Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 13. mar 2018, 01:36

Aima skrev:^ Var ham der Martin ikke ham, der sidenhen kom grueligt galt afsted, fordi han som selverklæret træningsguru delte en video på sine sociale medier, hvor nogen så spottede at han havde stereoider stående i køleskabet. Der var vist også noget med at han solgte ‘skræddersyede’ kostplaner der viste sig ikke at være særligt skræddersyede. Jeg kan ikke huske efternavnet, men jeg er sikker på jeg læste, han havde været både ‘score-coach’ og med i Singleliv :stoned:


Det er ham her - og nej, hans "personlige" kostplaner var ikke ret personlige eller skræddersyede:
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... re/5411386
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 13. mar 2018, 01:40

ManicNinja skrev:
Juki skrev:
Ghattner skrev:Jeg genser de gamle afsnit af Singleliv med scorecoachen Martin der iflg ham selv er "Guds gave til kvinderne" fordi han ved hvad de vil have

Kvinder, please sig at han ikke er Guds gave. Allerhøjest Guds hadegave

Han er simpelthen så påtaget og frygtelig på en tragikomisk måde.

Han er 22-23 år, single og arbejder som scorecoach efter en eller anden overbevisning enhver kan finde på nettet. Jojo, han er da det sikre valg hvis man skal finde en kæreste :lol:

Så du det afsnit hvor han ladede op inden en date eller bytur ved at slå sig selv på brystet til noget popmusik og sige bekræftende ord på engelsk? Selvfølgelig med overdrevet accent :stoned:

Han er så forfærdelig. Al den snak om piger og deres kvaliteter, at han aldrig har mødt nogen der var så interessante osv. Jeg tænker bare "du er 22 år. Hvad ved du om noget som helst hvad angår kvinder og kærlighed?". Det er sjovt nok kun kvinder der er intetesseret i ham der har de kvaliteter. Hvis han snakker med en der ikke falder for det pjat så er det en forfærdelig date :lol: Og det med at han synes han selv har en høj værdi så han fortjener en smuk kvinde fordi kvinders værdi bliver målt i deres udseende. Held og lykke i livet fremover med den indstilling :lol2:


Det var overdrevet pinligt på den dér tåkrummende, afsindigt underholdende måde.

Når jeg ser tilbage nu, tænker jeg, at han da er forstyrret på en eller anden måde ...

Jeg kan ikke huske om det er mig der husker forkert, men jeg har bare en eller anden erinding om at han var blevet mobbet og måske også har været overvægtig som barn. Det giver i hvert fald mening i forhold til at han prøver så hårdt på at få succes med hvad som helst af hurtige løsninger, for at det på overfladen virker som om han har genfundet kontrollen, har styr på sit liv og har opnået en masse :gruble:

Han virker i hvert fald noget forskruet i sin opfattelse af mange ting.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 13. mar 2018, 07:22

Han er stadig aktiv på facebook som fitness coach.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Singletråden

Indlægaf Mangoness » 13. mar 2018, 17:19

Juki skrev:
Ghattner skrev:Jeg genser de gamle afsnit af Singleliv med scorecoachen Martin der iflg ham selv er "Guds gave til kvinderne" fordi han ved hvad de vil have

Kvinder, please sig at han ikke er Guds gave. Allerhøjest Guds hadegave

Han er simpelthen så påtaget og frygtelig på en tragikomisk måde.

Han er 22-23 år, single og arbejder som scorecoach efter en eller anden overbevisning enhver kan finde på nettet. Jojo, han er da det sikre valg hvis man skal finde en kæreste :lol:

Så du det afsnit hvor han ladede op inden en date eller bytur ved at slå sig selv på brystet til noget popmusik og sige bekræftende ord på engelsk? Selvfølgelig med overdrevet accent :stoned:

Han er så forfærdelig. Al den snak om piger og deres kvaliteter, at han aldrig har mødt nogen der var så interessante osv. Jeg tænker bare "du er 22 år. Hvad ved du om noget som helst hvad angår kvinder og kærlighed?". Det er sjovt nok kun kvinder der er intetesseret i ham der har de kvaliteter. Hvis han snakker med en der ikke falder for det pjat så er det en forfærdelig date :lol: Og det med at han synes han selv har en høj værdi så han fortjener en smuk kvinde fordi kvinders værdi bliver målt i deres udseende. Held og lykke i livet fremover med den indstilling :lol2:


Hvor kan man se ham der scorecoachen Martin henne? :slem:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2018, 19:24

Mangoness skrev:
Juki skrev:
Ghattner skrev:Jeg genser de gamle afsnit af Singleliv med scorecoachen Martin der iflg ham selv er "Guds gave til kvinderne" fordi han ved hvad de vil have

Kvinder, please sig at han ikke er Guds gave. Allerhøjest Guds hadegave

Han er simpelthen så påtaget og frygtelig på en tragikomisk måde.

