Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf FrøkenM » 16. mar 2018, 07:37

PaleSeptember skrev:
FrøkenM skrev:
PaleSeptember skrev:
FrøkenM skrev:Er det slemt at overveje det? :D

Vil lige forbi Salling og lure farverne igen men ellers er jeg fristet ;)

Har du shoppet endnu? :blomst:


Jeg fik shoppet lidt makeup i Matas i går til 20 %, men har ikke shoppet MAC endnu. Men en af de små x9 skal helt sikkert herhjem - måske 2 :)

Dem er jeg også svært begejstret for. Har et par stykker :lol:

Hvilke har du kig på? :D


Jeg kan godt lide Burgundy og Solar glow :)

Jeg har Burgundy, Amber, Dusky Rose og Navy

Burgyndy er så fin på :love:
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 16. mar 2018, 07:50

FrøkenM skrev:
PaleSeptember skrev:
FrøkenM skrev:
PaleSeptember skrev:
FrøkenM skrev:Er det slemt at overveje det? :D

Vil lige forbi Salling og lure farverne igen men ellers er jeg fristet ;)

Har du shoppet endnu? :blomst:


Jeg fik shoppet lidt makeup i Matas i går til 20 %, men har ikke shoppet MAC endnu. Men en af de små x9 skal helt sikkert herhjem - måske 2 :)

Dem er jeg også svært begejstret for. Har et par stykker :lol:

Hvilke har du kig på? :D


Jeg kan godt lide Burgundy og Solar glow :)

Jeg har Burgundy, Amber, Dusky Rose og Navy

Burgyndy er så fin på :love:


Dusky Rose er også fin - og det er dælme gode priser!
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 16. mar 2018, 16:52

Er der nogen der kan anbefale en uv lampe til gellack? Jeg savner virkelig at bruge neglelak, hele min graviditet undgik jeg det. Men med en lille gut på snart to mdr. vil jeg gerne i gang med gel igen (har brugt det før), da det så er 100% tørt efter en tur under lampen. Og jeg har bare så mange fine neglelakker, der bare står og samler støv!
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tilly » 20. mar 2018, 11:11

Nogen der kunne have lyst til at overtage disse 3 læbestifter mod at betale porto? Jeg får dem ikke brugt, da farverne slet ikke passer til mig...

De to er fra Clinique og den sidste er fra Essence.

20180320_114930-600x337.jpg


---
Er afsat :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf ina » 20. mar 2018, 21:04

Er der nogen der kan anbefale en shampoo/andet mod hårtab efter graviditet? :)
0
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Mette » 21. mar 2018, 05:05

ina skrev:Er der nogen der kan anbefale en shampoo/andet mod hårtab efter graviditet? :)

Det kan ikke undgås. Det er hormoner.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf ina » 21. mar 2018, 05:59

Dittemus skrev:
ina skrev:Er der nogen der kan anbefale en shampoo/andet mod hårtab efter graviditet? :)

Jeg synes ikke at der er nogle shampoo der kan gøre det alene, når det drejer sig om hårtab. Der skal et vitaminboost og meget ømfindtlig behandling af håret til, i noget tid.
Alpeccin shampoo (dobbelt effekt) er ret god at supplere med i perioden indtil det er faldet til ro igen. Det er dog vigtigt at du kun rammer hoved-håret og ikke pelsen på kroppen med den, mm. du vil barbere ben morgen og aften dagligt. :genert:


Den shampoo lyder farlig! :lol:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf ina » 21. mar 2018, 06:02

Mette skrev:
ina skrev:Er der nogen der kan anbefale en shampoo/andet mod hårtab efter graviditet? :)

Det kan ikke undgås. Det er hormoner.


Det ved jeg godt. :) Måske jeg formulerede mig forkert, men jeg leder efter noget der kan stimulere hårsækkene fx eller et kosttilskud, som kan hjælpe med hurtig gendannelse af hår. Så det er ikke fordi jeg tror at det kan undgås.

Hvis ikke det findes, så lever jeg med kedeligt og tyndt hår. Det er bare træls. :genert:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf ina » 21. mar 2018, 07:42

Dittemus skrev:
ina skrev:
Dittemus skrev:
ina skrev:Er der nogen der kan anbefale en shampoo/andet mod hårtab efter graviditet? :)

Jeg synes ikke at der er nogle shampoo der kan gøre det alene, når det drejer sig om hårtab. Der skal et vitaminboost og meget ømfindtlig behandling af håret til, i noget tid.
Alpeccin shampoo (dobbelt effekt) er ret god at supplere med i perioden indtil det er faldet til ro igen. Det er dog vigtigt at du kun rammer hoved-håret og ikke pelsen på kroppen med den, mm. du vil barbere ben morgen og aften dagligt. :genert:


Den shampoo lyder farlig! :lol:

Den stimulerer hårsækkene, så hvis man er født som halv abe som mig, er det lidt farligt ja. :genert:
Men prøv med stærk zink, det er altid et hit for mig mht. hår (og negle). Og noget b12.


