Hvad vil han?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Hvad vil han?

Indlægaf Wíldcat » 2. apr 2018, 18:24

Hej alle Jeg har brug for hjælp med at finde ud af hvad der skete mellem mig og lade os kalde ham X.
X er 35 år og jeg er 25 år. Jeg mødte X igennem en fest og vi hygget os rigtig meget sammen, han var meget charmerende og sød (og rigtig flot!). Vi havde god kemi og det endte med vi tilføjet hinanden på fb. Dagen efter skriver han og spørg hvordan det går, vi får skrevet ret meget sammen i ca 1 uge hvor han så samler mod til at invitere mig ud. (Første date) Gik rigtig godt, han hentet mig i bil og vi tog så i biografen og bagefter ud at spise. Det var rigtig romantisk og så hyggeligt.

Vi endte med at gå rundt mens vi holdt i hånd sammen osv. Han kører mig så til sidst hjem og vi krammet farvel. Vi skriver herefter i en hel uge indtil han så invitere mig ud igen, der tager vi på en cafe og vi drikker kaffe og spiser kage.

men så spørg han mig om jeg ikke har lyst til at tage hjem til ham, jeg ved hvad det også ellers kan betyde, så jeg sagde at jeg rigtig meget kan lide ham og er tiltrukket af ham men vil gerne tage hjem til ham når jeg har lært ham bedre at kende. Han svaret så det er op til mig og at han ikke prøver på at skynde mig el noget han vil gerne have jeg skal være tryg ved ham. Og alt var rigtig godt og romantisk. Han ender så med at køre mig hjem igen. På tredje date (og sidste date) Der tog vi ud sammen på en shopping center, der snakker vi så og vi hygger osv alt går godt (og han spørg så om han ikke må kysse mig smilende siger jeg ja, og vi kysset.

Men her går det galt Da han så kører mig hjem, så kysser vi hinanden (igen) farvel men efter et par timer skriver han ikke over SMS så ofte.
Anden dag skriver han heller ikke

Indtil næste dag hvor jeg så spurgte om alt er okay for han virker ret stille Han skrev så den her SMS:

Hej, alt er okay, jeg har bare tænkt over det og for at være ærlig så har jeg datet yngre piger og det har aldrig endt godt. Jeg er bange for vi skynder os for hurtigt og at jeg ender med at såre dig. Jeg er forvirret hvad jeg vil med os, om det kan blive seriøst, eller om det for mig mere er for sjovt. Jeg vil bare ikke ende med at såre dig.

Jeg svaret så:

Hey jeg vil ønske du fortalte mig det noget før men jeg respekterer dit valg og tak fordi du siger sandheden. og det var rigtig hyggeligt at ses jeg vil ikke presse dig el noget, så jeg forstår godt hvis du vil stoppe :)

Han svaret så Tak:) du er sød og jeg kan godt lide dig men jeg bange for at såre dig. Jeg håber du får en god dag

Så skriver han til mig efter 3 dage "Hej håber du får en god dag i dag" Jeg forstår ikke hvorfor han skriver til mig efterfølgende?? Men jeg forstår generelt ikke hvad der skete lige præcis el hvorfor han fik kolde fødder.

Han liker så mine billeder i 3 uger og kommentere på nogle af dem

så her i går skriver han en sms til mig, og spørg hvordan det går med mig

vi skriver så lidt frem og tilbage (efter vi ikke har skrevet sammen i 3 uger)

så ender det med han skriver at han synes jeg er sød.

Jeg har stadigvæk følelser for ham :( men jeg er bange for han ikke vil det samme som mig.

Hvordan synes i jeg skal håndtere situationen??

Synes i jeg skal spørg om han vil mødes så vi kan snakke sammen om det eller?
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Viskelæder » 2. apr 2018, 18:30

Jeg ville tolke det sådan, at han på den ene eller anden måde kunne mærke, at han ikke havde nok følelser for dig, og det melder han så ud og lukker den.

