Luksusfælden

Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9555
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26706

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 13. mar 2018, 19:42

"Hvis målet har været at knække os fuldstændig..."
Det synes jeg sq er unfair!
De harselv sagt ja til at deltage, og kendte jo nok udmærket programmets præmis.
Det handler deres økonomi, og der bliver gået til deltagernes forbrug undervejs.

Og så skal der jo laves underholdende tv, så man skal ikke forvente medvind. Der er mange trin man skal igennem, før man står foran kameraet - ansøgning, samtaler, casting osv. Man kan sige nej tak mange gange.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 13. mar 2018, 19:43

Marott skrev:
Persnikedy skrev:Jeg har prøvet at høre i min vennegruppe om der e rnogen der vil med til banko, men næææ nej. Det er for gammelkonet..
Mine venner er røvbananer



Jeg gider godt banko:banan:


Er du også fra Århus af?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Luksusfælden

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2018, 19:43

Alkaia skrev:
LadyFox skrev:
Alkaia skrev:Jeg ville blive pænt træt hvis Luksusfælden kom og sagde at jeg ikke kunne spille banko. #mimre

I det store og hele taber jeg på det, da jeg som regel vinder nogle bakker kød som jeg ikke spiser. Jeg spiller for hyggens skyld.

Jeg har overskud på mit banko de sidste 10 år. Men der skal ikke mange ture uden gevinst til før det bliver underskud. :shock:


Sidste gang var god. Jeg vandt fem gange. :-D

To poser kaffe, som jeg ikke drikker, tre bakker kød, som jeg ikke spiser, og 50 kroner.

Kødet har jeg givet til kæresten, og kaffen ligger nu inde i mit skab og venter på gæster. :lol:

Hos os vinder man penge, det er så også relativt dyrt at være med. Men sidste år startede jeg året med at vinde ca. 7000 kr og en blomst på 2 måneder, det hjalp på det. Uden det havde resten af året været underskud.

Det er rart når man har en pose penge med hjem, men nogen gange kan jeg godt savne at kunne vinde ting og sager. Det er det bedste ved julen, der er julebanko, over det hele hvor man kan vinde alt muligt :D
0
...
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 13. mar 2018, 19:44

Lykke skrev:Konfirmation? Spil lidt mere på følelserne!
Wtf? Sgu da hellere at hun får det bedre - end en fucking konfirmation!


Tror de bruger de knapper, som normalt virker på andre, for der er jo virkelig mange som bare trænger til et hårdt spark. Men det er tydeligt at her mangle de nogle værktøjer/indsigt.
2
Do as I say! :whip:
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Luksusfælden

Indlægaf Lykke » 13. mar 2018, 19:45

Santa skrev:"Hvis målet har været at knække os fuldstændig..."
Det synes jeg sq er unfair!
De harselv sagt ja til at deltage, og kendte jo nok udmærket programmets præmis.
Det handler deres økonomi, og der bliver gået til deltagernes forbrug undervejs.

Og så skal der jo laves underholdende tv, så man skal ikke forvente medvind. Der er mange trin man skal igennem, før man står foran kameraet - ansøgning, samtaler, casting osv. Man kan sige nej tak mange gange.


Jo du har da på sin vis ret.
Men de er også bare pressede - og ser det nok som den eneste udvej.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9555
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26706

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 13. mar 2018, 19:45

LadyFox skrev:
Santa skrev:
LadyFox skrev:
Santa skrev:Jeg vil nødigt være den iskolde, men hvordan i al verden ser I forskel på hendes reaktion og alle de forkælede menneskers, som vi plejer at se - og kan dømme det ene som angst og det andet som forkælet?
For jeg kan ikke se forskel.
Er det bare fordi hun siger at hun har angst eller hvad?
Jeg er ikke blind for hvor hårdt og langvarigt psysisk sygdom kan være (min kæreste har tidligere lidt af stress og depression i flere år), men man bliver heller ikke rask/lærer at håndtere det, hvis man ikke rykker sig selv.

Så, ang bilen, jeg tænker at ja, den skal sælges og så kan hun fx cykle i stedet, det vil være gavnligt på flere områder for hende. Eller en knallert måske.


Jeg synes bare ikke angst kan udelukkes fordi hun kan spille banko eller shoppe.

Det siger jeg vist heller ikke noget om?

Så tror jeg ikke jeg forstår hvad du mener?

At jeg ikke kan se forskel på hendes reaktioner i programmet og andre deltageres. Hun fremstår lige så forkælet og bossy, og han lige så vattet som så mange andre.
Men jeg kan godt se at stemningen i tråden er, at vi skal synes at det er synd for hende.
Min erfaring med psysisk sygdom er blot, at rygklapperi ikke hjælper.

Men hvis hun er så syg, så skulle TV3 ikke have valgt dem.
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Luksusfælden

Indlægaf Lykke » 13. mar 2018, 19:45

Wizzze skrev:
Lykke skrev:Konfirmation? Spil lidt mere på følelserne!
Wtf? Sgu da hellere at hun får det bedre - end en fucking konfirmation!


Tror de bruger de knapper, som normalt virker på andre, for der er jo virkelig mange som bare trænger til et hårdt spark. Men det er tydeligt at her mangle de nogle værktøjer/indsigt.