Han er 22-23 år, single og arbejder som scorecoach efter en eller anden overbevisning enhver kan finde på nettet. Jojo, han er da det sikre valg hvis man skal finde en kæreste :lol:

Så du det afsnit hvor han ladede op inden en date eller bytur ved at slå sig selv på brystet til noget popmusik og sige bekræftende ord på engelsk? Selvfølgelig med overdrevet accent :stoned:

Han er så forfærdelig. Al den snak om piger og deres kvaliteter, at han aldrig har mødt nogen der var så interessante osv. Jeg tænker bare "du er 22 år. Hvad ved du om noget som helst hvad angår kvinder og kærlighed?". Det er sjovt nok kun kvinder der er intetesseret i ham der har de kvaliteter. Hvis han snakker med en der ikke falder for det pjat så er det en forfærdelig date :lol: Og det med at han synes han selv har en høj værdi så han fortjener en smuk kvinde fordi kvinders værdi bliver målt i deres udseende. Held og lykke i livet fremover med den indstilling :lol2:


Hvor kan man se ham der scorecoachen Martin henne? :slem:

Du kan få nogle tips du kan give videre til mændene i din omgangskreds.
1
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2018, 19:28

LadyFox skrev:
Mangoness skrev:
Juki skrev:
Ghattner skrev:Jeg genser de gamle afsnit af Singleliv med scorecoachen Martin der iflg ham selv er "Guds gave til kvinderne" fordi han ved hvad de vil have

Kvinder, please sig at han ikke er Guds gave. Allerhøjest Guds hadegave

Han er simpelthen så påtaget og frygtelig på en tragikomisk måde.

Han er 22-23 år, single og arbejder som scorecoach efter en eller anden overbevisning enhver kan finde på nettet. Jojo, han er da det sikre valg hvis man skal finde en kæreste :lol:

Så du det afsnit hvor han ladede op inden en date eller bytur ved at slå sig selv på brystet til noget popmusik og sige bekræftende ord på engelsk? Selvfølgelig med overdrevet accent :stoned:

Han er så forfærdelig. Al den snak om piger og deres kvaliteter, at han aldrig har mødt nogen der var så interessante osv. Jeg tænker bare "du er 22 år. Hvad ved du om noget som helst hvad angår kvinder og kærlighed?". Det er sjovt nok kun kvinder der er intetesseret i ham der har de kvaliteter. Hvis han snakker med en der ikke falder for det pjat så er det en forfærdelig date :lol: Og det med at han synes han selv har en høj værdi så han fortjener en smuk kvinde fordi kvinders værdi bliver målt i deres udseende. Held og lykke i livet fremover med den indstilling :lol2:


Hvor kan man se ham der scorecoachen Martin henne? :slem:

Du kan få nogle tips du kan give videre til mændene i din omgangskreds.


Den her kunne jeg da heller ikke snyde dig for:

1
...
Electronica
Indlæg: 11
Tilmeldt: 3. mar 2018, 20:13
Kort karma: 3
Likede indlæg: 42

Re: Singletråden

Indlægaf Electronica » 13. mar 2018, 19:48

Electronica skrev:Nå men.. Hej fra en langtids-lurer. :genert: Må jeg være med?

Jeg har været single i et års tid, og har holdt mig fra Tinder og vilde eskapader.

Fredag var jeg i byen, og det endte med at blive en temmelig vild omgang. Jeg var i hvert fald først hjemme kl. 5.30 lørdag morgen. Med en meget ung mand. Vi drak champagne, mens vi kiggede på, at det begyndte at blive lyst udenfor, og da jeg var blevet tilstrækkeligt træt, væltede vi ind i min seng. :genert:

Han blev hængende til kl. 17 i går eftermiddags. Skøn sex, putning, grin og hygge. Hold kæft han er lækker! Det er vanvittigt. Og det var fantastisk på så mange måder.