Så skriver han igen nu, fordi han nok har tænkt på dig og godt kan lide dig (men ikke nok), og fordi han allerede har meldt ud, at han ikke rigtigt vil noget seriøst, så er han jo fri til at kunne trække sig tilbage igen. Det bliver derfor ret sådan .. ansvarsløst (jeg kan ikke lige findet ordet?) og let for ham.

Det kan selvfølgelig også være, at han oprigtigt har tænkt sig om og virkelig savner dig, og at hans følelser har udviklet sig. Jeg ville bare passe på :)
3
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Honningprut » 2. apr 2018, 19:03

Jeg synes det virker som om, at der måske kom noget "andet" i mellem tiden, altså at der måske var en anden i kulissen, som også var interessant. Det er min erfaring med mænd der har en sådan opførsel.

Jeg tror ligesom Viskelæder, at det var hans måde lukke den på, at han synes du er sød, men at han ikke er videre interesseret i dig.

Noget andet der også slår mig er, at han skriver når det er rart for ham. Altså når det passer ind hos ham, og når han måske mangler opmærksomhed fra det modsatte køn og evt. sex, også selvom du har sagt fra overfor sex pt.

Jeg ville passe på mig selv i en sådan situation.
6
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Wíldcat » 2. apr 2018, 19:06

Honningprut skrev:Jeg synes det virker som om, at der måske kom noget "andet" i mellem tiden, altså at der måske var en anden i kulissen, som også var interessant. Det er min erfaring med mænd der har en sådan opførsel.

Jeg tror ligesom Viskelæder, at det var hans måde lukke den på, at han synes du er sød, men at han ikke er videre interesseret i dig.

Noget andet der også slår mig er, at han skriver når det er rart for ham. Altså når det passer ind hos ham, og når han måske mangler opmærksomhed fra det modsatte køn og evt. sex, også selvom du har sagt fra overfor sex pt.

Jeg ville passe på mig selv i en sådan situation.


Hmm kan godt se din pointe, men hvad hvis han han har skiftet mening som viskelæder siger?
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad vil han?

Indlægaf LaScrooge » 2. apr 2018, 19:11

Jeg tænker, at du bare kan spørge ham direkte, om han har ændret mening. A la: "Jeg undrer mig over, at du skriver til mig igen. Har du skiftet mening? Er du interesseret alligevel? :-)" og så se hvad han svarer. Så tvinger du ham til at være ærlig og du slipper for at spilde din tid med at tænke over hvorfor han gør som han gør.
9
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Honningprut » 2. apr 2018, 19:14

Wíldcat skrev:
Honningprut skrev:Jeg synes det virker som om, at der måske kom noget "andet" i mellem tiden, altså at der måske var en anden i kulissen, som også var interessant. Det er min erfaring med mænd der har en sådan opførsel.

Jeg tror ligesom Viskelæder, at det var hans måde lukke den på, at han synes du er sød, men at han ikke er videre interesseret i dig.

Noget andet der også slår mig er, at han skriver når det er rart for ham. Altså når det passer ind hos ham, og når han måske mangler opmærksomhed fra det modsatte køn og evt. sex, også selvom du har sagt fra overfor sex pt.

Jeg ville passe på mig selv i en sådan situation.


Hmm kan godt se din pointe, men hvad hvis han han har skiftet mening som viskelæder siger?


Jeg tænker, at du er nødt til at spørge ham direkte. Også selvom det er angst provokerende, og selvom det virker som om du presser på. Min erfaring er at enten så er man på, og ellers så er man ikke videre interesseret. :/ Jeg tænker også, at hvis han virkelig er bange for at blive såret, så har han måske nogle problemstillinger, som han er nødt til at arbejde med, inden han kan indgå i en rigtig relation. Det hjælper jo hverken dig eller ham, at han stikker hovedet i busken, hvergang at han bliver "bange" for at du ikke vil ham nok.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Luffegås » 2. apr 2018, 19:17

jeg er så naiv at jeg nok tænker han har overanalyseret for meget. Nu ved jeg ikke hvor seriøs du virker som date, jeg kende godt til følelsen af at føle man selv kun prøver at have det sjovt og lære en anden at kende, og de så virker til at der kun er 1 vej og det er kærestevejen.
Men klart du skal passe på dig selv selvfølgelig, men måske han fik lukket det ned for hurtigt?
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Wíldcat » 2. apr 2018, 19:23

