Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf 1234 » 8. apr 2018, 18:57

LaMariposa skrev:
1234 skrev:
LaMariposa skrev:Er der nogen af jer, der har erfaring med spraytan? Vi kan desværre ikke komme på solferie, som vi ellers havde planlagt, inden vores bryllup, og jeg er simpelthen så bleg som nærmest aldrig har været før. Jeg ligner jeg ved ikke hvad :genert: Har for mange år siden brugt bodylotion med toner i, men havde svært ved at nå helt om på ryggen.

Altså jeg givet op til vores så jeg tager bare i solarium et par gange også selvom jeg har utrolig mange modersmærker, men tænker hvis man er okay forsigtig med solen normalt gør det nok ikke den store skade de par gange.
Men det så også fordi jeg ikke rigtig har set nogle succesfulde versioner sprayversionen.


Præcis. Jeg kan ikke tænke spraytan uden at se Ross fra Venner for mig :D

Jeg har også minder om min søsters hænder der ser frygtelig ud efter brug af bruncrem eller hvad det hedder :lol:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 8. apr 2018, 19:41

LaMariposa skrev:Er der nogen af jer, der har erfaring med spraytan? Vi kan desværre ikke komme på solferie, som vi ellers havde planlagt, inden vores bryllup, og jeg er simpelthen så bleg som nærmest aldrig har været før. Jeg ligner jeg ved ikke hvad :genert: Har for mange år siden brugt bodylotion med toner i, men havde svært ved at nå helt om på ryggen.


Dont! Jeg prøvede det et halvt år inden brylluppet for at tjekke. For det første kommer du højst sandsynligt til at smitte af på kjolen under armene. Og så synes jeg at jeg var alt For brun selvom det var den lyseste farve jeg fik. Det skal man lige overveje hvis man normal er meget lys. Udover det blev det ikke særligt flot på hænder og fødder, og lige på ens bryllupsdag er ens hånd ret meget i fokus.
2
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf 1234 » 8. apr 2018, 19:54

Hvad er folks erfaring med at vokse ben?
Jeg skal nemlig ikke have lang kjole på og jeg typen hvor man kan se hårene meget hurtigt.
Jeg har aldrig vokset før så ved ikke hvor slemt det er eller om der er nogle ulemper ved det.
0
Selma156
Indlæg: 2344
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Selma156 » 8. apr 2018, 20:00

Hopper lige ind fra sidelinjen og efterlyser en god flydende eyeliner? Helst ikke alt for pricy, da jeg ikke bruger det så tit.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Viskelæder » 8. apr 2018, 20:04

LaMariposa skrev:Er der nogen af jer, der har erfaring med spraytan? Vi kan desværre ikke komme på solferie, som vi ellers havde planlagt, inden vores bryllup, og jeg er simpelthen så bleg som nærmest aldrig har været før. Jeg ligner jeg ved ikke hvad :genert: Har for mange år siden brugt bodylotion med toner i, men havde svært ved at nå helt om på ryggen.


Jeg har prøvet det to gange og havde en god oplevelse begge gange :) Jeg sagde, at farven skulle være naturlig, og det blev den. Jeg blev brun, men ikke orange, stribet eller Ross-agtig.

Det er dog træls, at man efterfølgende ikke må bade eller vaske hænder i sådan 8 timer. Man er klistret og føler sig virkelig klam.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tilly » 8. apr 2018, 20:14

Selma156 skrev:Hopper lige ind fra sidelinjen og efterlyser en god flydende eyeliner? Helst ikke alt for pricy, da jeg ikke bruger det så tit.

Jeg synes at denne er ganske udemærket :)

https://www.matas.dk/loreal-super-liner ... ense-black
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LaMariposa » 9. apr 2018, 03:35

Filipai skrev:
LaMariposa skrev:Er der nogen af jer, der har erfaring med spraytan? Vi kan desværre ikke komme på solferie, som vi ellers havde planlagt, inden vores bryllup, og jeg er simpelthen så bleg som nærmest aldrig har været før. Jeg ligner jeg ved ikke hvad :genert: Har for mange år siden brugt bodylotion med toner i, men havde svært ved at nå helt om på ryggen.


