Hvornår ved man om det seriøst?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
hello_world
Indlæg: 26
Tilmeldt: 1. okt 2016, 14:48
Kort karma: 3
Likede indlæg: 8

Hvornår ved man om det seriøst?

Indlægaf hello_world » 29. mar 2018, 20:11

Jeg har datet en fyr i 4 måneder. Han er 29 og jeg er 25. Vi skriver sammen hver dag og jeg kan mærke han interesserer sig for hvad jeg laver i min hverdag og hvad der generelt optager mig. Når vi ses snakker vi også rigtig godt sammen og vi fletter meget fingre, kysser, krammer og nusser. Jeg kan generelt mærke at han næsten ikke kan holde fingrene fra mig. Han har faktisk generelt været hurtig ift til at etablere en fysisk kontakt (det kom lidt bag på mig), men han opfører sig dog stadig som en gentleman, dvs. han ikke er ubehagelig på nogen måde :pompom:

Nu er jeg dog kommet hvor meget jeg nu skal lægge i det vi nu har kørende. Jeg tror ikke at han bare er ude på at komme i bukserne på mig, for så havde han forsøgt for længst. Men er der nogle tegn jeg burde se efter, hvis er ude efter et seriøst forhold? Han er ikke så god til at tale om følelser og synes ikke rigtig at jeg kan tillade mig at spørge, når jeg kun har datet ham i 4 måneder eller hvad? :lun:
Hvad burde mit næste skridt være?
Senest rettet af hello_world 2. apr 2018, 14:41, rettet i alt 1 gang.
0
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Hvornår ved man om det seriøst?

Indlægaf D.itsen » 29. mar 2018, 20:38

Kun 4 måneder? Jeg var ved at sige min lejlighed op, for at flytte ind hos ham efter 4 måneder . Og jeg betragter bestemt ikke mig selv som generelt hurtig på det område (og vi knaldede inden vores første rigtige date. I første omgang var jeg kun ude på at komme i bukserne på ham).
Først tænker jeg du skal finde ud af hvad du vil med ham? Det fremgår ikke af dit indlæg. Og så ville jeg snakkede med ham om det. For mig er det en helt naturlig del af det at lære hinanden at kende
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvornår ved man om det seriøst?

Indlægaf Sangius » 29. mar 2018, 20:42

Du undgår nok ikke en snak, hvis du vil have et svar :)

Jeg tror mine præcise ord til min mand var: "Er vi så kærester nu?"

Han svarede: "det er vi vel."

Oh the romance. Men nu er vi da gift, og alt muligt. :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Hvornår ved man om det seriøst?

Indlægaf Tanten » 29. mar 2018, 20:44

Jeg synes faktisk, 4 måneder uden sex er ret lang tid, når I begge er voksne mennesker, og jeg studser lidt over, at du bruger udtryk som "komme i bukserne på dig" og "gentleman" - kan man ikke være en gentleman, hvis man føler begær efter den kvinde, man er forelsket i og har lyst til at fuldbyrde relationen også gennem seksualitet? Hvorfor skulle han være "ubehagelig", hvis han evt. havde taget initiativet til mere end at kysse og kramme?

Efter 4 måneder med "dating" (som jeg ikke rigtig ved, hvad indebærer, når man ikke er seksuelt sammen - jeg går ud fra, det så må handle om middage, biografture osv.) og daglig og positiv skriftlig kontakt, så vil jeg da mene, I er kærester? Han har i hvert fald udvist stor ihærdighed og tålmodighed, og jeg går ud fra, han var skredet for længe siden, hvis han ikke så en fremtid sammen med dig.

Næste skridt ville, efter min mening, være at overnatte hos hinanden, have sex, møde hinandens venner og familie etc.
9
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår ved man om det seriøst?

Indlægaf vibbsen » 30. mar 2018, 06:48

Du har datet manden i 4 måneder og i tvivl om hvorvidt han mener det seriøst....jeg tror at du er nødt til specificere hvad du mener med "seriøst"
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvornår ved man om det seriøst?

Indlægaf sansera » 7. apr 2018, 16:40

At ‘vente’ på at nogen er klar til sex i 4 måneder er for mig et ret seriøst tegn på dybe følelser. Ellers var han da rykket videre tænker jeg.
Men spørg ham. :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"