Vi havde det rigtig godt sammen og der var meget kemi imellem os. Dengang vi datet kunne han fx finde på at skrive kl 2 om natten at han drømte om mig (og det var ikke noget klamt noget) han skrev fx han drømte vi tog ud og rejste sammen og at det var en sjov drøm, for han havde ikke rigtig regnet med det.

Han skrev også godmorgen til mig og han spurgte om min dag og virket ret interesseret.


Så jeg forstår ikke hvorfor lige præcis efter vi kysset at han fik kolde fødder?
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad vil han?

Indlægaf LaScrooge » 2. apr 2018, 19:48

Wíldcat skrev:Vi havde det rigtig godt sammen og der var meget kemi imellem os. Dengang vi datet kunne han fx finde på at skrive kl 2 om natten at han drømte om mig (og det var ikke noget klamt noget) han skrev fx han drømte vi tog ud og rejste sammen og at det var en sjov drøm, for han havde ikke rigtig regnet med det.

Han skrev også godmorgen til mig og han spurgte om min dag og virket ret interesseret.


Så jeg forstår ikke hvorfor lige præcis efter vi kysset at han fik kolde fødder?


Spørg ham hvad han vil, ligeud. Du kan ikke vide hvad der foregår eller hvorfor med mindre du spørger ham. Heller ikke hvorfor han trak sig efter I kyssede.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Purple Haze » 3. apr 2018, 05:41

Umiddelbart tænker jeg han kke har synes du virkede interesseret i ham. Så lukker folk jo ned for at passe på sig selv.

Tog du selv initativ til noget, eller skulle han tage teten hver gang i skulle ses eller skrive sammen?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Vixen » 3. apr 2018, 05:56

Jeg får lidt dårlige vibes over ham ud fra beskrivelsen. “Har datet yngre piger før, bange for at såre”, altså... det lyder lidt som om han lige vil skabe lidt drama og godt kan lide, at du ikke helt ved, hvor du har ham. Og så er han 35?! Det lyder han godt nok ikke som. Jeg synes, du skal skynde dig at få et klart svar på hans intentioner ud af ham, og så holde ham op på det.
5
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Petrix » 3. apr 2018, 06:50

Han ved bare ikke helt, hvad han vil og så er den ikke længere. Men oven i det, så har han heller ikke lyst til at såre dig, og det har du fået afvide.
Det er vel en fair udmelding.
0
27102021
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Wíldcat » 3. apr 2018, 08:08

Jamen jeg havde også lukket den jeg kontaktet ham slet ikke i de 3/4 uger vi ikke havde kontakt og jeg tog endda ud med mine veninder i weekenden så havde helt glemt ham indtil iforgårs hvor han skriver hvordan det går.

Hvad betyder det han skriver?

Og så nævner han at han synes jeg er sød osv
0
Wíldcat
Indlæg: 24
Tilmeldt: 27. nov 2017, 21:40
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Wíldcat » 3. apr 2018, 08:08

Synes bare det er mærkeligt som i siger

Han sender forskellige slags signaler og jeg aner virkelig ikke hvad han vil. Det så mærkeligt!
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Hvad vil han?

Indlægaf Grissebassen » 3. apr 2018, 09:11

Når en mand skriver "jeg er i tvivl om jeg kan se det blive til noget seriøst" og "jeg er bange for at såre dig", så betyder det i min verden, det han siger. At han ikke kan se det blive seriøst mellem jer, og at han ved han dermed risikerer at såre dig, men at han med den udmeldning har sit på det rene til at fortsætte med at hygge uforpligtende, såfremt du er med på den. Og det er så det, han fisker efter om du mon er frisk på.
8

Tilbage til "Forhold og sex"