dear. Jeg skal vist ikke i seng foreløbigt.


Hvorfor skulle din fagforening ikke ville kigge på det? Det er da en af deres fornemmeste opgaver at rådgive medlemmer, der er blevet opsagt :)

Jeg håber, at du med fagforeningens hjælp får redt trådene ud, men med det du har fortalt, så er det måske ikke så skidt at du ved, at du ikke skal tilbage dertil? Kan du mon finde en snert af lettelse i forhold til den del?

Kram herfra

Fordi jeg først lige er skiftet tilbage til dem igen (som i LIGE). Det var før dette eskalerede, og det var primært fordi min veninde fortalte hvor god en karriererådgivning hun havde fået og det savnede jeg, men det kan jeg jo sagtens komme og sige nu. Men jeg ringer og snakker med dem, så må de jo sige nej hvis de vurderer at skiftet kommer for tæt på dette. Jeg er opsagt med udgangen af maj, så jeg står om ikke andet så trods alt ikke og er sygemeldt arbejdsløs fra i morgen.

Hov, glemte resten: Jeg kan sagtens føle lettelse, jeg har på ingen måde lyst til at komme tilbage. Selvom jeg ikke har lyst til at være arbejdsløs, så er alternativet værre. Så jeg kan godt føle lettelse, heldigvis. Og tak :kys:
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 17. apr 2018, 21:28

Nøj hvor jeg håber, de ikke kan tælle, at deres røve kollektivt må klø og samtlige arme være for korte. Oveni at jeg egentlig er sikker på, det er for det bedste, at du slipper væk, så ville det FRYDE min smålige (og hævngerrige) sjæl, hvis de har fucket op og ender med et ordentligt rap over nallerne ift at betale godtgørelse og løn i dit normale opsigelsesvarsel.
12
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 17. apr 2018, 21:40

Daine skrev:
Lys skrev:
Daine skrev:Så er min opsigelse tikket ind på mail, for 2 min siden. Mit hjerte hamrer derudaf lige nu. Men jeg må prøve om min fagforening vil kigge på det, jeg kan ikke få sygedagene til at ramme i 120-129 dages intervallet, jeg kan kun få det til 115 dage :gruble:

Og dear. Jeg skal vist ikke i seng foreløbigt.


Hvorfor skulle din fagforening ikke ville kigge på det? Det er da en af deres fornemmeste opgaver at rådgive medlemmer, der er blevet opsagt :)

Jeg håber, at du med fagforeningens hjælp får redt trådene ud, men med det du har fortalt, så er det måske ikke så skidt at du ved, at du ikke skal tilbage dertil? Kan du mon finde en snert af lettelse i forhold til den del?

Kram herfra

Fordi jeg først lige er skiftet tilbage til dem igen (som i LIGE). Det var før dette eskalerede, og det var primært fordi min veninde fortalte hvor god en karriererådgivning hun havde fået og det savnede jeg, men det kan jeg jo sagtens komme og sige nu. Men jeg ringer og snakker med dem, så må de jo sige nej hvis de vurderer at skiftet kommer for tæt på dette. Jeg er opsagt med udgangen af maj, så jeg står om ikke andet så trods alt ikke og er sygemeldt arbejdsløs fra i morgen.

Hov, glemte resten: Jeg kan sagtens føle lettelse, jeg har på ingen måde lyst til at komme tilbage. Selvom jeg ikke har lyst til at være arbejdsløs, så er alternativet værre. Så jeg kan godt føle lettelse, heldigvis. Og tak :kys:


Jeg håber, at fagforeningen er hjælpsomme som de bør være i sådan en situation.

Dejligt at høre, at du kan mærke lettelsen. Måske hjælper det dig i processen med at få det bedre.

Og som Krølle skriver; jeg håber de har talt forkert ;)
3
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Singletråden

Indlægaf Velvet-Goldmine » 18. apr 2018, 09:09

Daine skrev:Så er min opsigelse tikket ind på mail, for 2 min siden. Mit hjerte hamrer derudaf lige nu. Men jeg må prøve om min fagforening vil kigge på det, jeg kan ikke få sygedagene til at ramme i 120-129 dages intervallet, jeg kan kun få det til 115 dage :gruble:

Og dear. Jeg skal vist ikke i seng foreløbigt.


Du har været ansat i hvad... 13 år? Jeg kan love dig for at du har mere end 1 mdr. opsigelse fra den 1. (med mindre du har været timelønnet, og det er ikke mit indtryk).
Det er jo helt i hampen, og jeg håber at din fagforening vil hjælpe.
Det bliver dog godt på den anden side, tro mig - jeg har lige været der :kys:
0

Tilbage til "Forhold og sex"