Luksusfælden

Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 13. mar 2018, 19:33

Motorcyklen OG bilen???
WTF.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Luksusfælden

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2018, 19:33

Santa skrev:Jeg vil nødigt være den iskolde, men hvordan i al verden ser I forskel på hendes reaktion og alle de forkælede menneskers, som vi plejer at se - og kan dømme det ene som angst og det andet som forkælet?
For jeg kan ikke se forskel.
Er det bare fordi hun siger at hun har angst eller hvad?
Jeg er ikke blind for hvor hårdt og langvarigt psysisk sygdom kan være (min kæreste har tidligere lidt af stress og depression i flere år), men man bliver heller ikke rask/lærer at håndtere det, hvis man ikke rykker sig selv.

Så, ang bilen, jeg tænker at ja, den skal sælges og så kan hun fx cykle i stedet, det vil være gavnligt på flere områder for hende. Eller en knallert måske.


Jeg synes bare ikke angst kan udelukkes fordi hun kan spille banko eller shoppe.
4
...
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Luksusfælden

Indlægaf Lykke » 13. mar 2018, 19:34

Santa skrev:
Lykke skrev:Men alle sådan nogle ting, tænker jeg at der skal arbejdes med en psykolog omkring? Det skal da ikke være mand eller luksusfældeneksperter som skal stå og vurdere om hun kan bruge bus eller tog?
Når hun så står der og får at vide, at bilen bare skal skrottes. Ja hvad pokker skulle det hjælpe hende? Det er da noget man skal arbejde hen imod. I samarbejde med nogle professionelle, og ikke nogle økonomieksperter.

Men nu er det økonomieksperter, de har inviteret ind i deres hjem.
Så de rådgiver jo ud fra deres vinkel.


Ja ja. Jeg synes bare de burde træde mere varsomt.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 13. mar 2018, 19:35

Men sker der noget ved at de først er gældfri om 11 år?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Luksusfælden

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2018, 19:35

Alkaia skrev:Jeg ville blive pænt træt hvis Luksusfælden kom og sagde at jeg ikke kunne spille banko. #mimre

I det store og hele taber jeg på det, da jeg som regel vinder nogle bakker kød som jeg ikke spiser. Jeg spiller for hyggens skyld.

Jeg har overskud på mit banko de sidste 10 år. Men der skal ikke mange ture uden gevinst til før det bliver underskud. :shock:
0
...
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 13. mar 2018, 19:36

Wizzze skrev:LF må have de vildeste ideemøder, med alle deres visualiseringslege :lol:


Jeg forestiller mig at de har nogle 4klasses elever som de har udliciteret det til.

"Så, 4b. Sæt jer! Idag skal vi arbejde med hvordan i ville visualisere denne her problem stilling"

Lille Christian "Kan vi ikke bare bruge banko når nu de voksne også leger med banko?"

"genialt! Her er et stjerneklistermærke til dig"
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 13. mar 2018, 19:36

LadyFox skrev:
Santa skrev:Jeg vil nødigt være den iskolde, men hvordan i al verden ser I forskel på hendes reaktion og alle de forkælede menneskers, som vi plejer at se - og kan dømme det ene som angst og det andet som forkælet?
For jeg kan ikke se forskel.
Er det bare fordi hun siger at hun har angst eller hvad?
Jeg er ikke blind for hvor hårdt og langvarigt psysisk sygdom kan være (min kæreste har tidligere lidt af stress og depression i flere år), men man bliver heller ikke rask/lærer at håndtere det, hvis man ikke rykker sig selv.

Så, ang bilen, jeg tænker at ja, den skal sælges og så kan hun fx cykle i stedet, det vil være gavnligt på flere områder for hende. Eller en knallert måske.


Jeg synes bare ikke angst kan udelukkes fordi hun kan spille banko eller shoppe.

Det siger jeg vist heller ikke noget om?
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 13. mar 2018, 19:37

Jeg har prøvet at høre i min vennegruppe om der e rnogen der vil med til banko, men næææ nej. Det er for gammelkonet..
Mine venner er røvbananer
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Luksusfælden

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2018, 19:37

Santa skrev:
LadyFox skrev:
Santa skrev:Jeg vil nødigt være den iskolde, men hvordan i al verden ser I forskel på hendes reaktion og alle de forkælede menneskers, som vi plejer at se - og kan dømme det ene som angst og det andet som forkælet?
For jeg kan ikke se forskel.
Er det bare fordi hun siger at hun har angst eller hvad?
Jeg er ikke blind for hvor hårdt og langvarigt psysisk sygdom kan være (min kæreste har tidligere lidt af stress og depression i flere år), men man bliver heller ikke rask/lærer at håndtere det, hvis man ikke rykker sig selv.

Så, ang bilen, jeg tænker at ja, den skal sælges og så kan hun fx cykle i stedet, det vil være gavnligt på flere områder for hende. Eller en knallert måske.


Jeg synes bare ikke angst kan udelukkes fordi hun kan spille banko eller shoppe.

Det siger jeg vist heller ikke noget om?

Så tror jeg ikke jeg forstår hvad du mener?
0
...
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 13. mar 2018, 19:37

Nu er det jo svært at vide hvor slemt det var tidligere men jeg er måske mest forundret over at hun ikke er nået længere på 5 år. Det er længe at være sygemeldt. Ikke fordi hun bare skal springe op og være helbredt fordi LF kommer forbi... men det er lang tid at være så dårlig som hun er. Det er da også uacceptabelt for hende bare at blive ved med at være så skidt?
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. mar 2018, 19:38

Lykke skrev:Ja ja. Jeg synes bare de burde træde mere varsomt.


Evt. på forhånd droppe at involvere sig.
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Luksusfælden

Indlægaf Lykke » 13. mar 2018, 19:38

Konfirmation? Spil lidt mere på følelserne!
Wtf? Sgu da hellere at hun får det bedre - end en fucking konfirmation!
3
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 13. mar 2018, 19:38

Alkaia skrev:Jeg ville blive pænt træt hvis Luksusfælden kom og sagde at jeg ikke kunne spille banko. #mimre

I det store og hele taber jeg på det, da jeg som regel vinder nogle bakker kød som jeg ikke spiser. Jeg spiller for hyggens skyld.


For mange mange år siden i forbindelse med en rapport jeg skulle skrive om forbrug og eksport til Tyskland, der skulle jeg lave en masse interviews, så jeg tog en 9kr. bustur til Tyskland, og i stedet for at bruge 5timer på at shoppe, så rendte jeg rundt og snakkede med tyske forbrugere. På vejen hjem skulle vi så med Korsør-Kiel færgen hjem, som vist var 4timer med bankospil, af bar kedsomhed købte jeg en plade. OG VANDT 4 af 7 spil, og gevinsterne var gavekort til butikken ombord. Jeg har aldrig i mit liv set flokke af pensionister skule SÅ ondt :evil: Jeg troede jeg ville blive rullet af pensionistklubben på vej tilbage til Kbh :lol:
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 13. mar 2018, 19:38

REKLAME
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 13. mar 2018, 19:41

Alkaia skrev:
Persnikedy skrev:Jeg har prøvet at høre i min vennegruppe om der e rnogen der vil med til banko, men næææ nej. Det er for gammelkonet..
Mine venner er røvbananer


Du bor også i Århus ikke? Vi kan bingo-banko sammen, hvis du vil. :)
Jeg bider ikke. Men jeg drikker ret meget te til sådanne arrangementer.


Det kunne være vidunderligt!
Jeg bider heller ikke, men jeg småsynger når jeg er ekstra glad :-D
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Film og TV"