Dont! Jeg prøvede det et halvt år inden brylluppet for at tjekke. For det første kommer du højst sandsynligt til at smitte af på kjolen under armene. Og så synes jeg at jeg var alt For brun selvom det var den lyseste farve jeg fik. Det skal man lige overveje hvis man normal er meget lys. Udover det blev det ikke særligt flot på hænder og fødder, og lige på ens bryllupsdag er ens hånd ret meget i fokus.


Tak for din feedback. Tror ikke jeg tør så :D
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 9. apr 2018, 06:00

Selma156 skrev:Hopper lige ind fra sidelinjen og efterlyser en god flydende eyeliner? Helst ikke alt for pricy, da jeg ikke bruger det så tit.


Denne er god: https://www.matas.dk/clinique-pretty-ea ... -pen-black
2
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 11. apr 2018, 19:05

Jeg er medlem af L’oreals beautyboard som gør, at jeg får tilsendt produkter gratis som jeg så skal teste, og bagefter skrive en anmeldelse på. Nu har jeg tre gange forsøgt at skrive en dårlig anmeldelse af en af deres nye sugarscrubs, og de bliver ved med at moderere og slette den :stoned:

Det irriterer mig voldsomt, at fordi det er en negativ anmeldelse, så vil de ikke bruge den.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1124

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf differentdaydifferentperson » 11. apr 2018, 19:49

twinkle skrev:Jeg er medlem af L’oreals beautyboard som gør, at jeg får tilsendt produkter gratis som jeg så skal teste, og bagefter skrive en anmeldelse på. Nu har jeg tre gange forsøgt at skrive en dårlig anmeldelse af en af deres nye sugarscrubs, og de bliver ved med at moderere og slette den :stoned:

Det irriterer mig voldsomt, at fordi det er en negativ anmeldelse, så vil de ikke bruge den.



loool hvor grimt :stoned: tak for info. Har oft undret mig over hvor meget "de" moderere i anmeldelser.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 11. apr 2018, 19:50

twinkle skrev:Jeg er medlem af L’oreals beautyboard som gør, at jeg får tilsendt produkter gratis som jeg så skal teste, og bagefter skrive en anmeldelse på. Nu har jeg tre gange forsøgt at skrive en dårlig anmeldelse af en af deres nye sugarscrubs, og de bliver ved med at moderere og slette den :stoned:

Det irriterer mig voldsomt, at fordi det er en negativ anmeldelse, så vil de ikke bruge den.

Det er da direkte useriøst :wacko:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 13. apr 2018, 12:12

differentdaydifferentperson skrev:
twinkle skrev:Jeg er medlem af L’oreals beautyboard som gør, at jeg får tilsendt produkter gratis som jeg så skal teste, og bagefter skrive en anmeldelse på. Nu har jeg tre gange forsøgt at skrive en dårlig anmeldelse af en af deres nye sugarscrubs, og de bliver ved med at moderere og slette den :stoned:

Det irriterer mig voldsomt, at fordi det er en negativ anmeldelse, så vil de ikke bruge den.



loool hvor grimt :stoned: tak for info. Har oft undret mig over hvor meget "de" moderere i anmeldelser.


Ved da godt jeg får produkter gratis, men når det er noget juks nægter jeg altså at skrive en god anmeldelse.

Nå, men efter tre forsøg lykkedes det :lol:
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 13. apr 2018, 12:32

Er der nogen, der kan anbefale en god bodylotion, som ikke koster alverden?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tilly » 13. apr 2018, 14:22

Apropros L’Oreal, så vil jeg lige tippe om at Matas har 40% rabat på L’Oreal mascaraer indtil d. 18. april... Bruger vist ikke så mange andre L’Oreal produkter, men deres mascaraer er jeg glad for :D Så ville bare lige give et tip til andre der også bruger dem.
1
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf flicka » 14. apr 2018, 20:48

Uanset hvilken mascara eller øjenvippebukker jeg bruger, så holder mine vipper bare ikke bukket.
Jeg bruger i øjeblikket Shiseido's øjenvippebukker, som jeg ellers er rigtig glad for.

Nogle fifs, jeg bør kende til? Udover at varme øjenvippebukkeren med hårtørreren, som ikke helt virker.
0
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll

Tilbage til "Skønhed"