Han har snappet mig nærmest uafbrudt siden.

Og nu kommer så det lille "men": Han er min unge, forholdsvis nyansatte kollega. Som jeg har ansvaret for at oplære.

Jeg er en kæmpe idiot - og jeg skammer mig. Fuck. :fløjt: :panik: :naughty:

Hvordan har jeres weekend været? :stoned:


Nå men.. En opdatering på den her. Det er gået fint på arbejdet - overraskende fint, faktisk. Det har slet ikke været akavet, men derimod meget naturligt.

Vi gik en tur et par dage efter og snakkede det kort igennem. Vi har haft en del planer om ting, vi skulle lave sammen uden for arbejdet - dvs. planerne er fra før den famøse lørdag morgen. Da vi gik tur sagde jeg, at jeg ville blive rasende, hvis lørdag morgen skulle ændre på dét, og han forsikrede mig om, at det absolut ikke blev tilfældet.

Vi har en nærmest konstant korrespondance kørende på snapchat. Og han kommer ofte ind til mig i løbet af arbejdsdagen - altså mange gange, og ikke kun om faglige ting. Han er meget opmærksom på mig, spørger meget ind til mig, hvad jeg skal osv. Om jeg er okay, når der sker noget skørt på jobbet. Den slags.

Så nu spørger jeg jer - hvad foregår der? :genert: Hvad er det, jeg ikke ser? Han virker ret meget på, men han inviterer mig ikke ud, og det forstår jeg ikke helt. :genert:
1
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 13. mar 2018, 19:53

Electronica skrev:
Electronica skrev:Nå men.. Hej fra en langtids-lurer. :genert: Må jeg være med?

Jeg har været single i et års tid, og har holdt mig fra Tinder og vilde eskapader.

Fredag var jeg i byen, og det endte med at blive en temmelig vild omgang. Jeg var i hvert fald først hjemme kl. 5.30 lørdag morgen. Med en meget ung mand. Vi drak champagne, mens vi kiggede på, at det begyndte at blive lyst udenfor, og da jeg var blevet tilstrækkeligt træt, væltede vi ind i min seng. :genert:

Han blev hængende til kl. 17 i går eftermiddags. Skøn sex, putning, grin og hygge. Hold kæft han er lækker! Det er vanvittigt. Og det var fantastisk på så mange måder.

Han har snappet mig nærmest uafbrudt siden.

Og nu kommer så det lille "men": Han er min unge, forholdsvis nyansatte kollega. Som jeg har ansvaret for at oplære.

Jeg er en kæmpe idiot - og jeg skammer mig. Fuck. :fløjt: :panik: :naughty:

Hvordan har jeres weekend været? :stoned:


Nå men.. En opdatering på den her. Det er gået fint på arbejdet - overraskende fint, faktisk. Det har slet ikke været akavet, men derimod meget naturligt.

Vi gik en tur et par dage efter og snakkede det kort igennem. Vi har haft en del planer om ting, vi skulle lave sammen uden for arbejdet - dvs. planerne er fra før den famøse lørdag morgen. Da vi gik tur sagde jeg, at jeg ville blive rasende, hvis lørdag morgen skulle ændre på dét, og han forsikrede mig om, at det absolut ikke blev tilfældet.

Vi har en nærmest konstant korrespondance kørende på snapchat. Og han kommer ofte ind til mig i løbet af arbejdsdagen - altså mange gange, og ikke kun om faglige ting. Han er meget opmærksom på mig, spørger meget ind til mig, hvad jeg skal osv. Om jeg er okay, når der sker noget skørt på jobbet. Den slags.

Så nu spørger jeg jer - hvad foregår der? :genert: Hvad er det, jeg ikke ser? Han virker ret meget på, men han inviterer mig ikke ud, og det forstår jeg ikke helt. :genert:


Fedt at det ikke virker unaturligt at omgås på jobbet. Jeg skal ikke sige, hvad han tænker, men min erfaring er, at nogle mænd (og sikkert også kvinder) godt kan være meget kæresteagtige i en uforpligtende relation. Med det mener jeg, at du ikke nødvendigvis kan udlede af hans opmærksomhed og interesse, at han er mere interesseret i dig end som kollega, han indimellem knalder med. Det kan selvfølgelig også være, at du faktisk godt kan - og at han er interesseret.