Ja virkelig! Øv hvor er det røvet! Jeg står helt af over for den argumentation.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 13. mar 2018, 19:46

reklamer slut
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 13. mar 2018, 19:47

Santa skrev:
LadyFox skrev:
Santa skrev:
LadyFox skrev:
Santa skrev:Jeg vil nødigt være den iskolde, men hvordan i al verden ser I forskel på hendes reaktion og alle de forkælede menneskers, som vi plejer at se - og kan dømme det ene som angst og det andet som forkælet?
For jeg kan ikke se forskel.
Er det bare fordi hun siger at hun har angst eller hvad?
Jeg er ikke blind for hvor hårdt og langvarigt psysisk sygdom kan være (min kæreste har tidligere lidt af stress og depression i flere år), men man bliver heller ikke rask/lærer at håndtere det, hvis man ikke rykker sig selv.

Så, ang bilen, jeg tænker at ja, den skal sælges og så kan hun fx cykle i stedet, det vil være gavnligt på flere områder for hende. Eller en knallert måske.


Jeg synes bare ikke angst kan udelukkes fordi hun kan spille banko eller shoppe.

Det siger jeg vist heller ikke noget om?

Så tror jeg ikke jeg forstår hvad du mener?

At jeg ikke kan se forskel på hendes reaktioner i programmet og andre deltageres. Hun fremstår lige så forkælet og bossy, og han lige så vattet som så mange andre.
Men jeg kan godt se at stemningen i tråden er, at vi skal synes at det er synd for hende.
Min erfaring med psysisk sygdom er blot, at rygklapperi ikke hjælper.

Men hvis hun er så syg, så skulle TV3 ikke have valgt dem.


Dem har der desværre været et par stykker af :( Nogle gange så skulle folk slet ikke ha' haft lov til at deltage.
5
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Luksusfælden

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2018, 19:48

Santa skrev:
LadyFox skrev:
Santa skrev:
LadyFox skrev:
Santa skrev:Jeg vil nødigt være den iskolde, men hvordan i al verden ser I forskel på hendes reaktion og alle de forkælede menneskers, som vi plejer at se - og kan dømme det ene som angst og det andet som forkælet?
For jeg kan ikke se forskel.
Er det bare fordi hun siger at hun har angst eller hvad?
Jeg er ikke blind for hvor hårdt og langvarigt psysisk sygdom kan være (min kæreste har tidligere lidt af stress og depression i flere år), men man bliver heller ikke rask/lærer at håndtere det, hvis man ikke rykker sig selv.

Så, ang bilen, jeg tænker at ja, den skal sælges og så kan hun fx cykle i stedet, det vil være gavnligt på flere områder for hende. Eller en knallert måske.


Jeg synes bare ikke angst kan udelukkes fordi hun kan spille banko eller shoppe.

Det siger jeg vist heller ikke noget om?

Så tror jeg ikke jeg forstår hvad du mener?

At jeg ikke kan se forskel på hendes reaktioner i programmet og andre deltageres. Hun fremstår lige så forkælet og bossy, og han lige så vattet som så mange andre.
Men jeg kan godt se at stemningen i tråden er, at vi skal synes at det er synd for hende.
Min erfaring med psysisk sygdom er blot, at rygklapperi ikke hjælper.

Men hvis hun er så syg, så skulle TV3 ikke have valgt dem.

Jeg synes altid det er synd for folk hvis de er syge. Det synes jeg ikke fratager dem for ansvar, men jeg synes det er synd. Og jeg kan godt forstå sådan et forløb er ekstra hårdt hvis man kæmper så meget.

Men jeg er enig i at TV3 ikke skulle have dem med hvis det er så hårdt, men det er jo TV3.
1
...
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 13. mar 2018, 19:50

Santa skrev:At jeg ikke kan se forskel på hendes reaktioner i programmet og andre deltageres. Hun fremstår lige så forkælet og bossy, og han lige så vattet som så mange andre.
Men jeg kan godt se at stemningen i tråden er, at vi skal synes at det er synd for hende.
Min erfaring med psysisk sygdom er blot, at rygklapperi ikke hjælper.

Men hvis hun er så syg, så skulle TV3 ikke have valgt dem.


Jeg kan godt se hvad du mener.
For mig selv kan jeg svare at jeg føler mere med hende fordi det er en reel grund tilhendes strudseri, ligesom fx hende som ahvde mistet et barn og havde ladet det hele sejle bagefter.
Dem jeg ikke føler med er dem hvor jeg mest af alt mener at de er narrøve.

Jeg har selv haft angst, og ved at det er en djævel - endnu mere hvis den ikke behandles eller udfordres. Og hendes lyder ikke til at ahve ændret sig i de 5 år (selvom de selvfølgelig ikke dykker ned i den problemstilling). Bl.a så er det dumt IMO at fjerne hendes banko da det da er en socil ting som kan udbygges.

Og du har helt ret i det sidste. Hvis hun er for syg til at kunne klare presset, hvilket de må finde ud af i preinterviews, så skulle hun ikke have været med.
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Luksusfælden

Indlægaf Lykke » 13. mar 2018, 19:52

Åh Fuck. Ikke sådan noget med rod i forsikringerne.

Det der sleske smil fra den kvindelige ekspert. Ej men stop det.
De er mennesker er sgu da pressede Big time!
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. mar 2018, 19:53

Alkaia skrev:Fedt med madpakker!


Ja, og det kunne de også godt have gjort før.
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 13. mar 2018, 19:54

Med madpakke bliver det også en del nemmer at holde madbudgettet på under 7500kr
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 13. mar 2018, 19:55

DetSorteCirkus skrev:
Alkaia skrev:Fedt med madpakker!


Ja, og det kunne de også godt have gjort før.


Og så kunne det lyse brød godt forsvinde, og så nogle gulerødder eller andet grønt/fiber ind.
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Film og TV"