:D

Tak for forslag, det må jeg prøve!
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 22. mar 2018, 18:53

Jeg gad virkelig godt, at det snart blev muligt at få flere beautyboxe i dk (sådan nogle på abonnement)
Er så trææææt at goodiebox, synes det er de samme mærker igen og igen. Denne måned gav jeg deres nye “Crush” boks en chance, for 99 kr skulle man få for 500 kr makeup. Og så er det bare lort :gisp:

Halvdelen af farverne kan jeg ikke en gang bruge. Man har sådan en beautyprofil hos goodiebox, og selv om jeg har angivet at jeg er lys, med lyse øjenbryn og lyst hår så har jeg fået en brow gel i farven chestnut :forvirret: :forvirret:
Brokkede mig over det på deres fb og fik svaret, at alle havde fået de samme farver. Hvorfor i alverden skal man så udfylde sådan en beautyprofil, hvis det alligevel ikke bliver brugt til noget....
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Sue-Ellen
Indlæg: 562
Tilmeldt: 28. dec 2015, 14:00
Kort karma: 22
Likede indlæg: 696

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Sue-Ellen » 22. mar 2018, 19:13

twinkle skrev:Jeg gad virkelig godt, at det snart blev muligt at få flere beautyboxe i dk (sådan nogle på abonnement)
Er så trææææt at goodiebox, synes det er de samme mærker igen og igen. Denne måned gav jeg deres nye “Crush” boks en chance, for 99 kr skulle man få for 500 kr makeup. Og så er det bare lort :gisp:

Halvdelen af farverne kan jeg ikke en gang bruge. Man har sådan en beautyprofil hos goodiebox, og selv om jeg har angivet at jeg er lys, med lyse øjenbryn og lyst hår så har jeg fået en brow gel i farven chestnut :forvirret: :forvirret:
Brokkede mig over det på deres fb og fik svaret, at alle havde fået de samme farver. Hvorfor i alverden skal man så udfylde sådan en beautyprofil, hvis det alligevel ikke bliver brugt til noget....



Jeg er meget enig! Jeg er vild med hele konceptet, men har oplevet at få alt for mange "hvad pokker skal jeg bruge det til" produkter :gruble: Jeg tænkte umiddelbart at det ville være en succes, netop fordi man udfylder en profil, men jeg har modtaget alt for mange produkter der sleeet ikke passer min hudtype/alder/teint etc. Super ærgerligt når idéen er ret så god faktisk :gogo:
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 22. mar 2018, 19:26

Sue-Ellen skrev:
twinkle skrev:Jeg gad virkelig godt, at det snart blev muligt at få flere beautyboxe i dk (sådan nogle på abonnement)
Er så trææææt at goodiebox, synes det er de samme mærker igen og igen. Denne måned gav jeg deres nye “Crush” boks en chance, for 99 kr skulle man få for 500 kr makeup. Og så er det bare lort :gisp:

Halvdelen af farverne kan jeg ikke en gang bruge. Man har sådan en beautyprofil hos goodiebox, og selv om jeg har angivet at jeg er lys, med lyse øjenbryn og lyst hår så har jeg fået en brow gel i farven chestnut :forvirret: :forvirret:
Brokkede mig over det på deres fb og fik svaret, at alle havde fået de samme farver. Hvorfor i alverden skal man så udfylde sådan en beautyprofil, hvis det alligevel ikke bliver brugt til noget....



Jeg er meget enig! Jeg er vild med hele konceptet, men har oplevet at få alt for mange "hvad pokker skal jeg bruge det til" produkter :gruble: Jeg tænkte umiddelbart at det ville være en succes, netop fordi man udfylder en profil, men jeg har modtaget alt for mange produkter der sleeet ikke passer min hudtype/alder/teint etc. Super ærgerligt når idéen er ret så god faktisk :gogo:


Det er nemlig en god ide, men goodiebox får det i hvert fald ikke til at fungere i praksis. Og jeg ved godt at jeg lyder som en mærkesnob nu, men jeg gider altså ikke de der billige, ukendte mærker :genert: synes goodiebox vildt tit bruger det der mesauda Milano mærke, og jeg har endnu ikke fået noget derfra, som jeg har kunnet lide.

Jeg tror det er på tide med endnu en pause fra goodiebox..
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 22. mar 2018, 20:46

Jeg har fået én goodiebox til halv pris, det var spild af penge.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 22. mar 2018, 21:24

Jeg har sendt en mail og opsagt mit abonnement. Så kan jeg måske også fokusere på faktisk at få brugt nogle ting op, i stedet for bare at tilføje nyt..
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Persnikedy » 24. mar 2018, 12:54

Sephora åbnede igår i Århus og jeg var inde forbi der idag. Jeg fik brugt små 700kr med det var helt sikkert det værd :love:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Skønhed"