Men mere vigtigt; hvor står du? Er du interesseret i ham som mere end kollega/knaldebuddy?
0
Electronica
Indlæg: 11
Tilmeldt: 3. mar 2018, 20:13
Kort karma: 3
Likede indlæg: 42

Re: Singletråden

Indlægaf Electronica » 13. mar 2018, 20:05

Lys skrev:Fedt at det ikke virker unaturligt at omgås på jobbet. Jeg skal ikke sige, hvad han tænker, men min erfaring er, at nogle mænd (og sikkert også kvinder) godt kan være meget kæresteagtige i en uforpligtende relation. Med det mener jeg, at du ikke nødvendigvis kan udlede af hans opmærksomhed og interesse, at han er mere interesseret i dig end som kollega, han indimellem knalder med. Det kan selvfølgelig også være, at du faktisk godt kan - og at han er interesseret.

Men mere vigtigt; hvor står du? Er du interesseret i ham som mere end kollega/knaldebuddy?

Jeg ved faktisk ikke rigtigt, hvor jeg står. Vi klikker vildt godt, men jeg tror, jeg har behov for at se ham på tomandshånd for at kunne afgøre, hvad det reelt er, jeg har lyst til med ham. Et eller andet har jeg lyst til, men det er ikke en helt ufarlig rute at begive sig ud på.

Samtidig er jeg sådan lidt.. Meh.. Omkring at jeg inden lørdag morgen havde noget et-eller-andet kørende med en anden, uden det dog er i nærheden af at være seriøst, men måske kunne det blive det. Det forvirrer mig lidt, om jeg risikerer at træde i spinaten ved at se ham den anden - om jeg på en eller anden måde bør fortælle kollegaen det. Det hele er bare på en måde lidt mere skrøbeligt, når man arbejder sammen, eller sådan føler jeg det i hvert fald.

Da vi gik tur sagde han "det fede ved at vi arbejder sammen er jo, at vi har god tid til at finde ud af, hvad vi skal med hinanden." :gruble:
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 13. mar 2018, 20:14

Har ordnet terrasse i dag - det er blevet ret fint, så nu mangler der kun oprydning, rengøring og lidt småtterier. Jeg begynder at tro, jeg kommer i mål :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 13. mar 2018, 20:59

Electronica skrev:
Lys skrev:Fedt at det ikke virker unaturligt at omgås på jobbet. Jeg skal ikke sige, hvad han tænker, men min erfaring er, at nogle mænd (og sikkert også kvinder) godt kan være meget kæresteagtige i en uforpligtende relation. Med det mener jeg, at du ikke nødvendigvis kan udlede af hans opmærksomhed og interesse, at han er mere interesseret i dig end som kollega, han indimellem knalder med. Det kan selvfølgelig også være, at du faktisk godt kan - og at han er interesseret.

Men mere vigtigt; hvor står du? Er du interesseret i ham som mere end kollega/knaldebuddy?

Jeg ved faktisk ikke rigtigt, hvor jeg står. Vi klikker vildt godt, men jeg tror, jeg har behov for at se ham på tomandshånd for at kunne afgøre, hvad det reelt er, jeg har lyst til med ham. Et eller andet har jeg lyst til, men det er ikke en helt ufarlig rute at begive sig ud på.

Samtidig er jeg sådan lidt.. Meh.. Omkring at jeg inden lørdag morgen havde noget et-eller-andet kørende med en anden, uden det dog er i nærheden af at være seriøst, men måske kunne det blive det. Det forvirrer mig lidt, om jeg risikerer at træde i spinaten ved at se ham den anden - om jeg på en eller anden måde bør fortælle kollegaen det. Det hele er bare på en måde lidt mere skrøbeligt, når man arbejder sammen, eller sådan føler jeg det i hvert fald.

Da vi gik tur sagde han "det fede ved at vi arbejder sammen er jo, at vi har god tid til at finde ud af, hvad vi skal med hinanden." :gruble:


Det er da helt klart mere skrøbeligt, når man arbejder sammen, fordi der er hele det der aspekt med at man skal kunne se hinanden i øjnene i en professionel relation bagefter.

Jeg arbejder selv med pt at flytte fokus hen på, om jeg er interesseret i en mand og om han opfylder mine behov (frem for at spekulere for meget over, hvor han er og hvad han vil som det primære), så jeg beklager hvis jeg læser for meget af det ind i dit indlæg. Men hvis du nu mærker efter, hvad vil du så gerne med de to mænd, du har på tapetet nu? Er der en af dem, som du faktisk er mere interesseret i end i den anden? Er det evt en mulighed at du ikke beslutter noget, men ser tiden an og bare er i det og ser om det giver sig selv?
1
Electronica
Indlæg: 11
Tilmeldt: 3. mar 2018, 20:13
Kort karma: 3
Likede indlæg: 42

Re: Singletråden

Indlægaf Electronica » 13. mar 2018, 21:08

Lys skrev:
Electronica skrev:
Lys skrev:Fedt at det ikke virker unaturligt at omgås på jobbet. Jeg skal ikke sige, hvad han tænker, men min erfaring er, at nogle mænd (og sikkert også kvinder) godt kan være meget kæresteagtige i en uforpligtende relation. Med det mener jeg, at du ikke nødvendigvis kan udlede af hans opmærksomhed og interesse, at han er mere interesseret i dig end som kollega, han indimellem knalder med. Det kan selvfølgelig også være, at du faktisk godt kan - og at han er interesseret.

Men mere vigtigt; hvor står du? Er du interesseret i ham som mere end kollega/knaldebuddy?

Jeg ved faktisk ikke rigtigt, hvor jeg står. Vi klikker vildt godt, men jeg tror, jeg har behov for at se ham på tomandshånd for at kunne afgøre, hvad det reelt er, jeg har lyst til med ham. Et eller andet har jeg lyst til, men det er ikke en helt ufarlig rute at begive sig ud på.

Samtidig er jeg sådan lidt.. Meh.. Omkring at jeg inden lørdag morgen havde noget et-eller-andet kørende med en anden, uden det dog er i nærheden af at være seriøst, men måske kunne det blive det. Det forvirrer mig lidt, om jeg risikerer at træde i spinaten ved at se ham den anden - om jeg på en eller anden måde bør fortælle kollegaen det. Det hele er bare på en måde lidt mere skrøbeligt, når man arbejder sammen, eller sådan føler jeg det i hvert fald.

Da vi gik tur sagde han "det fede ved at vi arbejder sammen er jo, at vi har god tid til at finde ud af, hvad vi skal med hinanden." :gruble:


Det er da helt klart mere skrøbeligt, når man arbejder sammen, fordi der er hele det der aspekt med at man skal kunne se hinanden i øjnene i en professionel relation bagefter.

Jeg arbejder selv med pt at flytte fokus hen på, om jeg er interesseret i en mand og om han opfylder mine behov (frem for at spekulere for meget over, hvor han er og hvad han vil som det primære), så jeg beklager hvis jeg læser for meget af det ind i dit indlæg. Men hvis du nu mærker efter, hvad vil du så gerne med de to mænd, du har på tapetet nu? Er der en af dem, som du faktisk er mere interesseret i end i den anden? Er det evt en mulighed at du ikke beslutter noget, men ser tiden an og bare er i det og ser om det giver sig selv?


Jeg øver mig i det samme selv, og jeg forsøger virkelig at være meget bevidst om “hvor er jeg” hele tiden, i stedet for at “flytte ind” hos den anden.

Jeg er måske i virkeligheden bange for at såre en af dem ved bare at lade tiden gå og se, hvad der sker.

Det er to meget forskellige mænd - der er 18 års aldersforskel. Den ene er fraskilt og har to børn, og jeg har kendt ham i snart 3 år som ven, men uden det er blevet til mere, fordi han var i gang med at stykke sig selv sammen efter en skilsmisse. Vi har dog haft gang i en romantisk relation, som jeg stoppede, fordi han ikke virkede klar og jeg kunne fornemme, at jeg ville blive brændt, men nu har vi langsomt genoptaget relationen på en knapt så stormfuld måde.

Men. Det er 2 meget forskellige mænd. Den ene kender alle afkroge af mig - og omvendt -, og det har mere end en gang været ham, jeg har tudet til en hel nat. Den anden er ny, spændende og ukompliceret. Men ingen af delene giver mening at satse på for alvor på nuværende stadie.

Jeg vil helst undgå, at nogen bliver kede af det.
0
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 13. mar 2018, 21:20

Electronica skrev:
Lys skrev:
Electronica skrev:
Lys skrev:Fedt at det ikke virker unaturligt at omgås på jobbet. Jeg skal ikke sige, hvad han tænker, men min erfaring er, at nogle mænd (og sikkert også kvinder) godt kan være meget kæresteagtige i en uforpligtende relation. Med det mener jeg, at du ikke nødvendigvis kan udlede af hans opmærksomhed og interesse, at han er mere interesseret i dig end som kollega, han indimellem knalder med. Det kan selvfølgelig også være, at du faktisk godt kan - og at han er interesseret.

Men mere vigtigt; hvor står du? Er du interesseret i ham som mere end kollega/knaldebuddy?

Jeg ved faktisk ikke rigtigt, hvor jeg står. Vi klikker vildt godt, men jeg tror, jeg har behov for at se ham på tomandshånd for at kunne afgøre, hvad det reelt er, jeg har lyst til med ham. Et eller andet har jeg lyst til, men det er ikke en helt ufarlig rute at begive sig ud på.

Samtidig er jeg sådan lidt.. Meh.. Omkring at jeg inden lørdag morgen havde noget et-eller-andet kørende med en anden, uden det dog er i nærheden af at være seriøst, men måske kunne det blive det. Det forvirrer mig lidt, om jeg risikerer at træde i spinaten ved at se ham den anden - om jeg på en eller anden måde bør fortælle kollegaen det. Det hele er bare på en måde lidt mere skrøbeligt, når man arbejder sammen, eller sådan føler jeg det i hvert fald.

Da vi gik tur sagde han "det fede ved at vi arbejder sammen er jo, at vi har god tid til at finde ud af, hvad vi skal med hinanden." :gruble:


Det er da helt klart mere skrøbeligt, når man arbejder sammen, fordi der er hele det der aspekt med at man skal kunne se hinanden i øjnene i en professionel relation bagefter.

Jeg arbejder selv med pt at flytte fokus hen på, om jeg er interesseret i en mand og om han opfylder mine behov (frem for at spekulere for meget over, hvor han er og hvad han vil som det primære), så jeg beklager hvis jeg læser for meget af det ind i dit indlæg. Men hvis du nu mærker efter, hvad vil du så gerne med de to mænd, du har på tapetet nu? Er der en af dem, som du faktisk er mere interesseret i end i den anden? Er det evt en mulighed at du ikke beslutter noget, men ser tiden an og bare er i det og ser om det giver sig selv?


Jeg øver mig i det samme selv, og jeg forsøger virkelig at være meget bevidst om “hvor er jeg” hele tiden, i stedet for at “flytte ind” hos den anden.

Jeg er måske i virkeligheden bange for at såre en af dem ved bare at lade tiden gå og se, hvad der sker.

Det er to meget forskellige mænd - der er 18 års aldersforskel. Den ene er fraskilt og har to børn, og jeg har kendt ham i snart 3 år som ven, men uden det er blevet til mere, fordi han var i gang med at stykke sig selv sammen efter en skilsmisse. Vi har dog haft gang i en romantisk relation, som jeg stoppede, fordi han ikke virkede klar og jeg kunne fornemme, at jeg ville blive brændt, men nu har vi langsomt genoptaget relationen på en knapt så stormfuld måde.

Men. Det er 2 meget forskellige mænd. Den ene kender alle afkroge af mig - og omvendt -, og det har mere end en gang været ham, jeg har tudet til en hel nat. Den anden er ny, spændende og ukompliceret. Men ingen af delene giver mening at satse på for alvor på nuværende stadie.

Jeg vil helst undgå, at nogen bliver kede af det.



Det kan jeg godt forstå, at du gerne vil, og jeg ved ikke, hvad jeg havde gjort i din situation. Udover måske at se tiden lidt an, hvis det alligevel ikke giver mening at satse på nogen af dem pt.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 13. mar 2018, 21:30

LadyFox skrev:Videoer med Martin :-D

Holy fuck.. Jeg er målløs.

PS hvad er det dog han har gjort ved sig selv? :ad!: Det kan godt være han er blevet mere trænet, men det ser da frygteligt ud! Han ser 20 år ældre ud end han er og så ellers bare rigtig slidt :mellow:

2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 14. mar 2018, 05:30

Jeg har skrevet lidt med en fra Tinder, men kun om natten når han ikke kan sove :stoned: nu har han så spurgt om vi skal mødes hvilket jeg har takket ja til. Så kan jeg også se at han eksisterer på andre tidspunkter ud over om natten. Vi blev enige om at snakkes ved igen når vi blev raske igen.
5
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Forhold og sex"